abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75313476
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee zei ze timide
Ik heb mijn man zojuist moeten beloven dat als ik de andere kant wil doen, ik hem even vraag om de deuren om te zetten...
En gelijk heeft hij
quote:
[..]

Bedoelt hij niet dat hij het voor jullie als familie voor niks doet?
tenminste zo komt het op mij over...
Maar begin februari is erg laat. Ik zou in elk geval al dat zeggen tegen hem en dan gewoon vragen wat hij bedoelde met in orde brengen. Gewoon zeggen dat jullie door de bouw van het huis geen potje hebben om nog extra dingen te kunnen betalen en dat je daarom het kamertje liever zelf doet...
Mja, dat dacht ik met de bouw van ons huis en de plankjes ook (staat wat verder in het topic). En hij bedoelde echt: heel het kamertje in orde brengen want hij vroeg of we het willen schilderen of behangen.
pi_75313496
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:15 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

omdat je een pijnlijke bewegin moest doen. dan moet de broek het ook wel waard zijn, nietwaar?

madam heeft de hik en ze ligt zo laag, dat ik steeds halve aandrang krijg om te poepen op zo'n hik
Hoe weten jullie eigenlijk of het om schoppen of de hik gaat?
Ik zit hier wel altijd te zeggen dat hij aan het schoppen is, maar misschien is dat gewoon de hik Want de hik heeft die van mij nog nooit gehad
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:20:46 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75313563
de hik is superrtimisch en steeds op dezelfde plek een klein schokje (schopje ) echt schoppen dat is een keertje hier, dan weer een por daar, mss een schuifbeweginkje, is echt heel anders.

(de eerste keer dat eli de hik had in de buik dat ik dat hij een spastische aanval had echt zo epileptisch schokken zeg maar maar even later deed hij het weer gewoon en toen las ik over de hik. gerustgesteld )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:21:08 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75313571
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef leonieke het volgende:

[..]

En gelijk heeft hij
[..]

Mja, dat dacht ik met de bouw van ons huis en de plankjes ook (staat wat verder in het topic). En hij bedoelde echt: heel het kamertje in orde brengen want hij vroeg of we het willen schilderen of behangen.
Ik heb mijn reactie ook even aangevuld

Borra ook al een mooie echo!
Groofje, je mamsie is er bijna!
pessie, balen dat je zo misselijk bent.
draakje, poeh morfine is ook niet niks... Is het alleen verslavend voor beeb en zitten er geen andere consequenties aan?
pi_75313677
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:20 schreef DaviniaHR het volgende:
de hik is superrtimisch en steeds op dezelfde plek een klein schokje (schopje ) echt schoppen dat is een keertje hier, dan weer een por daar, mss een schuifbeweginkje, is echt heel anders.

(de eerste keer dat eli de hik had in de buik dat ik dat hij een spastische aanval had echt zo epileptisch schokken zeg maar maar even later deed hij het weer gewoon en toen las ik over de hik. gerustgesteld )
Hmz... nu begin ik te twijfelen of die van mij gewoon niet constant de hik heeft Ik zal er eens wat meer op letten, denk ik Alhoewel, soms gaat mijn hand echt omhoog als ik het op mijn buik leg, dus dat zullen wel schopjes zijn

En even tussendoor een grappig iets van op de radio. Het is de top1000 en iemand denkt dat Metallica - Smells like teen spirit op 1 zal staan. Kurt Cobain draait zich waarschijnlijk om in zijn graf (en mijn man en ik lagen plat van het lachen )
pi_75314075
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:25 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hmz... nu begin ik te twijfelen of die van mij gewoon niet constant de hik heeft Ik zal er eens wat meer op letten, denk ik Alhoewel, soms gaat mijn hand echt omhoog als ik het op mijn buik leg, dus dat zullen wel schopjes zijn

En even tussendoor een grappig iets van op de radio. Het is de top1000 en iemand denkt dat Metallica - Smells like teen spirit op 1 zal staan. Kurt Cobain draait zich waarschijnlijk om in zijn graf (en mijn man en ik lagen plat van het lachen )
Hoor ik daar een slechte Belgenmop?
pi_75314124
Was het niet gewoon hele dure olie leonieke (want zelf benodigdheden betalen lijkt me wel logisch)?
Maar ik zou het inderdaad maar gewoon zelf in je kerstvakantie opknappen, onder het mom van op tijd klaar willen hebben, zelf lekker ermee tutten en chemische luchten die weg moeten zijn (phoe hee hoeveel redenen wil je hebben).

Ik was nog niet van plan voor te dringen hoor, ik heb de 11de in gedachten staan. Tegen die tijd verwacht ik toch wel dat er al een ander beebje is gekomen hoor...
En onze vaatwasser doet het weer (al ben ik er niet van overtuigd dat ie het blijft doen, maar we zien wel).
pi_75314222
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:42 schreef Sidn3y het volgende:
Was het niet gewoon hele dure olie leonieke (want zelf benodigdheden betalen lijkt me wel logisch)?
Nee, die stond surplus op de factuur (en uiteraard is het normaal dat we die zaken betalen, net zoals borstels enzo, maar die werden ook aangerekend )
quote:
Maar ik zou het inderdaad maar gewoon zelf in je kerstvakantie opknappen, onder het mom van op tijd klaar willen hebben, zelf lekker ermee tutten en chemische luchten die weg moeten zijn (phoe hee hoeveel redenen wil je hebben).
quote:
Ik was nog niet van plan voor te dringen hoor, ik heb de 11de in gedachten staan. Tegen die tijd verwacht ik toch wel dat er al een ander beebje is gekomen hoor...
En onze vaatwasser doet het weer (al ben ik er niet van overtuigd dat ie het blijft doen, maar we zien wel).
En die datums die veel van jullie in gedachten hebben... Schiet zo'n datum opeens in jullie gedachten of hoe zit dat?
En wat fijn dat de vaatwasser terug werkt Nu maar hopen dat hij het blijft doen
pi_75315148
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:46 schreef leonieke het volgende:
Nee, die stond surplus op de factuur (en uiteraard is het normaal dat we die zaken betalen, net zoals borstels enzo, maar die werden ook aangerekend )
Pffff, gelukkig rekende mijn oom er alleen maar op dat er bier stond op momenten dat hij bij ons hielp (veel bier, dat dan weer wel). Als je niet van tevoren weet hoeveel het gaat kosten zou ik het maar niet doen, dat is net zoiets als een keuken aanschaffen en achteraf de prijs horen, dat doe je ook niet.
quote:
En die datums die veel van jullie in gedachten hebben... Schiet zo'n datum opeens in jullie gedachten of hoe zit dat?
En wat fijn dat de vaatwasser terug werkt Nu maar hopen dat hij het blijft doen
Ik heb die datum al heel lang in gedachten, alleen blijkt nu dat we dan een bedrijfsuitje hebben dus misschien wordt het een dagje opgeschoven
Maarja, vorige keer had ik 8 maart in gedachten en het kind kwam 25 februari, niet echt volgens mijn plan dus...
pi_75315194
8 maart zou hier alleszins niet grappig zijn Eerste dag van de visitatie op het werk. Alhoewel... Moet mijn man niet te veel vergadering Voor 25 februari wil ik anders wel tekenen
pi_75315310
Davina; dat gehik vind ik soms best irritant (als het te lang duurt)

pessie, misselijkheid sucks bad ik hoop echt dat het snel over is

Groofsken; veel plezier met je ouders
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, hopelijk krijg je zometeen niet teveel last van je darmen van al die druiven!
nou, in mijn geval zou dat best welkom zijn
ik heb eeuwige obstipatie
pi_75315484
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:26 schreef leonieke het volgende:
8 maart zou hier alleszins niet grappig zijn Eerste dag van de visitatie op het werk. Alhoewel... Moet mijn man niet te veel vergadering Voor 25 februari wil ik anders wel tekenen
Zo blij was ik niet met 25 februari, de verjaardag van 2 tantes (zus en schoonzus).
11 december is overigens de trouwdag van mijn schoonouders, maar dat is anders dan een verjaardag.
Gewoon maar weer afwachten he.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:43:17 #163
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75315596
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Mooie broek? Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop

Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in

Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week )
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
appel met kaneel is er inderdaad ingebleven.

Hebben jullie wel eens gehoord van preggy pops? iemand ervaring?
pi_75315881
geen ervaring mee, waarschijnlijk zit er wat gember en kaneel en iets fris' in oid?
pi_75318254
Dames, jullie gaat toch wel echt heel snel hoor
Heb wéér eens niet bijgezelen.

Vandaag voor het laatst opgepast. Het is toch echt te zwaar geworden. Loop nu tegenwoordig 24 uur per dag met pijn in mijn bekken. Maar ooooh wat gaan we er iets moois voor terug krijgen. Dat is het belangrijkste. Ben gewoon helemaal verliefd op ons ventje, terwijl ik hem nog nooit in het echt heb gezien, hoe raar is dat
pi_75319595
Geboortenieuws!!

Geheel onverwacht en overvallen is Beessie-Jen vandaag in raaaaaaaazend tempo bevallen van een dochter! Alles goed met haar en haar meisje, maar omdat ze toch nog nèt iets te vroeg was ligt ze nog even bij te komen in de couveuse...

Zo gauw ze kan zal BJ jullie zelf de details komen melden...

Gemeld met BJ's toestemming overigens hoor
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75319801
Wow BJ wat een verrassing Maar van harte gefeliciteerd (al vind ik het wel jammer dat we geen mooie buikfoto's meer zullen te zien krijgen van jou)
pi_75319818
BJ wat snel gefeliciteerd BJ ik ben heel benieuwd naar haar verhaal
pi_75319871
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef ymme het volgende:
Dames, jullie gaat toch wel echt heel snel hoor
Heb wéér eens niet bijgezelen.

Vandaag voor het laatst opgepast. Het is toch echt te zwaar geworden. Loop nu tegenwoordig 24 uur per dag met pijn in mijn bekken. Maar ooooh wat gaan we er iets moois voor terug krijgen. Dat is het belangrijkste. Ben gewoon helemaal verliefd op ons ventje, terwijl ik hem nog nooit in het echt heb gezien, hoe raar is dat
Wat jammer dat je nu constant bekkenpijn hebt. Maar wel goed dat je de beslissing hebt genomen om nu helemaal rust te nemen Hopelijk brengt de rust ook wat perioden met minder pijn met zich mee.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:28:53 #170
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75319890
Nahhhh.... ik dacht het vanmiddag nog. Heel raar, ik zag haar posts in het vorige topic en ik vond al dat ze voor haar doen lang niet gepost had. Maar omdat het inderdaad nogal vroeg is, had ik er verder niets van gezegd.

Geweldig nieuws, een dochter!! Ben benieuwd naar haar verhaal, de naam, de foto(s). Gefeliciteerd BJ!

Hier verder alles ok, maar niets teruggelezen. Sorry!!
pi_75319975
Martineke gefeliciteerd!

BJ gefeliciteerd met je dochter!
pi_75320001
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha ik wil dat ook en het liefst wil ik al in 2009 bevallen; maja heb dr weinig over te zeggen he??

gewoon maar ff afwachten; en straks ananas, pannenkoeken en appeltaart eten; want baat het niet, dan schaadt het niet..
Ik vrees dat het nu helemaal bewezen is
En ook wel voor haar 28e moeder
pi_75320315
gefeliciteerd BJ!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:55:15 #174
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75320548

mooi sintcadeautje! Van harte met jullie dochter BJ!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75320680
gefeliciteerd BJ!!!!
kom lekker snel bij samen en geniet ze dan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75320756
Jeetje, gefeliciteerd, Beessie-Jen en Beessie-man!
Ik ben benieuwd naar de naam van jullie dochter en wens jullie alle geluk toe. Geniet-ze!
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:07:08 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_75320855
ja hoor Beessie jen!! Van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
  Moderator zaterdag 5 december 2009 @ 19:16:36 #178
5428 crew  miss_sly
pi_75321096
BeessieJen
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Hoop dat snel alles goed gaat en jullie met drieen thuis kunnen genieten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator zaterdag 5 december 2009 @ 19:24:11 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75321245
Whoehoe sneltreinBJ Gefeliciteerd met jullie dochter
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75321472
Beessie-Jen van van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

hallo dames. Fotograaf bezoek was erg leuk en ben ontzettend benieuwd naar het resultaat. Sinterklaas vieren bij ons thuis was ook gezellig en de kinderen zijn weer gruwelijk verwend. Verder heb ik weinig te melden. Ben vandaag niet zo lang van stof geloof ik.

Lily nog altijd misselijk van de druiven?

Leonieke, gewoon lekker zelf aan de gang met verfkwasten en het resultaat per mail of mms naar je zwager sturen terwijl hij in Polen zit onder het mom van "kijk eens hoe trots we zijn op het resultaat".

Groof der mams is inmiddels al lang en breed gearriveerd en geniet van haar dochter en kleindochter.

Pessie was misselijk geloof ik, bij mij hielp smintjes of andere munt achtige snoepjes tegen de misselijkheid en ik heb hier ook al eens gelezen dat cola (weet alleen niet of de prik er dan af moet zijn) wil helpen tegen misselijkheid.

Asyniur niet gaan lopen sjouwen met deuren, zeker niet als je wederhelft thuis is om je te helpen.

Poppejans (en Groof) het is hoog tijd dat jullie ukkies buiten komen spelen hoor
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:33:06 #181
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75321475
WHAAAAA! BJ, wat snel, en wat gaaf, en wat leuk!! Oh meid, ontzettend gefeliciteerd!!

Wow, ben er even stil van
3!
pi_75321874
BJ!
Onverwacht zeg.
Gefeli met je dochter!

Je kent me als eigenaar van deze kloon, vandaar dat ik even kom jubelen hier.
pi_75321972
Eénnalaatste post van Beessie-J trouwens:
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha ik wil dat ook en het liefst wil ik al in 2009 bevallen; maja heb dr weinig over te zeggen he??

gewoon maar ff afwachten; en straks ananas, pannenkoeken en appeltaart eten; want baat het niet, dan schaadt het niet..
Ananas, pannenkoeken en appeltaart dus.
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:24:04 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75322671
huh! BJ bevallen??? Zo he! Een sintkind! Wat ontzettend gaaf. En wat lief dat je het even komt melden Pop!
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:26:28 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75322728
Poppedeintje, ben jij bij de bevalling geweest? Of was ze overgedragen aan de gyn?
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:27:40 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75322757
ik zie mezelf nog wel als laatste in december bevallen, aangezien Vlindur al een datum heeft, Sidney wat rommelde, Lily gewoon eerder bevalt en Lijnloos ook
pi_75322882
Beessie!! Toch nog voordringen?

Gefeliciteerd joh! Ze heeft iig een prachtige naam! Ik wens jullie alle goeds toe en dat jullie maar gauw met jullie meiske naar huis mogen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75322898
WOW Beessie Jen Wat een ontzettende verrassing. Ben er zelf even ondersteboven van

Gefeliciteerd
pi_75323047
Wauwww BeessieJen wat onverwachts
Van harte gefeliciteerd met jullie meissie!!
pi_75323159
Ow en nu dus met zn allen aan de ananas, appeltaart en pannenkoeken
pi_75323216
Jeumig BJ, wat een sinterklaassurprise gefeliciteerd meis, en een meisje leuk!!! Rust lekker uit met zijn drieën en hopelijk mag ze dan snel met jullie mee nar huis om te knuffelen.

Hier trouwens beetje rare dag, slecht geslapen, mijn maag volledig over de zeik (misselijk, diarree) maar toch met lief het hele huis schoongemaakt en gepoetst en naar de schone ouders... Daar wel lekker in bad geweest en nu op de bank... Heb wel gelezen maar ben effe de puf kwijt om te reageren verder op iedereen persoonlijk... Sorry.

Wel zag ik wat mooie plaatjes voorbij komen... Supermooi meiden!
pi_75323228
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
Poppedeintje, ben jij bij de bevalling geweest? Of was ze overgedragen aan de gyn?
Nee, had ik wel heel leuk gevonden, maar ik werd verrast in de overdracht van mijn collega Ik zou dr eindelijk dinsdag voor t eerst op mijn spreekuur gaan meeten
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75323310
Beessie
quelle surprise!!
gefeliciteerd met je ongetwijfeld mooie dochter!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:15:30 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75323889
Jeutje BJ! Dat is idd een flinke turbo geweest!
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ben benieuwd naar de details!
pi_75324112
BJ, van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:40:11 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75324430
Gefeliciteerd BJ! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:44:38 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75324537
BJ

Van harte gefeliciteerd meid!

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75325175
BJ
Van harte gefeliciteerd!
Das rap
pi_75325199
Jeeeej !!!!!!!!
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:16:41 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_75325226
BJ, wat een verrassing, en dat op zo'n dag als vandaag!!

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je dochter
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')