Ik woon tegen rijswijk, achter de herenstraat. Als je bij de herenstraat doorloopt (achterkant) dan komt je op een plein uit (lorenzplein) en daar woon ik 1 straat achter.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:
Wennie waar woon je in rijswijk?
Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)quote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
De meeste moet je niet al te serieus nemen hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willenBrood hebben ze op de afdeling wel
Overigens vind ik het wel grappig om de posts van Ticootje te lezen, ik dacht dat ik me overal druk over maakte, maar dat valt reuze mee
Behalve dat een bevalling bij de eerste toch meestal wat langer duurtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me primaquote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
nou als ik mag kiezen wil ik het liefst, op 6, 10 of 14 feb bevallen. maar ja echt keus heb je niet, gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Hoezo GELUKKIGquote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??quote:Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
Bij Hans Christian Andersonquote:Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Bij Hans Christian Anderson
Sorry, inkoppertje
ik snap m nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Bij Hans Christian Anderson
Sorry, inkoppertje
Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ík had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de mac(grapje)
Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
Die straat grenst aan de mijne, ik woon op ******quote:Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Ticootje mijn moeder woont in de jan van der heydenstraat.
Woon zelf op de beetslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |