Zo! Ik ben net een half (!) uur bezig geweest bij te lezen!
We hebben zaterdagavond mn ouders gebeld, mn moeder ging gillen, ze was heel blij, en mn vader was ook blij!
Gistermiddag waren we bij mn schoonouders. We hebben de chocoletters toegepast. Mn schoonmoeder maakte haar pakketje open en keek me met grote ogen en open mond aan, ik zei "ja, echt" en ze was blij en ging ons feliciteren

. Mn schoonvader daarentegen heeft gedurende 10 minuten "o, o, o, ooooo, o, o...." gestameld en toen "nou ja, dan maar gefeliciteerd". Die heeft nog wel een maand of 7 nodig om eraan te wennen. Mn broer en zus waren ook heel blij. En niemand had het verwacht

leuke verrassingen hebben wij

. Mn schoonzus is helemaal blij dat haar kinderen eindelijk een nichtje of neefje krijgen waar wel normaal contact mee zal zijn! Mn broer was helemaal van : Zoooo Echt? Gefeliciteerd! Wat tof! En mn zus was ook zoiets! Net als mn zwager!
De enige die we nu nog moeten bellen is de broer van manlief. Die zat dit weekend in het buitenland. Dus die weet het vavavond pas.
Ze vonden wel dat we het al vroeg vertelden. Ik ben blij dat ze het nu weten. Vooral omdat freecell en tara het al een tijdje wisten!
Ikzelf ben nog steeds iedere ochtend zwaar beroerd en kom niet voor 11 ur mn bed uit (verschrikkelijk, ik ben normaal een redelijk ochtendmens). Het goede nieuws is dat ik al 2 dagen niet overgegeven heb, al heb ik wel sterke neiging. Verder geniet ik enorm van gekookte eieren. Heb er net 1 gehad en ben toe aan een 2de. Weet niet hoe verstandig dat is... Ik voel me doorgaans s'ochtends zwaar beroerd, smiddags al wat beter en s'avonds goed.
Ik las dat BJ een baby heeft! Gefeliciteerd

.
Oh ja, nu de familie het weet wil ik ook wel in de lijst op de eerste pagina: 27 juli 2010.
Verder ben ik vergeten waar ik allemaal nog op kon reageren, had ongeveer 6 pagina's bij te lezen