abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75386897
BJ wat is ze moooooi zeg!1 En zo blond!! Ik hoop dat ik r van de week nog even in t echt kan bewonderen! Je ziet er ontzettend goed uit verse mama!

Poppejans, Groofsken en Meimeltje... en natuurlijk ook al de andere dames die al mogen... zet m op...Laat die blije BJ nog even op je inwerken en *hup*... Ik wens jullie een enorm (voor)spoedige bevalling!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75386972
En die van mij mocht zijn bed niet uit Of werd geconfisqueerd door grootouders

Straks heb je een baby'tje op je buik die jij als tweede persoon op aarde vast hebt
En je hoeft hem niet af te geven als jij dat niet wilt!

TARA zei trouwens dat hij de baby zélf wel wilde aanpakken Lijkt me hip
pi_75387587
BJ wat een mooi poppetje is Evie! En leuke naam ook. Je klinkt helemaal dol gelukkig kers verse moeder. Geniet van je kraamtijd.

Over bevallen gesproken, bij mijn oudste deed ik er 13 uur over, bij mijn zoon vanaf de 1e wee iets van 5 uur maar de verloskundige rekende vanaf het moment dat de weeen om de zo veel minuten komen en zo lang aanhouden. Dus ben ik volgens hen in 3 1/2 uur bevallen. Hopelijk is een 3e niet de helft van de tijd dat je er over doet bij de 2e.
pi_75387659
Wat een klein meisje Beessie Jen, prachtig!
Op zich overigens nog een mooi gewicht voor de zwangerschapsduur (en je kleine buikje)
Lars was maar 100 gram zwaarder.

Ik hoor iedereen hier roepen dat ze ook zo willen bevallen....
be careful what you wish for
mijn manneke heeft een hoop ellende overgehouden aan een turbobevalling
maar goed het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75387751
En voor jezelf is het ook neit echt prettig, vaak veel naweeën en je moet echt helemaal bijkomen van de schok en dat kan best even duren
pi_75388848
Niet alleen jouw mannetje Karin. De mijne heeft de eerste 3 dagen giga knallende koppijn gehad en daarna opgenomen in het ziekenhuis met vermoeden van een infectie (wat niet zo bleek te zijn maar dus die knallende koppijn was). Ik had met 7 cm al persdrang omdat het zo snel ging en dat vond zijn hoofdje niet zo prettig. Kind kwam gillend ter wereld en niet zoals het meestal gebeurd huilend. Onze verloskundige en kraamverzorgster schrokken best van zijn gegil. Dus ik hoop echt van harte dat het deze keer niet zo snel gaat maar ik hoop ook dat het niet zoals bij de 1e een 13 uur durende marteling wordt met rugweeen. Uurtje of 6 teken ik voor.

Oh en hoe veranderlijk kan je zijn. Heb ik vanmiddag een jogging broek gekocht voor mee naar het ziekenhuis heb ik nu een oude broek in de tas gegooid, had net zo goed geen joggingbroek aan hoeven schaffen.
  maandag 7 december 2009 @ 21:28:26 #207
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75389207
Maar dan heb je er 1 voor thuis! (een joggingbroek)
pi_75389210
BJ, wat een propje Toch al 50 cm, maar ze lijkt veel kleiner (is je man toevallig erg groot? )
En wat een heftige bevalling. Onverwacht en dan ook nog eens razendsnel. Jullie meisje kon vast niet langer wachten om bij jullie te zijn Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen om daar verder te genieten
Beide nogmaals gefeliciteerd met Evie
pi_75389333
Ja een extra broek is natuurlijk nooit weg. Momenteel woon ik in een joggingbroek thuis. Als ik de deur uit moet trek ik een jeans positiebroek aan maar thuis gaat gelijk de gemakkelijk zittende oversized joggingbroek aan.
pi_75389391
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef freecell het volgende:
En voor jezelf is het ook neit echt prettig, vaak veel naweeën en je moet echt helemaal bijkomen van de schok en dat kan best even duren
Dat eerste heb ik geen last van gehad (geen enkele), maar dat tweede ben ik het helemaal mee eens.
Enne, ik was de eerste die mijn beebje vast had, ik mocht 'r zelf pakken en op m'n buik leggen (wil ik nu weer!).

Flugeltje, ik was je even vergeten, maar ik ben nu alvast heel erg voor je aan het duimen dat je volgende week een goede echo hebt!
  maandag 7 december 2009 @ 21:45:13 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75390075
Vergeet niet ook een broek om weer naar huis te gaan.
Het kan voorkomen dat je ineens een buik mist en dat je positiebroek te groot is.

Naweeën heb je meestal toch niet na de 1e bevalling? Ik kijk er nu al naar uit...not...
Bij Eva kreeg ik gruwelijk last van ischias, vooral tijdens het voeden, hoop dat het me dit keer bespaard blijft.
pi_75390402
Hier ook geen naweeen, hoe het ook mogelijk is, maar wel een emotionele rollercoaster van een paar dagen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75390673
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde, is hij zich vanavond aan het wreken denk ik. Van de hele dag bijna niet gevoeld en opeens zag ik mijn buik voor de allereerste keer bewegen.

Maar nu ga ik wel afsluiten. Vandaag eigenlijk weeral te veel gewerkt (meer dan 11 uur). Tijd om te recupereren (en als ik zo verder doe, kan ik vrijdag weer door één overuur op te nemen een hele dag thuis blijven nee, I know, eigenlijk is het niet grappig).
pi_75391432
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:35 schreef Orea het volgende:
Babe

Oh zou een modje deze voor me in de OP erbij willen zetten?
Wat een mooie, Orea! Die ga ik ook gebruiken, denk ik.
pi_75392722
ow Beessie Jen wat een mooi meisje hebben jullie gekregen en wat straal je
Maar zo he wat een stortbevalling, kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt gehad om te beseffen dat je mama geworden bent!

Flugel je klinkt in ieder geval helemaal zwanger, ook hier draaien mn duimen voor de echo volgende week!
pi_75392804
Wat een prachtig mooi meisje hebben jullie gekregen, Beesie-Jen! Wat een mooi lief koppie!
En inderdaad: wat stráál je! Terecht, hoor!
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 22:46:45 #217
5428 crew  miss_sly
pi_75392936
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Orea het volgende:
En Pessie, wat leuk al die reacties!! hier weet iedereen het eigenlijk al vanaf de test maarja, ze weten ook allemaal waar wij mee bezig waren al jaren... en het voelt goed, dus ach!!
Wat fijn om te lezen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75393852
Wat een prachtig mooi meisje heb je, BJ!
pi_75394968
Pfff, we zijn vanavond naar de laatste les van de pufclub geweest... Weer super gezellig en volgende week nog met allemaal eten/borrel en met de vrouwen al afgesproken. Om bij dezelfde vrouw ook babymassage te gaandoen (lijkt me superleuk)... Maar mijn hemel wat staat mijn buik strak zeg... Voelt alsof ie uit mekaar knapt zo... En dan nog een druk bewegend kind aan de binnenkant, ik wil gewoon effe lekker slapen! *zucht* en klaagmodus weer uit!
pi_75397032
Heel fijn... Begint mijn buik eindelijk iets prettiger te voelen, begint mijn man als een idioot te snurken... Dit wordt een lange nacht zo
  dinsdag 8 december 2009 @ 07:36:10 #221
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75398526
Heb je nog wat kunnen slapen Lijnloos?

Beessie Jen is mama! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter! Hoe is het nu?

Leonieke: Wat gaaf dat je je buik hebt zien bewegen!

Ik ben de komende tijd wat minder aanwezig. Ik heb gisteren de sleutel van m'n nieuwe huis gekregen ( ) en ben voorlopig wel even druk met klussen in het ene huis en inpakken in het andere huis! Meelezen blijf ik natuurlijk trouw doen.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:32:06 #222
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75398914
BJ - wat een mooie bevalling! En wat een prachtig meisje!! Je straalt nog meer dan je al deed toen je nog zwanger was Geniet ervan!
pi_75398935
Goedemorgen!

Keshet: yay voor de sleutels!

Hier vannacht bizar gedroomd. Ik was aan eht bevallen in het oude huis van TARA (op een zoldertje van 12m2 dus met hele steile trappen), de douche was weg, ik was alleen, want TARA moest 3 dagen achter elkaar werken? er waren 3 verloskundigen (en er was daar geen deurbelzoemer, dus ik moest al die trappen af om voor ze open te doen) de vindicaters (corpsballen hier) op de tweede verdieping hadden een héél groot 5 persoons bad, maar daar mocht ik niet in en er was een oude man bij de verloskundigen voor de gezelligheid en die gaf een soort triviant raadsels op.
Wazig.
En uiteindelijk schoot het niet op en ging de vlos bij 3 CM mijn vliezen doorprikken met een big-pen. Welja.
Ben niet verder gekomen dan 5 CM trouwens Het schoot maar steeds niet op en toen was het ochtend.

Ik zei al tegen TARA: zal ik harde buiken hebben gehad vannacht? Dat ik zo over weeën ed droomde?
TARA: nee, je lag met je buik tegen mijn rug aan en je bent gewoon lens geschopt vannacht

Whehe
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:44:32 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399029
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Keshet: yay voor de sleutels!

Hier vannacht bizar gedroomd. Ik was aan eht bevallen in het oude huis van TARA (op een zoldertje van 12m2 dus met hele steile trappen), de douche was weg, ik was alleen, want TARA moest 3 dagen achter elkaar werken? er waren 3 verloskundigen (en er was daar geen deurbelzoemer, dus ik moest al die trappen af om voor ze open te doen) de vindicaters (corpsballen hier) op de tweede verdieping hadden een héél groot 5 persoons bad, maar daar mocht ik niet in en er was een oude man bij de verloskundigen voor de gezelligheid en die gaf een soort triviant raadsels op.
Wazig.
En uiteindelijk schoot het niet op en ging de vlos bij 3 CM mijn vliezen doorprikken met een big-pen. Welja.
Ben niet verder gekomen dan 5 CM trouwens Het schoot maar steeds niet op en toen was het ochtend.

Ik zei al tegen TARA: zal ik harde buiken hebben gehad vannacht? Dat ik zo over weeën ed droomde?
TARA: nee, je lag met je buik tegen mijn rug aan en je bent gewoon lens geschopt vannacht

Whehe
Dus uiteindelijk geen baby Das ook teleurstellend

Keshet, voor de sleutels. Doe je het wel rustig aan? En laat het sjouwen maar aan anderen over...

Lijnloos, heb je nog een beetje kunnen slapen?
pi_75399045
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk geen baby Das ook teleurstellend
nope, geen baby, wel hoofdpijn en niet uitgerust, haha
TARA was vanmorgen ook een duf konijn, beiden heel onrustig geslapen vannacht.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:47:26 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399060
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde, is hij zich vanavond aan het wreken denk ik. Van de hele dag bijna niet gevoeld en opeens zag ik mijn buik voor de allereerste keer bewegen.

Maar nu ga ik wel afsluiten. Vandaag eigenlijk weeral te veel gewerkt (meer dan 11 uur). Tijd om te recupereren (en als ik zo verder doe, kan ik vrijdag weer door één overuur op te nemen een hele dag thuis blijven nee, I know, eigenlijk is het niet grappig).
Bewegende buik! Leuk hè?

Manlief voelde gisteren voor het eerst echte excessen met draaien en flinke bulten in mijn buik (tot nu toe hield Harry het altijd bij bescheiden klopjes als zijn vader in de buurt was). Manlief had echt zoiets van
Op een gegeven moment legde hij zijn oor op mijn buik maar hij werd er weergenadeloos hard vanaf getrapt
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:48:28 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75399069
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:46 schreef freecell het volgende:

[..]

nope, geen baby, wel hoofdpijn en niet uitgerust, haha
TARA was vanmorgen ook een duf konijn, beiden heel onrustig geslapen vannacht.
Hopelijk kun je straks nog een beetje dutten als je banjertje in bed ligt...
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:49:41 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_75399084
BJ, wat is ze mooi!!!
stormy waters...
sailin'
pi_75399097
Keshet gefeliciteerd met je nieuwe woning!!

Wat droomt iedereen vaak over de bevalling zeg Ik weet maar zelden een droom te herinneren.

Nou de 8e zal het hier ook niet gaan worden denk ik. Ben benieuwd hoe het met de andere LLM gaat!
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:52:14 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75399116
Lekker droompje Free...

Ik heb ook een knalharde buik, en heb vannacht de schade ingehaald van alle nachten dat ik niet hoefde te plassen. Denk 2 keer per uur minsntens.

Eva heeeft ook buikpijn. Arm kind. Werd wakker met een gruwelijk volle poepluier en heeft alleen maar gehuild vanmorgen. Ze heeft echt darmpjespijn. Achja, haar buik maakt zich ook klaar voor het grote werk, net zoals die van mama.
11 naar de VK ben benieuwd.
  dinsdag 8 december 2009 @ 08:53:09 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75399126
Lijnloos, balen van je doorbroken nacht ook.

Keshet, veel verhuis en verbouwplezier! Goede reden om minder te komen.
pi_75399248
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:17 schreef Lijnloos het volgende:
Heel fijn... Begint mijn buik eindelijk iets prettiger te voelen, begint mijn man als een idioot te snurken... Dit wordt een lange nacht zo
Hoe is je nacht verder gegaan?

Irritant he. Ik had dat gisternacht. Vannacht gelukkig hier wel stuk beter geslapen.
pi_75399261
Amaranta: arme Eva. Succes bij de vk straks!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:11:48 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75399389
morning ladies.... die emotionele rollercoaster is wel herkenbaar... vanaf de bevalling nog geen moment rust gehad; dus daar waren gister ineens de eerste kraamtranen schijnt er helemaal bij te horen...
gelukkig van8 eindelijk een beetje meer nachtrust gehad, dus hoop dat het vandaag allemaal wat makkelijker gaat dan.
Straks komen vriendlief en mijn moeder; dus dan ff lekker douchen en ontspannen.. Evie doet het nog steeds goed, voor een randprematuurtje (zo noemen ze dat), maar moet nog even leren hoe ze goed moet drinken en hoe ze wakker moet blijven tijdens de voedingen.
Jammer genoeg heeft ze dus tnt nog steeds bijvoeding nodig. Maar kan ook niet verwachten dat ze alles direct fantastisch doet.
Ben hartstikke trots op onze kleine meisje...

wanneer komen de andere verse beebs??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75399566
Wat fijn om te horen dat alles naar omstandigheden goed gaat Beessie
En die emo rollercoaster kan ik me goed voorstellen. Wat een schok moet het voor jullie (geweest) zijn. Maar uiteindelijk wel een hele mooie schok
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:28:03 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75399662
Idd zeg, nietsvermoedend naar de wc gaan en nog geen 2 uur later al in het ziekenhuis zijn en je kindje in je armen hebben... Kan mezelf er gewoon geen voorstelling van maken....

Free, die dromen van jou he... Ik ben zelf ook behoorlijk aan het dromen momenteel, maar jij spant toch echt de kroon hoor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75399968
goede morgen dames

Lijnloos nog een beetje kunnen slapen?

Keshet gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, waar je lekker een babykamertje mag gaan inrichten

Freecell en flugeltje ook al zo apart aan het dromen, ik ook de laatste tijd, heb van vannacht niet onthouden, maar ik werd wakker omdat manlief me aan het geruststellen was, aangezien die haast nooit ergens wakker van word heb ik rare geluiden lopen maken!

Amaranta succes bij de vk en met de kleine eva

Beessie Jen een fijne dag, fijn dat je vannacht wel redelijk hebt geslapen

Asyniur, je manlief zou het weten nu die het goed kan voelen! Er gewoon vanaf getrapt worden!
pi_75400207
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ik hoor iedereen hier roepen dat ze ook zo willen bevallen....
be careful what you wish for
mijn manneke heeft een hoop ellende overgehouden aan een turbobevalling
maar goed het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan....!
Maar het hoefd net zo goed niet. Leander was er ook heel erg snel en die had nergens last van. maar tis idd wel heel vervelend als je kleine zich er niet lekker door voelt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:58:29 #239
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75400243
Hoi Hoi,ik probeer het een beetje bij te houden hier maar we hebben een hele drukke maand in de winkel dus reageer niet vaak.Het gaat gelukkig heel goed,woensdag 12wkn echo gehad,helemaal goed enmorgen ben ik 3mnd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:02:51 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75400343
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Zat ik vanmorgen nog te zeggen dat ik de liliputter minder vaak voelde,
*knip*
Ik heb al een hoop vreemde 'werktitels' gezien, maar dit is wel de extreemste hoor!
pi_75400376
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik probeer het een beetje bij te houden hier maar we hebben een hele drukke maand in de winkel dus reageer niet vaak.Het gaat gelukkig heel goed,woensdag 12wkn echo gehad,helemaal goed enmorgen ben ik 3mnd
3mnd
(oke morgen dan)
Hoe gaat ie verder met je? Blij weer even wat van je te lezen
pi_75400470
Ben ook weer van de partij, vanmiddag strippoging bij de vk, dus spannend of dat wat gaat opleveren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75400472
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb al een hoop vreemde 'werktitels' gezien, maar dit is wel de extreemste hoor!
Maar zeggen jullie dat niet over kleine mensen want zo groot is hij echt nog niet hoor
Ah ik vind het wel schattig staan, mijn liliputtertje (maar ik noem mijn man dan ook een varkentje ipv lieverd of schat ) en ik vermoed zelfs dat ik de kleine ook al eens varkentje heb genoemd omdat hij op het verkeerde moment aan zijn ochtendgymnastiek begon (lees: net als ik 's avonds in bed kruip)
pi_75400492
Guess wat fijn Een goeie echo en morgen 3 maand

Poppejans: veel succes met de strippoging. Hopelijk levert het heel binnenkort een prachtige zoon op
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:13:00 #245
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75400613
Succes Poppejans!

Gisteren veel last van een vermoeide en soms pijnlijke buik gehad. Ik dacht ook even, msschien gaat er wat gebeuren. Maar helaas, ben gewoon wakker geworden, buik is minder moe en doet niet pijn, ja af en toe als ie hard wordt.

Amaranta ook succes dadelijk.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:16:54 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75400727
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar zeggen jullie dat niet over kleine mensen want zo groot is hij echt nog niet hoor
Ah ik vind het wel schattig staan, mijn liliputtertje (maar ik noem mijn man dan ook een varkentje ipv lieverd of schat ) en ik vermoed zelfs dat ik de kleine ook al eens varkentje heb genoemd omdat hij op het verkeerde moment aan zijn ochtendgymnastiek begon (lees: net als ik 's avonds in bed kruip)
Oh joh, gewoon doen wat voor jou fijn voelt hoor! Ik noem mijn mannen allebei 'kaboutertje'. Ikzelf vond alleen lilliputter zo ehm... 'niet politiek correct' Vooral omdat je die mensen zelf al niet meer zo 'mag' noemen zeg maar.
Maar goed, never mind me, het viel me gewoon op. Gek genoeg vind ik varkentje minder gek dan LP.
maar ik ben dan ook raar.
pi_75400812
Varkentje zie ik het punt ook niet zo van geloof ik
Sowieso kan ik heel goed vriendelijk schelden.
Leander is hier de helt van de tijd 'gnarreltje' niet dat dát ergens over gaat, maargoed
Lilliputter is inderdaad wel een beetje politiek incorrect, haha
pi_75400823
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Ben ook weer van de partij, vanmiddag strippoging bij de vk, dus spannend of dat wat gaat opleveren
Ik hoop het echt voor je
Zou hip zijn!
pi_75400904
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef Poppejans het volgende:
Heel veel succes!! Ik duim voor je!
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:23:25 #250
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75400907
BJ, wat een lieffie!
je klinkt zo gelukkig!

lijnloos, heb je nog kunnen slapen?

free, wrs ga jij je dromen nog missen als de beeb er eenmaal is!

poppejans, succes bij de vlos straks!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')