Poppejansquote:Op zondag 6 december 2009 11:01 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen, 41 weken vandaag!
Als iemand me maanden geleden zou hebben gezegd dat ik de 41 weken zou halen, zou ik die heel hard hebben uitgelachen
Ik ben ook nog in shock over BJ!![]()
![]()
echt bizar hoe gek/snel een bevalling kan gaan, en dat een bevaldatum echt totaal geen fluit uit kan maken.
Baby's kunnen gewoon echt komen wanneer ze zin hebben![]()
Hier idem Sombie, ik ben gesloopt, ben gisteren zelfs m'n bed niet uitgeweestquote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef sombie het volgende:
Ik ben nu bijna 8 weken en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.
Wij hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, maar niks voor de baby hoorquote:Op zondag 6 december 2009 11:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gister Sinterklaas gevierd en uiteraard hebben mijn man en ik bijna alleen maar babydingetjes gehad
Hardstikke lief natuurlijk, maar ik begin me nu te realiseren dat ikzelf geen individu meer ben, maar een babybroedmachine voor de familie![]()
Ja leuk hè?quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
quote:Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, maar niks voor de baby hoor
Wel hele mooie andere dingen...![]()
Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen. We zijn dan ook halverwege een spelletje Triviant naar huis gegaan, waar ik in bed ben gekropen en uiteindelijk met een paracetamol in slaap ben gevallen...
Nu zie ik nog meer op tegen 2 dagen kerst ...![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het toch wel erg bijzonder dat Vlindur, leonieke, CrazyPrincess, NIKKI, Webkim en sombie hier posten! Wat een goede doorstroom uit dat andere topic dit jaar! En Orea komt er ook nog aan natuurlijk, en flugeltje, en als dan BSD en PZE en mijsje ook nog eens snel volgen...wow dat zou echt geweldig zijn!
ah, dat is niet leukquote:Op zondag 6 december 2009 11:49 schreef Asyniur het volgende:
Wel zoveel pijn dat ik voor de eerste keer er van moest huilen.
daar sluit ik me helemaal bij aan... (word er een beetje emo van...quote:Op zondag 6 december 2009 11:45 schreef miss_sly het volgende:
volgens je tikker ben ej anders 39 weken dus niks te vroeg voor indalenquote:Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens flinke steken onderin nu?Bekend bij iemand?
Verder geen harde buiken oid, dus dat kan het niet zijn. Het zit ongeveer ter hoogte an mijn schaambeen, alleen is volgens mij geen bot of bekken?
En voor indalen is het nog wat vroeg.
quote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef sombie het volgende:
Ik ben nu bijna 8 weken en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.
Ik herken het niet, maar ik geloof dat BE dat wel regelmatig had (toch?)quote:Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Verder geen harde buiken oid, dus dat kan het niet zijn. Het zit ongeveer ter hoogte an mijn schaambeen, alleen is volgens mij geen bot of bekken?
Ticker alwéér dood?quote:Op zondag 6 december 2009 12:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgens je tikker ben ej anders 39 weken dus niks te vroeg voor indalen
kan het niet gewoon van je banden zijn?
Vanmorgen in de kerk gezellig met één van de verloskundigen van mijn praktijk staan kletsen en die zei dat het haar bijzonder zou verbazen als ik overtijd zou gaan, ze hebben het bij mij nu over 'binnenhouden tot 37 weken' Dus ik sluit het niet uitquote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Asyniur het volgende:
freecell, jij gaat het mij niet aandoen om eerder te bevallen hè?
Dat had de gyn mij ook gezegd. Lap er direct 2 weken bij (uiterste datum waarop ze zullen inleiden) en dan heb je veel minder "gezeur".quote:Op zondag 6 december 2009 11:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uiterlijk de 14e/15e, dan gaan ze het halen. Dus nu kan ik inderdaad eindelijk zeggen dat het nog maar 1 weekje zal duren hoogstens!
Voor ooit een volgende keer lieg ik er bij familie gewoon 1,5 week bijop![]()
, we worden knettergek inmiddels van de serieus minstens 5 ! smsjes/mails per dag ''of ze al bevallen is''....
Wat ik hier vd week ook al zei, wat denkt iedereen nou?!! Dat we vergeten zijn te bellen ofzo?
Maarja de bedoelingen zijn goed.
en dan zit er nog een baby in... bij mij (vond ik maar een klein beetje genant...) zat er al iemand over m'n buik te wrijven terwijl ik dus echt niet echt niet zwanger ben... dan sta je raar te kijken van eerstquote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat had de gyn mij ook gezegd. Lap er direct 2 weken bij (uiterste datum waarop ze zullen inleiden) en dan heb je veel minder "gezeur".
En idd, zo fijn om hier zoveel mensen te zien uit het andere topic. Ik zou het alleszins super vinden als er nog meer zouden volgen. Zou zo fijn zijn![]()
Asyniur wat jammer dat je zo'n pijn hebt gehad. Gaat het nu al wat beter?
Ik zit nu nog even te recupereren van de doop. Binnen een klein uurtje naar de babyborrel. En o wee diegene die vandaag nog aan mijn buik komt. Daarnet bij drie mensen dat ik mijn hand uitstak en dat ze in plaats van mijn hand te nemen aan mijn buik zitten te friemelen. Bij de volgende wrijf ik waarschijnlijk terug op haar (ja, wat mannen doen dat écht niet) buik
![]()
![]()
Free, bedoel je echt 'in je vagina' steken? Dat heb ik dus van de week ook een keer gehad. Echt hele scherpe pijn? Dat herken ik wel. Hoewel mijn mannetje wel al met zijn hoofdje beneden licht, ligt hij nog wel hoog, dus bij mij is het nog geen indalen volgens mij. Maar heb er al een paar dagen geen last meer van, maar zal het dinsdag eens vragen aan de VK.quote:Op zondag 6 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
echt?quote:Op zondag 6 december 2009 14:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het juist heel erg gevonden dat niemand, behalve mijn moeder, dat bij mij deed
Ja, wel ongeveer in je vagina inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 14:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Free, bedoel je echt 'in je vagina' steken? Dat heb ik dus van de week ook een keer gehad. Echt hele scherpe pijn? Dat herken ik wel. Hoewel mijn mannetje wel al met zijn hoofdje beneden licht, ligt hij nog wel hoog, dus bij mij is het nog geen indalen volgens mij. Maar heb er al een paar dagen geen last meer van, maar zal het dinsdag eens vragen aan de VK.
Mannen roepen allemaal: zo, jij wordt dik!quote:Op zondag 6 december 2009 14:55 schreef leonieke het volgende:
Zie, we zijn allemaal te verschillend. De mensen zullen niet weten bij wie ze wat mogen doen
ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het ook heel leuk om een anders' buik te voelen(als het mag dan he, ik vraag altijd wel
)
Ik vind het zo schattig, bijzonder en vooral ook leuk als herkenning van je eigen buik 'toen'.
Ik ben pas 29 weken! En bij een tweede is indalen toch vaak wat later?quote:Op zondag 6 december 2009 14:59 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, waarom zou indalen niet al een beetje kunnen? Je beeb wordt ook groter nu hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |