quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vingerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
En nu wil jij je in allerlei bochten wringen om hem tactisch te vertellen dat hij niet hoeft te komen, terwijl jullie gewoon een rekening hebben gehad van iets wat hij heeft aangeboden?
Ik zou hem een dikke vinger (die dus:) geven
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap gingquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????
Hier valt m'n mond echt van open
Waar is de middelvingersmiley dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vinger
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophoudenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap ging![]()
Mijn man zijn ouders vonden het daarentegen vrij normaal want hij had er toch zijn uren in gestoken.
Weet je... ik ga het mijn man doen oplossen, het is zijn broer(nee echt, ik ben geen held voor zo'n dingen, wel als het om iemand buiten de familie gaat, dan ga ik wel van mijn neus maken, maar familie...
)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
Dan ga ik waarschijnlijk mijn allereerste hormonsteraanval krijgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophouden
En als je man het ook niet durft?
Ik ga alvast eens beginnen denken wat ik precies wilquote:Ga je dan toch zijn broer laten komen voor heel veel geld?
Ik zou inderdaad gewoon lekker zelf in de kerstvakantie aan de slag gaan met z'n tweetjes
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna.
Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren.
Helpt beschuit niet als je je misselijk voelt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.
Ik heb de appel met kaneel gehad... En net 2 bolletjes met kipfilet... Voel me nog steeds niet goed...
Zo spannendquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna.
Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren.
Ah, ik ga volgend jaar gewoon voor hormonsteraward. Een geplande aanval... er zijn er niet veel die er zo één meemakenquote:
Mooie broek?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
free ook weer een weekje verder!heb je wel een mooie broek aangetrokken?
Nee zei ze timidequote:
Bedoelt hij niet dat hij het voor jullie als familie voor niks doet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
Wij zitten in de problemen voor de kinderkamer
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen...) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat
Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
![]()
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
omdat je een pijnlijke bewegin moest doen. dan moet de broek het ook wel waard zijn, nietwaar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooie broek?Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop
Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in
Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week)
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |