abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 09:40:44 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361304
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nou die heb ik al sinds vorige week dinsdag, ik geloof nu niet meer in voorwerk
Maar hoop dat je gelijk hebt en het gaat schelen....niet meer een bevalling van ruim 1,5 dag.
Dat hoop ik met je mee! Een stortbevalling hoeft ook niet maar gewoon een uurke of 10 ofzo?
Ikke wel graag.
  maandag 7 december 2009 @ 09:41:22 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361322
Ik ruik poep, dus ik ga even kijken bij Eva.
DIe loopt weer met de adventskalender te sleuren

Staat je kerstboom al Meimel?
pi_75361393
Haha Leonieke
Ik heb ook regelmatig een vlek in mijn trui omdat ik met mijn buik ergens in gehangen heb En dan zie ik die vlek natuurlijk zelf niet

Maar Leonieke: de baby wordt nu ook wat te groot om echt woest te trappelen en gaat meer woelen en schuiven. Misschien voel je dat verschil?
  maandag 7 december 2009 @ 09:45:12 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361418
En als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks...de kalender is stuk en de chocoladebuit is binnen
pi_75361428
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Sidn3y: ril en klappertand jij nooit? Ik heb dat ook wel eens hoor, zeker als ik in een koud bed stap Misschien idd wel apart gevoel als je het nooit hebt gehad. Of ben ik zo raar dat ik dat wel vaker heb hihi.
Ik ben het met je eens
  maandag 7 december 2009 @ 09:45:50 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361436
Ow dames, ik ben al bevallen. Vannacht gewoon even op de bank, zonder vlekken te maken... 1 zuchtje en ik had een baby. Mijn ouders gebeld en toen die er waren manlief van boven geroepen. Toen iedereen op de bank zat, zei ik heel droog: oja, het is trouwens een meisje
Het was een helemaal schone baby van 8 pond. Geen idee waar het vruchtwater en de placenta gebleven zijn
Mijn man heel droog: hoe krijg je het bij elkaar gedroomd?

Maar ik denk dat mijn onderbewuste graag verse beebjes ziet in dit topic!
Dus LLM begint allen te persen...
pi_75361461
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
Ik ruik poep, dus ik ga even kijken bij Eva.
DIe loopt weer met de adventskalender te sleuren

Staat je kerstboom al Meimel?
Ja 10 uur max is prima Vorige keer was het van 37 uur, dus alles daaronder is eigenlijk al beter hihi.

Kerstboom staat, maar nog niet opgetuigd. Ga vanmiddag even naar tuincentrum slinger halen. Zoontje is vandaag een dagje naar kdv en haal hm vanmiddag op tijd op om samen de boom te versieren

Sterkte met de poep
  maandag 7 december 2009 @ 09:47:49 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361482
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:40 schreef sombie het volgende:

[..]

Ik ook. Ik vind het zo geweldig! En hoop dat 'dat andere topic' snel leegloopt.

Bedankt voor je felicitatie, Incantrix. Geweldig he? Ik word zo blij ook van die lieve reacties hier en irl.

Verder kan ik het hier echt niet bijhouden. Veel onderwerpen zijn natuurlijk ook nog erg ver-van-mijn-bed. Ik ben hier vooral bezig met: "Waarom voel ik nu niks? Is dat wel goed? O ja, ik moet natuulijk wel ontelbaar vaak naar de wc en ben gruwelijk moe. Maar geen zere tieten, niet misselijk, niets!" En met: "O jee, ik heb een beetje pijn in mijn buik. Dat zijn natuurlijk mijn darmen (een beetje constipatie) maar misschien ook niet. Gaat het wel goed?"

Pfff, gelukkig kan ik ook nog om mezelf lachen want het is natuurlijk getut. Toch zal ik blij zijn als we volgende week de tweede echo hebben gehad. Merk dat de spanning oploopt nu die datum dichterbij komt.

Alle dames met laatste-loodjesklachten: veel sterkte! Ik hoop dat jullie beebjes snel arriveren.
Echt voordat je het weet zit jij ook dames in hun prille periode gerust te stellen en voel jij je beebje bewegen en ben je opeens ervaringsdeskundige. Het stomme van cliché's is dat ze vaak wel kloppen
De tijd gaat snel voorbij...
pi_75361496
Asyniur: dat is nog eens een superbevalling Zo wil ik hm ook!!

En nu ga ik maar eens douchen, kijken of de harde buiken een btje weg willen gaan.
  maandag 7 december 2009 @ 09:49:02 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361517
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:
Ow dames, ik ben al bevallen. Vannacht gewoon even op de bank, zonder vlekken te maken... 1 zuchtje en ik had een baby. Mijn ouders gebeld en toen die er waren manlief van boven geroepen. Toen iedereen op de bank zat, zei ik heel droog: oja, het is trouwens een meisje
Het was een helemaal schone baby van 8 pond. Geen idee waar het vruchtwater en de placenta gebleven zijn
Mijn man heel droog: hoe krijg je het bij elkaar gedroomd?

Maar ik denk dat mijn onderbewuste graag verse beebjes ziet in dit topic!
Dus LLM begint allen te persen.
Wat een prachtbevalling!
pi_75361525
Ook ik ben er weer! Ik ga gewoon met Meimeltje en Groofsken voor een datumdrieling!
Ik geloof er bij deze ook al niet meer in voor vandaag of vannacht hoor (lekker positief),
Morgen eind vd middag een strippoging bij de vk dus hoop heel hard dat dat iets op gang brengt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 7 december 2009 @ 09:50:19 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361555
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja 10 uur max is prima Vorige keer was het van 37 uur, dus alles daaronder is eigenlijk al beter hihi.

Kerstboom staat, maar nog niet opgetuigd. Ga vanmiddag even naar tuincentrum slinger halen. Zoontje is vandaag een dagje naar kdv en haal hm vanmiddag op tijd op om samen de boom te versieren

Sterkte met de poep
Ik had bij Eva 45 uur. De verloskundige troost mij altijd met de gedachte dat de 2de sneller gaat Daar hou dr maar aan.
Ik heb gisteren nog het oude topic zitten teruglezen en het was echt ellende..

ik heb stiekem de chocoalde uit de kalender gehaald maar dat heeft ze niet door
pi_75361564
Oh Meimeltje aan het rommelen, dat zijn toch hoopvolle voortekenen hoor, hopelijk zet het door vandaag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 7 december 2009 @ 09:52:07 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361600
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Poppejans het volgende:
Ook ik ben er weer! Ik ga gewoon met Meimeltje en Groofsken voor een datumdrieling!
Ik geloof er bij deze ook al niet meer in voor vandaag of vannacht hoor (lekker positief),
Morgen eind vd middag een strippoging bij de vk dus hoop heel hard dat dat iets op gang brengt.
Vast wel!
pi_75361618
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje aan het rommelen, dat zijn toch hoopvolle voortekenen hoor, hopelijk zet het door vandaag
Neeneenee...dit heb ik echt al een week en de harde buiken nog wel langer. Ik geloof er niet in dat er voor vrijdag een beeb hier in het wiegje ligt

Hopelijk heeft jouw strippoging succes, jij hebt lang genoeg gewacht!!
  maandag 7 december 2009 @ 09:53:00 #66
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75361627
Meld , inderdaad mèt appeltaart Renzell . Ik heb m'n moeder nu al laten beloven dat ze er volgende week weer een bakt .

Hier ook geen voorwerk te bespeuren, maar ik teken voor 5 uur eigenlijk. Vorige keer 7uur en 45 minuten, dus ik ga er echt geen 10 uur van maken dit keer .
  maandag 7 december 2009 @ 09:54:05 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361659
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:53 schreef Groofsken het volgende:
Meld , inderdaad mèt appeltaart Renzell . Ik heb m'n moeder nu al laten beloven dat ze er volgende week weer een bakt .

Hier ook geen voorwerk te bespeuren, maar ik teken voor 5 uur eigenlijk. Vorige keer 7uur en 45 minuten, dus ik ga er echt geen 10 uur van maken dit keer .
Gheghe, lekker in contrast met die vna Meimel en mij.
Wij: wow 10 uur zou echt geweldig zijn
Jij: echt geen 10 meer

Heerlijk, bevallen!
  maandag 7 december 2009 @ 09:54:07 #68
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75361660
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Poppejans het volgende:
Oh spannend . Hier woe-avond eerste strippoging.

Moet weer even wennen aan het idee onderbroek uit en benen uit elkaar .
  maandag 7 december 2009 @ 09:54:45 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361686
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef Meimeltje het volgende:
Asyniur: dat is nog eens een superbevalling Zo wil ik hm ook!!

En nu ga ik maar eens douchen, kijken of de harde buiken een btje weg willen gaan.
hehehe
Oja, ik had ook de vroedvrouw gebeld (toen was de baby er al). Die zei: tja, het is een beetje aan de vroege kant beetje? ik ben nog geen 30 weken maar als de baby er al is... veel succes dan maar voor de toekomst

Succes met je harde buiken meimel. Hopelijk zet het dan toch door vandaag...
  maandag 7 december 2009 @ 09:54:57 #70
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75361691
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Gheghe, lekker in contrast met die vna Meimel en mij.
Wij: wow 10 uur zou echt geweldig zijn
Jij: echt geen 10 meer

Heerlijk, bevallen!
Ja, maar jullie willen er toch ook niet langer over doen dan de vorige keer... Zelfde principe toch?
  maandag 7 december 2009 @ 09:55:08 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75361694
geen nwe beebs vandaag, dus.

amaranta, zo op de vroege morgen al een update van je sexleven. gij stoer wief

asy, is het mss een optie om ruim van tevoren aan te komen, dan een uurtje plat en dan weer aan tafel? mss helpt dat net? of aan de rand van de tafel zitten, en dan je voeten op een tweede stol, goede kussens in je rug, en dan lig je ook een beetje. (zo lig ik ook altijd op de bank. wel iets meer onderuitgezakt, maar het idee is hetzelfde.)

ik heb het gevecht met mezelf opgegeven en dat eeft me toch een portie rust!
ja, nog steeds dagelijks last, maar niet meer vechten dat het vervelend is dat het zo is, dat ik niks meer kan, gewoon eromheen werken.

heb gister spulletjes bij elkaar gegooid voor de vluchttas, kom ik erachter dat ik alles heb gewassen, behalve madams jas! wel zo handig als je hartje winter pasgeboren uit het zkh komt...
en dat nadat ik alle lichte was had gewassen, behalve Het Eerste Pakje. ziet iemand hier een patroon? werkverschaffing noemen we dat
en nu wil ik ook alle hydrofielluiers nog ff wassen met Neutral, ieks ik heb het weer te pakken!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 7 december 2009 @ 09:56:17 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361729
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ja, maar jullie willen er toch ook niet langer over doen dan de vorige keer... Zelfde principe toch?
Ik was niet van plan om er langer dan 45 uur over te doen nee. Dan maar een doe het zelf keizer snede. Kan ik mooi voor die Z of die X incisie gaan.
  maandag 7 december 2009 @ 09:57:29 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361766
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef DaviniaHR het volgende:
geen nwe beebs vandaag, dus.

amaranta, zo op de vroege morgen al een update van je sexleven. gij stoer wief

asy, is het mss een optie om ruim van tevoren aan te komen, dan een uurtje plat en dan weer aan tafel? mss helpt dat net? of aan de rand van de tafel zitten, en dan je voeten op een tweede stol, goede kussens in je rug, en dan lig je ook een beetje. (zo lig ik ook altijd op de bank. wel iets meer onderuitgezakt, maar het idee is hetzelfde.)

ja, nog steeds dagelijks last, maar niet meer vechten dat het vervelend is dat het zo is, dat ik niks meer kan, gewoon eromheen werken.

heb gister spulletjes bij elkaar gegooid voor de vluchttas, kom ik erachter dat ik alles heb gewassen, behalve madams jas! wel zo handig als je hartje winter pasgeboren uit het zkh komt...
en dat nadat ik alle lichte was had gewassen, behalve Het Eerste Pakje. ziet iemand hier een patroon? werkverschaffing noemen we dat
en nu wil ik ook alle hydrofielluiers nog ff wassen met Neutral, ieks ik heb het weer te pakken!
nee, dat stond er gisteren al jij leest het gewoon pas vandaag

Goed dat je hebt toegegeven aan je rust
  maandag 7 december 2009 @ 09:57:57 #74
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75361779
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om er langer dan 45 uur over te doen nee. Dan maar een doe het zelf keizer snede. Kan ik mooi voor die Z of die X incisie gaan.
Aiks , zo lang ja?

Maar hier kwamen de weeën direct na de eerste wee om de 4 minuten. Dus die 7uur en 45 minuten was wel meteen topsport. Gaat dat bij zo'n lange bevalling ook zo, of bouwt het dan rustiger op?
pi_75361785
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik had bij Eva 45 uur. De verloskundige troost mij altijd met de gedachte dat de 2de sneller gaat Daar hou dr maar aan.
Ik heb gisteren nog het oude topic zitten teruglezen en het was echt ellende..

ik heb stiekem de chocoalde uit de kalender gehaald maar dat heeft ze niet door
Maar om welke tijd gaat dat dan?
Bij mij duurde verweken en de eerste 3 CM 14 uur regelmatige weeën (om de 4 minuten)
Na de eerste 3 CM was het binnen anderhalf uur baby.

De verloskundige zei al dat ontsluiting en verweking bij een tweede vaak tegelijk gaat, dus dat het wel eens vrij snel kon gaan? Maar ik begrijp het nog niet helemaal
  maandag 7 december 2009 @ 09:59:21 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361825
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef DaviniaHR het volgende:

Komt wel goed uiteindelijk

Aah, nesteldrang heeft jou ook bereikt? Nou dat geeft nog hoop voor hier...
  maandag 7 december 2009 @ 10:00:01 #77
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75361848
We kunnen ook allemaal bij elkaar een keizersnede doen, met leuke vormpjes enzo .
  maandag 7 december 2009 @ 10:00:47 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361878
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar om welke tijd gaat dat dan?
Bij mij duurde verweken en de eerste 3 CM 14 uur regelmatige weeën (om de 4 minuten)
Na de eerste 3 CM was het binnen anderhalf uur baby.

De verloskundige zei al dat ontsluiting en verweking bij een tweede vaak tegelijk gaat, dus dat het wel eens vrij snel kon gaan? Maar ik begrijp het nog niet helemaal
Doe gewoon net als ik vannacht
Moet je alleen niet verbaasd staan kijken als je opeens een baby van het andere geslacht hebt
  maandag 7 december 2009 @ 10:01:34 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361896
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
We kunnen ook allemaal bij elkaar een keizersnede doen, met leuke vormpjes enzo .
Dan wil ik op 14 februari een hartjesvorm
pi_75361900
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:

Aah, nesteldrang heeft jou ook bereikt? Nou dat geeft nog hoop voor hier...
Geloof me, wij willen geen nesteldrang!
Ik zit heir nu al te balen van de chaos, laat staan met nesteldrang in de chaos en dan niks mogen doen
  maandag 7 december 2009 @ 10:02:42 #81
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75361925
Ik ben ook gewaarschuwd voor een vlotte bevalling. Mag ook meteen bellen als het begint.
  maandag 7 december 2009 @ 10:02:52 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361934
Neuh niet direcht om de 4 minuten, ik had gewoon hele onregelmatige (maar voor mijn gevoel vrij heftige) voorweeen (nooit meer dan 10 minuten ertussen). Die begonnen op woensdag ochtend en namen de hele dag niet af (soms om de 5 minuten). Donderdag middag had ik ong 1 cm en donderdagavond (toen mijn vliezen braken) 2/3 cm.
Toen dus ruggenprik en weeenopwekkers gekregen en vrijdagochten 3.50 geboren.

En het staat er nu wel heel nuchter maar het zit behoorlijk diep. En wil het écht niet meer zo.
En ik snap dat de verloskundige er ook niks aan kon doen. Ofja dat kon ze wel. Maar als er geen ontsluiting is, dan is er geen ontsluiting.
Toch hoop ik dat ze me dit keer sneller aan de weeenopwekkers zetten als ik weer zoveel voorwerk moet verrichten.
  maandag 7 december 2009 @ 10:03:28 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361949
Desalniettemin moet ik wel meteen bellen als ik weeen had. Ivm met de pijnbestrijding.
  maandag 7 december 2009 @ 10:03:58 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75361965
'Ze' zeggen dat de 2de twee keer zo snel gaat. Dus tel uit je winst.
  maandag 7 december 2009 @ 10:04:22 #85
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75361980
free, was jij niet ook net verhuisd?

enneh, heb je geen familie die rondgecommandeerd kan worden?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75361991
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Groofsken het volgende:
  maandag 7 december 2009 @ 10:06:40 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362052
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
Wauw , als ik dat maar kan bevatten dan .

Wat wil je voor vormpje poppejans? , Jij mag als eerste.
pi_75362093
quote:
Klopt hier redelijk
Amber in 7 uur, Tess in 4 uur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 december 2009 @ 10:09:19 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75362126
Mijn moeder zegt dat het bij mijn broertje ook heel snel ging. Dat ze de persdrang tegenhield en dat ze uiteindelijk in de wachtkamer is bevallen. (ze wilde niet in de lift en ook niet in de ambulance [sub]ritje van 100km[/b])
Mijn broertje is toen al helemaal blauw geboren.
  maandag 7 december 2009 @ 10:09:36 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75362130
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Geloof me, wij willen geen nesteldrang!
Ik zit heir nu al te balen van de chaos, laat staan met nesteldrang in de chaos en dan niks mogen doen
Das waar...
soms doe ik stiekem toch iets teveel en dan ben ik weer 2 dagen aan het auwen en dan roept mijn man steeds: en heb je al spijt? laat je het de volgende keer? waarop ik (tussen alle auwa door) heel droog zeg: nee, want het is nu mooi wel gebeurd; alleen doet het pijhijn
pi_75362138
quote:
neee, ho
Want mijn 'officiele bevalling' (ze tellen pas vanaf een centimertje of 5 geloof ik) was minder dan anderhalf uur!
Zullen we dat niet doen? 3 kwartier?
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:04 schreef DaviniaHR het volgende:
free, was jij niet ook net verhuisd?

enneh, heb je geen familie die rondgecommandeerd kan worden?
Ik wou dat het waar was Ik moet nog verhuizen
22 december sleutel, we moeten over zijn voor 1 februari (en ik mag bevallen vanaf 31 Januari )

Familie rondcommanderen kan heel goed Maar dat bewaar ik liever voor de verhuizing
pi_75362168
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:06 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wauw , als ik dat maar kan bevatten dan .

Wat wil je voor vormpje poppejans? , Jij mag als eerste.
Jippie! Maak op mij dan maar met zo'n kartelschaar een kerstmuts. Issie toch nog uit een muts gekomen!

Amaranta, heb je echt de chocolaatjes uit die kalender gehaald?
Ik vind het wel humor hahaha, heeft ze al door dat er niks meer in zit?
  maandag 7 december 2009 @ 10:11:29 #93
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362183
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:09 schreef freecell het volgende:

[..]

neee, ho
Want mijn 'officiele bevalling' (ze tellen pas vanaf een centimertje of 5 geloof ik) was minder dan anderhalf uur!
Wat een onzin, ik tel vanaf de allereerste wee. Anders zou je zo mensen die 45 uur bezig zijn geweest een bevalling van twee uur toeschrijven, dat kan toch niet .

Als het vanaf 5 cm telt, ben ik ook in 1,5 uur bevallen, maar dat lijkt me dus wel echt raar om het zo te bekijken.

.
  maandag 7 december 2009 @ 10:12:06 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75362201
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Poppejans het volgende:
Jippie! Maak op mij dan maar met zo'n kartelschaar een kerstmuts. Issie toch nog uit een muts gekomen!
pi_75362263
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik tel vanaf de allereerste wee. Anders zou je zo mensen die 45 uur bezig zijn geweest een bevalling van twee uur toeschrijven, dat kan toch niet .

Als het vanaf 5 cm telt, ben ik ook in 1,5 uur bevallen, maar dat lijkt me dus wel echt raar om het zo te bekijken.

.
ik vod het ook al wat maf
Op mijn bevallingsding staat dat ik in 7 uur bevallen ben,maar das ook niet logisch Want ik heb 16 uur regelmatige weeën van minstens een minuut gehad.
Dus waarom ze dat gehalveerd hebben? Geen idee
  maandag 7 december 2009 @ 10:16:06 #96
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362309
Mijn moeder snapt nog niet helemaal dat zij hier is, zodat ik op m'n luie gat kan gaan zitten .

Ze is nu zelf naar haar moeder en heeft vanochtend wel drie keer gezegd: "als jij dan even dit wilt doen, dat nog doet, en daar langs gaat..."

Ikke: " jamaar mam, jij ging toch alles doen nu ".
  maandag 7 december 2009 @ 10:21:31 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75362481
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef Groofsken het volgende:
Mijn moeder snapt nog niet helemaal dat zij hier is, zodat ik op m'n luie gat kan gaan zitten .

Ze is nu zelf naar haar moeder en heeft vanochtend wel drie keer gezegd: "als jij dan even dit wilt doen, dat nog doet, en daar langs gaat..."

Ikke: " jamaar mam, jij ging toch alles doen nu ".
Ik zou mijn vliezen laten knappen als ik jou was
  maandag 7 december 2009 @ 10:21:43 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75362491
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Amaranta, heb je echt de chocolaatjes uit die kalender gehaald?
Ik vind het wel humor hahaha, heeft ze al door dat er niks meer in zit?
ja want ze kwam met een lege verpakkking aan zetten en zei : OP
  maandag 7 december 2009 @ 10:22:37 #99
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75362515
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:11 schreef Groofsken het volgende:

[..]

.
dan ben ik in 3 uur en 50 minuten bevallen, aangezien ik rond middernacht ofzo pas 5 cm had.
  maandag 7 december 2009 @ 10:24:15 #100
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362562
Ja zie je, dat zegt zo weinig dan, lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')