abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75310885
Asy Doe eens niet dat soort dingen
pi_75310941
Nog geen nieuwe babies? Het kan niet lang meer duren

En mooie echo's. Minimensjes in de dop

Ik ben vandaag in een bui
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:30:39 #103
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75310944
Grondverf, wasda? Ik doe altijd meteen de kleur die het wezen moet .
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:31:32 #104
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75310971
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 08:06 schreef renzell het volgende:
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar kinderen
Hoor wie klopt daar zachtjes tegen het raam
Het is Groofs zoontje zeker
Die verdwaald is zeker
Ik zal hem eerst eens vragen naar zijn naam...

DE dag Groofs! Vandaag 40 weken zwanger van je tweede kind. Een zoon!
Wow, het blijft ongelofelijk! het idee dat je straks gewoon weer een mini in je armen hebt.

Heb een goed weerzien met je moes!

.
pi_75310975
Wij zitten in de problemen voor de kinderkamer
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen... ) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
pi_75310985
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Grondverf, wasda? Ik doe altijd meteen de kleur die het wezen moet .
Is je moeder goed aangekomen?
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:32:34 #107
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75311008
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Is je moeder goed aangekomen?
. Ze zitten nu in de auto hiernaartoe .
pi_75311037
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
De broer van mijn man (en aanstaande peter) is zelfstandig schilder en vertelde me gisteren dat hij begin februari de kinderkamer in orde zal brengen. Nu hebben we dat 1. niet gevraagd aan hem (we kennen zijn prijzen... ) en 2. vind ik dat toch echt wel te laat Ik bedoel: ik ben uitgerekend op 23 februari en wat is dan "begin februari"?
Maar hoe zeg je tegen zo'n dichte familie dat we het eigenlijk wel zelf willen doen omdat ons dat echt veel geld zal besparen?
Aangeven dat je het een lief aanbod vindt, maar dat je het echt niet zult kunnen betalen. Dat kun je toch wel gewoon zo zeggen? Of is dat te bot?
pi_75311038
Spannend!
Kun je wat mij betreft toch aan de weeën beginnen, hoor, lijkt me
pi_75311064
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:32 schreef Groofsken het volgende:

[..]

. Ze zitten nu in de auto hiernaartoe .
Spannend! Dan mag ze nog even een dagje bijkomen en dan kun je beginnen met de bevalling
pi_75311100
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef leonieke het volgende:
Spannend!
Kun je wat mij betreft toch aan de weeën beginnen, hoor, lijkt me
Owh, en wanneer wilden jullie zelf gaan verven? Ik hoor altijd dat je dat al ruim vantevoren moet doen, zodat alle chemische verflucht uit het kamertje is voordat de baby er komt te liggen.

zaterdag 5 december 2009 @ 12:35:50 #112
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75311104
Woensdag of donderdag dacht ik zelf .
pi_75311141
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Aangeven dat je het een lief aanbod vindt, maar dat je het echt niet zult kunnen betalen. Dat kun je toch wel gewoon zo zeggen? Of is dat te bot?
Mja, zie, dat is het probleem... echt niet kunnen betalen is overdreven (eind januari krijgen we een heel leuk bedrag terug van de belastingen), maar ik vind het gewoon niet leuk om meer dan 30 euro per uur te moeten betalen om een kamer te schilderen. Dat is zo'n zonde voor iets wat we normaalgezien toch zelf moeten kunnen (ik klink nu echt zo gierig hé )
pi_75311173
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Owh, en wanneer wilden jullie zelf gaan verven? Ik hoor altijd dat je dat al ruim vantevoren moet doen, zodat alle chemische verflucht uit het kamertje is voordat de baby er komt te liggen.

We hadden gedacht aan de kerstvakantie (maar dan zit mijn schoonbroer in Polen bij zijn schoonfamilie).
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:41:27 #115
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75311257
Leonieke, je kunt toch gewoon zeggen dat dit iets is wat jullie echt heel graag saampjes aanpakken, en waar jullie met Kerst al aan gaan beginnen. Lijkt me niet dat iemand daar een probleem mee kan hebben eigenlijk. En inderdaad heel vaak zeggen dat je het een superlief aanbod vindt .

Ik zou sowieso niet over geld beginnen. Kan me heel goed voorstellen dat dat een belediging zou zijn. Hij biedt zichzelf aan, dan is er denk ik een grote kans dat hij er helemaal geen gled voor wil hebben, toch? Of denk ik alleen maar zo .
pi_75311296
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:35 schreef Groofsken het volgende:
Woensdag of donderdag dacht ik zelf .
Klinkt goed
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mja, zie, dat is het probleem... echt niet kunnen betalen is overdreven (eind januari krijgen we een heel leuk bedrag terug van de belastingen), maar ik vind het gewoon niet leuk om meer dan 30 euro per uur te moeten betalen om een kamer te schilderen. Dat is zo'n zonde voor iets wat we normaalgezien toch zelf moeten kunnen (ik klink nu echt zo gierig hé )
Het is toch ook klogisch dat je wat geld achter de hand wilt houden? Ook al krijg je een leuk bedrag terug, als daarna meteen de teller weer op nagenoeg 0 staat is dat zonde.
En je schoonbroer hoeft toch niet te weten van dat bedrag?
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:38 schreef leonieke het volgende:

[..]

We hadden gedacht aan de kerstvakantie (maar dan zit mijn schoonbroer in Polen bij zijn schoonfamilie).
Tsja, als dit al jullie planning was. Dan kun je wellicht aangeven dat het al op jullie planning stond en dat je het niet later wilt doen in verband met die chemische lucht.
Had hij het maar eerder moeten aanbieden. (dat zeg je er niet bij natuurlijk )

Sorry, ik zal er wel heel makkelijk over praten
pi_75311461
Ik vond net in de kast terwijl ik op zoek was naar plakband nog een test
Stond helemaal van blijdschap te springen

de test streep was bijna donkerder dan de controle streep
pi_75311473
Leonieke ik zou ook gewoon aangegeven dat jullie het leuk vinden om zelf te gaan doen. Denk dat de meesten dat wel zullen begrijpen. Je kunt natuurlijk zeggen dat het wel een lief aanbod is en dan de mededeling doen...
pi_75311485
Das wel een goede. Er wordt aangeraden om in week 35 toch echt wel klaar te zijn met schilderen gezien de verflucht.

Maar als ik het zo lees is het een aanbod als cadeautje? Dan hoef je toch niet te betalen?
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:54:42 #120
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75311639
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:48 schreef Orea het volgende:
Ik vond net in de kast terwijl ik op zoek was naar plakband nog een test
Stond helemaal van blijdschap te springen

de test streep was bijna donkerder dan de controle streep
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:57:41 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75311716
Zo! Ik moest heel veel bijlezen!

Martineke: gefeliciteerd! Je bent 1 dag eerder uitgerekend dan ik!

Verder mooie echofoto's. Wij gaan onze baby 30 december bewonderen. Zal dan 10 weken en een dag zwanger zijn. We hebben die dag ook de afspraak met de vk. Heel leuk, want dan kan mn man mee (hij heeft dan een weekje vakantie).

Vannacht weer belabberd. Werd om 4 uur wakker met heel veel buikpijn, en kotsmisselijk. Ik heb wat gegeten, dat kwam er weer uit, daarna wat vanille vla, toen was het hek helemaal van de dam. Daarna uitgeslapen met manlief tot 10 uur! Heb nu al 2 gekookte eieren gegeten. Erg lekker vind ik dat nu zo opeens... En het zorgt ervoor dat ik me minder misselijk voel.

Freecell vertelde dat geraspte appel met kaneel helpt tegen misselijkheid. Probeer ik dat vannacht om 4 uur wel...

Medicijnen tegen de bronchitis slaan redelijk aan. Ik hoest minder, en er komt ook minder troep uit mn longen. Ik hou me nog even een paar daagjes rustig.

Vanavond bellen we mn ouders dat er een beebje onderweg is, en morgen vertellen we het aan mn schoonouders.

Zo, weer helemaal ge-update!
pi_75311822
Veel plezier met het vertellen van de ouders Pessie! Komt vast helemaal goed!
(en anders vinden ze het maar stom, ze zitten toch 800 KM verderop )
pi_75312069
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
pi_75312242
Ik vind het maar een rare gang van zaken dan, leonieke.
Als hij iets aanbiedt dan vind ik het raar dat hij met een rekening komt.

En een babykamer is sowieso juist leuk om zelf te doen. Begrijpt hij dat niet? Too bad

jullie mogen toch zeker zelf wel weten waar je je geld aan uitgeeft zeg
pi_75312245
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, bij de bouw van ons huis heeft hij aangeboden om plankjes te oliën (waarvan we zeiden dat we dat zelf gingen doen) en toen kwam er opeens een factuur van om en bij de 600 euro...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????

Hier valt m'n mond echt van open
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:28:33 #126
259886 pessie
pi_75312280
quote:
600 euro! Om een paar plankjes te olien? Die is gek! Gewoon duidelijk maken dat jullie zelf de babykamer gaan schilderen, en dat jullie er erg naar uitzien dat samen te doen. Anders doe je het gewoon in de kerstvakantie en vraag je hem op bezoek in januari. Dan kan hij zien dat et allemaal al klaar is...
pi_75312292
En nu wil jij je in allerlei bochten wringen om hem tactisch te vertellen dat hij niet hoeft te komen, terwijl jullie gewoon een rekening hebben gehad van iets wat hij heeft aangeboden?

Ik zou hem een dikke vinger (die dus: ) geven
pi_75312341
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
En nu wil jij je in allerlei bochten wringen om hem tactisch te vertellen dat hij niet hoeft te komen, terwijl jullie gewoon een rekening hebben gehad van iets wat hij heeft aangeboden?

Ik zou hem een dikke vinger (die dus: ) geven
die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vinger
pi_75312364
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:26 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????

Hier valt m'n mond echt van open
Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap ging
Mijn man zijn ouders vonden het daarentegen vrij normaal want hij had er toch zijn uren in gestoken.

Weet je... ik ga het mijn man doen oplossen, het is zijn broer (nee echt, ik ben geen held voor zo'n dingen, wel als het om iemand buiten de familie gaat, dan ga ik wel van mijn neus maken, maar familie... )
pi_75312400
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef freecell het volgende:

[..]

die smiley is volgens mij een 'talk to the hand!' geen dikke vinger
Waar is de middelvingersmiley dan?
Ik gebruik deze altijd als middelvingersmiley
pi_75312441
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Die reactie had ik toen ik de factuur zag liggen. Ik dacht dat het om een grap ging
Mijn man zijn ouders vonden het daarentegen vrij normaal want hij had er toch zijn uren in gestoken.

Weet je... ik ga het mijn man doen oplossen, het is zijn broer (nee echt, ik ben geen held voor zo'n dingen, wel als het om iemand buiten de familie gaat, dan ga ik wel van mijn neus maken, maar familie... )
Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophouden

En als je man het ook niet durft? Ga je dan toch zijn broer laten komen voor heel veel geld?
Ik zou inderdaad gewoon lekker zelf in de kerstvakantie aan de slag gaan met z'n tweetjes
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:35:45 #132
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312445
quote:
Ai ...
pi_75312521
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik vind het echt een schofterige manier om je geld te verdienen. Maar goed, daar ben jij het al mee eens, dus ik zal erover ophouden

En als je man het ook niet durft?
Dan ga ik waarschijnlijk mijn allereerste hormonsteraanval krijgen
quote:
Ga je dan toch zijn broer laten komen voor heel veel geld?
Ik zou inderdaad gewoon lekker zelf in de kerstvakantie aan de slag gaan met z'n tweetjes
Ik ga alvast eens beginnen denken wat ik precies wil

en snappen jullie nu waarom ons huis nog steeds niet geschilderd is Fijn hé, stielmannen in de familie
pi_75312664
Geplande hormonster-aanval
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:50:32 #135
259886 pessie
pi_75312797
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Geplande hormonster-aanval
Is dat té gemeen?
pi_75312821
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef pessie het volgende:
Wat lijkt me dat zo vervelend, al dat overgeven
pi_75312853
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef pessie het volgende:
overgeven is balen
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:59:21 #139
259886 pessie
pi_75312968
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef freecell het volgende:

[..]

overgeven is balen
Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.
Ik heb de appel met kaneel gehad... En net 2 bolletjes met kipfilet... Voel me nog steeds niet goed...
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:03:00 #140
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75313058
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna .

Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren .

zaterdag 5 december 2009 @ 14:04:40 #141
259886 pessie
pi_75313115
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:

Het eten voor vanavond is klaar en nu ga ik even een lekkere salade met afgebakte broodjes op tafel toveren .

zaterdag 5 december 2009 @ 14:06:11 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75313155
leonieke!!
pi_75313177
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef pessie het volgende:

[..]

Het was meer bedoeld als: Ik voel me kotsmisselijk.
Ik heb de appel met kaneel gehad... En net 2 bolletjes met kipfilet... Voel me nog steeds niet goed...
Helpt beschuit niet als je je misselijk voelt?
Ik heb nu zelf niet moet overgeven tijdens mijn zwangerschap, maar ben vaak misselijk geweest. Sultana-koekjes en beschuiten hielpen bij mij echt wel
pi_75313183
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Groofsken het volgende:

Zo spannend
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:07:31 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75313184
sonnetje, mooie echo! En gelukkig toch maar eentje
en de echo van borra is ook mooi!

draakje, morfine? omg,dat is wel heftig hoor! voor die trombose dan, neem ik aan? mag dat wel icm spugen en zo? want morfine constipeert toch ook,ofmoet je daar dan weer middeltjes tegen gaan gebruiken? zeker met die zwangerschapshormonen kunnen je darmen al langzamer worden, lijkt me geen lolletje...

groof, 40 weken vandaag! gefeliciteerd!

free ook weer een weekje verder! heb je wel een mooie broek aangetrokken?

lily, hopelijk krijg je zometeen niet teveel last van je darmen van al die druiven!

leo, ik zou het idd gooien dat je voor wk 35 de kamer helemaal af wil hebben. en je kan pas de meubeltjes goed gaan plaatsen als de muren droog zijn, en daar wil je toch wel minstens een week de tijd voor uittrekken. en als de meubels geplaatst zijn, dan pas kan je gaan wassen. zoiets,

conclusie: ieder moment dat jullie na de kerst beginnen met schilderen is eigenlijk al veeeeeeeeel te laat
maar mss vindt hij het wel leuk om onder het genot van een kopje koffie of anderszins (subtiel) buiten werktijd mee te denken over kleurstellingen ofzo. issie toch betrokken. of zou hij dat ook in rekening gaan brengen?

[ Bericht 31% gewijzigd door DaviniaHR op 05-12-2009 14:13:56 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75313201
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
leonieke!!
Ah, ik ga volgend jaar gewoon voor hormonsteraward. Een geplande aanval... er zijn er niet veel die er zo één meemaken
pi_75313205
Veel plezier Groofsken! enne 40 weken mijlpaal der mijlpalen

Wat schandalig Leonieke
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75313378
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:

free ook weer een weekje verder! heb je wel een mooie broek aangetrokken?
Mooie broek? Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop

Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in

Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week )
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:14:24 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75313388
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
Asy Doe eens niet dat soort dingen
Nee zei ze timide
Ik heb mijn man zojuist moeten beloven dat als ik de andere kant wil doen, ik hem even vraag om de deuren om te zetten...
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:31 schreef leonieke het volgende:
Bedoelt hij niet dat hij het voor jullie als familie voor niks doet?
tenminste zo komt het op mij over...
Maar begin februari is erg laat. Ik zou in elk geval al dat zeggen tegen hem en dan gewoon vragen wat hij bedoelde met in orde brengen. Gewoon zeggen dat jullie door de bouw van het huis geen potje hebben om nog extra dingen te kunnen betalen en dat je daarom het kamertje liever zelf doet...
Ik heb even verder gelezen. Mijn mond viel ook open. Als iemand iets aanbiedt, vind ik niet dat hij daar later nog een factuur voor kan gaan indienen!

Ik zou gewoon alvast aan het kamertje beginnen, samen met je man...
en voor de overige schilderwerkzaamheden kun je toch diverse offertes aanvragen waaronder bij je schoonbroer? En dan neem je gewoon de goedkoopste, doet die schoonbroer ook hoor
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:15:19 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75313412
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Mooie broek? Hoezo?
* freecell kijkt naar beneden
Mwa, grijze jogging-achtige broek. Wel met hele lange trui/jurkje erop

Pessie: van appel met kaneel ga je je niet echt veel beter voelen, maar het blijft er meestal wel goed in

Misselijkheid, mwa, ik vind van niet, want de vorige zwangerschap heb ik vanaf week 5 tot en met de bevalling overgegeven (met een tussenpoos van 3 weken rond de 17e week )
Deze zwangerschap 2 weken veel overgegeven en daarna ben ik overgestapt op af en toe misselijk (sowieso 's avonds altijd even) en een keertje of2 per week overgeven. Das echt relaxed
omdat je een pijnlijke bewegin moest doen. dan moet de broek het ook wel waard zijn, nietwaar?

madam heeft de hik en ze ligt zo laag, dat ik steeds halve aandrang krijg om te poepen op zo'n hik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')