abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 12:45:01 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75367282
JA het wordt wel echt, vooral toen mn schoonmoeder zei: nu wordt je mama en papa, daar had ik nog niet bij stil gestaan...
pi_75367342
Hoe voelde je je toen je wakker werd Asyniur? Van die dromen die zo echt lijkne raak ik altijd even gedesorienteerd. Zo van: huh? Het was niet echt? Het was niet echt

En wat leuk pessie dat iedereen zo leuk reageerde. Nu kun je echt lekker gaan genieten

Ik voel me over het algemeen prima (lang leve de ijzertabletten ), maar nu ging ik net druk aan de studie en werd ik al vrij snel misselijk. Dus snel een bakje soep opgewarmd, maar nu voel ik een hoofdpijntje op komen zetten
En m'n buik begint wel echt te groeien merk ik. Zo'n raar gevoel, een buik die heel de dag zo aanwezig is
  maandag 7 december 2009 @ 12:57:04 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75367705
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe voelde je je toen je wakker werd Asyniur? Van die dromen die zo echt lijkne raak ik altijd even gedesorienteerd. Zo van: huh? Het was niet echt? Het was niet echt

En wat leuk pessie dat iedereen zo leuk reageerde. Nu kun je echt lekker gaan genieten

Ik voel me over het algemeen prima (lang leve de ijzertabletten ), maar nu ging ik net druk aan de studie en werd ik al vrij snel misselijk. Dus snel een bakje soep opgewarmd, maar nu voel ik een hoofdpijntje op komen zetten
En m'n buik begint wel echt te groeien merk ik. Zo'n raar gevoel, een buik die heel de dag zo aanwezig is
Het was gewoon te bizar om echt te kunnen zijn. Ik bedoel: hoe kun je nou met 1 zuchtje op de bank bevallen zonder vlekken te maken, je man (die boven is) er niet bij te roepen? Waar is die placenta gebleven? En dan opeens is het een meisje? Ze komt ruim 10 weken te vroeg, weegt 8 pond en de vroedvrouw zegt heel droog: een beetje te vroeg maar veel succes voor de toekomst
Het was meer zo van hoe kom ik er op...

CP krijgt een buikie, CP krijgt een buikie...
Ow en gaarne een foto in het daarvoor bedoelde topic
pi_75369260
Asy, wat geniaal inderdaad... maar vooral erg apart. Ik heb ook wel eens van die dromen waarin de bevalling gewoon in eens is gebeurd. Zo raar als je dan wakker wordt.
pi_75369344
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Groofsken het volgende:
Mijn moeder snapt nog niet helemaal dat zij hier is, zodat ik op m'n luie gat kan gaan zitten .

Ze is nu zelf naar haar moeder en heeft vanochtend wel drie keer gezegd: "als jij dan even dit wilt doen, dat nog doet, en daar langs gaat..."

Ikke: " jamaar mam, jij ging toch alles doen nu ".
Oh oh.... maar je hoeft haar toch niet van een natje en een droogje te voorzien enzo??
pi_75369402
Wel handige dromen Asy
Beetje voorbereiding kan nooit kwaad

Ik heb vannacht ook heel raar gedroomd en ik wist het nog precies toen ik wakker werd, maar ik ben daarna nog even weer in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd kon ik er net niet meer bij
  maandag 7 december 2009 @ 13:51:18 #132
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75369895
ik heb even een vraagje voor de meiden die ook bijna uitgeteld of uitgeteld zijn. Moeten jullie ook steeds vaker op een dag naar de WC voor een grote boodschap?? Beetje een een vieze vraag, maar het valt me wel op. Ik word er helemaal gek van en daardoor heb ik geloof ik aambeien....
  maandag 7 december 2009 @ 13:58:54 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75370226
Ik ga heel veel , maar dat is al een paar weken zo
pi_75370344
Ik drie dagen niet en dan baal ik en voel ik me bol en dan heb ik één keer flink diarree en is het weer goed
En dat al sinds het begin
  maandag 7 december 2009 @ 14:05:01 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75370455
Ik ben sowieso wel een veelganger
pi_75370572
Hmm, grote boodschappen zijn bij mij alleen nog in vloeibare vorm te verkrijgen... maar dan een paar dagen heel vaak en dan een paar dagen helemaal niks meer. Kan der ook geen touw aan vastknopen maar handig is anders.
  maandag 7 december 2009 @ 14:19:06 #137
259886 pessie
pi_75371045
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef Bucko het volgende:
ik heb even een vraagje voor de meiden die ook bijna uitgeteld of uitgeteld zijn. Moeten jullie ook steeds vaker op een dag naar de WC voor een grote boodschap?? Beetje een een vieze vraag, maar het valt me wel op. Ik word er helemaal gek van en daardoor heb ik geloof ik aambeien....
Je darmen willen toch leeg zijn voordat de bevalling begint?
Ik zelf heb geen grote boodschappen meer...
  maandag 7 december 2009 @ 14:20:11 #138
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75371097
ok, toch wel herkenbaar dus.....ik ga bijna bij alles denken, zou het een voorteken zijn?

mijn vriendin die met 36 weken is bevallen, heeft vandaag 'eindelijk' de kleine mee naar huis gekregen. Ik wil ook op die roze wolk
  maandag 7 december 2009 @ 14:59:32 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75372653
Het jasje is gewassen!

En ik heb de bekleding van de maxi-cosie zelf losgepeuterd! die mag zometeen!

OMG, hoe blij kan eenmens worden vn wasjes!

PR wordt vanavond helemaal gek als hij al die schone was naar beneden mag tillen, zodat ik op de bank kan gaan zitten vouwen!

[/nesteldrang]

en ik heb gezellig geluncht met een collega, en twee andere jongens van mijn groep (de twee meest lompe kerels, dus toen ik zei dat ik thuis weer een wasje moest uithalen zei hij die kerel "ja, en daarna ben je zeker weer uitgeput, haha!" toen kreeg hij een boze blik icm een "je moest eens weten". Die hij uiteraard gemist heeft Maar de collega met wie ik een lunchdate had, zag hem wel.

oh, nog een half uurtje en dan de volgende was!
man, ik heb het zo druk!

ik ga maar eens een blogje schrijven of zo. kunnen we nog lachen over een jaar als ik het weer teruglees
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 7 december 2009 @ 15:24:58 #140
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75373616
Pfft, de misselijkheid is sinds een paar dagen wel aanwezig hier, ook de vermoeidheid begint te komen. Lijkt allemaal wel positief... Alleen de hartkloppingen, die ik met name 's ochtends heb, zijn wel eng eigenlijk. Krijg er een gejaagd gevoel door... Volgende week maar eens aan de gyn vragen of dat er echt allemaal bijhoort....

en ow, bij mij in de darmsectie geen veranderingen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75373996
Hartkloppingen heb ik ook wel een beetje gehad. Ik had het idee dat het kwam door de vermoeidheid (en misschien ook wel een stukje spanning door de onzekerheid).
pi_75374060
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Pfft, de misselijkheid is sinds een paar dagen wel aanwezig hier, ook de vermoeidheid begint te komen. Lijkt allemaal wel positief... Alleen de hartkloppingen, die ik met name 's ochtends heb, zijn wel eng eigenlijk. Krijg er een gejaagd gevoel door... Volgende week maar eens aan de gyn vragen of dat er echt allemaal bijhoort....

en ow, bij mij in de darmsectie geen veranderingen
ik heb bij zowel Amber als Tess last van hartkloppingen gehad.
Volgens de vk heeft dat er mee te maken dat je hart soms sneller moet kloppen om al het bloed rond te pompen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 december 2009 @ 15:45:09 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75374506
@CP zal bij mij wellicht ook wel deels door spanningen komen hoor. Ik ken alleen angst- en hyperventilatie-aanvallen en dit is toch ietwat anders. Met name omdat ik het niet zomaar weg krijg met ademhalingsoefeningen. Vermoeidheid klinkt ook wel als een mogelijke veroorzaker, al blijft het eng.

@Vicky, ik las op internet soortgelijke verhalen, maar als rechtgeaard hypochonder blijft het eng. Misschien dat de gyn volgende week kan uitleggen hoe het precies in elkaar zit. Meestal ben ik er dan wel wat geruster op. Het gejaagde gevoel is gewoon niet lekker, zo'n vaag onwerkelijk gevoel in de borstkas zeg maar...

En dan daarnaast nog moe en misselijk...

Ik geloof toch echt dat ik zwanger ben!
  maandag 7 december 2009 @ 16:05:29 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75375483
voor flugel!

had je niet ook eerdaags weer een echo?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 7 december 2009 @ 16:10:28 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75375702
Volgende week donderdag pas weer Davinia. Het uur van de waarheid, als we dan nog steeds een hartje hebben blijft ie volgens de gyn "wel plakken". Ik leef dus echt enorm naar volgende week toe. Als we dan nog een hartje hebben is het ook meteen de langste levende zwangerschap. (ben 1 keer tot 11 weken gekomen, maar toen was vruchtje al bij 7 weken gestorven) Nog 10 nachtjes slapen...

Ik begin zo heel zoetjes aan steeds positiever te worden. Durf nog niet te hard te hopen, maar wel af en toe al even te fantaseren...
pi_75376322
Flugel, die hartkloppingen heb ik ook alle 3 de zwangerschappen gehad. Hoort er gewoon een beetje bij bij sommigen, het hart moet tenslotte wat meer bloed rond pompen. Maar echt een prettig gevoel is het natuurlijk niet. En volgende week donderdag dus een echo. Meid ik hoop zo dat alles er op en er aan zit en dat het hartje gewoon klopt. Ga heel hard voor je duimen.

Davinia aan de lunch met collega's. Ik heb as vrijdag avond een kerstdiner van mijn werk bij boom chicago. Zie ik ze eindelijk na ongeveer 3 maanden weer eens maar vind het zeker niet erg dat ik ze de komende 3 maanden erna weer niet zie hoor. Hahaha ik mis ze niet echt geloof ik.

Ik heb vandaag de Kids-sit besteld bij de geboortewinkel, hij is nu 2 tientjes afgeprijsd. Scheelt toch weer in de portemonaie en we waren al van plan om het aan te schaffen zodat onze kleine bink niet grote stukken mee hoeft te lopen. En ik heb bij de bristol even een joggingbroek gekocht voor in de ziekenhuistas, nog een shirt erbij doen en dan heb ik volgens mij alles in de tas zitten wat ik nodig heb voor een ziekenhuis bevalling. Zal je net zien dat ik dan besluit thuis te bevallen.

Ik ga weer even bank hangen, lees straks weer even bij. Beetje last van mijn maag. Had net zo iets raars. Had een kriebel in mijn keel en moest hoesten dus ik neem een slok water in de hoop dat de kriebel weg gaat, moet ik me toch rennen naar de wc. Ging over mijn nek van een slok water
  maandag 7 december 2009 @ 16:31:41 #147
259886 pessie
pi_75376600
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Flugel, die hartkloppingen heb ik ook alle 3 de zwangerschappen gehad. Hoort er gewoon een beetje bij bij sommigen, het hart moet tenslotte wat meer bloed rond pompen. Maar echt een prettig gevoel is het natuurlijk niet. En volgende week donderdag dus een echo. Meid ik hoop zo dat alles er op en er aan zit en dat het hartje gewoon klopt. Ga heel hard voor je duimen.

Davinia aan de lunch met collega's. Ik heb as vrijdag avond een kerstdiner van mijn werk bij boom chicago. Zie ik ze eindelijk na ongeveer 3 maanden weer eens maar vind het zeker niet erg dat ik ze de komende 3 maanden erna weer niet zie hoor. Hahaha ik mis ze niet echt geloof ik.

Ik heb vandaag de Kids-sit besteld bij de geboortewinkel, hij is nu 2 tientjes afgeprijsd. Scheelt toch weer in de portemonaie en we waren al van plan om het aan te schaffen zodat onze kleine bink niet grote stukken mee hoeft te lopen. En ik heb bij de bristol even een joggingbroek gekocht voor in de ziekenhuistas, nog een shirt erbij doen en dan heb ik volgens mij alles in de tas zitten wat ik nodig heb voor een ziekenhuis bevalling. Zal je net zien dat ik dan besluit thuis te bevallen.

Ik ga weer even bank hangen, lees straks weer even bij. Beetje last van mijn maag. Had net zo iets raars. Had een kriebel in mijn keel en moest hoesten dus ik neem een slok water in de hoop dat de kriebel weg gaat, moet ik me toch rennen naar de wc. Ging over mijn nek van een slok water
smiddags over je nek gaan van een slok water? Dat heb ik dus alleen 's ochtends... Ik zit nu lekker aan de m&m's. Heb ook al een banaan gehad (vitamines he...)
pi_75376699
Flugel spannend hoor!! Ik ga ook voor je duimen!

Vandaag mijn eerste verlofdag! En dat voelt goed! Kan ik mooi beginnen aan mijn laatste-dingetjes-to-do-list!
  maandag 7 december 2009 @ 16:54:15 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75377481
Ik heb een pjama gekocht en 2 nieuwe dekbedovertreksets voor het nieuwe bed. Anders zou de kraam niks te wassen hebbn. Morgen komt mijn nieuwe luiertas. En verder niks denk ik
pi_75377728
Ik ben helemaal beduusd. Net gaat de deurbel: schoonmoeder aan de deur met een cadeautje.
"Gefeliciteerd, 30 weken!"......
Ze moest alleen meteen weer weg.

Ahhh, voel me helemaal bijzonder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')