abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75381598
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja haha helemaal vers gekocht donderdag mijn lichaam wist het gewoon.....
net als die nesteldrang....
Jaaa! echt wel
Ik heb me ook helemaal een rotje genesteld de dag voor de bevalling
pi_75381858
Wat een klein popje, BJ

nogmaals gefeliciteerd (en wat een turbo bevalling; die hoor je niet vaak)
pi_75381921
BJ wat is ze prachtig en wat straal je! van harte gefeliciteerd met Evie Geniet ervan!

Ik heb net eens mijn verzekering uitgeplozen.. En het kan gewoon 35 euro per maand goedkoper heb ooit voor de ivf een duur pakket afgesloten, toen de eerste niet vergoed werd...

Nu zou ik een bepaald pakket moeten hebben als ik een kraampakket wil. Kosten: ¤ 8,- per maand.. Zie ik dat je dat kraampakket bij bijv. de Prenatal voor ¤ 25,- koopt! Ze denken bij mijn verzekering zeker dat ik gekke henkie ben

Verder gaat het lekker geen kwaaltjes, op mijn borsten na morgen 5 weken en al van Cup F naar Cup G wáár gaat dat eindigen?? En verder moe! Maar that's it. Ik teken ervoor dat dat het blijft..!
pi_75382024
Ohhhh wat een prachtige mini-BJ....

En wat een mooi verhaal. Zo wil ik ook wel bevallen.....
pi_75382054
En Pessie, wat leuk al die reacties!! hier weet iedereen het eigenlijk al vanaf de test maarja, ze weten ook allemaal waar wij mee bezig waren al jaren... en het voelt goed, dus ach!!
pi_75382363
Woaaaah BJ dat is snel!!!
GEFELICITEERD met jullie prachtige Evie!! wat fijn dat ze al zo goed kan drinken!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75382444
Oooh, jeetje wat een poppeke, en zo'n snelle bevalling, en zulke leuke namen, en zulke trotse ouders Van harte gefeliciteerd!
pi_75382475
Beessie-Jen wat een prachtig meisje...en mooie naam!!
Jullie zullen vast helemaal verbijsterd geweest zijn na wat je meegemaakt hebt Maar je hebt er iets prachtigs voor gekregen!
pi_75382544
BJ wat een bevalling super hoor dat het allemaal ZO vlot en goed gegaan is Kan me voorstellen dat je nog steeds in shock bent haha
En wat een heerlijke foto's, je straalt helemaal! Lekker genieten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75382565
BJ, van harte met Evie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75383078
BJ, wat is ze mooi en wat een mooie namen ook!!! Maar die evalling toen poppedein het over snel had, zat 2 uur niet in mijn edachte.... Respect meid! Nu proberen uit te rusten en voral heeeeeeeeeel erg genieten!
pi_75383161
Ohh BJ ik heb de tranen er van in mn ogen staan, wát een turbobevalling zeg en wat onverwacht! Heel erg gefeliciteerd met jullie super mooie Evie!
pi_75383231
Wow BJ, wat een mooie meid zeg! En wat een mooie naam!

Ik kan me voorstellen dat je even de tijd nodig had om het te beseffen allemaal, hoe snel het is gegaan!! Geniet ervan!!
pi_75383714
BJ!!!!! Hoera je bent mama geworden! Gefeliciteerd met Evie Elleke, wat een lieve namen zo samen
En wat een wolk van een dochter heb je op de wereld gezet Wat een knapperd!
Wat ging je bevalling supersnel joh, ik wist niet wat ik las! En wat een verrassing Zomaar een maand te vroeg
Geniet lekker van jullie meisje samen met je !
Ik was benieuwd of jullie je dochter idd Evie zouden noemen Mooie naam, ook heel leuk die 'e' erachter!

Flügel, zo fijn om jou hier te zien posten, het is je zó gegund...

LLM's zet 'm op!

Voor jullie allemaal!
#geen
  maandag 7 december 2009 @ 19:36:59 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75383918
BJ wat een mooi poppetje!
En je straalt maar door
En wat een turbobevalling inderdaad!
waar kun je je aanmelden voor zo'n bevalling?

Ow en fluugs: je bent zwanger!!
pi_75385193
@ Bj, nog gefeliciteerd en dat ging zeker snel.
GElukkig is alles goed.
En had je dat verwacht? Kerst met jullie 3-en?

@ alle laatste loodjes dames, succes!
  maandag 7 december 2009 @ 20:11:16 #192
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75385579
Prachtige baby, maar wat klein! Zoo schattig!

Gefeliciteerd flugel!

maandag 7 december 2009 @ 20:17:28 #193
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75385850
BJ, gefeliciteerd met jullie mooie meisje Evie.
Wat een stortbevalling, zeg. Heb je nu ook nog last gehad van naweeën? Beter lezen, Smik!!
Als ik je zo gelukkig op de foto's zie, rammel ik niet alleen naar nog een kindje, maar ook naar dat gevoel; een verse mama zijn.

NB. Zo klein is Evie toch niet? 50 cm maarliefst. Dat zou wat zijn geworden als ze de volledige tijd uitgezeten had. Wel lekker slank, maarja; kind van d'r moeder, heh? Mini-skinny ..
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_75385924
nogmaals gefeliciteerd BJ, wat fijn dat alles zo goed gaat

hier de 20 weken echo gehad, alles is goed met kind a en kind b (zo staan ze op de foto's die nog ingescand moeten worden, foto's komen nog hoor ). geen open ruggetjes en geen klompvoetjes en alle andere dingen (hartje, niertjes, etc...) ook goed. schoonmoeder had op selene gepast omdat we helemaal naar zwolle moesten (dit ivm de misschien verhoogde kans op open ruggetje) en dat ging heel goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 07-12-2009 20:30:13 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75385951
BJ wat is ze mooi zeg! En wat ontzettend snel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75385978
oh, en bij selene's bevalling heb ik zo'n 12 uur lang met "goede weeen" (de woorden van de vlos) op 4 cm ontsluiting blijven hangen. die exercitie herhaal ik ook liever niet...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75386102
BJ wat een mooi meisje zeg! Enig idee wanneer jullie naar huis mogen?
(en wat een bekende bevalling... hier postte ik vanmiddag nog over)
In ieder geval, super gefeliciteerd en geniet met volle teugen
  maandag 7 december 2009 @ 20:32:55 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75386544
Jeutje BJ, das wel heul erg snel

Verder is iedereen hier lief

Zo fijn dat jullie met me meeleven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75386645
Babe

Oh zou een modje deze voor me in de OP erbij willen zetten?
  maandag 7 december 2009 @ 20:35:27 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75386647
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Smikke het volgende:

NB. Zo klein is Evie toch niet? 50 cm maarliefst. Dat zou wat zijn geworden als ze de volledige tijd uitgezeten had. Wel lekker slank, maarja; kind van d'r moeder, heh? Mini-skinny ..
Hm, heb zelf nog niet zo'n baby'tje in handen gehad. Toen de tweeling van mn broer geboren was (4 weken te vroeg, en klein) moesten we naar het ziekenhuis en konden we ze niet vasthouden. Dat kon pas na een maand. Toen waren ze al flink gegroeid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')