abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 10:24:48 #101
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362580
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zou mijn vliezen laten knappen als ik jou was
Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of hoe doe je dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 07-12-2009 10:35:15 ]
  maandag 7 december 2009 @ 10:32:30 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75362822
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Zal ik gewoon met een breinaald gaan zitten prikken? Of doe je dat?
Oh, ik dacht precies hetzelfde!

ik snap sowieso niet dat ze hier niet al geknapt zijn na al die porren van Eva.
Mijn buikspieren zullen ook wel aangort zijn, loop haar de hele dag te tillen of te bukken omdat ze weer iets op de vloer gooit
  maandag 7 december 2009 @ 10:37:27 #103
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362965
Nou, m'n appeltaart is op (allang), dus ik ga maar eens even wat dingskes doen .

Tot later dames .
  maandag 7 december 2009 @ 10:44:20 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75363181
poppejans, foto van de kalender
Het OUD Feestdagen(foto)topic 2009
pi_75363618
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Sidn3y: ril en klappertand jij nooit? Ik heb dat ook wel eens hoor, zeker als ik in een koud bed stap Misschien idd wel apart gevoel als je het nooit hebt gehad. Of ben ik zo raar dat ik dat wel vaker heb hihi.
Rillen en klappertanden doe ik natuurlijk wel eens, maar dit was absurd en ik had mezelf compleet niet onder controle.

Enne, tweede bevalling sneller, ik hoop ten zeerste van niet bij mij! Eerste keer was vanaf de eerste wee tot baby in anderhalf uur geklaard! Geen voorwerk of wat dan ook gehad (wel breken van de vliezen, vanaf dat moment exact 2 uur tot baby). Maar 10 uur hoeft van mij nou ook weer niet, gewoon voldoende tijd om naar het ziekenhuis te gaan met vriend en dat we Elise veilig onder kunnen brengen.
  maandag 7 december 2009 @ 11:08:57 #106
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75363940
hier weer goedgekeurd bij de VK. Ze zeiden dat ze een aantal vrouwen hadden die al overtijd waren en maar niet willen bevallen. Het hangt in de lucht volgens hun

Ik ben zo moe in mijn buik, volgens mij van de vele harde buiken die ik in het weekend heb gehad. Ik heb alleen harde buiken als ik beweeg zeg maar en ik heb dit weekend ook weinig stil gezeten. Ben echt benieuwd wie deze week gaat bevallen!
pi_75363993
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:59 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Rillen en klappertanden doe ik natuurlijk wel eens, maar dit was absurd en ik had mezelf compleet niet onder controle.

Enne, tweede bevalling sneller, ik hoop ten zeerste van niet bij mij! Eerste keer was vanaf de eerste wee tot baby in anderhalf uur geklaard! Geen voorwerk of wat dan ook gehad (wel breken van de vliezen, vanaf dat moment exact 2 uur tot baby). Maar 10 uur hoeft van mij nou ook weer niet, gewoon voldoende tijd om naar het ziekenhuis te gaan met vriend en dat we Elise veilig onder kunnen brengen.
Wop
Dan wil je inderdaad niet sneller dan de vorige keer!

Ik heb hier wel zoiets van: als ik aan het einde van de middag of in het begin van de avond begin laat ik Leander mooi thuis. Dan wordt hij in z'n eigen bedje wakker en heeft dan een broertje of zusje.
En als het dan toch wat langer duurt laat ik hem 's morgens wel ophalen door opa en oma oid
  maandag 7 december 2009 @ 11:19:44 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75364290
quote:

[..]

'Gewoon' persen. Ik heb het vannacht al gedaan hoor!
pi_75364326
quote:

[..]

benen in je bek en persen
pi_75364404
Goeiemorgen...
Bucko, fijn dat je weer bent goedgekeurd!

@Llm's: wat een verhalen over uren zeg, jeumig.... Das misschien ook weer als je al een keer bent bevallen, dan ga je vergelijken. Ik ben wel benieuwd hoelang het gaat duren allemaal... Hopelijk ook niet te snel zo als met BJ, kan me voorstellen dat je er dan ook geestelijk effe van moet bijkomen.

En tja, wie wordt de volgende? Het moet haast wel deze week nog met alle overtijdse meiden hier...
  maandag 7 december 2009 @ 11:29:03 #111
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75364591
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef freecell het volgende:

[..]

benen in je bek en persen
In m'n bek ? ...
pi_75364883
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef Groofsken het volgende:

[..]

In m'n bek ? ...
nek
Bek kan ook, maar ik weet niet of dat werkt
pi_75364970
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef amaranta het volgende:
poppejans, foto van de kalender
Het OUD Feestdagen(foto)topic 2009
Hahaha geweldig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 7 december 2009 @ 11:46:52 #114
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365174
Zeg Poppejans, krijgen we van jou ook nog een laatste buikfoto?

En Meimeltje ? Doe ook nog even een laatste buikje .
  maandag 7 december 2009 @ 11:47:22 #115
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365194
En Amaranta, jij mag ook wel weer eens .
pi_75365203
Het kan niet lang meer duren of er is weer een nieuwe baby hier! en nee ik heb het niet over mezelf
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
'Ze' zeggen dat de 2de twee keer zo snel gaat. Dus tel uit je winst.
eerste 36 uur
tweede 3 uur

oh, en ik doe niet mee met die keizersnede, mooie vormpjes of niet
pi_75365438
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Groofsken het volgende:
Zeg Poppejans, krijgen we van jou ook nog een laatste buikfoto?

En Meimeltje ? Doe ook nog even een laatste buikje .
Nou vooruit als we het allemaal doen

Zal er even 1 maken. Geen beste dan denk ik, want zal in spiegel moeten ofzo
  maandag 7 december 2009 @ 11:57:16 #118
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365547
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:53 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nou vooruit als we het allemaal doen

Zal er even 1 maken. Geen beste dan denk ik, want zal in spiegel moeten ofzo
Ik doe altijd met de zelfontspanner .
pi_75365612
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:57 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ik doe altijd met de zelfontspanner .
Kan geen goede hoogte vinden
Heb hm al in spiegel gemaakt Even uploaden en zie zo buikentopic
  maandag 7 december 2009 @ 12:01:54 #120
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75365731
Zo! Ik ben net een half (!) uur bezig geweest bij te lezen!

We hebben zaterdagavond mn ouders gebeld, mn moeder ging gillen, ze was heel blij, en mn vader was ook blij!
Gistermiddag waren we bij mn schoonouders. We hebben de chocoletters toegepast. Mn schoonmoeder maakte haar pakketje open en keek me met grote ogen en open mond aan, ik zei "ja, echt" en ze was blij en ging ons feliciteren . Mn schoonvader daarentegen heeft gedurende 10 minuten "o, o, o, ooooo, o, o...." gestameld en toen "nou ja, dan maar gefeliciteerd". Die heeft nog wel een maand of 7 nodig om eraan te wennen. Mn broer en zus waren ook heel blij. En niemand had het verwacht leuke verrassingen hebben wij . Mn schoonzus is helemaal blij dat haar kinderen eindelijk een nichtje of neefje krijgen waar wel normaal contact mee zal zijn! Mn broer was helemaal van : Zoooo Echt? Gefeliciteerd! Wat tof! En mn zus was ook zoiets! Net als mn zwager!
De enige die we nu nog moeten bellen is de broer van manlief. Die zat dit weekend in het buitenland. Dus die weet het vavavond pas.
Ze vonden wel dat we het al vroeg vertelden. Ik ben blij dat ze het nu weten. Vooral omdat freecell en tara het al een tijdje wisten!

Ikzelf ben nog steeds iedere ochtend zwaar beroerd en kom niet voor 11 ur mn bed uit (verschrikkelijk, ik ben normaal een redelijk ochtendmens). Het goede nieuws is dat ik al 2 dagen niet overgegeven heb, al heb ik wel sterke neiging. Verder geniet ik enorm van gekookte eieren. Heb er net 1 gehad en ben toe aan een 2de. Weet niet hoe verstandig dat is... Ik voel me doorgaans s'ochtends zwaar beroerd, smiddags al wat beter en s'avonds goed.

Ik las dat BJ een baby heeft! Gefeliciteerd .

Oh ja, nu de familie het weet wil ik ook wel in de lijst op de eerste pagina: 27 juli 2010.

Verder ben ik vergeten waar ik allemaal nog op kon reageren, had ongeveer 6 pagina's bij te lezen
pi_75365965
Ik heb je in de OP gezet!

Fijn dat iedereen zo blij was En je schoonvader hoort ook geshockeerd te zijn Daar is het een schoonvader voor

En als je eieren en uitslapen fijn vindt, moet je dat voorál doen Niks op tegen toch?
pi_75366208
Pessie: leuk dat de familie het nu ook weet, leuke reacties! Kun je echt gaan zwangeren
En die eieren klinkt zo bekend Alleen ik bakte ze tijdens mn vorige zwangerschap

Ik ben nu naar het tuincentrum, heb ik dat ook weer gehad
pi_75366249
Pessie, wat leuk hoe je (schoon-)-ouders reageerden....! nu is het echt écht! En wat Freecell ook zegt, gewoon doen waar je je goed bij voelt... en als dat uitslapen en eieren zijn.. nou lekker doen (er zijn ergere dingen ).
pi_75366286
Goeiemorgen!

Wat gaan jullie toch snel! Asy, wat een superbevalling heb je gehad
Ik droom echt helemaal nooit niet En ik heb ook nog steeds geen last van nesteldrang

Succes voor de LLM's, ik hoop toch niet dat ik voor jullie ook nog beval

Fijn dat iedereen het nu weet Pessie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 december 2009 @ 12:41:07 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75367165
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Wat gaan jullie toch snel! Asy, wat een superbevalling heb je gehad
Ik droom echt helemaal nooit niet En ik heb ook nog steeds geen last van nesteldrang

Succes voor de LLM's, ik hoop toch niet dat ik voor jullie ook nog beval

Fijn dat iedereen het nu weet Pessie!
Nou normaal weet ik ook niks meer te vertellen over mijn dromen, maar nu was het blijkbaar zo bizar...
En ook dat het gewoon opeens een meisje was

En nesteldrang... tja, tis wat freecell zei: beter van niet.
manlief heeft me nadrukkelijk verboden om te stofzuigen vandaag; dat zou hij vanavond doen...

pessie, wat leuk! Iedereen op de hoogte en opeens is het nog echter, vind je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')