quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:06 schreef renzell het volgende:
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar zachtjes tegen het raam
Het is Groofs zoontje zeker
Die verdwaald is zeker
Ik zal hem eerst eens vragen naar zijn naam...
DE dag Groofs!Vandaag 40 weken zwanger van je tweede kind. Een zoon!
![]()
Wow, het blijft ongelofelijk!het idee dat je straks gewoon weer een mini in je armen hebt.
Heb een goed weerzien met je moes!
Is je moeder goed aangekomen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Grondverf, wasda? Ik doe altijd meteen de kleur die het wezen moet.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Is je moeder goed aangekomen?
Aangeven dat je het een lief aanbod vindt, maar dat je het echt niet zult kunnen betalen. Dat kun je toch wel gewoon zo zeggen? Of is dat te bot?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
Wij zitten in de problemen voor de kinderkamer
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen...) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat
Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
![]()
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
Spannend! Dan mag ze nog even een dagje bijkomen en dan kun je beginnen met de bevallingquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Groofsken het volgende:
[..]
. Ze zitten nu in de auto hiernaartoe
.
Owh, en wanneer wilden jullie zelf gaan verven? Ik hoor altijd dat je dat al ruim vantevoren moet doen, zodat alle chemische verflucht uit het kamertje is voordat de baby er komt te liggen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef leonieke het volgende:
Spannend!
Kun je wat mij betreft toch aan de weeën beginnen, hoor, lijkt me
Mja, zie, dat is het probleem... echt niet kunnen betalen is overdreven (eind januari krijgen we een heel leuk bedrag terug van de belastingen), maar ik vind het gewoon niet leuk om meer dan 30 euro per uur te moeten betalen om een kamer te schilderen. Dat is zo'n zonde voor iets wat we normaalgezien toch zelf moeten kunnen (ik klink nu echt zo gierig héquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Aangeven dat je het een lief aanbod vindt, maar dat je het echt niet zult kunnen betalen. Dat kun je toch wel gewoon zo zeggen? Of is dat te bot?
We hadden gedacht aan de kerstvakantie (maar dan zit mijn schoonbroer in Polen bij zijn schoonfamilie).quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Owh, en wanneer wilden jullie zelf gaan verven? Ik hoor altijd dat je dat al ruim vantevoren moet doen, zodat alle chemische verflucht uit het kamertje is voordat de baby er komt te liggen.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef Groofsken het volgende:
Woensdag of donderdag dacht ik zelf.
Het is toch ook klogisch dat je wat geld achter de hand wilt houden? Ook al krijg je een leuk bedrag terug, als daarna meteen de teller weer op nagenoeg 0 staat is dat zonde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, zie, dat is het probleem... echt niet kunnen betalen is overdreven (eind januari krijgen we een heel leuk bedrag terug van de belastingen), maar ik vind het gewoon niet leuk om meer dan 30 euro per uur te moeten betalen om een kamer te schilderen. Dat is zo'n zonde voor iets wat we normaalgezien toch zelf moeten kunnen (ik klink nu echt zo gierig hé![]()
)
Tsja, als dit al jullie planning was. Dan kun je wellicht aangeven dat het al op jullie planning stond en dat je het niet later wilt doen in verband met die chemische lucht.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hadden gedacht aan de kerstvakantie (maar dan zit mijn schoonbroer in Polen bij zijn schoonfamilie).
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:48 schreef Orea het volgende:
Ik vond net in de kast terwijl ik op zoek was naar plakband nog een test![]()
![]()
Stond helemaal van blijdschap te springen![]()
![]()
de test streep was bijna donkerder dan de controle streep![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vingerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
En nu wil jij je in allerlei bochten wringen om hem tactisch te vertellen dat hij niet hoeft te komen, terwijl jullie gewoon een rekening hebben gehad van iets wat hij heeft aangeboden?
Ik zou hem een dikke vinger (die dus:) geven
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap gingquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????
Hier valt m'n mond echt van open
Waar is de middelvingersmiley dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef freecell het volgende:
[..]
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vinger
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophoudenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap ging![]()
Mijn man zijn ouders vonden het daarentegen vrij normaal want hij had er toch zijn uren in gestoken.
Weet je... ik ga het mijn man doen oplossen, het is zijn broer(nee echt, ik ben geen held voor zo'n dingen, wel als het om iemand buiten de familie gaat, dan ga ik wel van mijn neus maken, maar familie...
)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Dan ga ik waarschijnlijk mijn allereerste hormonsteraanval krijgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophouden
En als je man het ook niet durft?
Ik ga alvast eens beginnen denken wat ik precies wilquote:Ga je dan toch zijn broer laten komen voor heel veel geld?
Ik zou inderdaad gewoon lekker zelf in de kerstvakantie aan de slag gaan met z'n tweetjes
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna.
Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren.
Helpt beschuit niet als je je misselijk voelt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.
Ik heb de appel met kaneel gehad... En net 2 bolletjes met kipfilet... Voel me nog steeds niet goed...
Zo spannendquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna.
Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren.
Ah, ik ga volgend jaar gewoon voor hormonsteraward. Een geplande aanval... er zijn er niet veel die er zo één meemakenquote:
Mooie broek?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
free ook weer een weekje verder!heb je wel een mooie broek aangetrokken?
Nee zei ze timidequote:
Bedoelt hij niet dat hij het voor jullie als familie voor niks doet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
Wij zitten in de problemen voor de kinderkamer
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen...) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat
Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
![]()
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
omdat je een pijnlijke bewegin moest doen. dan moet de broek het ook wel waard zijn, nietwaar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooie broek?Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop
Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in
Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week)
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |