abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 11:10:56 #251
5428 crew  miss_sly
pi_75332574
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen

Ik ben ook nog in shock over BJ! echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben
Poppejans ben jij alweer zo lang zwanger?
En Groofsken is op de uitgerekende datum aanbeland.

Jongens, het is een cliché, maar wat gaat het hard!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75332621
Een voorpiepbaby. En wat voor een een
Gefeliciteerd Beessie
pi_75332658
BJ en man, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een dametje ongeduld!

Poppejans, huphup! Ik ben zo benieuwd naar Poppejantje.

En Groofsken, je mag hoor! We zitten klaar voor S kleine broertje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75332707
BJ bevallen!! Wow wat snel ineens Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
  zondag 6 december 2009 @ 11:22:32 #255
100412 mefke79
komt goed!
pi_75332755
BJ, surprise! Gefeliciteerd met je meisje!

Poppejans, even een hart onder de riem, 41 weken zijn is niet leuk. Tenminste, ik vond er geen bal aan. Maar inderdaad, over uiterlijk een week ben je mama. Geniet nog effe van die laatste paar dagen. Oja, over die sms'jes enzo, gewoon een keer zeggen "ja al lang joh, heb je de sms niet gehad?? we vroegen ons al af waarom je niet langskwam" (hebben wij destijds met schoonpapa gedaan en we hebben er enorme lol om gehad, arme man wist niet wat ie hoorde).

Groofsken, waar is ie nou?

Alle andere llm's heel veel succes de laatste weken/dagen en probeer ook nog effe van je buik te genieten.

[ Bericht 1% gewijzigd door mefke79 op 06-12-2009 12:13:04 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75332769
Gefeliciteerd, BJ! Toevallig heb ik net van de week de buiken in het buikentopic bewonderd, nu mag ik dat soort dingen weer van mezelf , en jouw buik vond ik prachtig! Benieuwd wat voor mooi meisje daar uit tevoorschijn is gekomen.

Welkom, Martineke, gefeliciteerd!

Ik ben nu bijna 8 weken en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.
  zondag 6 december 2009 @ 11:23:48 #257
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75332776
BJ gefeliciteerd! Wat leuk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75332909
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef sombie het volgende:
Hier idem Sombie, ik ben gesloopt, ben gisteren zelfs m'n bed niet uitgeweest
pi_75332962
oh Sombie en Soneal, heel herkenbaar hoor! Hier werd dat wel minder na week 14 ofzo. Maar was zooo moe en brak! Dus hopelijk gaat het wel over nog, anders duren 9 maanden wel heel lang op die manier

Ja, gek he Miss_Sly, zo lang alweer!

Dankjewel Mefke v de opbeurende woorden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75333080
Poppejans doe maar vandaag bevallen! 41 weken is een mooi tijdstip om te bevallen
het is zo hard gegaan zeg!

Grooooofs! Je mag!! je mamsie is er. Hup, bevallen jij!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75333085
Gister Sinterklaas gevierd en uiteraard hebben mijn man en ik bijna alleen maar babydingetjes gehad
Hardstikke lief natuurlijk, maar ik begin me nu te realiseren dat ikzelf geen individu meer ben, maar een babybroedmachine voor de familie
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 11:45:39 #262
5428 crew  miss_sly
pi_75333147
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 december 2009 @ 11:49:51 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75333212
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gister Sinterklaas gevierd en uiteraard hebben mijn man en ik bijna alleen maar babydingetjes gehad
Hardstikke lief natuurlijk, maar ik begin me nu te realiseren dat ikzelf geen individu meer ben, maar een babybroedmachine voor de familie
Wij hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, maar niks voor de baby hoor
Wel hele mooie andere dingen...

Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen. We zijn dan ook halverwege een spelletje Triviant naar huis gegaan, waar ik in bed ben gekropen en uiteindelijk met een paracetamol in slaap ben gevallen...
Nu zie ik nog meer op tegen 2 dagen kerst ...
  zondag 6 december 2009 @ 11:50:55 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75333227
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
Ja leuk hè?
Ik vind het ook echt tof!
En die anderen komen er heel snel ook bij...
pi_75333287
Beessie.... wat doe je nou???

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine spruit!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75333305
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wij hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, maar niks voor de baby hoor
Wel hele mooie andere dingen...

Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen. We zijn dan ook halverwege een spelletje Triviant naar huis gegaan, waar ik in bed ben gekropen en uiteindelijk met een paracetamol in slaap ben gevallen...
Nu zie ik nog meer op tegen 2 dagen kerst ...
Dat is wel echt heel naar zeg. Kan me voorstellen dat je nu extra opziet tegen kerst. Ik hoop echt dat je het gewoon allemaal goed gaat volhouden
pi_75333320
Ik ben trouwens gesloopt.

Gisteren een ontzettend drukke dag gehad, heel veel gedaan en het is laat geworden. Pakjesavond was leuk, de kinderen zijn blij maar nu heb ik de rekening.
Lekker de hele dag op de bank
pi_75333334
quote:
Als je het zo allemaal achter elkaar opnoemt is het inderdaad een erg mooie score
Straks is het topic leeg
pi_75333349
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef Asyniur het volgende:
Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen.
ah, dat is niet leuk
  zondag 6 december 2009 @ 12:23:12 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75333770
Jeetje Asy, dat klinkt helemaal niet goed. Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt en kan me goed voorstellen dat kerst nu niet zo'n prettig vooruitzicht is.

Verder hoop ik dat iedereen vandaag nog even de nodige rust kan pakken voor de (werk)week weer begint. Merk dat ik het ook wel kan gebruiken.

Groofsken, wat heerlijk dat je mama er is. Je kunt nu met een rustig gevoel bevallen (en nog even genieten van haar aanwezigheid natuurlijk).

Poppejans, ook van mij nog even een knuffel voor de laatste loodjes, maar het duurt nu echt niet lang meer.
pi_75333778
quote:
daar sluit ik me helemaal bij aan... (word er een beetje emo van... )

Asy, dat is naar... doe maar lekker rustig aan vandaag en de komende dagen.... en straks voor de kerst een paar dagen goed uitrusten zodat je er een beetje tegenaan kan... laat je maar gewoon verwennen hoor... (en om met jouw woorden te spreken: laat je mannetje er af en toe maar iets lekkers in stoppen... )
pi_75334277
Ik heb trouwens flinke steken onderin nu? Bekend bij iemand?
Verder geen harde buiken oid, dus dat kan het niet zijn. Het zit ongeveer ter hoogte an mijn schaambeen, alleen is volgens mij geen bot of bekken?
En voor indalen is het nog wat vroeg.
pi_75334419
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Verder geen harde buiken oid, dus dat kan het niet zijn. Het zit ongeveer ter hoogte an mijn schaambeen, alleen is volgens mij geen bot of bekken?
volgens je tikker ben ej anders 39 weken dus niks te vroeg voor indalen
kan het niet gewoon van je banden zijn?

CrazyPrincess, ik kreeg op mijn verjaardag ook bijna alleen maar babycadeaus. Wel begrijpelijk maar niet zo heel leuk. Maar goed, je doet er weinig aan, dat broedmachine gevoel is hier ook erg blijven hangen, en niet alleen bij mij . Gewoon wat extra's voor jezelf kopen af en toe even me-time
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 12:59:18 #274
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75334528
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef sombie het volgende:
!! OMG!! Dát had ik gemist, Sombie, wat gewéldig!! Ik ben súperblij voor je, ontzéttend gefeliciteerd joh! Woohoo!!

En Poppejans, dikke voor jou! Ik hoop dat je het nog een beetje trekt allemaal joh..
3!
pi_75334657
Freecell, ik was ook ontdaan door BJ's suprise-baby
Ik ga ook niet meer wachten op verlof om bepaalde dingen klaar te maken. Zometeen naar de babydump voor nog wat essentiële spullen zoals een badje, aankleedkussen en nog wat beddengoed. Dinsdagochtend komt er iemand van de kraamzorg voor een intake.

Vandaag ben ik 30 weken zwanger
Dat is sowieso al een wake-up call. Het klinkt gelijk hoogzwanger, maar zo voel ik me in ieder geval nog niet. Dat wil zeggen totdat ik net even mijn toch-wel-toetertje terugzag op de buikfoto
pi_75334660
BJ, wat een verrassing dat je nu al bent bevallen, gefeliciteerd met jullie kleine meisje en geniet er van!
pi_75335163
Whoehoe BJ, wat doe je nou?

Gefeliciteerd met je dochter
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 6 december 2009 @ 13:27:50 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75335236
Ik vind het echt super spannend, al die decemberdames (incl) mijzelf die nog bevallen moeten.
  zondag 6 december 2009 @ 13:33:45 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75335419
quote:
Ik herken het niet, maar ik geloof dat BE dat wel regelmatig had (toch?)
En vroeg of niet, maar beeb kan toch even goed aan het indalen zijn? En later er weer uit gaan?
Anders even bellen met je vroedvrouw...

Hier weer een drukke buikbaby. Volgens mij vindt Harry de Sinterklaastijd echt heel erg leuk
Mama gaat vandaag maar even rustig liggen. Morgen is er weer een dag...

Ow en vinden jullie niet dat het opeens allemaal zo hard gaat? BJ al bevallen, Vlindur een datum, Poppejantje die er binnen nu en 1 week moet zijn, octo die al 30 weken is
freecell, jij gaat het mij niet aandoen om eerder te bevallen hè?
pi_75335462
Freecell die steken kunnen best al indalen zijn hoor, begon bij mij ook rond die tijd. Niet gelijk helemaal natuurlijk, maar een beginnetje.
Overigens, die harde buiken van vrijdag hebben mijn buik wel weer lager gemaakt, ik kan weer gewoon sokken aantrekken Ik vond de opmerking van de vk al zo vreemd, een beetje ingedaald (maar wel vast dus). Er zijn schijnbaar gradaties in.

Wij hebben ook Sinterklaas gevierd, maar meer voor het peutertje dan voor ons. 2 cadeautjes voor de baby gekregen, een chocoladeletter en een knuffeltje. Zelf heb ik nog een 360 graden Rubiks puzzel gekregen, heeft weinig met de baby te maken
pi_75335853
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

volgens je tikker ben ej anders 39 weken dus niks te vroeg voor indalen
kan het niet gewoon van je banden zijn?
Ticker alwéér dood?

NIEUWE TICKER: http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=freecell&year=2010&month=2&day=20&babycount=1

Banden klinkt niet als wat ik voel trouwens
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Asyniur het volgende:

freecell, jij gaat het mij niet aandoen om eerder te bevallen hè?
Vanmorgen in de kerk gezellig met één van de verloskundigen van mijn praktijk staan kletsen en die zei dat het haar bijzonder zou verbazen als ik overtijd zou gaan, ze hebben het bij mij nu over 'binnenhouden tot 37 weken' Dus ik sluit het niet uit

Het voelt wel een beetje alsof het indalen zou kunnen zijn. Donderdag naar de vlos, dan vraag ik het wel even
Hoewel het wel pijnlijk is, voelt het niet alarmerend
  zondag 6 december 2009 @ 13:56:38 #282
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75336117
BJ! Wow, van harte gefeliciteerd!

Jamaar, jamaar, nu is onze woensdag-donderdag-vrijdag-mijlpalenreeks doorbroken!

hopelijk gaat alles goed met jou en je kleine meid en mogen jullie snel naar huis!

amaranta, die droom van je! ik moet wel ff lachen, sorry
enneh, mss beval ik ook wel in december

en nu ga ik echt vandaag de wiegbekleding strijken en een begin maken aan mn vluchttas!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † zondag 6 december 2009 @ 14:11:01 #283
43556 miss_dynastie
pi_75336542
BJ
Heel hartelijk gefeliciteerd
pi_75336944
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:10 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Uiterlijk de 14e/15e, dan gaan ze het halen. Dus nu kan ik inderdaad eindelijk zeggen dat het nog maar 1 weekje zal duren hoogstens!

Voor ooit een volgende keer lieg ik er bij familie gewoon 1,5 week bijop , we worden knettergek inmiddels van de serieus minstens 5 ! smsjes/mails per dag ''of ze al bevallen is''....
Wat ik hier vd week ook al zei, wat denkt iedereen nou?!! Dat we vergeten zijn te bellen ofzo?
Maarja de bedoelingen zijn goed.
Dat had de gyn mij ook gezegd. Lap er direct 2 weken bij (uiterste datum waarop ze zullen inleiden) en dan heb je veel minder "gezeur".

En idd, zo fijn om hier zoveel mensen te zien uit het andere topic. Ik zou het alleszins super vinden als er nog meer zouden volgen. Zou zo fijn zijn

Asyniur wat jammer dat je zo'n pijn hebt gehad. Gaat het nu al wat beter?

Ik zit nu nog even te recupereren van de doop. Binnen een klein uurtje naar de babyborrel. En o wee diegene die vandaag nog aan mijn buik komt. Daarnet bij drie mensen dat ik mijn hand uitstak en dat ze in plaats van mijn hand te nemen aan mijn buik zitten te friemelen. Bij de volgende wrijf ik waarschijnlijk terug op haar (ja, wat mannen doen dat écht niet ) buik

[ Bericht 25% gewijzigd door leonieke op 06-12-2009 14:30:02 ]
pi_75337323
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat had de gyn mij ook gezegd. Lap er direct 2 weken bij (uiterste datum waarop ze zullen inleiden) en dan heb je veel minder "gezeur".

En idd, zo fijn om hier zoveel mensen te zien uit het andere topic. Ik zou het alleszins super vinden als er nog meer zouden volgen. Zou zo fijn zijn

Asyniur wat jammer dat je zo'n pijn hebt gehad. Gaat het nu al wat beter?

Ik zit nu nog even te recupereren van de doop. Binnen een klein uurtje naar de babyborrel. En o wee diegene die vandaag nog aan mijn buik komt. Daarnet bij drie mensen dat ik mijn hand uitstak en dat ze in plaats van mijn hand te nemen aan mijn buik zitten te friemelen. Bij de volgende wrijf ik waarschijnlijk terug op haar (ja, wat mannen doen dat écht niet ) buik
en dan zit er nog een baby in... bij mij (vond ik maar een klein beetje genant...) zat er al iemand over m'n buik te wrijven terwijl ik dus echt niet echt niet zwanger ben... dan sta je raar te kijken van eerst naar en dan ... oke, ik ben niet de lichtste, maar ik heb zeker geen babybuik-vorm...
(wat trouwens niet wegneemt dat het inderdaad heel vervelend is dat mensen dat zomaar doen bij je zwangere buik...)
pi_75337399
Waar halen mensen het toch in hun hoofd om zoiets te doen? Maar wat confronterend moet het geweest zijn dat iemand dat doet...
pi_75337678
Ik heb er ook een hekel aan (trouwens, als beeb woest beweegt, mogen ze best even voelen Maar dan wel graag eerst vragen of wachten op uitnodiging)
De vorige keren heb ik inderdaad gewoon teruggeaaid. Helpt meestal wel
  zondag 6 december 2009 @ 14:51:47 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75337700
Ik heb het juist heel erg gevonden dat niemand, behalve mijn moeder, dat bij mij deed
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 6 december 2009 @ 14:54:22 #289
57497 happyme28
I'm so happy
pi_75337762
quote:
Free, bedoel je echt 'in je vagina' steken? Dat heb ik dus van de week ook een keer gehad. Echt hele scherpe pijn? Dat herken ik wel. Hoewel mijn mannetje wel al met zijn hoofdje beneden licht, ligt hij nog wel hoog, dus bij mij is het nog geen indalen volgens mij. Maar heb er al een paar dagen geen last meer van, maar zal het dinsdag eens vragen aan de VK.
pi_75337780
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het juist heel erg gevonden dat niemand, behalve mijn moeder, dat bij mij deed
echt?
Mijn moeder heeft niet echt wat met mijn buik Wel met mij en mijn zwangerschap hoor, maar voelen vindt ze geen bal aan. Straks als de baby er is is ze wel weer helemaal verliefd
pi_75337803
Zie, we zijn allemaal te verschillend. De mensen zullen niet weten bij wie ze wat mogen doen
  zondag 6 december 2009 @ 14:57:44 #292
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75337853
Van harte BJ!! geniet van jullie meisje
pi_75337854
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Free, bedoel je echt 'in je vagina' steken? Dat heb ik dus van de week ook een keer gehad. Echt hele scherpe pijn? Dat herken ik wel. Hoewel mijn mannetje wel al met zijn hoofdje beneden licht, ligt hij nog wel hoog, dus bij mij is het nog geen indalen volgens mij. Maar heb er al een paar dagen geen last meer van, maar zal het dinsdag eens vragen aan de VK.
Ja, wel ongeveer in je vagina inderdaad En het is een scherp rotgevoel. En het maakt uit hoe je zit
  zondag 6 december 2009 @ 14:58:49 #294
190853 RockabeIIa
pi_75337877
Ik vind het ook heel leuk om een anders' buik te voelen (als het mag dan he, ik vraag altijd wel )
Ik vind het zo schattig, bijzonder en vooral ook leuk als herkenning van je eigen buik 'toen'.
  zondag 6 december 2009 @ 14:59:24 #295
190853 RockabeIIa
pi_75337890
freecell, waarom zou indalen niet al een beetje kunnen? Je beeb wordt ook groter nu hoor
pi_75337900
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef leonieke het volgende:
Zie, we zijn allemaal te verschillend. De mensen zullen niet weten bij wie ze wat mogen doen
Mannen roepen allemaal: zo, jij wordt dik!
Dat kan ik dan wel weer waarderen

Volgens TARA is het een vorm van uitleven: ineens mag je wél tegen een vrouw zeggen dat ze dik wordt! Hoera! Dus zwangere vrouwen krijgen alle opmerkingen over zich heen die mannen eigenlijk aan andere vrouwen hadden willen geven
pi_75337932
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het ook heel leuk om een anders' buik te voelen (als het mag dan he, ik vraag altijd wel )
Ik vind het zo schattig, bijzonder en vooral ook leuk als herkenning van je eigen buik 'toen'.
ik ook Maar inderdaad, even vragen
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, waarom zou indalen niet al een beetje kunnen? Je beeb wordt ook groter nu hoor
Ik ben pas 29 weken! En bij een tweede is indalen toch vaak wat later?
pi_75337953
Schitterend
Mijn man houdt zich bij mij nog in en zegt altijd dat dat verdikken echt wel meevalt bij mij... yeah right
  zondag 6 december 2009 @ 15:03:04 #299
190853 RockabeIIa
pi_75337969
Het kan ook gewoon groeien van de baarmoeder zijn dat daar op drukt, bedoelde ik. Of kan dat niet?
  zondag 6 december 2009 @ 15:03:25 #300
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75337974
beessie-jen, heel veel geluk gewenst met jullie dochter!

wat een leuk nieuws van martineke, hartelijk gefeliciteerd!!!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')