abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75379758
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Lijnloos het volgende:

Verlof voor NieuweUser... hoe voelt het? (Verveel je je al?)
Verlof voelt heerlijk!! Lekker alle tijd nu voor mezelf, en voor de voorbereiding voor de baby! Ik verveel me nog lang niet denk ik!
  maandag 7 december 2009 @ 18:02:23 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75379764
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef DJRandall het volgende:
Ik ben helemaal beduusd. Net gaat de deurbel: schoonmoeder aan de deur met een cadeautje.
"Gefeliciteerd, 30 weken!"......
Ze moest alleen meteen weer weg.

Ahhh, voel me helemaal bijzonder!
En je opa?
  maandag 7 december 2009 @ 18:17:01 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75380300
Goedenavond lieve lieve lieve meiden

Ik zit hier met een brok in mijn keel in mijn ziekenhuisbedje jullie onwijs lieve reacties te lezen ....
wat zijn jullie toch stuk voor stuk betrokken en lief...

Ik heb de top 10 niet gehaald.... en heb mijn meldplicht niet eens gehad...

maaaaaaaaaar...

We hebben dus wel een dochtertje gekregen!!!!!!

Haar naam is E V I E
en haar 2e naam E L L E K E
(vernoemd naar oma Elly en beppe Geke)/ mams en schoonmem

ze is geboren na een supersupersupersnelle bevalling...
en woog bij de geboorte 2785 gram en is 50 cm lang.

Zaterdagochtend zou ik uit bed komen om lekker te gaan ontbijten; maar ben nooit beneden gekomen. Op de toilet voelde ik de bekende 'knak' (oftewel de vruchtvliezen die knapten), en direct erna kreeg ik enorme weeen. Na een ritje richting ziekenhuis bij de VK in de auto; is 1 uur en 3 kwartier na mijn toiletbezoekje ons kleintje ter wereld gekomen... ik heb maar iets van 4 keer geperst..

Inmiddels zijn we 2 dagen verder en begin in eindelijk een klein beetje te beseffen wat er is gebeurt.. en het aller aller mooiste; we zijn helemaal verliefs op ons kleine meisje...
gisterochtend is ze uit de couveuse gekomen; en sinds vanmiddag lig ik samen met de kleine meid op een rooming-in kamer; een uurtje geleden heeft ze voor het eerst ook echt goed aan de borst gedronken en nu ligt ze heerlijk tevreden te wezen in haar wiegje en lig ik erna met een enorm trots gevoel te genieten van dit kleine wondertje.

Ik zal voor jullie zo een mooie recente foto uploaden, zodat jullie ook mee kunnen zwijmelen...

en o ja; mams doet het dus ook prima. (alleen inwendig gehecht), weinig bloedverlies en geen naweeen gehad... OMG zo durf ik nog wel een keer te bevallen....
(heb niet eens pijnstilling oid kunnen krijgen; zo snel ging het allemaal; ik kwam binnen in het ziekenhuis en binnen een kwartiertje lag ons kleine hummeltje al op mijn buik.... )

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75380431
Beesie

Gefeliciteerd met Evie Wat klink je heerlijk gelukkig!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 december 2009 @ 18:22:32 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75380500
BJ!
Wat een mooie naam!
Mogen we die gebruiken hier, of wordt het E? of miniBJ?

en idd, wat een snelle bevalling!

vond het zo raar vandaag, ben gewoon verder zwanger dan jij nu!

net naar de vlos geweest, weer stickertje gehaald! bloeddruk 100 over 60, en madam ligt helemaal ingedaald! vast (minof meer) in bekken! naja, dat verklaart wel waarom ik de laatste dagen zo weinig last had van maagzuur!

of twee daagjes weer baby gluren! liggingsecho.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75380579
Die hartkloppingen en het opgejaagd gevoel heb ik ook soms. Zal soms ook wel met mijn bloeddruk te maken hebben, maar ik heb soms ook het gevoel dat ik mijn longen niet meer vol krijg met lucht. En dan begin ik daarover te stressen en wordt het uiteraard alleen maar erger

Flugeltje ik vind het zo fijn om je berichtjes te lezen
  maandag 7 december 2009 @ 18:25:02 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75380615
tuurlijk mogen jullie haar Evie noemen

en ik ben ook zooo enorm gelukkig
(en enorm moe.... haha... rust krijg je in het ziekenhuis amper....)
pi_75380720
BJ wat leuk om een bericht van jou te lezen. En echt twee mooie namen die jullie gekozen hebben.

En damn, ik wil ook zo bevallen
pi_75380737
Gefeliciteerd met Evie!!! Wat een turbobevalling, sjonge.
  maandag 7 december 2009 @ 18:32:47 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75380953
Gefeliciteerd BJ! Wat een bevalling. En wat 'fijn' dat je weinig pijn hebt gedaan. Nu heel veel succes met het verwerken en alles een plekje geven en bovenalles....genieten!
  maandag 7 december 2009 @ 18:34:43 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75381028
*BJ showt*

en hoe blij en gelukkig kan je zijn.....

*straalt*

pi_75381052
Evie
En ik wil inderdaad ook wel zo bevallen... jeetje

Nogmaals gefeliciteerd!!

Snelle edit: wat een popje!
pi_75381063
BJ, klinkt goed die bevalling
Nogmaals gefeliciteerd!
pi_75381101
Oeh foto's
Wat een frummelke
pi_75381110
Wat een mooi prulleke BJ! En prachtige namen, Evie klinkt zo lievvv .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 december 2009 @ 18:37:19 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75381128
Wat is ze mooi!!!
en cool H&M borstvoedingstruitje
  maandag 7 december 2009 @ 18:38:54 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75381209
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef amaranta het volgende:
Wat is ze mooi!!!
en cool H&M borstvoedingstruitje
ja haha helemaal vers gekocht donderdag mijn lichaam wist het gewoon.....
net als die nesteldrang....
  maandag 7 december 2009 @ 18:40:59 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75381301
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

maandag 7 december 2009 @ 18:44:12 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_75381455
ik breek even in om BJ te feliciteren. Wat een mooi meisje! Geniet er van!
disclaimer
  maandag 7 december 2009 @ 18:46:39 #175
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75381574
Oh wow BJ, wat een dotje!
pi_75381598
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Jaaa! echt wel
Ik heb me ook helemaal een rotje genesteld de dag voor de bevalling
pi_75381858
Wat een klein popje, BJ

nogmaals gefeliciteerd (en wat een turbo bevalling; die hoor je niet vaak)
pi_75381921
BJ wat is ze prachtig en wat straal je! van harte gefeliciteerd met Evie Geniet ervan!

Ik heb net eens mijn verzekering uitgeplozen.. En het kan gewoon 35 euro per maand goedkoper heb ooit voor de ivf een duur pakket afgesloten, toen de eerste niet vergoed werd...

Nu zou ik een bepaald pakket moeten hebben als ik een kraampakket wil. Kosten: ¤ 8,- per maand.. Zie ik dat je dat kraampakket bij bijv. de Prenatal voor ¤ 25,- koopt! Ze denken bij mijn verzekering zeker dat ik gekke henkie ben

Verder gaat het lekker geen kwaaltjes, op mijn borsten na morgen 5 weken en al van Cup F naar Cup G wáár gaat dat eindigen?? En verder moe! Maar that's it. Ik teken ervoor dat dat het blijft..!
pi_75382024
Ohhhh wat een prachtige mini-BJ....

En wat een mooi verhaal. Zo wil ik ook wel bevallen.....
pi_75382054
En Pessie, wat leuk al die reacties!! hier weet iedereen het eigenlijk al vanaf de test maarja, ze weten ook allemaal waar wij mee bezig waren al jaren... en het voelt goed, dus ach!!
pi_75382363
Woaaaah BJ dat is snel!!!
GEFELICITEERD met jullie prachtige Evie!! wat fijn dat ze al zo goed kan drinken!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75382444
Oooh, jeetje wat een poppeke, en zo'n snelle bevalling, en zulke leuke namen, en zulke trotse ouders Van harte gefeliciteerd!
pi_75382475
Beessie-Jen wat een prachtig meisje...en mooie naam!!
Jullie zullen vast helemaal verbijsterd geweest zijn na wat je meegemaakt hebt Maar je hebt er iets prachtigs voor gekregen!
pi_75382544
BJ wat een bevalling super hoor dat het allemaal ZO vlot en goed gegaan is Kan me voorstellen dat je nog steeds in shock bent haha
En wat een heerlijke foto's, je straalt helemaal! Lekker genieten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75382565
BJ, van harte met Evie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75383078
BJ, wat is ze mooi en wat een mooie namen ook!!! Maar die evalling toen poppedein het over snel had, zat 2 uur niet in mijn edachte.... Respect meid! Nu proberen uit te rusten en voral heeeeeeeeeel erg genieten!
pi_75383161
Ohh BJ ik heb de tranen er van in mn ogen staan, wát een turbobevalling zeg en wat onverwacht! Heel erg gefeliciteerd met jullie super mooie Evie!
pi_75383231
Wow BJ, wat een mooie meid zeg! En wat een mooie naam!

Ik kan me voorstellen dat je even de tijd nodig had om het te beseffen allemaal, hoe snel het is gegaan!! Geniet ervan!!
pi_75383714
BJ!!!!! Hoera je bent mama geworden! Gefeliciteerd met Evie Elleke, wat een lieve namen zo samen
En wat een wolk van een dochter heb je op de wereld gezet Wat een knapperd!
Wat ging je bevalling supersnel joh, ik wist niet wat ik las! En wat een verrassing Zomaar een maand te vroeg
Geniet lekker van jullie meisje samen met je !
Ik was benieuwd of jullie je dochter idd Evie zouden noemen Mooie naam, ook heel leuk die 'e' erachter!

Flügel, zo fijn om jou hier te zien posten, het is je zó gegund...

LLM's zet 'm op!

Voor jullie allemaal!
#geen
  maandag 7 december 2009 @ 19:36:59 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75383918
BJ wat een mooi poppetje!
En je straalt maar door
En wat een turbobevalling inderdaad!
waar kun je je aanmelden voor zo'n bevalling?

Ow en fluugs: je bent zwanger!!
pi_75385193
@ Bj, nog gefeliciteerd en dat ging zeker snel.
GElukkig is alles goed.
En had je dat verwacht? Kerst met jullie 3-en?

@ alle laatste loodjes dames, succes!
  maandag 7 december 2009 @ 20:11:16 #192
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75385579
Prachtige baby, maar wat klein! Zoo schattig!

Gefeliciteerd flugel!

maandag 7 december 2009 @ 20:17:28 #193
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75385850
BJ, gefeliciteerd met jullie mooie meisje Evie.
Wat een stortbevalling, zeg. Heb je nu ook nog last gehad van naweeën? Beter lezen, Smik!!
Als ik je zo gelukkig op de foto's zie, rammel ik niet alleen naar nog een kindje, maar ook naar dat gevoel; een verse mama zijn.

NB. Zo klein is Evie toch niet? 50 cm maarliefst. Dat zou wat zijn geworden als ze de volledige tijd uitgezeten had. Wel lekker slank, maarja; kind van d'r moeder, heh? Mini-skinny ..
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_75385924
nogmaals gefeliciteerd BJ, wat fijn dat alles zo goed gaat

hier de 20 weken echo gehad, alles is goed met kind a en kind b (zo staan ze op de foto's die nog ingescand moeten worden, foto's komen nog hoor ). geen open ruggetjes en geen klompvoetjes en alle andere dingen (hartje, niertjes, etc...) ook goed. schoonmoeder had op selene gepast omdat we helemaal naar zwolle moesten (dit ivm de misschien verhoogde kans op open ruggetje) en dat ging heel goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 07-12-2009 20:30:13 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75385951
BJ wat is ze mooi zeg! En wat ontzettend snel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75385978
oh, en bij selene's bevalling heb ik zo'n 12 uur lang met "goede weeen" (de woorden van de vlos) op 4 cm ontsluiting blijven hangen. die exercitie herhaal ik ook liever niet...
pi_75386102
BJ wat een mooi meisje zeg! Enig idee wanneer jullie naar huis mogen?
(en wat een bekende bevalling... hier postte ik vanmiddag nog over)
In ieder geval, super gefeliciteerd en geniet met volle teugen
  maandag 7 december 2009 @ 20:32:55 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75386544
Jeutje BJ, das wel heul erg snel

Verder is iedereen hier lief

Zo fijn dat jullie met me meeleven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75386645
Babe

Oh zou een modje deze voor me in de OP erbij willen zetten?
  maandag 7 december 2009 @ 20:35:27 #200
259886 pessie
pi_75386647
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Smikke het volgende:

NB. Zo klein is Evie toch niet? 50 cm maarliefst. Dat zou wat zijn geworden als ze de volledige tijd uitgezeten had. Wel lekker slank, maarja; kind van d'r moeder, heh? Mini-skinny ..
Hm, heb zelf nog niet zo'n baby'tje in handen gehad. Toen de tweeling van mn broer geboren was (4 weken te vroeg, en klein) moesten we naar het ziekenhuis en konden we ze niet vasthouden. Dat kon pas na een maand. Toen waren ze al flink gegroeid!
pi_75386897
BJ wat is ze moooooi zeg!1 En zo blond!! Ik hoop dat ik r van de week nog even in t echt kan bewonderen! Je ziet er ontzettend goed uit verse mama!

Poppejans, Groofsken en Meimeltje... en natuurlijk ook al de andere dames die al mogen... zet m op...Laat die blije BJ nog even op je inwerken en *hup*... Ik wens jullie een enorm (voor)spoedige bevalling!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75386972
En die van mij mocht zijn bed niet uit Of werd geconfisqueerd door grootouders

Straks heb je een baby'tje op je buik die jij als tweede persoon op aarde vast hebt
En je hoeft hem niet af te geven als jij dat niet wilt!

TARA zei trouwens dat hij de baby zélf wel wilde aanpakken Lijkt me hip
pi_75387587
BJ wat een mooi poppetje is Evie! En leuke naam ook. Je klinkt helemaal dol gelukkig kers verse moeder. Geniet van je kraamtijd.

Over bevallen gesproken, bij mijn oudste deed ik er 13 uur over, bij mijn zoon vanaf de 1e wee iets van 5 uur maar de verloskundige rekende vanaf het moment dat de weeen om de zo veel minuten komen en zo lang aanhouden. Dus ben ik volgens hen in 3 1/2 uur bevallen. Hopelijk is een 3e niet de helft van de tijd dat je er over doet bij de 2e.
pi_75387659
Wat een klein meisje Beessie Jen, prachtig!
Op zich overigens nog een mooi gewicht voor de zwangerschapsduur (en je kleine buikje)
Lars was maar 100 gram zwaarder.

Ik hoor iedereen hier roepen dat ze ook zo willen bevallen....
be careful what you wish for
mijn manneke heeft een hoop ellende overgehouden aan een turbobevalling
maar goed het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75387751
En voor jezelf is het ook neit echt prettig, vaak veel naweeën en je moet echt helemaal bijkomen van de schok en dat kan best even duren
pi_75388848
Niet alleen jouw mannetje Karin. De mijne heeft de eerste 3 dagen giga knallende koppijn gehad en daarna opgenomen in het ziekenhuis met vermoeden van een infectie (wat niet zo bleek te zijn maar dus die knallende koppijn was). Ik had met 7 cm al persdrang omdat het zo snel ging en dat vond zijn hoofdje niet zo prettig. Kind kwam gillend ter wereld en niet zoals het meestal gebeurd huilend. Onze verloskundige en kraamverzorgster schrokken best van zijn gegil. Dus ik hoop echt van harte dat het deze keer niet zo snel gaat maar ik hoop ook dat het niet zoals bij de 1e een 13 uur durende marteling wordt met rugweeen. Uurtje of 6 teken ik voor.

Oh en hoe veranderlijk kan je zijn. Heb ik vanmiddag een jogging broek gekocht voor mee naar het ziekenhuis heb ik nu een oude broek in de tas gegooid, had net zo goed geen joggingbroek aan hoeven schaffen.
  maandag 7 december 2009 @ 21:28:26 #207
259886 pessie
pi_75389207
Maar dan heb je er 1 voor thuis! (een joggingbroek)
pi_75389210
BJ, wat een propje Toch al 50 cm, maar ze lijkt veel kleiner (is je man toevallig erg groot? )
En wat een heftige bevalling. Onverwacht en dan ook nog eens razendsnel. Jullie meisje kon vast niet langer wachten om bij jullie te zijn Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen om daar verder te genieten
Beide nogmaals gefeliciteerd met Evie
pi_75389333
Ja een extra broek is natuurlijk nooit weg. Momenteel woon ik in een joggingbroek thuis. Als ik de deur uit moet trek ik een jeans positiebroek aan maar thuis gaat gelijk de gemakkelijk zittende oversized joggingbroek aan.
pi_75389391
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef freecell het volgende:
En voor jezelf is het ook neit echt prettig, vaak veel naweeën en je moet echt helemaal bijkomen van de schok en dat kan best even duren
Dat eerste heb ik geen last van gehad (geen enkele), maar dat tweede ben ik het helemaal mee eens.
Enne, ik was de eerste die mijn beebje vast had, ik mocht 'r zelf pakken en op m'n buik leggen (wil ik nu weer!).

Flugeltje, ik was je even vergeten, maar ik ben nu alvast heel erg voor je aan het duimen dat je volgende week een goede echo hebt!
  maandag 7 december 2009 @ 21:45:13 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75390075
Vergeet niet ook een broek om weer naar huis te gaan.
Het kan voorkomen dat je ineens een buik mist en dat je positiebroek te groot is.

Naweeën heb je meestal toch niet na de 1e bevalling? Ik kijk er nu al naar uit...not...
Bij Eva kreeg ik gruwelijk last van ischias, vooral tijdens het voeden, hoop dat het me dit keer bespaard blijft.
pi_75390402
Hier ook geen naweeen, hoe het ook mogelijk is, maar wel een emotionele rollercoaster van een paar dagen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75390673
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde, is hij zich vanavond aan het wreken denk ik. Van de hele dag bijna niet gevoeld en opeens zag ik mijn buik voor de allereerste keer bewegen.

Maar nu ga ik wel afsluiten. Vandaag eigenlijk weeral te veel gewerkt (meer dan 11 uur). Tijd om te recupereren (en als ik zo verder doe, kan ik vrijdag weer door één overuur op te nemen een hele dag thuis blijven nee, I know, eigenlijk is het niet grappig).
pi_75391432
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef Orea het volgende:
Babe

Oh zou een modje deze voor me in de OP erbij willen zetten?
Wat een mooie, Orea! Die ga ik ook gebruiken, denk ik.
pi_75392722
ow Beessie Jen wat een mooi meisje hebben jullie gekregen en wat straal je
Maar zo he wat een stortbevalling, kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt gehad om te beseffen dat je mama geworden bent!

Flugel je klinkt in ieder geval helemaal zwanger, ook hier draaien mn duimen voor de echo volgende week!
pi_75392804
Wat een prachtig mooi meisje hebben jullie gekregen, Beesie-Jen! Wat een mooi lief koppie!
En inderdaad: wat stráál je! Terecht, hoor!
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 22:46:45 #217
5428 crew  miss_sly
pi_75392936
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Orea het volgende:
En Pessie, wat leuk al die reacties!! hier weet iedereen het eigenlijk al vanaf de test maarja, ze weten ook allemaal waar wij mee bezig waren al jaren... en het voelt goed, dus ach!!
Wat fijn om te lezen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75393852
Wat een prachtig mooi meisje heb je, BJ!
pi_75394968
Pfff, we zijn vanavond naar de laatste les van de pufclub geweest... Weer super gezellig en volgende week nog met allemaal eten/borrel en met de vrouwen al afgesproken. Om bij dezelfde vrouw ook babymassage te gaandoen (lijkt me superleuk)... Maar mijn hemel wat staat mijn buik strak zeg... Voelt alsof ie uit mekaar knapt zo... En dan nog een druk bewegend kind aan de binnenkant, ik wil gewoon effe lekker slapen! *zucht* en klaagmodus weer uit!
pi_75397032
Heel fijn... Begint mijn buik eindelijk iets prettiger te voelen, begint mijn man als een idioot te snurken... Dit wordt een lange nacht zo
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:36:10 #221
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75398526
Heb je nog wat kunnen slapen Lijnloos?

Beessie Jen is mama! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter! Hoe is het nu?

Leonieke: Wat gaaf dat je je buik hebt zien bewegen!

Ik ben de komende tijd wat minder aanwezig. Ik heb gisteren de sleutel van m'n nieuwe huis gekregen ( ) en ben voorlopig wel even druk met klussen in het ene huis en inpakken in het andere huis! Meelezen blijf ik natuurlijk trouw doen.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:32:06 #222
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75398914
BJ - wat een mooie bevalling! En wat een prachtig meisje!! Je straalt nog meer dan je al deed toen je nog zwanger was Geniet ervan!
pi_75398935
Goedemorgen!

Keshet: yay voor de sleutels!

Hier vannacht bizar gedroomd. Ik was aan eht bevallen in het oude huis van TARA (op een zoldertje van 12m2 dus met hele steile trappen), de douche was weg, ik was alleen, want TARA moest 3 dagen achter elkaar werken? er waren 3 verloskundigen (en er was daar geen deurbelzoemer, dus ik moest al die trappen af om voor ze open te doen) de vindicaters (corpsballen hier) op de tweede verdieping hadden een héél groot 5 persoons bad, maar daar mocht ik niet in en er was een oude man bij de verloskundigen voor de gezelligheid en die gaf een soort triviant raadsels op.
Wazig.
En uiteindelijk schoot het niet op en ging de vlos bij 3 CM mijn vliezen doorprikken met een big-pen. Welja.
Ben niet verder gekomen dan 5 CM trouwens Het schoot maar steeds niet op en toen was het ochtend.

Ik zei al tegen TARA: zal ik harde buiken hebben gehad vannacht? Dat ik zo over weeën ed droomde?
TARA: nee, je lag met je buik tegen mijn rug aan en je bent gewoon lens geschopt vannacht

Whehe
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:44:32 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399029
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Keshet: yay voor de sleutels!

Hier vannacht bizar gedroomd. Ik was aan eht bevallen in het oude huis van TARA (op een zoldertje van 12m2 dus met hele steile trappen), de douche was weg, ik was alleen, want TARA moest 3 dagen achter elkaar werken? er waren 3 verloskundigen (en er was daar geen deurbelzoemer, dus ik moest al die trappen af om voor ze open te doen) de vindicaters (corpsballen hier) op de tweede verdieping hadden een héél groot 5 persoons bad, maar daar mocht ik niet in en er was een oude man bij de verloskundigen voor de gezelligheid en die gaf een soort triviant raadsels op.
Wazig.
En uiteindelijk schoot het niet op en ging de vlos bij 3 CM mijn vliezen doorprikken met een big-pen. Welja.
Ben niet verder gekomen dan 5 CM trouwens Het schoot maar steeds niet op en toen was het ochtend.

Ik zei al tegen TARA: zal ik harde buiken hebben gehad vannacht? Dat ik zo over weeën ed droomde?
TARA: nee, je lag met je buik tegen mijn rug aan en je bent gewoon lens geschopt vannacht

Whehe
Dus uiteindelijk geen baby Das ook teleurstellend

Keshet, voor de sleutels. Doe je het wel rustig aan? En laat het sjouwen maar aan anderen over...

Lijnloos, heb je nog een beetje kunnen slapen?
pi_75399045
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk geen baby Das ook teleurstellend
nope, geen baby, wel hoofdpijn en niet uitgerust, haha
TARA was vanmorgen ook een duf konijn, beiden heel onrustig geslapen vannacht.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:47:26 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399060
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde, is hij zich vanavond aan het wreken denk ik. Van de hele dag bijna niet gevoeld en opeens zag ik mijn buik voor de allereerste keer bewegen.

Maar nu ga ik wel afsluiten. Vandaag eigenlijk weeral te veel gewerkt (meer dan 11 uur). Tijd om te recupereren (en als ik zo verder doe, kan ik vrijdag weer door één overuur op te nemen een hele dag thuis blijven nee, I know, eigenlijk is het niet grappig).
Bewegende buik! Leuk hè?

Manlief voelde gisteren voor het eerst echte excessen met draaien en flinke bulten in mijn buik (tot nu toe hield Harry het altijd bij bescheiden klopjes als zijn vader in de buurt was). Manlief had echt zoiets van
Op een gegeven moment legde hij zijn oor op mijn buik maar hij werd er weergenadeloos hard vanaf getrapt
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:48:28 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399069
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:46 schreef freecell het volgende:

[..]

nope, geen baby, wel hoofdpijn en niet uitgerust, haha
TARA was vanmorgen ook een duf konijn, beiden heel onrustig geslapen vannacht.
Hopelijk kun je straks nog een beetje dutten als je banjertje in bed ligt...
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:49:41 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_75399084
BJ, wat is ze mooi!!!
stormy waters...
sailin'
pi_75399097
Keshet gefeliciteerd met je nieuwe woning!!

Wat droomt iedereen vaak over de bevalling zeg Ik weet maar zelden een droom te herinneren.

Nou de 8e zal het hier ook niet gaan worden denk ik. Ben benieuwd hoe het met de andere LLM gaat!
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:52:14 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75399116
Lekker droompje Free...

Ik heb ook een knalharde buik, en heb vannacht de schade ingehaald van alle nachten dat ik niet hoefde te plassen. Denk 2 keer per uur minsntens.

Eva heeeft ook buikpijn. Arm kind. Werd wakker met een gruwelijk volle poepluier en heeft alleen maar gehuild vanmorgen. Ze heeft echt darmpjespijn. Achja, haar buik maakt zich ook klaar voor het grote werk, net zoals die van mama.
11 naar de VK ben benieuwd.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:53:09 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75399126
Lijnloos, balen van je doorbroken nacht ook.

Keshet, veel verhuis en verbouwplezier! Goede reden om minder te komen.
pi_75399248
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:17 schreef Lijnloos het volgende:
Heel fijn... Begint mijn buik eindelijk iets prettiger te voelen, begint mijn man als een idioot te snurken... Dit wordt een lange nacht zo
Hoe is je nacht verder gegaan?

Irritant he. Ik had dat gisternacht. Vannacht gelukkig hier wel stuk beter geslapen.
pi_75399261
Amaranta: arme Eva. Succes bij de vk straks!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:11:48 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75399389
morning ladies.... die emotionele rollercoaster is wel herkenbaar... vanaf de bevalling nog geen moment rust gehad; dus daar waren gister ineens de eerste kraamtranen schijnt er helemaal bij te horen...
gelukkig van8 eindelijk een beetje meer nachtrust gehad, dus hoop dat het vandaag allemaal wat makkelijker gaat dan.
Straks komen vriendlief en mijn moeder; dus dan ff lekker douchen en ontspannen.. Evie doet het nog steeds goed, voor een randprematuurtje (zo noemen ze dat), maar moet nog even leren hoe ze goed moet drinken en hoe ze wakker moet blijven tijdens de voedingen.
Jammer genoeg heeft ze dus tnt nog steeds bijvoeding nodig. Maar kan ook niet verwachten dat ze alles direct fantastisch doet.
Ben hartstikke trots op onze kleine meisje...

wanneer komen de andere verse beebs??
pi_75399566
Wat fijn om te horen dat alles naar omstandigheden goed gaat Beessie
En die emo rollercoaster kan ik me goed voorstellen. Wat een schok moet het voor jullie (geweest) zijn. Maar uiteindelijk wel een hele mooie schok
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:28:03 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75399662
Idd zeg, nietsvermoedend naar de wc gaan en nog geen 2 uur later al in het ziekenhuis zijn en je kindje in je armen hebben... Kan mezelf er gewoon geen voorstelling van maken....

Free, die dromen van jou he... Ik ben zelf ook behoorlijk aan het dromen momenteel, maar jij spant toch echt de kroon hoor...
pi_75399968
goede morgen dames

Lijnloos nog een beetje kunnen slapen?

Keshet gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, waar je lekker een babykamertje mag gaan inrichten

Freecell en flugeltje ook al zo apart aan het dromen, ik ook de laatste tijd, heb van vannacht niet onthouden, maar ik werd wakker omdat manlief me aan het geruststellen was, aangezien die haast nooit ergens wakker van word heb ik rare geluiden lopen maken!

Amaranta succes bij de vk en met de kleine eva

Beessie Jen een fijne dag, fijn dat je vannacht wel redelijk hebt geslapen

Asyniur, je manlief zou het weten nu die het goed kan voelen! Er gewoon vanaf getrapt worden!
pi_75400207
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ik hoor iedereen hier roepen dat ze ook zo willen bevallen....
be careful what you wish for
mijn manneke heeft een hoop ellende overgehouden aan een turbobevalling
maar goed het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan....!
Maar het hoefd net zo goed niet. Leander was er ook heel erg snel en die had nergens last van. maar tis idd wel heel vervelend als je kleine zich er niet lekker door voelt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:58:29 #239
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75400243
Hoi Hoi,ik probeer het een beetje bij te houden hier maar we hebben een hele drukke maand in de winkel dus reageer niet vaak.Het gaat gelukkig heel goed,woensdag 12wkn echo gehad,helemaal goed enmorgen ben ik 3mnd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:02:51 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75400343
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde,
*knip*
Ik heb al een hoop vreemde 'werktitels' gezien, maar dit is wel de extreemste hoor!
pi_75400376
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik probeer het een beetje bij te houden hier maar we hebben een hele drukke maand in de winkel dus reageer niet vaak.Het gaat gelukkig heel goed,woensdag 12wkn echo gehad,helemaal goed enmorgen ben ik 3mnd
3mnd
(oke morgen dan)
Hoe gaat ie verder met je? Blij weer even wat van je te lezen
pi_75400470
Ben ook weer van de partij, vanmiddag strippoging bij de vk, dus spannend of dat wat gaat opleveren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75400472
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb al een hoop vreemde 'werktitels' gezien, maar dit is wel de extreemste hoor!
Maar zeggen jullie dat niet over kleine mensen want zo groot is hij echt nog niet hoor
Ah ik vind het wel schattig staan, mijn liliputtertje (maar ik noem mijn man dan ook een varkentje ipv lieverd of schat ) en ik vermoed zelfs dat ik de kleine ook al eens varkentje heb genoemd omdat hij op het verkeerde moment aan zijn ochtendgymnastiek begon (lees: net als ik 's avonds in bed kruip)
pi_75400492
Guess wat fijn Een goeie echo en morgen 3 maand

Poppejans: veel succes met de strippoging. Hopelijk levert het heel binnenkort een prachtige zoon op
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:13:00 #245
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75400613
Succes Poppejans!

Gisteren veel last van een vermoeide en soms pijnlijke buik gehad. Ik dacht ook even, msschien gaat er wat gebeuren. Maar helaas, ben gewoon wakker geworden, buik is minder moe en doet niet pijn, ja af en toe als ie hard wordt.

Amaranta ook succes dadelijk.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:16:54 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75400727
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar zeggen jullie dat niet over kleine mensen want zo groot is hij echt nog niet hoor
Ah ik vind het wel schattig staan, mijn liliputtertje (maar ik noem mijn man dan ook een varkentje ipv lieverd of schat ) en ik vermoed zelfs dat ik de kleine ook al eens varkentje heb genoemd omdat hij op het verkeerde moment aan zijn ochtendgymnastiek begon (lees: net als ik 's avonds in bed kruip)
Oh joh, gewoon doen wat voor jou fijn voelt hoor! Ik noem mijn mannen allebei 'kaboutertje'. Ikzelf vond alleen lilliputter zo ehm... 'niet politiek correct' Vooral omdat je die mensen zelf al niet meer zo 'mag' noemen zeg maar.
Maar goed, never mind me, het viel me gewoon op. Gek genoeg vind ik varkentje minder gek dan LP.
maar ik ben dan ook raar.
pi_75400812
Varkentje zie ik het punt ook niet zo van geloof ik
Sowieso kan ik heel goed vriendelijk schelden.
Leander is hier de helt van de tijd 'gnarreltje' niet dat dát ergens over gaat, maargoed
Lilliputter is inderdaad wel een beetje politiek incorrect, haha
pi_75400823
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Ben ook weer van de partij, vanmiddag strippoging bij de vk, dus spannend of dat wat gaat opleveren
Ik hoop het echt voor je
Zou hip zijn!
pi_75400904
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Heel veel succes!! Ik duim voor je!
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:23:25 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75400907
BJ, wat een lieffie!
je klinkt zo gelukkig!

lijnloos, heb je nog kunnen slapen?

free, wrs ga jij je dromen nog missen als de beeb er eenmaal is!

poppejans, succes bij de vlos straks!
pi_75400912
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje

Dus je hebt een onnatuurlijk klein mens?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75401087
BJ, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! En met de kleine natuurlijk! Door jou verhaal hebben volgens mij heel wat mensen wat meer haast gemaakt met de laatste klusjes (incl mijzelf, iets meer stress gekregen)

Poppejans, succes bij de VK vanmiddag! Ben benieuwd of het strippen wat oplevert.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:33:31 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75401212
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje

Waarom pak je dan net die eruit?
klein kereltje, klein mens, klein mannetje staat er ook

Poppejans, succes strakjes!
ter aanmoediging alvast een
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:34:32 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401233
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef Bucko het volgende:
Succes Poppejans!

Gisteren veel last van een vermoeide en soms pijnlijke buik gehad. Ik dacht ook even, msschien gaat er wat gebeuren. Maar helaas, ben gewoon wakker geworden, buik is minder moe en doet niet pijn, ja af en toe als ie hard wordt.

Amaranta ook succes dadelijk.
jammer, en je had zelf nogwel ingezet op de 8e....achja, de dag is nog maar net begonnen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:36:56 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401314
Wat maakt het uit hoe je de kleine spruit in je buik noemt?
Lilliputter, boontje, Chardella, Sjors....
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:38:25 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401369
Poppejansje, ik hoooooooooooop dat de strippoging wat effect heeft en dat je vandaag/komendenacht/morgen bevalt!
pi_75401382
Goeiemorgen meiden... Wat een dromen allemaal
ik heb uiteindelijk, toen ik naar de bank ben verplaatst nog wel een beetje geslapen, maar ideaal is anders. Vanochtend weer wakker geschrokken toen mijn man wegging (en mij had gevonden)... Nu alweer in het zh voor controle... Als ik straks terug ben lekker op de bank met een filmpje en een kussen en dan haal ik het wel weer in!

Keshet, gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Guess met je mooie bijna-mijlpaal!
Allemaal een knuffel.. Ben in een uitdelende bui

dinsdag 8 december 2009 @ 10:39:03 #258
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75401389
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER

en amaranta krijgt een aap, dus dat scheelt.

vlindur, nog een weekje!

ben de oude camera aan he leeghalen. straks batterij opladen. het gaat me niet gebeuren dat we geen foto's kunnen maken bij de geboorte!

en dan straks maxicosi weer in elkaar zetten, hydrofielluiers wassen, jup,ik hou me prima bezig!
pi_75401392
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
psies
de guppies noem ik guppies en selene is geregeld draakje
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:39:16 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401395
Mijlpaal voor Guess. Helemaal goed meid!
pi_75401447
btw; ik ga een doosje eieren in onze slaapkamer bewaren om die naar de rotbuurman te gooien de volgende keer alstie (weer) 's ochtends om kwart voor 5 met draaiende motor en keiharde muziek (beasty boys) aan voor de deur staat........

als beleefd niet werkt probeer ik het wel op zn haags
pi_75401477
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:

free, wrs ga jij je dromen nog missen als de beeb er eenmaal is!
Ik denk het niet
Ik heb vannacht ook ergens gedroomd dat we achterna werden gezeten door een beet die Leander in zijn been beet en TARA maakte me om een uur of 3 wakker om geruststellend te zeggen dat we geen hond hebben, dus dat ik me geen zorgen hoefde maken om hem
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:45:18 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401556
Dat is wat Eva zei tijdens de echo....AAP!!!
Dus tja.... dan blijft er niet veel meer over he
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:46:12 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75401582
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Maakt ook niks uit, maar het viel me gewoon op zeg maar. Omdat het een term is die je sowieso niet vaak meer hoort.
Enneh... draakje is idd een veelgebruikt naampje voor Sasha bij ons.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:47:32 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75401627
Free...die dromen!!
En wat fijn dat Tara ook zo betrokken is
Praat ji jdan zoveel in je slaap??
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:55:20 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75401873
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Oh, dan hadden we Frederique visje / guppie moeten gaan noemen

zo, camera is weer beetje leeg. we kunnen 358 foto's maken. ik geloof dat dat wel voldoende is, toch? als backup, dan?
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:57:45 #267
259886 pessie
pi_75401953
Poppejans: Succes met de strippoging! Misschien heb je vanavond een wolk in je armen!

Freecell: Die dromen van jou...

Ikzelf heb stukken beter geslapen, en werd eens niet wakker met verschrikkelijke maagpijn, en kotsmisselijk. Ik was wel misselijk, en erg moe (blame the hubbie). Ik zit me af te vragen of ik minder maagpijn had door de cola die ik gisteravond gedronken heb. Best wel fijn om pas om half 7 wakker te worden, en dan niet de neiging hebben alles wat er niet in je maag zit eruit te gooien!

Ben zelfs een half uur eerder uit bed gegaan! (10.30 ipv 11.00).

Nou ja, hoop dat ik me beter voel. Vermoed echt dat ik me ziek voel door de medicijnen. Gelukkig nog maar 2 dagen! Bronchitis lijkt langzamerhand steeds beter te gaan volgens manlief en free.
pi_75401997
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vooral omdat je die mensen zelf al niet meer zo 'mag' noemen zeg maar.

maar ik ben dan ook raar.
Mag dat niet meer? Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord Ik noem ze ook vaak "lili".
Way off topic natuurlijk, maar hoe moet je ze dan noemen?

Maar BE, ik denk dat ik de rare van de twee ben, hoor Zal iets Belgisch zijn
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:00:42 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75402036
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mag dat niet meer? Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord Ik noem ze ook vaak "lili".
'Kleine mensen' geloof ik. Dwerg mag ook niet.
quote:
Ach, het is ook totaal niet belangrijk toch? Het is maar net welke associatie jij er bij hebt en die is blijkbaar voor jou de juiste, prima toch?
pi_75402058
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooit

maar kindjes (en zekers die in je buik) mag je natuurlijk noemen zoals je wilt
pi_75402062
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Euh... na de eerste echo zat ik in de gang te wachten bij de gyn en zei ik ook nogal luid tegen mijn man dat het eigenlijk gewoon vergeleken kon worden met een aapje en ik me helemaal niet kon voorstellen dat mensen dat mooi vinden.
Net op dat moment kwam er een verpleegster uit een bureau en die begon direct te lachen. Met de mededeling erbij dat ze blij was dat ze eens een koppel nuchtere aanstaande ouders kon ontmoeten ipv mensen die helemaal wegzwijmelen bij de 12-weken echo
Op de 20-weken echo vond ik het wel al minder op een aap lijken
pi_75402088
Succes vanmiddag Poppejans!! Ik hoop dat het strippen wat voor je doet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75402096
gister werd naar ons gezwaaid door allebei de guppies ze zijn net zo beweeglijk als selene was. dus dat belooft nog wat voor de komende 20 weken!
pi_75402144
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:01 schreef simmu het volgende:

[..]

kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooit

maar kindjes (en zekers die in je buik) mag je natuurlijk noemen zoals je wilt
Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootste En één van de collega's waar ik het meest mee samen werk is bijna 2m. Altijd grappig om ons te zien passeren, vermoed ik

Maar om het politiek correct te houden zal ik het bij de volwassenen over "kleine mensen" hebben. Maar die kleine in mijn buik? Ah, ik ga het hem gewoon nooit zeggen dat ik hem liliputter noemde toen hij nog niet geboren was
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:11:53 #275
259886 pessie
pi_75402382
eitje in kokend water

wat betreft de lilliputter: Jouw kind, jouw naam, en lilliputter is misschien ook wel correct voor zoiets kleins. Freecell noemde de beeb in het begin parasietje, weet niet of et daar beter van wordt? Haar kind, haar naam, niet zeuren!
pi_75402407
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef NieuweUser het volgende:
BJ, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! En met de kleine natuurlijk! Door jou verhaal hebben volgens mij heel wat mensen wat meer haast gemaakt met de laatste klusjes (incl mijzelf, iets meer stress gekregen)

Poppejans, succes bij de VK vanmiddag! Ben benieuwd of het strippen wat oplevert.

Heb vanmorgen de tweede laag op de muur in de kinderkamer gesmeerd.......Meteen toen ik uit bed kwam...

Freecell: Wat een dromen! Echt te bizar...

Poppejans: succes vandaag met het strippen. Binnenkort hopelijk een beebie voor jou!

Pessie: Grappig om te lezen dat je graag eieren eet. Die kan ik dus echt niet meer binnenhouden sinds ik zwanger ben,

Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik niet meer werk eens op tijd wakker en opgestaan. Heerlijk gevoel om eens een dag voor je te hebben. Stond dan ook al om half 10 met een verfroller in de hand....
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:16:47 #277
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75402533
Hoi hoi,
Fijn om overwegend positieve verhalen te lezen. Gelukkig gaat het bij de meesten naar wens

Voor de meiden met lichamelijke klachten Ik hoop dat het minder wordt of in ieder geval goed te dragen.

BJ, wat een prachtige foto's en wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt! Hopenlijk pakt ze het drinken snel op en kun je van de bijvoeding af. Je klinkt echt heerlijk gelukkig!

Hier weer helemaal goedgekeurd bij de vlos. Bloeddruk 110/65, HB 8.0 en mannetje en ik zijn helemaal in orde. Vlak voor oud en nieuw krijgen we de volgende check up. Dan inmiddels al weer bijna 33 weken

Oh en Vicky..ik had weer Sandra! Dus dat schiet lekker op
pi_75402607
Straks mag je ook geen smurf meer zeggen, of monster.
Een liliputter is gewoon een term uit de literatuur. Klaar

Goed om te horen dat het beter met je gaat pessie. Hopen dat de trend zich doorzet en je snel weer helemaal beter bent

Ik zit nu aan een kopje thee met een bakje borrelnootjes. Vage combinatie
pi_75402621
BJ! wat een schatteke!

ze is groter dan ik was bij mn geboorte!! (47 cm en 2580 gram) en met mij is t ruimschoots ingehaald nu zoals je weet

geniet ervan, je ziet er heel gelukkig uit!
Kwak
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:20:00 #280
259886 pessie
pi_75402627
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Pessie: Grappig om te lezen dat je graag eieren eet. Die kan ik dus echt niet meer binnenhouden sinds ik zwanger ben,

Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik niet meer werk eens op tijd wakker en opgestaan. Heerlijk gevoel om eens een dag voor je te hebben. Stond dan ook al om half 10 met een verfroller in de hand....

Huh? Geen eieren? ik eet er 2 per dag! Maar maak me er een beetje zorgen om. Is dit nog wel zo gezond? Gisteren ontzettend genoten van brocolli. Het vreemde is, ik houd niet van brocolli, ik duld het alleen, maar gisteren vond ik het opeens mn lievelingseten help... wat is er aan de hand met mij?

Verven! Wij zijn bezig een huis te kopen, wij moeten dan ook verven...
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:26:43 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75402826
happy, fijn dat je bnt goedgekeurd!

pessie, je bent zwanger! Dat is het antwoord wat er met je aan de hand is! ik heb de eerste 6 maanden ooksuperveel ei gegeten, heeeeeerlijk! m&m's, die ik normaal verslind, vond ik stinken. (is inmiddels weer beter). bij de zwangerschap van eli heb ik me in het begin ongans gegeten aan avocadoproducten, waar ik normaal niet warm of koud van word. naja, het zal wel!

cp, smakelijk!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:30:37 #282
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75402928
Ik zit nog steeds te wachten tot ik ook 'last' krijg van zin in vreemde dingen enzo, maar dat heb ik nog steeds niet! 't is altijd wel erg leuk om er over te lezen.

Bedankt voor alle felicitaties trouwens! Ben zo blij dat ik over een paar weekjes uit m'n niet zo hippe achterstandsbuurtje weg ben!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:38:15 #283
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403145
Goedemorgen allen . Wat is het toch gek hè, om over je datum heen te gaan en maar gewoon niet te bevallen .

Poppejans, verder geen gerommel meer gevoeld? Strippen, hoop echt voor je dat het lukt .

Meimeltje ook nog niks?

En BJ, wat een prachtig grietje heb je daar .
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:39:57 #284
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403205
En Bucko en Amaranta zijn de volgende op de lijst. Het is wel echt spannend zo nu hè. Iedereen kan gewoon beginnen, dat zie je maar weer bij BJ, wat nou lijstje .
pi_75403357
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootste En één van de collega's waar ik het meest mee samen werk is bijna 2m. Altijd grappig om ons te zien passeren, vermoed ik

Maar om het politiek correct te houden zal ik het bij de volwassenen over "kleine mensen" hebben. Maar die kleine in mijn buik? Ah, ik ga het hem gewoon nooit zeggen dat ik hem liliputter noemde toen hij nog niet geboren was
sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96
dat levert soms ook grappige beelden op
pi_75403402
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen allen . Wat is het toch gek hè, om over je datum heen te gaan en maar gewoon niet te bevallen .

Poppejans, verder geen gerommel meer gevoeld? Strippen, hoop echt voor je dat het lukt .

Meimeltje ook nog niks?

En BJ, wat een prachtig grietje heb je daar .
Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?
pi_75403461
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
Free...die dromen!!
En wat fijn dat Tara ook zo betrokken is
Praat ji jdan zoveel in je slaap??
af en toe een keer blijkbaar

Avocado? Daar moet ik nu ook niet aan denken, haha
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:47:21 #288
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403474
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?
Zou ja, change of plans vrees ik .

pi_75403524
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef simmu het volgende:

[..]

sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96
dat levert soms ook grappige beelden op
noem je hem altijd zo?
pi_75403568
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Nu alvast begonnen?
pi_75403708
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:48 schreef freecell het volgende:

[..]

noem je hem altijd zo?
meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:56:17 #292
259886 pessie
pi_75403782
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef simmu het volgende:

[..]

meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!
"partner"?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:56:42 #293
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403796
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Nu alvast begonnen?
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:58:32 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75403855
Verloofde simmu

Ik vind vriendje gewoon okay hoor, ook als ik zou trouwen blijft Martijn m'n vriendje

Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein

Iemand die weet hoe het zit?
pi_75403867
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!
pi_75403895
Gewoon trouwen en hem man noemen
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:59:42 #297
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75403903
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!
Ik heb al heel veel appeltaart op .
pi_75403943
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef freecell het volgende:
Gewoon trouwen en hem man noemen
Precies. Probleem opgelost
pi_75403956
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Verloofde simmu

Ik vind vriendje gewoon okay hoor, ook als ik zou trouwen blijft Martijn m'n vriendje

Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein

Iemand die weet hoe het zit?
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijn Beeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is

Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word

Maar kwaad kan het niet geloof ik.
pi_75403957
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik heb al heel veel appeltaart op .
Neem nog een stuk met extra veel kaneel dan
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:05:37 #301
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75404072
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijn Beeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is

Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word

Maar kwaad kan het niet geloof ik.
Als <insert werktitel> het niet prettig vind kan ik in principe altijd naar het rustige straatje wandelen en daar even vertoeven. Sowieso staat hier al regelmatig dergelijke muziek op, dus daar zal de shock niet van zijn

Gaat me er alleen om of het daadwerkelijk kwaad kan, want dan ga ik het natuurlijk niet eens proberen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')