abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75400912
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje

Dus je hebt een onnatuurlijk klein mens?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75401087
BJ, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! En met de kleine natuurlijk! Door jou verhaal hebben volgens mij heel wat mensen wat meer haast gemaakt met de laatste klusjes (incl mijzelf, iets meer stress gekregen)

Poppejans, succes bij de VK vanmiddag! Ben benieuwd of het strippen wat oplevert.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:33:31 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75401212
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje

Waarom pak je dan net die eruit?
klein kereltje, klein mens, klein mannetje staat er ook

Poppejans, succes strakjes!
ter aanmoediging alvast een
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:34:32 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401233
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef Bucko het volgende:
Succes Poppejans!

Gisteren veel last van een vermoeide en soms pijnlijke buik gehad. Ik dacht ook even, msschien gaat er wat gebeuren. Maar helaas, ben gewoon wakker geworden, buik is minder moe en doet niet pijn, ja af en toe als ie hard wordt.

Amaranta ook succes dadelijk.
jammer, en je had zelf nogwel ingezet op de 8e....achja, de dag is nog maar net begonnen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:36:56 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401314
Wat maakt het uit hoe je de kleine spruit in je buik noemt?
Lilliputter, boontje, Chardella, Sjors....
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:38:25 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401369
Poppejansje, ik hoooooooooooop dat de strippoging wat effect heeft en dat je vandaag/komendenacht/morgen bevalt!
pi_75401382
Goeiemorgen meiden... Wat een dromen allemaal
ik heb uiteindelijk, toen ik naar de bank ben verplaatst nog wel een beetje geslapen, maar ideaal is anders. Vanochtend weer wakker geschrokken toen mijn man wegging (en mij had gevonden)... Nu alweer in het zh voor controle... Als ik straks terug ben lekker op de bank met een filmpje en een kussen en dan haal ik het wel weer in!

Keshet, gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Guess met je mooie bijna-mijlpaal!
Allemaal een knuffel.. Ben in een uitdelende bui

dinsdag 8 december 2009 @ 10:39:03 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75401389
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER

en amaranta krijgt een aap, dus dat scheelt.

vlindur, nog een weekje!

ben de oude camera aan he leeghalen. straks batterij opladen. het gaat me niet gebeuren dat we geen foto's kunnen maken bij de geboorte!

en dan straks maxicosi weer in elkaar zetten, hydrofielluiers wassen, jup,ik hou me prima bezig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75401392
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
psies
de guppies noem ik guppies en selene is geregeld draakje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:39:16 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401395
Mijlpaal voor Guess. Helemaal goed meid!
pi_75401447
btw; ik ga een doosje eieren in onze slaapkamer bewaren om die naar de rotbuurman te gooien de volgende keer alstie (weer) 's ochtends om kwart voor 5 met draaiende motor en keiharde muziek (beasty boys) aan voor de deur staat........

als beleefd niet werkt probeer ik het wel op zn haags
pi_75401477
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:

free, wrs ga jij je dromen nog missen als de beeb er eenmaal is!
Ik denk het niet
Ik heb vannacht ook ergens gedroomd dat we achterna werden gezeten door een beet die Leander in zijn been beet en TARA maakte me om een uur of 3 wakker om geruststellend te zeggen dat we geen hond hebben, dus dat ik me geen zorgen hoefde maken om hem
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:45:18 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401556
Dat is wat Eva zei tijdens de echo....AAP!!!
Dus tja.... dan blijft er niet veel meer over he
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:46:12 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75401582
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Maakt ook niks uit, maar het viel me gewoon op zeg maar. Omdat het een term is die je sowieso niet vaak meer hoort.
Enneh... draakje is idd een veelgebruikt naampje voor Sasha bij ons.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:47:32 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401627
Free...die dromen!!
En wat fijn dat Tara ook zo betrokken is
Praat ji jdan zoveel in je slaap??
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:55:20 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75401873
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Oh, dan hadden we Frederique visje / guppie moeten gaan noemen

zo, camera is weer beetje leeg. we kunnen 358 foto's maken. ik geloof dat dat wel voldoende is, toch? als backup, dan?
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:57:45 #267
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75401953
Poppejans: Succes met de strippoging! Misschien heb je vanavond een wolk in je armen!

Freecell: Die dromen van jou...

Ikzelf heb stukken beter geslapen, en werd eens niet wakker met verschrikkelijke maagpijn, en kotsmisselijk. Ik was wel misselijk, en erg moe (blame the hubbie). Ik zit me af te vragen of ik minder maagpijn had door de cola die ik gisteravond gedronken heb. Best wel fijn om pas om half 7 wakker te worden, en dan niet de neiging hebben alles wat er niet in je maag zit eruit te gooien!

Ben zelfs een half uur eerder uit bed gegaan! (10.30 ipv 11.00).

Nou ja, hoop dat ik me beter voel. Vermoed echt dat ik me ziek voel door de medicijnen. Gelukkig nog maar 2 dagen! Bronchitis lijkt langzamerhand steeds beter te gaan volgens manlief en free.
pi_75401997
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vooral omdat je die mensen zelf al niet meer zo 'mag' noemen zeg maar.

maar ik ben dan ook raar.
Mag dat niet meer? Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord Ik noem ze ook vaak "lili".
Way off topic natuurlijk, maar hoe moet je ze dan noemen?

Maar BE, ik denk dat ik de rare van de twee ben, hoor Zal iets Belgisch zijn
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:00:42 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75402036
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mag dat niet meer? Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord Ik noem ze ook vaak "lili".
'Kleine mensen' geloof ik. Dwerg mag ook niet.
quote:
Ach, het is ook totaal niet belangrijk toch? Het is maar net welke associatie jij er bij hebt en die is blijkbaar voor jou de juiste, prima toch?
pi_75402058
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooit

maar kindjes (en zekers die in je buik) mag je natuurlijk noemen zoals je wilt
pi_75402062
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Euh... na de eerste echo zat ik in de gang te wachten bij de gyn en zei ik ook nogal luid tegen mijn man dat het eigenlijk gewoon vergeleken kon worden met een aapje en ik me helemaal niet kon voorstellen dat mensen dat mooi vinden.
Net op dat moment kwam er een verpleegster uit een bureau en die begon direct te lachen. Met de mededeling erbij dat ze blij was dat ze eens een koppel nuchtere aanstaande ouders kon ontmoeten ipv mensen die helemaal wegzwijmelen bij de 12-weken echo
Op de 20-weken echo vond ik het wel al minder op een aap lijken
pi_75402088
Succes vanmiddag Poppejans!! Ik hoop dat het strippen wat voor je doet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75402096
gister werd naar ons gezwaaid door allebei de guppies ze zijn net zo beweeglijk als selene was. dus dat belooft nog wat voor de komende 20 weken!
pi_75402144
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:01 schreef simmu het volgende:

[..]

kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooit

maar kindjes (en zekers die in je buik) mag je natuurlijk noemen zoals je wilt
Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootste En één van de collega's waar ik het meest mee samen werk is bijna 2m. Altijd grappig om ons te zien passeren, vermoed ik

Maar om het politiek correct te houden zal ik het bij de volwassenen over "kleine mensen" hebben. Maar die kleine in mijn buik? Ah, ik ga het hem gewoon nooit zeggen dat ik hem liliputter noemde toen hij nog niet geboren was
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:11:53 #275
259886 pessie
pi_75402382
eitje in kokend water

wat betreft de lilliputter: Jouw kind, jouw naam, en lilliputter is misschien ook wel correct voor zoiets kleins. Freecell noemde de beeb in het begin parasietje, weet niet of et daar beter van wordt? Haar kind, haar naam, niet zeuren!
pi_75402407
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef NieuweUser het volgende:
BJ, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! En met de kleine natuurlijk! Door jou verhaal hebben volgens mij heel wat mensen wat meer haast gemaakt met de laatste klusjes (incl mijzelf, iets meer stress gekregen)

Poppejans, succes bij de VK vanmiddag! Ben benieuwd of het strippen wat oplevert.

Heb vanmorgen de tweede laag op de muur in de kinderkamer gesmeerd.......Meteen toen ik uit bed kwam...

Freecell: Wat een dromen! Echt te bizar...

Poppejans: succes vandaag met het strippen. Binnenkort hopelijk een beebie voor jou!

Pessie: Grappig om te lezen dat je graag eieren eet. Die kan ik dus echt niet meer binnenhouden sinds ik zwanger ben,

Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik niet meer werk eens op tijd wakker en opgestaan. Heerlijk gevoel om eens een dag voor je te hebben. Stond dan ook al om half 10 met een verfroller in de hand....
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:16:47 #277
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75402533
Hoi hoi,
Fijn om overwegend positieve verhalen te lezen. Gelukkig gaat het bij de meesten naar wens

Voor de meiden met lichamelijke klachten Ik hoop dat het minder wordt of in ieder geval goed te dragen.

BJ, wat een prachtige foto's en wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt! Hopenlijk pakt ze het drinken snel op en kun je van de bijvoeding af. Je klinkt echt heerlijk gelukkig!

Hier weer helemaal goedgekeurd bij de vlos. Bloeddruk 110/65, HB 8.0 en mannetje en ik zijn helemaal in orde. Vlak voor oud en nieuw krijgen we de volgende check up. Dan inmiddels al weer bijna 33 weken

Oh en Vicky..ik had weer Sandra! Dus dat schiet lekker op
pi_75402607
Straks mag je ook geen smurf meer zeggen, of monster.
Een liliputter is gewoon een term uit de literatuur. Klaar

Goed om te horen dat het beter met je gaat pessie. Hopen dat de trend zich doorzet en je snel weer helemaal beter bent

Ik zit nu aan een kopje thee met een bakje borrelnootjes. Vage combinatie
pi_75402621
BJ! wat een schatteke!

ze is groter dan ik was bij mn geboorte!! (47 cm en 2580 gram) en met mij is t ruimschoots ingehaald nu zoals je weet

geniet ervan, je ziet er heel gelukkig uit!
Kwak
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:20:00 #280
259886 pessie
pi_75402627
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Pessie: Grappig om te lezen dat je graag eieren eet. Die kan ik dus echt niet meer binnenhouden sinds ik zwanger ben,

Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik niet meer werk eens op tijd wakker en opgestaan. Heerlijk gevoel om eens een dag voor je te hebben. Stond dan ook al om half 10 met een verfroller in de hand....

Huh? Geen eieren? ik eet er 2 per dag! Maar maak me er een beetje zorgen om. Is dit nog wel zo gezond? Gisteren ontzettend genoten van brocolli. Het vreemde is, ik houd niet van brocolli, ik duld het alleen, maar gisteren vond ik het opeens mn lievelingseten help... wat is er aan de hand met mij?

Verven! Wij zijn bezig een huis te kopen, wij moeten dan ook verven...
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:26:43 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75402826
happy, fijn dat je bnt goedgekeurd!

pessie, je bent zwanger! Dat is het antwoord wat er met je aan de hand is! ik heb de eerste 6 maanden ooksuperveel ei gegeten, heeeeeerlijk! m&m's, die ik normaal verslind, vond ik stinken. (is inmiddels weer beter). bij de zwangerschap van eli heb ik me in het begin ongans gegeten aan avocadoproducten, waar ik normaal niet warm of koud van word. naja, het zal wel!

cp, smakelijk!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:30:37 #282
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75402928
Ik zit nog steeds te wachten tot ik ook 'last' krijg van zin in vreemde dingen enzo, maar dat heb ik nog steeds niet! 't is altijd wel erg leuk om er over te lezen.

Bedankt voor alle felicitaties trouwens! Ben zo blij dat ik over een paar weekjes uit m'n niet zo hippe achterstandsbuurtje weg ben!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:38:15 #283
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403145
Goedemorgen allen . Wat is het toch gek hč, om over je datum heen te gaan en maar gewoon niet te bevallen .

Poppejans, verder geen gerommel meer gevoeld? Strippen, hoop echt voor je dat het lukt .

Meimeltje ook nog niks?

En BJ, wat een prachtig grietje heb je daar .
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:39:57 #284
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403205
En Bucko en Amaranta zijn de volgende op de lijst. Het is wel echt spannend zo nu hč. Iedereen kan gewoon beginnen, dat zie je maar weer bij BJ, wat nou lijstje .
pi_75403357
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootste En één van de collega's waar ik het meest mee samen werk is bijna 2m. Altijd grappig om ons te zien passeren, vermoed ik

Maar om het politiek correct te houden zal ik het bij de volwassenen over "kleine mensen" hebben. Maar die kleine in mijn buik? Ah, ik ga het hem gewoon nooit zeggen dat ik hem liliputter noemde toen hij nog niet geboren was
sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96
dat levert soms ook grappige beelden op
pi_75403402
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen allen . Wat is het toch gek hč, om over je datum heen te gaan en maar gewoon niet te bevallen .

Poppejans, verder geen gerommel meer gevoeld? Strippen, hoop echt voor je dat het lukt .

Meimeltje ook nog niks?

En BJ, wat een prachtig grietje heb je daar .
Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?
pi_75403461
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
Free...die dromen!!
En wat fijn dat Tara ook zo betrokken is
Praat ji jdan zoveel in je slaap??
af en toe een keer blijkbaar

Avocado? Daar moet ik nu ook niet aan denken, haha
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:47:21 #288
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403474
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?
Zou ja, change of plans vrees ik .

pi_75403524
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef simmu het volgende:

[..]

sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96
dat levert soms ook grappige beelden op
noem je hem altijd zo?
pi_75403568
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Nu alvast begonnen?
pi_75403708
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef freecell het volgende:

[..]

noem je hem altijd zo?
meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:56:17 #292
259886 pessie
pi_75403782
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef simmu het volgende:

[..]

meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!
"partner"?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:56:42 #293
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403796
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Nu alvast begonnen?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:58:32 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75403855
Verloofde simmu

Ik vind vriendje gewoon okay hoor, ook als ik zou trouwen blijft Martijn m'n vriendje

Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein

Iemand die weet hoe het zit?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75403867
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!
pi_75403895
Gewoon trouwen en hem man noemen
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:59:42 #297
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403903
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!
Ik heb al heel veel appeltaart op .
pi_75403943
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef freecell het volgende:
Gewoon trouwen en hem man noemen
Precies. Probleem opgelost
pi_75403956
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Verloofde simmu

Ik vind vriendje gewoon okay hoor, ook als ik zou trouwen blijft Martijn m'n vriendje

Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein

Iemand die weet hoe het zit?
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijn Beeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is

Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word

Maar kwaad kan het niet geloof ik.
pi_75403957
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik heb al heel veel appeltaart op .
Neem nog een stuk met extra veel kaneel dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')