abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 10:24:15 #100
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362562
Ja zie je, dat zegt zo weinig dan, lijkt me.
  maandag 7 december 2009 @ 10:24:48 #101
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362580
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zou mijn vliezen laten knappen als ik jou was
Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of hoe doe je dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 07-12-2009 10:35:15 ]
  maandag 7 december 2009 @ 10:32:30 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75362822
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of doe je dat?
Oh, ik dacht precies hetzelfde!

ik snap sowieso niet dat ze hier niet al geknapt zijn na al die porren van Eva.
Mijn buikspieren zullen ook wel aangort zijn, loop haar de hele dag te tillen of te bukken omdat ze weer iets op de vloer gooit
  maandag 7 december 2009 @ 10:37:27 #103
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362965
Nou, m'n appeltaart is op (allang), dus ik ga maar eens even wat dingskes doen .

Tot later dames .
  maandag 7 december 2009 @ 10:44:20 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75363181
poppejans, foto van de kalender
Het OUD Feestdagen(foto)topic 2009
pi_75363618
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Sidn3y: ril en klappertand jij nooit? Ik heb dat ook wel eens hoor, zeker als ik in een koud bed stap Misschien idd wel apart gevoel als je het nooit hebt gehad. Of ben ik zo raar dat ik dat wel vaker heb hihi.
Rillen en klappertanden doe ik natuurlijk wel eens, maar dit was absurd en ik had mezelf compleet niet onder controle.

Enne, tweede bevalling sneller, ik hoop ten zeerste van niet bij mij! Eerste keer was vanaf de eerste wee tot baby in anderhalf uur geklaard! Geen voorwerk of wat dan ook gehad (wel breken van de vliezen, vanaf dat moment exact 2 uur tot baby). Maar 10 uur hoeft van mij nou ook weer niet, gewoon voldoende tijd om naar het ziekenhuis te gaan met vriend en dat we Elise veilig onder kunnen brengen.
  maandag 7 december 2009 @ 11:08:57 #106
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75363940
hier weer goedgekeurd bij de VK. Ze zeiden dat ze een aantal vrouwen hadden die al overtijd waren en maar niet willen bevallen. Het hangt in de lucht volgens hun

Ik ben zo moe in mijn buik, volgens mij van de vele harde buiken die ik in het weekend heb gehad. Ik heb alleen harde buiken als ik beweeg zeg maar en ik heb dit weekend ook weinig stil gezeten. Ben echt benieuwd wie deze week gaat bevallen!
pi_75363993
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Rillen en klappertanden doe ik natuurlijk wel eens, maar dit was absurd en ik had mezelf compleet niet onder controle.

Enne, tweede bevalling sneller, ik hoop ten zeerste van niet bij mij! Eerste keer was vanaf de eerste wee tot baby in anderhalf uur geklaard! Geen voorwerk of wat dan ook gehad (wel breken van de vliezen, vanaf dat moment exact 2 uur tot baby). Maar 10 uur hoeft van mij nou ook weer niet, gewoon voldoende tijd om naar het ziekenhuis te gaan met vriend en dat we Elise veilig onder kunnen brengen.
Wop
Dan wil je inderdaad niet sneller dan de vorige keer!

Ik heb hier wel zoiets van: als ik aan het einde van de middag of in het begin van de avond begin laat ik Leander mooi thuis. Dan wordt hij in z'n eigen bedje wakker en heeft dan een broertje of zusje.
En als het dan toch wat langer duurt laat ik hem 's morgens wel ophalen door opa en oma oid
  maandag 7 december 2009 @ 11:19:44 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75364290
quote:

[..]

'Gewoon' persen. Ik heb het vannacht al gedaan hoor!
pi_75364326
quote:

[..]

benen in je bek en persen
pi_75364404
Goeiemorgen...
Bucko, fijn dat je weer bent goedgekeurd!

@Llm's: wat een verhalen over uren zeg, jeumig.... Das misschien ook weer als je al een keer bent bevallen, dan ga je vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoelang het gaat duren allemaal... Hopelijk ook niet te snel zo als met BJ, kan me voorstellen dat je er dan ook geestelijk effe van moet bijkomen.

En tja, wie wordt de volgende? Het moet haast wel deze week nog met alle overtijdse meiden hier...
  maandag 7 december 2009 @ 11:29:03 #111
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75364591
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef freecell het volgende:

[..]

benen in je bek en persen
In m'n bek ? ...
pi_75364883
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef Groofsken het volgende:

[..]

In m'n bek ? ...
nek
Bek kan ook, maar ik weet niet of dat werkt
pi_75364970
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef amaranta het volgende:
poppejans, foto van de kalender
Het OUD Feestdagen(foto)topic 2009
Hahaha geweldig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 7 december 2009 @ 11:46:52 #114
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365174
Zeg Poppejans, krijgen we van jou ook nog een laatste buikfoto?

En Meimeltje ? Doe ook nog even een laatste buikje .
  maandag 7 december 2009 @ 11:47:22 #115
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365194
En Amaranta, jij mag ook wel weer eens .
pi_75365203
Het kan niet lang meer duren of er is weer een nieuwe baby hier! en nee ik heb het niet over mezelf
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
'Ze' zeggen dat de 2de twee keer zo snel gaat. Dus tel uit je winst.
eerste 36 uur
tweede 3 uur

oh, en ik doe niet mee met die keizersnede, mooie vormpjes of niet
pi_75365438
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Groofsken het volgende:
Zeg Poppejans, krijgen we van jou ook nog een laatste buikfoto?

En Meimeltje ? Doe ook nog even een laatste buikje .
Nou vooruit als we het allemaal doen

Zal er even 1 maken. Geen beste dan denk ik, want zal in spiegel moeten ofzo
  maandag 7 december 2009 @ 11:57:16 #118
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365547
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nou vooruit als we het allemaal doen

Zal er even 1 maken. Geen beste dan denk ik, want zal in spiegel moeten ofzo
Ik doe altijd met de zelfontspanner .
pi_75365612
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:57 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik doe altijd met de zelfontspanner .
Kan geen goede hoogte vinden
Heb hm al in spiegel gemaakt Even uploaden en zie zo buikentopic
  maandag 7 december 2009 @ 12:01:54 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75365731
Zo! Ik ben net een half (!) uur bezig geweest bij te lezen!

We hebben zaterdagavond mn ouders gebeld, mn moeder ging gillen, ze was heel blij, en mn vader was ook blij!
Gistermiddag waren we bij mn schoonouders. We hebben de chocoletters toegepast. Mn schoonmoeder maakte haar pakketje open en keek me met grote ogen en open mond aan, ik zei "ja, echt" en ze was blij en ging ons feliciteren . Mn schoonvader daarentegen heeft gedurende 10 minuten "o, o, o, ooooo, o, o...." gestameld en toen "nou ja, dan maar gefeliciteerd". Die heeft nog wel een maand of 7 nodig om eraan te wennen. Mn broer en zus waren ook heel blij. En niemand had het verwacht leuke verrassingen hebben wij . Mn schoonzus is helemaal blij dat haar kinderen eindelijk een nichtje of neefje krijgen waar wel normaal contact mee zal zijn! Mn broer was helemaal van : Zoooo Echt? Gefeliciteerd! Wat tof! En mn zus was ook zoiets! Net als mn zwager!
De enige die we nu nog moeten bellen is de broer van manlief. Die zat dit weekend in het buitenland. Dus die weet het vavavond pas.
Ze vonden wel dat we het al vroeg vertelden. Ik ben blij dat ze het nu weten. Vooral omdat freecell en tara het al een tijdje wisten!

Ikzelf ben nog steeds iedere ochtend zwaar beroerd en kom niet voor 11 ur mn bed uit (verschrikkelijk, ik ben normaal een redelijk ochtendmens). Het goede nieuws is dat ik al 2 dagen niet overgegeven heb, al heb ik wel sterke neiging. Verder geniet ik enorm van gekookte eieren. Heb er net 1 gehad en ben toe aan een 2de. Weet niet hoe verstandig dat is... Ik voel me doorgaans s'ochtends zwaar beroerd, smiddags al wat beter en s'avonds goed.

Ik las dat BJ een baby heeft! Gefeliciteerd .

Oh ja, nu de familie het weet wil ik ook wel in de lijst op de eerste pagina: 27 juli 2010.

Verder ben ik vergeten waar ik allemaal nog op kon reageren, had ongeveer 6 pagina's bij te lezen
pi_75365965
Ik heb je in de OP gezet!

Fijn dat iedereen zo blij was En je schoonvader hoort ook geshockeerd te zijn Daar is het een schoonvader voor

En als je eieren en uitslapen fijn vindt, moet je dat voorál doen Niks op tegen toch?
pi_75366208
Pessie: leuk dat de familie het nu ook weet, leuke reacties! Kun je echt gaan zwangeren
En die eieren klinkt zo bekend Alleen ik bakte ze tijdens mn vorige zwangerschap

Ik ben nu naar het tuincentrum, heb ik dat ook weer gehad
pi_75366249
Pessie, wat leuk hoe je (schoon-)-ouders reageerden....! nu is het echt écht! En wat Freecell ook zegt, gewoon doen waar je je goed bij voelt... en als dat uitslapen en eieren zijn.. nou lekker doen (er zijn ergere dingen ).
pi_75366286
Goeiemorgen!

Wat gaan jullie toch snel! Asy, wat een superbevalling heb je gehad
Ik droom echt helemaal nooit niet En ik heb ook nog steeds geen last van nesteldrang

Succes voor de LLM's, ik hoop toch niet dat ik voor jullie ook nog beval

Fijn dat iedereen het nu weet Pessie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 december 2009 @ 12:41:07 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75367165
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Wat gaan jullie toch snel! Asy, wat een superbevalling heb je gehad
Ik droom echt helemaal nooit niet En ik heb ook nog steeds geen last van nesteldrang

Succes voor de LLM's, ik hoop toch niet dat ik voor jullie ook nog beval

Fijn dat iedereen het nu weet Pessie!
Nou normaal weet ik ook niks meer te vertellen over mijn dromen, maar nu was het blijkbaar zo bizar...
En ook dat het gewoon opeens een meisje was

En nesteldrang... tja, tis wat freecell zei: beter van niet.
manlief heeft me nadrukkelijk verboden om te stofzuigen vandaag; dat zou hij vanavond doen...

pessie, wat leuk! Iedereen op de hoogte en opeens is het nog echter, vind je niet?
  maandag 7 december 2009 @ 12:45:01 #126
259886 pessie
pi_75367282
JA het wordt wel echt, vooral toen mn schoonmoeder zei: nu wordt je mama en papa, daar had ik nog niet bij stil gestaan...
pi_75367342
Hoe voelde je je toen je wakker werd Asyniur? Van die dromen die zo echt lijkne raak ik altijd even gedesorienteerd. Zo van: huh? Het was niet echt? Het was niet echt

En wat leuk pessie dat iedereen zo leuk reageerde. Nu kun je echt lekker gaan genieten

Ik voel me over het algemeen prima (lang leve de ijzertabletten ), maar nu ging ik net druk aan de studie en werd ik al vrij snel misselijk. Dus snel een bakje soep opgewarmd, maar nu voel ik een hoofdpijntje op komen zetten
En m'n buik begint wel echt te groeien merk ik. Zo'n raar gevoel, een buik die heel de dag zo aanwezig is
  maandag 7 december 2009 @ 12:57:04 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75367705
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe voelde je je toen je wakker werd Asyniur? Van die dromen die zo echt lijkne raak ik altijd even gedesorienteerd. Zo van: huh? Het was niet echt? Het was niet echt

En wat leuk pessie dat iedereen zo leuk reageerde. Nu kun je echt lekker gaan genieten

Ik voel me over het algemeen prima (lang leve de ijzertabletten ), maar nu ging ik net druk aan de studie en werd ik al vrij snel misselijk. Dus snel een bakje soep opgewarmd, maar nu voel ik een hoofdpijntje op komen zetten
En m'n buik begint wel echt te groeien merk ik. Zo'n raar gevoel, een buik die heel de dag zo aanwezig is
Het was gewoon te bizar om echt te kunnen zijn. Ik bedoel: hoe kun je nou met 1 zuchtje op de bank bevallen zonder vlekken te maken, je man (die boven is) er niet bij te roepen? Waar is die placenta gebleven? En dan opeens is het een meisje? Ze komt ruim 10 weken te vroeg, weegt 8 pond en de vroedvrouw zegt heel droog: een beetje te vroeg maar veel succes voor de toekomst
Het was meer zo van hoe kom ik er op...

CP krijgt een buikie, CP krijgt een buikie...
Ow en gaarne een foto in het daarvoor bedoelde topic
pi_75369260
Asy, wat geniaal inderdaad... maar vooral erg apart. Ik heb ook wel eens van die dromen waarin de bevalling gewoon in eens is gebeurd. Zo raar als je dan wakker wordt.
pi_75369344
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Groofsken het volgende:
Mijn moeder snapt nog niet helemaal dat zij hier is, zodat ik op m'n luie gat kan gaan zitten .

Ze is nu zelf naar haar moeder en heeft vanochtend wel drie keer gezegd: "als jij dan even dit wilt doen, dat nog doet, en daar langs gaat..."

Ikke: " jamaar mam, jij ging toch alles doen nu ".
Oh oh.... maar je hoeft haar toch niet van een natje en een droogje te voorzien enzo??
pi_75369402
Wel handige dromen Asy
Beetje voorbereiding kan nooit kwaad

Ik heb vannacht ook heel raar gedroomd en ik wist het nog precies toen ik wakker werd, maar ik ben daarna nog even weer in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd kon ik er net niet meer bij
  maandag 7 december 2009 @ 13:51:18 #132
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75369895
ik heb even een vraagje voor de meiden die ook bijna uitgeteld of uitgeteld zijn. Moeten jullie ook steeds vaker op een dag naar de WC voor een grote boodschap?? Beetje een een vieze vraag, maar het valt me wel op. Ik word er helemaal gek van en daardoor heb ik geloof ik aambeien....
  maandag 7 december 2009 @ 13:58:54 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75370226
Ik ga heel veel , maar dat is al een paar weken zo
pi_75370344
Ik drie dagen niet en dan baal ik en voel ik me bol en dan heb ik één keer flink diarree en is het weer goed
En dat al sinds het begin
  maandag 7 december 2009 @ 14:05:01 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75370455
Ik ben sowieso wel een veelganger
pi_75370572
Hmm, grote boodschappen zijn bij mij alleen nog in vloeibare vorm te verkrijgen... maar dan een paar dagen heel vaak en dan een paar dagen helemaal niks meer. Kan der ook geen touw aan vastknopen maar handig is anders.
  maandag 7 december 2009 @ 14:19:06 #137
259886 pessie
pi_75371045
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef Bucko het volgende:
ik heb even een vraagje voor de meiden die ook bijna uitgeteld of uitgeteld zijn. Moeten jullie ook steeds vaker op een dag naar de WC voor een grote boodschap?? Beetje een een vieze vraag, maar het valt me wel op. Ik word er helemaal gek van en daardoor heb ik geloof ik aambeien....
Je darmen willen toch leeg zijn voordat de bevalling begint?
Ik zelf heb geen grote boodschappen meer...
  maandag 7 december 2009 @ 14:20:11 #138
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75371097
ok, toch wel herkenbaar dus.....ik ga bijna bij alles denken, zou het een voorteken zijn?

mijn vriendin die met 36 weken is bevallen, heeft vandaag 'eindelijk' de kleine mee naar huis gekregen. Ik wil ook op die roze wolk
  maandag 7 december 2009 @ 14:59:32 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75372653
Het jasje is gewassen!

En ik heb de bekleding van de maxi-cosie zelf losgepeuterd! die mag zometeen!

OMG, hoe blij kan eenmens worden vn wasjes!

PR wordt vanavond helemaal gek als hij al die schone was naar beneden mag tillen, zodat ik op de bank kan gaan zitten vouwen!

[/nesteldrang]

en ik heb gezellig geluncht met een collega, en twee andere jongens van mijn groep (de twee meest lompe kerels, dus toen ik zei dat ik thuis weer een wasje moest uithalen zei hij die kerel "ja, en daarna ben je zeker weer uitgeput, haha!" toen kreeg hij een boze blik icm een "je moest eens weten". Die hij uiteraard gemist heeft Maar de collega met wie ik een lunchdate had, zag hem wel.

oh, nog een half uurtje en dan de volgende was!
man, ik heb het zo druk!

ik ga maar eens een blogje schrijven of zo. kunnen we nog lachen over een jaar als ik het weer teruglees
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 7 december 2009 @ 15:24:58 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75373616
Pfft, de misselijkheid is sinds een paar dagen wel aanwezig hier, ook de vermoeidheid begint te komen. Lijkt allemaal wel positief... Alleen de hartkloppingen, die ik met name 's ochtends heb, zijn wel eng eigenlijk. Krijg er een gejaagd gevoel door... Volgende week maar eens aan de gyn vragen of dat er echt allemaal bijhoort....

en ow, bij mij in de darmsectie geen veranderingen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75373996
Hartkloppingen heb ik ook wel een beetje gehad. Ik had het idee dat het kwam door de vermoeidheid (en misschien ook wel een stukje spanning door de onzekerheid).
pi_75374060
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Pfft, de misselijkheid is sinds een paar dagen wel aanwezig hier, ook de vermoeidheid begint te komen. Lijkt allemaal wel positief... Alleen de hartkloppingen, die ik met name 's ochtends heb, zijn wel eng eigenlijk. Krijg er een gejaagd gevoel door... Volgende week maar eens aan de gyn vragen of dat er echt allemaal bijhoort....

en ow, bij mij in de darmsectie geen veranderingen
ik heb bij zowel Amber als Tess last van hartkloppingen gehad.
Volgens de vk heeft dat er mee te maken dat je hart soms sneller moet kloppen om al het bloed rond te pompen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 december 2009 @ 15:45:09 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75374506
@CP zal bij mij wellicht ook wel deels door spanningen komen hoor. Ik ken alleen angst- en hyperventilatie-aanvallen en dit is toch ietwat anders. Met name omdat ik het niet zomaar weg krijg met ademhalingsoefeningen. Vermoeidheid klinkt ook wel als een mogelijke veroorzaker, al blijft het eng.

@Vicky, ik las op internet soortgelijke verhalen, maar als rechtgeaard hypochonder blijft het eng. Misschien dat de gyn volgende week kan uitleggen hoe het precies in elkaar zit. Meestal ben ik er dan wel wat geruster op. Het gejaagde gevoel is gewoon niet lekker, zo'n vaag onwerkelijk gevoel in de borstkas zeg maar...

En dan daarnaast nog moe en misselijk...

Ik geloof toch echt dat ik zwanger ben!
  maandag 7 december 2009 @ 16:05:29 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75375483
voor flugel!

had je niet ook eerdaags weer een echo?
  maandag 7 december 2009 @ 16:10:28 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75375702
Volgende week donderdag pas weer Davinia. Het uur van de waarheid, als we dan nog steeds een hartje hebben blijft ie volgens de gyn "wel plakken". Ik leef dus echt enorm naar volgende week toe. Als we dan nog een hartje hebben is het ook meteen de langste levende zwangerschap. (ben 1 keer tot 11 weken gekomen, maar toen was vruchtje al bij 7 weken gestorven) Nog 10 nachtjes slapen...

Ik begin zo heel zoetjes aan steeds positiever te worden. Durf nog niet te hard te hopen, maar wel af en toe al even te fantaseren...
pi_75376322
Flugel, die hartkloppingen heb ik ook alle 3 de zwangerschappen gehad. Hoort er gewoon een beetje bij bij sommigen, het hart moet tenslotte wat meer bloed rond pompen. Maar echt een prettig gevoel is het natuurlijk niet. En volgende week donderdag dus een echo. Meid ik hoop zo dat alles er op en er aan zit en dat het hartje gewoon klopt. Ga heel hard voor je duimen.

Davinia aan de lunch met collega's. Ik heb as vrijdag avond een kerstdiner van mijn werk bij boom chicago. Zie ik ze eindelijk na ongeveer 3 maanden weer eens maar vind het zeker niet erg dat ik ze de komende 3 maanden erna weer niet zie hoor. Hahaha ik mis ze niet echt geloof ik.

Ik heb vandaag de Kids-sit besteld bij de geboortewinkel, hij is nu 2 tientjes afgeprijsd. Scheelt toch weer in de portemonaie en we waren al van plan om het aan te schaffen zodat onze kleine bink niet grote stukken mee hoeft te lopen. En ik heb bij de bristol even een joggingbroek gekocht voor in de ziekenhuistas, nog een shirt erbij doen en dan heb ik volgens mij alles in de tas zitten wat ik nodig heb voor een ziekenhuis bevalling. Zal je net zien dat ik dan besluit thuis te bevallen.

Ik ga weer even bank hangen, lees straks weer even bij. Beetje last van mijn maag. Had net zo iets raars. Had een kriebel in mijn keel en moest hoesten dus ik neem een slok water in de hoop dat de kriebel weg gaat, moet ik me toch rennen naar de wc. Ging over mijn nek van een slok water
  maandag 7 december 2009 @ 16:31:41 #147
259886 pessie
pi_75376600
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Flugel, die hartkloppingen heb ik ook alle 3 de zwangerschappen gehad. Hoort er gewoon een beetje bij bij sommigen, het hart moet tenslotte wat meer bloed rond pompen. Maar echt een prettig gevoel is het natuurlijk niet. En volgende week donderdag dus een echo. Meid ik hoop zo dat alles er op en er aan zit en dat het hartje gewoon klopt. Ga heel hard voor je duimen.

Davinia aan de lunch met collega's. Ik heb as vrijdag avond een kerstdiner van mijn werk bij boom chicago. Zie ik ze eindelijk na ongeveer 3 maanden weer eens maar vind het zeker niet erg dat ik ze de komende 3 maanden erna weer niet zie hoor. Hahaha ik mis ze niet echt geloof ik.

Ik heb vandaag de Kids-sit besteld bij de geboortewinkel, hij is nu 2 tientjes afgeprijsd. Scheelt toch weer in de portemonaie en we waren al van plan om het aan te schaffen zodat onze kleine bink niet grote stukken mee hoeft te lopen. En ik heb bij de bristol even een joggingbroek gekocht voor in de ziekenhuistas, nog een shirt erbij doen en dan heb ik volgens mij alles in de tas zitten wat ik nodig heb voor een ziekenhuis bevalling. Zal je net zien dat ik dan besluit thuis te bevallen.

Ik ga weer even bank hangen, lees straks weer even bij. Beetje last van mijn maag. Had net zo iets raars. Had een kriebel in mijn keel en moest hoesten dus ik neem een slok water in de hoop dat de kriebel weg gaat, moet ik me toch rennen naar de wc. Ging over mijn nek van een slok water
smiddags over je nek gaan van een slok water? Dat heb ik dus alleen 's ochtends... Ik zit nu lekker aan de m&m's. Heb ook al een banaan gehad (vitamines he...)
pi_75376699
Flugel spannend hoor!! Ik ga ook voor je duimen!

Vandaag mijn eerste verlofdag! En dat voelt goed! Kan ik mooi beginnen aan mijn laatste-dingetjes-to-do-list!
  maandag 7 december 2009 @ 16:54:15 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75377481
Ik heb een pjama gekocht en 2 nieuwe dekbedovertreksets voor het nieuwe bed. Anders zou de kraam niks te wassen hebbn. Morgen komt mijn nieuwe luiertas. En verder niks denk ik
pi_75377728
Ik ben helemaal beduusd. Net gaat de deurbel: schoonmoeder aan de deur met een cadeautje.
"Gefeliciteerd, 30 weken!"......
Ze moest alleen meteen weer weg.

Ahhh, voel me helemaal bijzonder!
pi_75377772
Jeuj, Flugel... klinkt behoorlijk zwanger. Tot volgende week donderdag blijf ik gewoon voor je duimen... just in case.

Verlof voor NieuweUser... hoe voelt het? (Verveel je je al?)

Faja, ook helemaal klaar voor de start En och, als je nu toch thuis gaat bevallen, dan heb je gewoon alles bij elkaar... ook handig!

Amarante ook allemaal nieuwe dingetjes... shoppen is leuk! (kan zelf alleen niet meer iets verzinnen wat ik met enige logica nog zou "moeten" hebben... dus dan maar effe niet)
  maandag 7 december 2009 @ 17:20:39 #152
259886 pessie
pi_75378406
ik wil ook shoppen... Moet wel voor de kerst, ik vermoed dat ik dan helemaal wordt verwend door mn moeder, en het is niet leuk als mn moeder eerder voor mijn baby shopt dan ik. Dus...
pi_75379102
Ik moet nog een nieuwe pyjama
Dat is traditie voor de vrouwen in mijn familie: als je zwanger bent koop je een nieuwe pyjama voor jezelf
pi_75379349
edit: verplaatst naar de SC
pi_75379681
Jeetje ik ben even een weekendje weg en BJ is gewoon bevallen
Snel hoor! Ben benieuwd naar verhaal +foto's en naam? ...
Gefeliciteerd in ieder geval!!! een meisje...
pi_75379758
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Lijnloos het volgende:

Verlof voor NieuweUser... hoe voelt het? (Verveel je je al?)
Verlof voelt heerlijk!! Lekker alle tijd nu voor mezelf, en voor de voorbereiding voor de baby! Ik verveel me nog lang niet denk ik!
  maandag 7 december 2009 @ 18:02:23 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75379764
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef DJRandall het volgende:
Ik ben helemaal beduusd. Net gaat de deurbel: schoonmoeder aan de deur met een cadeautje.
"Gefeliciteerd, 30 weken!"......
Ze moest alleen meteen weer weg.

Ahhh, voel me helemaal bijzonder!
En je opa?
  maandag 7 december 2009 @ 18:17:01 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75380300
Goedenavond lieve lieve lieve meiden

Ik zit hier met een brok in mijn keel in mijn ziekenhuisbedje jullie onwijs lieve reacties te lezen ....
wat zijn jullie toch stuk voor stuk betrokken en lief...

Ik heb de top 10 niet gehaald.... en heb mijn meldplicht niet eens gehad...

maaaaaaaaaar...

We hebben dus wel een dochtertje gekregen!!!!!!

Haar naam is E V I E
en haar 2e naam E L L E K E
(vernoemd naar oma Elly en beppe Geke)/ mams en schoonmem

ze is geboren na een supersupersupersnelle bevalling...
en woog bij de geboorte 2785 gram en is 50 cm lang.

Zaterdagochtend zou ik uit bed komen om lekker te gaan ontbijten; maar ben nooit beneden gekomen. Op de toilet voelde ik de bekende 'knak' (oftewel de vruchtvliezen die knapten), en direct erna kreeg ik enorme weeen. Na een ritje richting ziekenhuis bij de VK in de auto; is 1 uur en 3 kwartier na mijn toiletbezoekje ons kleintje ter wereld gekomen... ik heb maar iets van 4 keer geperst..

Inmiddels zijn we 2 dagen verder en begin in eindelijk een klein beetje te beseffen wat er is gebeurt.. en het aller aller mooiste; we zijn helemaal verliefs op ons kleine meisje...
gisterochtend is ze uit de couveuse gekomen; en sinds vanmiddag lig ik samen met de kleine meid op een rooming-in kamer; een uurtje geleden heeft ze voor het eerst ook echt goed aan de borst gedronken en nu ligt ze heerlijk tevreden te wezen in haar wiegje en lig ik erna met een enorm trots gevoel te genieten van dit kleine wondertje.

Ik zal voor jullie zo een mooie recente foto uploaden, zodat jullie ook mee kunnen zwijmelen...

en o ja; mams doet het dus ook prima. (alleen inwendig gehecht), weinig bloedverlies en geen naweeen gehad... OMG zo durf ik nog wel een keer te bevallen....
(heb niet eens pijnstilling oid kunnen krijgen; zo snel ging het allemaal; ik kwam binnen in het ziekenhuis en binnen een kwartiertje lag ons kleine hummeltje al op mijn buik.... )

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75380431
Beesie

Gefeliciteerd met Evie Wat klink je heerlijk gelukkig!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 december 2009 @ 18:22:32 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75380500
BJ!
Wat een mooie naam!
Mogen we die gebruiken hier, of wordt het E? of miniBJ?

en idd, wat een snelle bevalling!

vond het zo raar vandaag, ben gewoon verder zwanger dan jij nu!

net naar de vlos geweest, weer stickertje gehaald! bloeddruk 100 over 60, en madam ligt helemaal ingedaald! vast (minof meer) in bekken! naja, dat verklaart wel waarom ik de laatste dagen zo weinig last had van maagzuur!

of twee daagjes weer baby gluren! liggingsecho.
pi_75380579
Die hartkloppingen en het opgejaagd gevoel heb ik ook soms. Zal soms ook wel met mijn bloeddruk te maken hebben, maar ik heb soms ook het gevoel dat ik mijn longen niet meer vol krijg met lucht. En dan begin ik daarover te stressen en wordt het uiteraard alleen maar erger

Flugeltje ik vind het zo fijn om je berichtjes te lezen
  maandag 7 december 2009 @ 18:25:02 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75380615
tuurlijk mogen jullie haar Evie noemen

en ik ben ook zooo enorm gelukkig
(en enorm moe.... haha... rust krijg je in het ziekenhuis amper....)
pi_75380720
BJ wat leuk om een bericht van jou te lezen. En echt twee mooie namen die jullie gekozen hebben.

En damn, ik wil ook zo bevallen
pi_75380737
Gefeliciteerd met Evie!!! Wat een turbobevalling, sjonge.
  maandag 7 december 2009 @ 18:32:47 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75380953
Gefeliciteerd BJ! Wat een bevalling. En wat 'fijn' dat je weinig pijn hebt gedaan. Nu heel veel succes met het verwerken en alles een plekje geven en bovenalles....genieten!
  maandag 7 december 2009 @ 18:34:43 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75381028
*BJ showt*

en hoe blij en gelukkig kan je zijn.....

*straalt*

pi_75381052
Evie
En ik wil inderdaad ook wel zo bevallen... jeetje

Nogmaals gefeliciteerd!!

Snelle edit: wat een popje!
pi_75381063
BJ, klinkt goed die bevalling
Nogmaals gefeliciteerd!
pi_75381101
Oeh foto's
Wat een frummelke
pi_75381110
Wat een mooi prulleke BJ! En prachtige namen, Evie klinkt zo lievvv .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 7 december 2009 @ 18:37:19 #171
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75381128
Wat is ze mooi!!!
en cool H&M borstvoedingstruitje
  maandag 7 december 2009 @ 18:38:54 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75381209
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef amaranta het volgende:
Wat is ze mooi!!!
en cool H&M borstvoedingstruitje
ja haha helemaal vers gekocht donderdag mijn lichaam wist het gewoon.....
net als die nesteldrang....
  maandag 7 december 2009 @ 18:40:59 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75381301
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

maandag 7 december 2009 @ 18:44:12 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_75381455
ik breek even in om BJ te feliciteren. Wat een mooi meisje! Geniet er van!
disclaimer
  maandag 7 december 2009 @ 18:46:39 #175
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75381574
Oh wow BJ, wat een dotje!
pi_75381598
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Jaaa! echt wel
Ik heb me ook helemaal een rotje genesteld de dag voor de bevalling
pi_75381858
Wat een klein popje, BJ

nogmaals gefeliciteerd (en wat een turbo bevalling; die hoor je niet vaak)
pi_75381921
BJ wat is ze prachtig en wat straal je! van harte gefeliciteerd met Evie Geniet ervan!

Ik heb net eens mijn verzekering uitgeplozen.. En het kan gewoon 35 euro per maand goedkoper heb ooit voor de ivf een duur pakket afgesloten, toen de eerste niet vergoed werd...

Nu zou ik een bepaald pakket moeten hebben als ik een kraampakket wil. Kosten: ¤ 8,- per maand.. Zie ik dat je dat kraampakket bij bijv. de Prenatal voor ¤ 25,- koopt! Ze denken bij mijn verzekering zeker dat ik gekke henkie ben

Verder gaat het lekker geen kwaaltjes, op mijn borsten na morgen 5 weken en al van Cup F naar Cup G wáár gaat dat eindigen?? En verder moe! Maar that's it. Ik teken ervoor dat dat het blijft..!
pi_75382024
Ohhhh wat een prachtige mini-BJ....

En wat een mooi verhaal. Zo wil ik ook wel bevallen.....
pi_75382054
En Pessie, wat leuk al die reacties!! hier weet iedereen het eigenlijk al vanaf de test maarja, ze weten ook allemaal waar wij mee bezig waren al jaren... en het voelt goed, dus ach!!
pi_75382363
Woaaaah BJ dat is snel!!!
GEFELICITEERD met jullie prachtige Evie!! wat fijn dat ze al zo goed kan drinken!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75382444
Oooh, jeetje wat een poppeke, en zo'n snelle bevalling, en zulke leuke namen, en zulke trotse ouders Van harte gefeliciteerd!
pi_75382475
Beessie-Jen wat een prachtig meisje...en mooie naam!!
Jullie zullen vast helemaal verbijsterd geweest zijn na wat je meegemaakt hebt Maar je hebt er iets prachtigs voor gekregen!
pi_75382544
BJ wat een bevalling super hoor dat het allemaal ZO vlot en goed gegaan is Kan me voorstellen dat je nog steeds in shock bent haha
En wat een heerlijke foto's, je straalt helemaal! Lekker genieten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75382565
BJ, van harte met Evie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_75383078
BJ, wat is ze mooi en wat een mooie namen ook!!! Maar die evalling toen poppedein het over snel had, zat 2 uur niet in mijn edachte.... Respect meid! Nu proberen uit te rusten en voral heeeeeeeeeel erg genieten!
pi_75383161
Ohh BJ ik heb de tranen er van in mn ogen staan, wát een turbobevalling zeg en wat onverwacht! Heel erg gefeliciteerd met jullie super mooie Evie!
pi_75383231
Wow BJ, wat een mooie meid zeg! En wat een mooie naam!

Ik kan me voorstellen dat je even de tijd nodig had om het te beseffen allemaal, hoe snel het is gegaan!! Geniet ervan!!
pi_75383714
BJ!!!!! Hoera je bent mama geworden! Gefeliciteerd met Evie Elleke, wat een lieve namen zo samen
En wat een wolk van een dochter heb je op de wereld gezet Wat een knapperd!
Wat ging je bevalling supersnel joh, ik wist niet wat ik las! En wat een verrassing Zomaar een maand te vroeg
Geniet lekker van jullie meisje samen met je !
Ik was benieuwd of jullie je dochter idd Evie zouden noemen Mooie naam, ook heel leuk die 'e' erachter!

Flügel, zo fijn om jou hier te zien posten, het is je zó gegund...

LLM's zet 'm op!

Voor jullie allemaal!
#geen
  maandag 7 december 2009 @ 19:36:59 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75383918
BJ wat een mooi poppetje!
En je straalt maar door
En wat een turbobevalling inderdaad!
waar kun je je aanmelden voor zo'n bevalling?

Ow en fluugs: je bent zwanger!!
pi_75385193
@ Bj, nog gefeliciteerd en dat ging zeker snel.
GElukkig is alles goed.
En had je dat verwacht? Kerst met jullie 3-en?

@ alle laatste loodjes dames, succes!
  maandag 7 december 2009 @ 20:11:16 #192
259886 pessie
pi_75385579
Prachtige baby, maar wat klein! Zoo schattig!

Gefeliciteerd flugel!

maandag 7 december 2009 @ 20:17:28 #193
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_75385850
BJ, gefeliciteerd met jullie mooie meisje Evie.
Wat een stortbevalling, zeg. Heb je nu ook nog last gehad van naweeën? Beter lezen, Smik!!
Als ik je zo gelukkig op de foto's zie, rammel ik niet alleen naar nog een kindje, maar ook naar dat gevoel; een verse mama zijn.

NB. Zo klein is Evie toch niet? 50 cm maarliefst. Dat zou wat zijn geworden als ze de volledige tijd uitgezeten had. Wel lekker slank, maarja; kind van d'r moeder, heh? Mini-skinny ..
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_75385924
nogmaals gefeliciteerd BJ, wat fijn dat alles zo goed gaat

hier de 20 weken echo gehad, alles is goed met kind a en kind b (zo staan ze op de foto's die nog ingescand moeten worden, foto's komen nog hoor ). geen open ruggetjes en geen klompvoetjes en alle andere dingen (hartje, niertjes, etc...) ook goed. schoonmoeder had op selene gepast omdat we helemaal naar zwolle moesten (dit ivm de misschien verhoogde kans op open ruggetje) en dat ging heel goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 07-12-2009 20:30:13 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75385951
BJ wat is ze mooi zeg! En wat ontzettend snel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75385978
oh, en bij selene's bevalling heb ik zo'n 12 uur lang met "goede weeen" (de woorden van de vlos) op 4 cm ontsluiting blijven hangen. die exercitie herhaal ik ook liever niet...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75386102
BJ wat een mooi meisje zeg! Enig idee wanneer jullie naar huis mogen?
(en wat een bekende bevalling... hier postte ik vanmiddag nog over)
In ieder geval, super gefeliciteerd en geniet met volle teugen
  maandag 7 december 2009 @ 20:32:55 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75386544
Jeutje BJ, das wel heul erg snel

Verder is iedereen hier lief

Zo fijn dat jullie met me meeleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties