Top tienerquote:Op zondag 6 december 2009 15:25 schreef DaviniaHR het volgende:
En toen stond ik op nummer 10!![]()
Maar wel nog heeeeeerlijk uitgeslapen vanochtend!
eli bleef bij schoonouders slapen na sinterklaas, du ik ben pas om 10:30u of zo mn bedje uit komen rollen!![]()
OMG, maar dan bezorg je mij echt een hartverzakkingquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen in de kerk gezellig met één van de verloskundigen van mijn praktijk staan kletsen en die zei dat het haar bijzonder zou verbazen als ik overtijd zou gaan, ze hebben het bij mij nu over 'binnenhouden tot 37 weken' Dus ik sluit het niet uit
Wel beter dan gisteravond maar veel slechter dan 'normaal'. Komt wel weer goed...quote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:
Asyniur wat jammer dat je zo'n pijn hebt gehad. Gaat het nu al wat beter?
Ik heb even rondgekeken op internet maar ik vind verschillende antwoorden.quote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef lily het volgende:
Ik las net een post van amaranta ergens dat je 6 weken niet mag autorijden na een keizersnede?![]()
Nu hoop ik helemaal dat ik absoluut geen keizersnede krijg. Oh mijn god!
Mijn kinderen zitten 8 km verder op school en mijn echtgenoot heeft en geen rijbewijs en draait wisseldiensten.
oh oh oh (ben ik paniek)
Woensdag maar even afwachten en in geval van keizersnede eerst even heel hard huilen ofzo (kinderen zullen toch naar school moeten en ik weet het dus even niet meer nu).quote:Op zondag 6 december 2009 16:00 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb even rondgekeken op internet maar ik vind verschillende antwoorden.
Ik zie vooral tussen 2 en 4 weken staan. Maar ook wanneer jij je weer goed voelt.
Als ik jou was, zou ik het even van tevoren navragen. Dan heb je daar geen onzekerheid over.
Het is dat ik zelf niet meer zo lang kan autorijden, maar anders had ik je graag uit de brand geholpen tzt
BJ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:17 schreef Poppedein het volgende:![]()
![]()
Geboortenieuws!!
![]()
![]()
![]()
Geheel onverwacht en overvallen is Beessie-Jen vandaag in raaaaaaaazend tempo bevallen van een dochter! Alles goed met haar en haar meisje, maar omdat ze toch nog nèt iets te vroeg was ligt ze nog even bij te komen in de couveuse...
Zo gauw ze kan zal BJ jullie zelf de details komen melden...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gemeld met BJ's toestemming overigens hoor
ik zeg ook maar klakkeloos na wat de gymjuf zei. Ik zou het gewoon navragen bij je verzekering waar je auto verzekerd is.quote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef lily het volgende:
Ik las net een post van amaranta ergens dat je 6 weken niet mag autorijden na een keizersnede?![]()
Nu hoop ik helemaal dat ik absoluut geen keizersnede krijg. Oh mijn god!
Mijn kinderen zitten 8 km verder op school en mijn echtgenoot heeft en geen rijbewijs en draait wisseldiensten.
oh oh oh (ben ik paniek)
Jij bent ander ook over datum nuquote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef Groofsken het volgende:
Hmmm, Poppejans staat nog op de lijst... Dus het gerommel heeft nog niet doorgezet
.
Arme Poppejans![]()
.
Dat is zéker de planning! Al moet ik er plat voor gaan liggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:
Oehh het wordt weer spannend hier!!
Poppejans, Groof, Amaranta, Meimeltje.... Zettemop meiden!!
Ennuhh Free, je wacht maar gewoon tot minstens 37 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 06-12-2009 18:21:36 ]
Geduld is een schone zaak jongedame. Als Sjors maar voor de 24ste komt, dat begrijp jij ook wel!quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:
Oehh het wordt weer spannend hier!!
Poppejans, Groof, Amaranta, Meimeltje.... Zettemop meiden!!
Ennuhh Free, je wacht maar gewoon tot minstens 37 weken
dat hij niet is klaargekomenquote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
amaranta, ik snap het laatste gedeelte van je spoiler niet
Nuja, dat over dat kraken wel, en das fijn
Jups, dat doet het meeste, maar ook dat jij zelf klaarkomt. Dan trekt je baarmoeder flink samen. Kan ook een lekker aanzetje gevenquote:Op zondag 6 december 2009 18:21 schreef amaranta het volgende:
dat is toch waar het om gaat bij het prostagdingesen? Er zit toch iets in het sperma wat weeen op kan wekken?
kan ik me voorstellen. En, wat lief dat je steeds verslag komt brengen.quote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef Poppedein het volgende:
Het gaat allemaal goed met BJ en haar meisje! Ze is al uit de couveuse en mag lekker bij BJ komen voor de voedingen. BJ zelf is nog erg moe, omdat ze vannacht flink bezig geweest met verwerken dat t echt allemaal al achter de rug is, nog steeds erg onwerkelijk. Ze hoopt morgen beschikking te hebben over internet en doet jullie voor nu allemaal de groetjes en is blij met jullie felicitaties!
quote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Jups, dat doet het meeste, maar ook dat jij zelf klaarkomt. Dan trekt je baarmoeder flink samen. Kan ook een lekker aanzetje geven
quote:BELANGRIJK: vrijen kan de bevalling alleen laten beginnen wanneer je baby toch al op het punt staat om geboren te worden. Je hoeft dus niet bang te zijn dat een vrijpartij eerder in de zwangerschap tot gevolg heeft dat je kindje te vroeg wordt geboren. Zijn de vliezen al gebroken, dan is vrijen geen goed idee. Er is dan immers een open verbinding naar je baby.
Laatste bezoek: 5 uur, 33 minuten geleden.quote:Op zondag 6 december 2009 19:44 schreef Poppejans het volgende:
Is Meimeltje hier al wel geweest vandaag?!Als ik het goed terug heb gekeken niet!
Leonieke, vanaf nu zou je de baby ongeveer 10 keer per dag moeten voelen, waarbij 2 trapjes achter elkaar ook als 2 telt. Hier toevallig gisteren ook een wat rustiger ventje, maar nog altijd wel meer dan die 10 keer. Als het goed is heeft je baby ook een soort ritme nu zodat je 'm ongeveer op dezelfde tijd voelt. Dus dan zou hij niet automatisch meer bewegen bij rust. Als het langer blijft dat je 'm minder dan 10 keer voelt, wel je gyn bellen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef leonieke het volgende:
Kan het trouwens dat de baby echt opvallend minder beweegt op een bepaald moment of zou ik me zorgen moeten maken? Normaalgezien is hij vrij actief als ik het rustig aandoe en je zou denken dat een paar verlofdagen wel voldoende rust brengen, maar die liliputter in mijn buik blijkt daar nu opeens niet meer op te reageren...![]()
Nou die heb ik al sinds vorige week dinsdag, ik geloof nu niet meer in voorwerkquote:Op maandag 7 december 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Die krampen zijn goedDaar jompelen we even voor
Voorwerk, hoezee! Scheelt straks weer
quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
Dat hoop ik met je mee! Een stortbevalling hoeft ook niet maar gewoon een uurke of 10 ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou die heb ik al sinds vorige week dinsdag, ik geloof nu niet meer in voorwerk
Maar hoop dat je gelijk hebt en het gaat schelen....niet meer een bevalling van ruim 1,5 dag.
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Sidn3y: ril en klappertand jij nooit? Ik heb dat ook wel eens hoor, zeker als ik in een koud bed stapMisschien idd wel apart gevoel als je het nooit hebt gehad. Of ben ik zo raar dat ik dat wel vaker heb hihi.
Ja 10 uur max is primaquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
Ik ruik poep, dus ik ga even kijken bij Eva.
DIe loopt weer met de adventskalender te sleuren
Staat je kerstboom al Meimel?
Echt voordat je het weet zit jij ook dames in hun prille periode gerust te stellen en voel jij je beebje bewegen en ben je opeens ervaringsdeskundige. Het stomme van cliché's is dat ze vaak wel kloppenquote:Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef sombie het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het zo geweldig! En hoop dat 'dat andere topic' snel leegloopt.
Bedankt voor je felicitatie, Incantrix.Geweldig he? Ik word zo blij ook van die lieve reacties hier en irl.
![]()
Verder kan ik het hier echt niet bijhouden. Veel onderwerpen zijn natuurlijk ook nog erg ver-van-mijn-bed. Ik ben hier vooral bezig met: "Waarom voel ik nu niks? Is dat wel goed? O ja, ik moet natuulijk wel ontelbaar vaak naar de wc en ben gruwelijk moe. Maar geen zere tieten, niet misselijk, niets!" En met: "O jee, ik heb een beetje pijn in mijn buik. Dat zijn natuurlijk mijn darmen (een beetje constipatie) maar misschien ook niet. Gaat het wel goed?"
Pfff, gelukkig kan ik ook nog om mezelf lachen want het is natuurlijk getut.Toch zal ik blij zijn als we volgende week de tweede echo hebben gehad. Merk dat de spanning oploopt nu die datum dichterbij komt.
Alle dames met laatste-loodjesklachten: veel sterkte! Ik hoop dat jullie beebjes snel arriveren.
Wat een prachtbevalling!quote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow dames, ik ben al bevallen. Vannacht gewoon even op de bank, zonder vlekken te maken... 1 zuchtje en ik had een baby. Mijn ouders gebeld en toen die er waren manlief van boven geroepen. Toen iedereen op de bank zat, zei ik heel droog: oja, het is trouwens een meisje![]()
Het was een helemaal schone baby van 8 pond. Geen idee waar het vruchtwater en de placenta gebleven zijn
Mijn man heel droog: hoe krijg je het bij elkaar gedroomd?
Maar ik denk dat mijn onderbewuste graag verse beebjes ziet in dit topic!![]()
Dus LLM begint allen te persen.
Ik had bij Eva 45 uur. De verloskundige troost mij altijd met de gedachte dat de 2de sneller gaatquote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja 10 uur max is primaVorige keer was het van 37 uur, dus alles daaronder is eigenlijk al beter hihi.
Kerstboom staat, maar nog niet opgetuigd. Ga vanmiddag even naar tuincentrum slinger halen. Zoontje is vandaag een dagje naar kdv en haal hm vanmiddag op tijd op om samen de boom te versieren
Sterkte met de poep
Vast wel!quote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Poppejans het volgende:
Ook ik ben er weer! Ik ga gewoon met Meimeltje en Groofsken voor een datumdrieling!
Ik geloof er bij deze ook al niet meer in voor vandaag of vannacht hoor(lekker positief),
Morgen eind vd middag een strippoging bij de vk dus hoop heel hard dat dat iets op gang brengt.
Neeneenee...dit heb ik echt al een week en de harde buiken nog wel langer. Ik geloof er niet in dat er voor vrijdag een beeb hier in het wiegje ligtquote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje aan het rommelen, dat zijn toch hoopvolle voortekenen hoor, hopelijk zet het door vandaag
Gheghe, lekker in contrast met die vna Meimel en mij.quote:Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Groofsken het volgende:
Meld, inderdaad mèt appeltaart Renzell
![]()
. Ik heb m'n moeder nu al laten beloven dat ze er volgende week weer een bakt
.
Hier ook geen voorwerk te bespeuren, maar ik teken voor 5 uur eigenlijk. Vorige keer 7uur en 45 minuten, dus ik ga er echt geen 10 uur van maken dit keer.
Oh spannendquote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Poppejans het volgende:
Ook ik ben er weer! Ik ga gewoon met Meimeltje en Groofsken voor een datumdrieling!
Ik geloof er bij deze ook al niet meer in voor vandaag of vannacht hoor(lekker positief),
Morgen eind vd middag een strippoging bij de vk dus hoop heel hard dat dat iets op gang brengt.
hehehequote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef Meimeltje het volgende:
Asyniur: dat is nog eens een superbevallingZo wil ik hm ook!!
En nu ga ik maar eens douchen, kijken of de harde buiken een btje weg willen gaan.
Ja, maar jullie willen er toch ook niet langer over doen dan de vorige keer... Zelfde principe toch?quote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gheghe, lekker in contrast met die vna Meimel en mij.
Wij: wow 10 uur zou echt geweldig zijn
Jij: echt geen 10 meer
Heerlijk, bevallen!
Ik was niet van plan om er langer dan 45 uur over te doen nee. Dan maar een doe het zelf keizer snede. Kan ik mooi voor die Z of die X incisie gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, maar jullie willen er toch ook niet langer over doen dan de vorige keer... Zelfde principe toch?
nee, dat stond er gisteren alquote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef DaviniaHR het volgende:
geen nwe beebs vandaag, dus.
amaranta, zo op de vroege morgen al een update van je sexleven. gij stoer wief
asy, is het mss een optie om ruim van tevoren aan te komen, dan een uurtje plat en dan weer aan tafel? mss helpt dat net? of aan de rand van de tafel zitten, en dan je voeten op een tweede stol, goede kussens in je rug, en dan lig je ook een beetje. (zo lig ik ook altijd op de bank. wel iets meer onderuitgezakt, maar het idee is hetzelfde.)
ik heb het gevecht met mezelf opgegeven en dat eeft me toch een portie rust!![]()
ja, nog steeds dagelijks last, maar niet meer vechten dat het vervelend is dat het zo is, dat ik niks meer kan, gewoon eromheen werken.
heb gister spulletjes bij elkaar gegooid voor de vluchttas, kom ik erachter dat ik alles heb gewassen, behalve madams jas!![]()
wel zo handig als je hartje winter pasgeboren uit het zkh komt...
en dat nadat ik alle lichte was had gewassen, behalve Het Eerste Pakje. ziet iemand hier een patroon? werkverschaffing noemen we dat
en nu wil ik ook alle hydrofielluiers nog ff wassen met Neutral, ieks ik heb het weer te pakken!
Aiksquote:Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om er langer dan 45 uur over te doen nee. Dan maar een doe het zelf keizer snede. Kan ik mooi voor die Z of die X incisie gaan.
Maar om welke tijd gaat dat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bij Eva 45 uur. De verloskundige troost mij altijd met de gedachte dat de 2de sneller gaatDaar hou dr maar aan.
Ik heb gisteren nog het oude topic zitten teruglezen en het was echt ellende..
ik heb stiekem de chocoalde uit de kalender gehaald maar dat heeft ze niet door
Komt wel goed uiteindelijkquote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, is het mss een optie om ruim van tevoren aan te komen, dan een uurtje plat en dan weer aan tafel? mss helpt dat net? of aan de rand van de tafel zitten, en dan je voeten op een tweede stol, goede kussens in je rug, en dan lig je ook een beetje. (zo lig ik ook altijd op de bank. wel iets meer onderuitgezakt, maar het idee is hetzelfde.)
ik heb het gevecht met mezelf opgegeven en dat eeft me toch een portie rust!![]()
ja, nog steeds dagelijks last, maar niet meer vechten dat het vervelend is dat het zo is, dat ik niks meer kan, gewoon eromheen werken.
heb gister spulletjes bij elkaar gegooid voor de vluchttas, kom ik erachter dat ik alles heb gewassen, behalve madams jas!![]()
wel zo handig als je hartje winter pasgeboren uit het zkh komt...
en dat nadat ik alle lichte was had gewassen, behalve Het Eerste Pakje. ziet iemand hier een patroon? werkverschaffing noemen we dat
en nu wil ik ook alle hydrofielluiers nog ff wassen met Neutral, ieks ik heb het weer te pakken!
Doe gewoon net als ik vannachtquote:Op maandag 7 december 2009 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar om welke tijd gaat dat dan?
Bij mij duurde verweken en de eerste 3 CM 14 uur regelmatige weeën (om de 4 minuten)
Na de eerste 3 CM was het binnen anderhalf uur baby.
De verloskundige zei al dat ontsluiting en verweking bij een tweede vaak tegelijk gaat, dus dat het wel eens vrij snel kon gaan? Maar ik begrijp het nog niet helemaal
Dan wil ik op 14 februari een hartjesvormquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
We kunnen ook allemaal bij elkaar een keizersnede doen, met leuke vormpjes enzo.
Geloof me, wij willen geen nesteldrang!quote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:
Aah, nesteldrang heeft jou ook bereikt? Nou dat geeft nog hoop voor hier...
quote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
We kunnen ook allemaal bij elkaar een keizersnede doen, met leuke vormpjes enzo.
Wauwquote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
'Ze' zeggen dat de 2de twee keer zo snel gaat. Dus tel uit je winst.
Klopt hier redelijkquote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
Das waar...quote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Geloof me, wij willen geen nesteldrang!
Ik zit heir nu al te balen van de chaos, laat staan met nesteldrang in de chaos en dan niks mogen doen
neee, hoquote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
Ik wou dat het waar wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef DaviniaHR het volgende:
free, was jij niet ook net verhuisd?
enneh, heb je geen familie die rondgecommandeerd kan worden?
Jippie! Maak op mij dan maar met zo'n kartelschaar een kerstmuts. Issie toch nog uit een muts gekomen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:06 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wauw, als ik dat maar kan bevatten dan
![]()
.
Wat wil je voor vormpje poppejans?, Jij mag als eerste.
Wat een onzin, ik tel vanaf de allereerste wee. Anders zou je zo mensen die 45 uur bezig zijn geweest een bevalling van twee uur toeschrijven, dat kan toch nietquote:Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
neee, ho
Want mijn 'officiele bevalling' (ze tellen pas vanaf een centimertje of 5 geloof ik) was minder dan anderhalf uur!
quote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Poppejans het volgende:
Jippie! Maak op mij dan maar met zo'n kartelschaar een kerstmuts. Issie toch nog uit een muts gekomen!
ik vod het ook al wat mafquote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik tel vanaf de allereerste wee. Anders zou je zo mensen die 45 uur bezig zijn geweest een bevalling van twee uur toeschrijven, dat kan toch niet.
Als het vanaf 5 cm telt, ben ik ook in 1,5 uur bevallen, maar dat lijkt me dus wel echt raar om het zo te bekijken.
.
Ik zou mijn vliezen laten knappen als ik jou wasquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Groofsken het volgende:
Mijn moeder snapt nog niet helemaal dat zij hier is, zodat ik op m'n luie gat kan gaan zitten.
Ze is nu zelf naar haar moeder en heeft vanochtend wel drie keer gezegd: "als jij dan even dit wilt doen, dat nog doet, en daar langs gaat..."
Ikke: " jamaar mam, jij ging toch alles doen nu".
ja want ze kwam met een lege verpakkking aan zetten en zei : OPquote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jippie! Maak op mij dan maar met zo'n kartelschaar een kerstmuts. Issie toch nog uit een muts gekomen!
Amaranta, heb je echt de chocolaatjes uit die kalender gehaald?![]()
Ik vind het wel humor hahaha, heeft ze al door dat er niks meer in zit?
dan ben ik in 3 uur en 50 minuten bevallen, aangezien ik rond middernacht ofzo pas 5 cm had.quote:Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik tel vanaf de allereerste wee. Anders zou je zo mensen die 45 uur bezig zijn geweest een bevalling van twee uur toeschrijven, dat kan toch niet.
Als het vanaf 5 cm telt, ben ik ook in 1,5 uur bevallen, maar dat lijkt me dus wel echt raar om het zo te bekijken.
.
Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of hoe doe je dat?quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou mijn vliezen laten knappen als ik jou was
Oh, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of doe je dat?
Rillen en klappertanden doe ik natuurlijk wel eens, maar dit was absurd en ik had mezelf compleet niet onder controle.quote:Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Sidn3y: ril en klappertand jij nooit? Ik heb dat ook wel eens hoor, zeker als ik in een koud bed stapMisschien idd wel apart gevoel als je het nooit hebt gehad. Of ben ik zo raar dat ik dat wel vaker heb hihi.
Wopquote:Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Rillen en klappertanden doe ik natuurlijk wel eens, maar dit was absurd en ik had mezelf compleet niet onder controle.
Enne, tweede bevalling sneller, ik hoop ten zeerste van niet bij mij! Eerste keer was vanaf de eerste wee tot baby in anderhalf uur geklaard! Geen voorwerk of wat dan ook gehad (wel breken van de vliezen, vanaf dat moment exact 2 uur tot baby). Maar 10 uur hoeft van mij nou ook weer niet, gewoon voldoende tijd om naar het ziekenhuis te gaan met vriend en dat we Elise veilig onder kunnen brengen.
'Gewoon' persen. Ik heb het vannacht al gedaan hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of hoe doe je dat?
benen in je bek en persenquote:Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of hoe doe je dat?
Hahaha geweldig!quote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef amaranta het volgende:
poppejans, foto van de kalender
Het OUD Feestdagen(foto)topic 2009
eerste 36 uurquote:Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
Nou vooruit als we het allemaal doenquote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Groofsken het volgende:
Zeg Poppejans, krijgen we van jou ook nog een laatste buikfoto?![]()
En Meimeltje? Doe ook nog even een laatste buikje
.
Ik doe altijd met de zelfontspannerquote:Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou vooruit als we het allemaal doen
Zal er even 1 maken. Geen beste dan denk ik, want zal in spiegel moeten ofzo
Kan geen goede hoogte vindenquote:Op maandag 7 december 2009 11:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik doe altijd met de zelfontspanner.
Nou normaal weet ik ook niks meer te vertellen over mijn dromen, maar nu was het blijkbaar zo bizar...quote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Wat gaan jullie toch snel! Asy, wat een superbevalling heb je gehad![]()
Ik droom echt helemaal nooit nietEn ik heb ook nog steeds geen last van nesteldrang
![]()
Succes voor de LLM's, ik hoop toch niet dat ik voor jullie ook nog beval
Fijn dat iedereen het nu weet Pessie!
Het was gewoon te bizar om echt te kunnen zijn. Ik bedoel: hoe kun je nou met 1 zuchtje op de bank bevallen zonder vlekken te maken, je man (die boven is) er niet bij te roepen? Waar is die placenta gebleven? En dan opeens is het een meisje? Ze komt ruim 10 weken te vroeg, weegt 8 pond en de vroedvrouw zegt heel droog: een beetje te vroeg maar veel succes voor de toekomstquote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe voelde je je toen je wakker werd Asyniur? Van die dromen die zo echt lijkne raak ik altijd even gedesorienteerd. Zo van: huh? Het was niet echt? Het was niet echt
En wat leuk pessie dat iedereen zo leuk reageerde. Nu kun je echt lekker gaan genieten
Ik voel me over het algemeen prima (lang leve de ijzertabletten), maar nu ging ik net druk aan de studie en werd ik al vrij snel misselijk. Dus snel een bakje soep opgewarmd, maar nu voel ik een hoofdpijntje op komen zetten
En m'n buik begint wel echt te groeien merk ik. Zo'n raar gevoel, een buik die heel de dag zo aanwezig is
Oh oh.... maar je hoeft haar toch niet van een natje en een droogje te voorzien enzo??quote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Groofsken het volgende:
Mijn moeder snapt nog niet helemaal dat zij hier is, zodat ik op m'n luie gat kan gaan zitten.
Ze is nu zelf naar haar moeder en heeft vanochtend wel drie keer gezegd: "als jij dan even dit wilt doen, dat nog doet, en daar langs gaat..."
Ikke: " jamaar mam, jij ging toch alles doen nu".
Je darmen willen toch leeg zijn voordat de bevalling begint?quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef Bucko het volgende:
ik heb even een vraagje voor de meiden die ook bijna uitgeteld of uitgeteld zijn. Moeten jullie ook steeds vaker op een dag naar de WC voor een grote boodschap?? Beetje een een vieze vraag, maar het valt me wel op. Ik word er helemaal gek van en daardoor heb ik geloof ik aambeien....
ik heb bij zowel Amber als Tess last van hartkloppingen gehad.quote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Pfft, de misselijkheid is sinds een paar dagen wel aanwezig hier, ook de vermoeidheid begint te komen. Lijkt allemaal wel positief... Alleen de hartkloppingen, die ik met name 's ochtends heb, zijn wel eng eigenlijk. Krijg er een gejaagd gevoel door... Volgende week maar eens aan de gyn vragen of dat er echt allemaal bijhoort....
en ow, bij mij in de darmsectie geen veranderingen
smiddags over je nek gaan van een slok water? Dat heb ik dus alleen 's ochtends... Ik zit nu lekker aan de m&m's. Heb ook al een banaan gehad (vitamines he...)quote:Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Flugel, die hartkloppingen heb ik ook alle 3 de zwangerschappen gehad. Hoort er gewoon een beetje bij bij sommigen, het hart moet tenslotte wat meer bloed rond pompen. Maar echt een prettig gevoel is het natuurlijk niet. En volgende week donderdag dus een echo. Meid ik hoop zo dat alles er op en er aan zit en dat het hartje gewoon klopt. Ga heel hard voor je duimen.
Davinia aan de lunch met collega's. Ik heb as vrijdag avond een kerstdiner van mijn werk bij boom chicago. Zie ik ze eindelijk na ongeveer 3 maanden weer eens maar vind het zeker niet erg dat ik ze de komende 3 maanden erna weer niet zie hoor. Hahaha ik mis ze niet echt geloof ik.
Ik heb vandaag de Kids-sit besteld bij de geboortewinkel, hij is nu 2 tientjes afgeprijsd. Scheelt toch weer in de portemonaie en we waren al van plan om het aan te schaffen zodat onze kleine bink niet grote stukken mee hoeft te lopen. En ik heb bij de bristol even een joggingbroek gekocht voor in de ziekenhuistas, nog een shirt erbij doen en dan heb ik volgens mij alles in de tas zitten wat ik nodig heb voor een ziekenhuis bevalling. Zal je net zien dat ik dan besluit thuis te bevallen.
Ik ga weer even bank hangen, lees straks weer even bij. Beetje last van mijn maag. Had net zo iets raars. Had een kriebel in mijn keel en moest hoesten dus ik neem een slok water in de hoop dat de kriebel weg gaat, moet ik me toch rennen naar de wc. Ging over mijn nek van een slok water
Verlof voelt heerlijk!! Lekker alle tijd nu voor mezelf, en voor de voorbereiding voor de baby! Ik verveel me nog lang niet denk ik!quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Lijnloos het volgende:
Verlof voor NieuweUser... hoe voelt het? (Verveel je je al?)
En je opa?quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef DJRandall het volgende:
Ik ben helemaal beduusd. Net gaat de deurbel: schoonmoeder aan de deur met een cadeautje.
"Gefeliciteerd, 30 weken!"......
Ze moest alleen meteen weer weg.
Ahhh, voel me helemaal bijzonder!
ja haha helemaal vers gekocht donderdagquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef amaranta het volgende:
Wat is ze mooi!!!
en cool H&M borstvoedingstruitje![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja haha helemaal vers gekocht donderdagmijn lichaam wist het gewoon.....
net als die nesteldrang....
Jaaa! echt welquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja haha helemaal vers gekocht donderdagmijn lichaam wist het gewoon.....
net als die nesteldrang....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 07-12-2009 20:30:13 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Hm, heb zelf nog niet zo'n baby'tje in handen gehad. Toen de tweeling van mn broer geboren was (4 weken te vroeg, en klein) moesten we naar het ziekenhuis en konden we ze niet vasthouden. Dat kon pas na een maand. Toen waren ze al flink gegroeid!quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Smikke het volgende:
NB. Zo klein is Evie toch niet? 50 cm maarliefst. Dat zou wat zijn geworden als ze de volledige tijd uitgezeten had. Wel lekker slank, maarja; kind van d'r moeder, heh? Mini-skinny ..![]()
Dat eerste heb ik geen last van gehad (geen enkele), maar dat tweede ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef freecell het volgende:
En voor jezelf is het ook neit echt prettig, vaak veel naweeën en je moet echt helemaal bijkomen van de schok en dat kan best even duren
Wat een mooie, Orea!quote:Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef Orea het volgende:
Babe
Oh zou een modje deze voor me in de OP erbij willen zetten?
Wat fijn om te lezenquote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Orea het volgende:
En Pessie, wat leuk al die reacties!!hier weet iedereen het eigenlijk al vanaf de test
maarja, ze weten ook allemaal waar wij mee bezig waren al jaren... en het voelt goed, dus ach!!
Dus uiteindelijk geen babyquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Keshet: yayvoor de sleutels!
Hier vannacht bizar gedroomd. Ik was aan eht bevallen in het oude huis van TARA (op een zoldertje van 12m2 dus met hele steile trappen), de douche was weg, ik was alleen, want TARA moest 3 dagen achter elkaar werken?er waren 3 verloskundigen (en er was daar geen deurbelzoemer, dus ik moest al die trappen af om voor ze open te doen) de vindicaters (corpsballen hier) op de tweede verdieping hadden een héél groot 5 persoons bad, maar daar mocht ik niet in en er was een oude man bij de verloskundigen voor de gezelligheid en die gaf een soort triviant raadsels op.
Wazig.
En uiteindelijk schoot het niet op en ging de vlos bij 3 CM mijn vliezen doorprikken met een big-pen. Welja.
Ben niet verder gekomen dan 5 CM trouwensHet schoot maar steeds niet op en toen was het ochtend.
Ik zei al tegen TARA: zal ik harde buiken hebben gehad vannacht? Dat ik zo over weeën ed droomde?
TARA: nee, je lag met je buik tegen mijn rug aan en je bent gewoon lens geschopt vannacht
Whehe
nope, geen baby, wel hoofdpijn en niet uitgerust, hahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk geen babyDas ook teleurstellend
![]()
Bewegende buik! Leuk hè?quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde, is hij zich vanavond aan het wreken denk ik. Van de hele dag bijna niet gevoeld en opeens zag ik mijn buik voor de allereerste keer bewegen.![]()
Maar nu ga ik wel afsluiten. Vandaag eigenlijk weeral te veel gewerkt (meer dan 11 uur). Tijd om te recupereren (en als ik zo verder doe, kan ik vrijdag weer door één overuur op te nemen een hele dag thuis blijvennee, I know, eigenlijk is het niet grappig).
Hopelijk kun je straks nog een beetje dutten als je banjertje in bed ligt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
nope, geen baby, wel hoofdpijn en niet uitgerust, haha
TARA was vanmorgen ook een duf konijn, beiden heel onrustig geslapen vannacht.
Hoe is je nacht verder gegaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:17 schreef Lijnloos het volgende:
Heel fijn... Begint mijn buik eindelijk iets prettiger te voelen, begint mijn man als een idioot te snurken... Dit wordt een lange nacht zo
Maar het hoefd net zo goed niet. Leander was er ook heel erg snel en die had nergens last van. maar tis idd wel heel vervelend als je kleine zich er niet lekker door voelt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik hoor iedereen hier roepen dat ze ook zo willen bevallen....
be careful what you wish for
mijn manneke heeft een hoop ellende overgehouden aan een turbobevalling
maar goed het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan....!
quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde,
*knip*
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik probeer het een beetje bij te houden hier maar we hebben een hele drukke maand in de winkel dus reageer niet vaak.Het gaat gelukkig heel goed,woensdag 12wkn echo gehad,helemaal goed enmorgen ben ik 3mnd
Maar zeggen jullie dat niet over kleine mensen want zo groot is hij echt nog niet hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb al een hoop vreemde 'werktitels' gezien, maar dit is wel de extreemste hoor!
Oh joh, gewoon doen wat voor jou fijn voelt hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar zeggen jullie dat niet over kleine mensen want zo groot is hij echt nog niet hoor![]()
Ah ik vind het wel schattig staan, mijn liliputtertje(maar ik noem mijn man dan ook een varkentje ipv lieverd of schat
) en ik vermoed zelfs dat ik de kleine ook al eens varkentje heb genoemd omdat hij op het verkeerde moment aan zijn ochtendgymnastiek begon (lees: net als ik 's avonds in bed kruip)
Ik hoop het echt voor jequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Ben ook weer van de partij, vanmiddag strippoging bij de vk, dus spannend of dat wat gaat opleveren
Heel veel succes!! Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Ben ook weer van de partij, vanmiddag strippoging bij de vk, dus spannend of dat wat gaat opleveren
Waarom pak je dan net die eruit?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje
Dus je hebt een onnatuurlijk klein mens?
jammer, en je had zelf nogwel ingezet op de 8e....achja, de dag is nog maar net begonnen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef Bucko het volgende:
Succes Poppejans!
Gisteren veel last van een vermoeide en soms pijnlijke buik gehad. Ik dacht ook even, msschien gaat er wat gebeuren. Maar helaas, ben gewoon wakker geworden, buik is minder moe en doet niet pijn, ja af en toe als ie hard wordt.
Amaranta ook succes dadelijk.
en amaranta krijgt een aap, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef MeNicole2 het volgende:
LILLIPUTTER
-Dieren -dwerg -klein kereltje -klein mens -Persoonsbenamingen -onnatuurlijk klein mens -klein mannetje
Dus je hebt een onnatuurlijk klein mens?
psiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Wat maakt het uit hoe je de kleine spruit in je buik noemt?
Lilliputter, boontje, Chardella, Sjors....
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef DaviniaHR het volgende:
free, wrs ga jij je dromen nog missen als de beeb er eenmaal is!
Maakt ook niks uit, maar het viel me gewoon op zeg maar. Omdat het een term is die je sowieso niet vaak meer hoort.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef amaranta het volgende:
Wat maakt het uit hoe je de kleine spruit in je buik noemt?
Lilliputter, boontje, Chardella, Sjors....
Het is maar een werktitel. En ach. Ik noem Eva ook regelmatig een draak, en het is niet écht een draak hoor.
Oh, dan hadden we Frederique visje / guppie moeten gaan noemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Dat is wat Eva zei tijdens de echo....AAP!!!
Dus tja.... dan blijft er niet veel meer over he
Mag dat niet meer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooral omdat je die mensen zelf al niet meer zo 'mag' noemen zeg maar.
maar ik ben dan ook raar.
'Kleine mensen' geloof ik. Dwerg mag ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord
Ik noem ze ook vaak "lili".
Way off topic natuurlijk, maar hoe moet je ze dan noemen?![]()
Ach, het is ook totaal niet belangrijk toch? Het is maar net welke associatie jij er bij hebt en die is blijkbaar voor jou de juiste, prima toch?quote:Maar BE, ik denk dat ik de rare van de twee ben, hoorZal iets Belgisch zijn
kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooitquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag dat niet meer?Ook niet als koosnaampje? Ik vind dat zo'n schattig woord
Ik noem ze ook vaak "lili".
Way off topic natuurlijk, maar hoe moet je ze dan noemen?![]()
Maar BE, ik denk dat ik de rare van de twee ben, hoorZal iets Belgisch zijn
Euh... na de eerste echo zat ik in de gang te wachten bij de gyn en zei ik ook nogal luid tegen mijn man dat het eigenlijk gewoon vergeleken kon worden met een aapje en ik me helemaal niet kon voorstellen dat mensen dat mooi vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
Dat is wat Eva zei tijdens de echo....AAP!!!
Dus tja.... dan blijft er niet veel meer over he
Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootstequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:01 schreef simmu het volgende:
[..]
kleine mensen. hou het dan op kleine mensen. nou ben ik geen echte lilli met mn 1.60 (die haal ik heus!!!) maar ik waardeerde de dwergwerpgrappen ook nooit![]()
maar kindjes (en zekers die in je buik) mag je natuurlijk noemen zoals je wilt
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:29 schreef NieuweUser het volgende:
BJ, fijn om te horen dat alles goed met je gaat!! En met de kleine natuurlijk! Door jou verhaal hebben volgens mij heel wat mensen wat meer haast gemaakt met de laatste klusjes (incl mijzelf, iets meer stress gekregen)
Poppejans, succes bij de VK vanmiddag! Ben benieuwd of het strippen wat oplevert.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:12 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Pessie: Grappig om te lezen dat je graag eieren eet. Die kan ik dus echt niet meer binnenhouden sinds ik zwanger ben,![]()
Ik ben vandaag voor het eerst sinds ik niet meer werk eens op tijd wakker en opgestaan. Heerlijk gevoel om eens een dag voor je te hebben. Stond dan ook al om half 10 met een verfroller in de hand....
sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog geen 1.63m dus ook niet van de grootsteEn één van de collega's waar ik het meest mee samen werk is bijna 2m. Altijd grappig om ons te zien passeren, vermoed ik
![]()
Maar om het politiek correct te houden zal ik het bij de volwassenen over "kleine mensen" hebben. Maar die kleine in mijn buik? Ah, ik ga het hem gewoon nooit zeggen dat ik hem liliputter noemde toen hij nog niet geboren was
Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:38 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen allen. Wat is het toch gek hè, om over je datum heen te gaan en maar gewoon niet te bevallen
.
Poppejans, verder geen gerommel meer gevoeld? Strippen, hoop echt voor je dat het lukt.
Meimeltje ook nog niks?
En BJ, wat een prachtig grietje heb je daar.
af en toe een keer blijkbaarquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
Free...die dromen!!
En wat fijn dat Tara ook zo betrokken is
Praat ji jdan zoveel in je slaap??
Zou ja, change of plans vrees ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Jij zou toch morgen of overmorgen beginnen?
noem je hem altijd zo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax (mijn geregistreerd partner) is 1.96![]()
dat levert soms ook grappige beelden op
Nu alvast begonnen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zou ja, change of plans vrees ik.
![]()
meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!quote:
"partner"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:54 schreef simmu het volgende:
[..]
meestal wel, 'mijn man' is fout want we zijn niet getrouwd (willen we doen als de kinder wat groter zijn met een echt leuk mooi groot feest) en vriend is ook niet goed want hij's veel meer dan dat! als iemand ideeen heeft graag!!!
Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zou ja, change of plans vrees ik.
![]()
Ik heb al heel veel appeltaart opquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Tijd voor pannekoeken en appeltaart dan!
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Verloofde simmu
Ik vind vriendje gewoon okay hoor, ook als ik zou trouwen blijft Martijn m'n vriendje
Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein
Iemand die weet hoe het zit?
Neem nog een stuk met extra veel kaneel danquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:59 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel appeltaart op.
Als <insert werktitel> het niet prettig vind kan ik in principe altijd naar het rustige straatje wandelen en daar even vertoeven. Sowieso staat hier al regelmatig dergelijke muziek op, dus daar zal de shock niet van zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |