Waarom pak je dan net die eruit?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje
Dus je hebt een onnatuurlijk klein mens?
jammer, en je had zelf nogwel ingezet op de 8e....achja, de dag is nog maar net begonnen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef Bucko het volgende:
Succes Poppejans!
Gisteren veel last van een vermoeide en soms pijnlijke buik gehad. Ik dacht ook even, msschien gaat er wat gebeuren. Maar helaas, ben gewoon wakker geworden, buik is minder moe en doet niet pijn, ja af en toe als ie hard wordt.
Amaranta ook succes dadelijk.
en amaranta krijgt een aap, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje
Dus je hebt een onnatuurlijk klein mens?
psiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Wat maakt het uit hoe je de kleine spruit in je buik noemt?
Lilliputter, boontje, Chardella, Sjors....
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:
free, wrs ga jij je dromen nog missen als de beeb er eenmaal is!
Maakt ook niks uit, maar het viel me gewoon op zeg maar. Omdat het een term is die je sowieso niet vaak meer hoort.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Wat maakt het uit hoe je de kleine spruit in je buik noemt?
Lilliputter, boontje, Chardella, Sjors....
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
Oh, dan hadden we Frederique visje / guppie moeten gaan noemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Dat is wat Eva zei tijdens de echo....AAP!!!
Dus tja.... dan blijft er niet veel meer over he
Mag dat niet meer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooral omdat je die mensen zelf al niet meer zo 'mag' noemen zeg maar.
maar ik ben dan ook raar.
'Kleine mensen' geloof ik. Dwerg mag ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord
Ik noem ze ook vaak "lili".
Way off topic natuurlijk, maar hoe moet je ze dan noemen?![]()
Ach, het is ook totaal niet belangrijk toch? Het is maar net welke associatie jij er bij hebt en die is blijkbaar voor jou de juiste, prima toch?quote:Maar BE, ik denk dat ik de rare van de twee ben, hoorZal iets Belgisch zijn
kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooitquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord
Ik noem ze ook vaak "lili".
Way off topic natuurlijk, maar hoe moet je ze dan noemen?![]()
Maar BE, ik denk dat ik de rare van de twee ben, hoorZal iets Belgisch zijn
Euh... na de eerste echo zat ik in de gang te wachten bij de gyn en zei ik ook nogal luid tegen mijn man dat het eigenlijk gewoon vergeleken kon worden met een aapje en ik me helemaal niet kon voorstellen dat mensen dat mooi vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Dat is wat Eva zei tijdens de echo....AAP!!!
Dus tja.... dan blijft er niet veel meer over he
Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootstequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:01 schreef simmu het volgende:
[..]
kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooit![]()
maar kindjes (en zekers die in je buik) mag je natuurlijk noemen zoals je wilt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef NieuweUser het volgende:
BJ, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! En met de kleine natuurlijk! Door jou verhaal hebben volgens mij heel wat mensen wat meer haast gemaakt met de laatste klusjes (incl mijzelf, iets meer stress gekregen)
Poppejans, succes bij de VK vanmiddag! Ben benieuwd of het strippen wat oplevert.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Pessie: Grappig om te lezen dat je graag eieren eet. Die kan ik dus echt niet meer binnenhouden sinds ik zwanger ben,![]()
Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik niet meer werk eens op tijd wakker en opgestaan. Heerlijk gevoel om eens een dag voor je te hebben. Stond dan ook al om half 10 met een verfroller in de hand....
sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootsteEn één van de collega's waar ik het meest mee samen werk is bijna 2m. Altijd grappig om ons te zien passeren, vermoed ik
![]()
Maar om het politiek correct te houden zal ik het bij de volwassenen over "kleine mensen" hebben. Maar die kleine in mijn buik? Ah, ik ga het hem gewoon nooit zeggen dat ik hem liliputter noemde toen hij nog niet geboren was
Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen allen. Wat is het toch gek hč, om over je datum heen te gaan en maar gewoon niet te bevallen
.
Poppejans, verder geen gerommel meer gevoeld? Strippen, hoop echt voor je dat het lukt.
Meimeltje ook nog niks?
En BJ, wat een prachtig grietje heb je daar.
af en toe een keer blijkbaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
Free...die dromen!!
En wat fijn dat Tara ook zo betrokken is
Praat ji jdan zoveel in je slaap??
Zou ja, change of plans vrees ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?
noem je hem altijd zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96![]()
dat levert soms ook grappige beelden op
Nu alvast begonnen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zou ja, change of plans vrees ik.
![]()
meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!quote:
"partner"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef simmu het volgende:
[..]
meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!
Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zou ja, change of plans vrees ik.
![]()
Ik heb al heel veel appeltaart opquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Verloofde simmu
Ik vind vriendje gewoon okay hoor, ook als ik zou trouwen blijft Martijn m'n vriendje
Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein
Iemand die weet hoe het zit?
Neem nog een stuk met extra veel kaneel danquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel appeltaart op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |