abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54598835
Zwangerschap en geboorte deel 332 was vol

De aanstaande papa's en mama's :

19 november 2007: Lewis.de.boxer (meisje)
22 november 2007: S_oepstengel (meisje) (Geplande keizersnede, was op 12 dec. uitgerekend)
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke****
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
*** 19 juni 2008: Silmarwen en Knut ***
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 16-11-2007 16:28:20 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 14 november 2007 @ 13:04:36 #2
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54598848
Wennie waar woon je in rijswijk?

Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
pi_54598868
deel 333: wat een mooi nummer om in te bevallen amaranta!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54598906
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:

Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
Ik woon tegen rijswijk, achter de herenstraat. Als je bij de herenstraat doorloopt (achterkant) dan komt je op een plein uit (lorenzplein) en daar woon ik 1 straat achter.
pi_54598914
Amaranta, sucses! is nu echt begonnen hoor, weet dat toen ik belde dat ook te horen kreeg, 3 uur later was miesje er! en verder zet hem op!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54598928
Ik denk dat elk nummer mooi is om te bevallen als je eenmaal over tijd bent
pi_54598939
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
Fake it till you make it...
pi_54598954
Amaranta zet em op
Fake it till you make it...
pi_54598972
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willen Brood hebben ze op de afdeling wel

Overigens vind ik het wel grappig om de posts van Ticootje te lezen, ik dacht dat ik me overal druk over maakte, maar dat valt reuze mee
pi_54598996
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)
pi_54599017
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willen Brood hebben ze op de afdeling wel

Overigens vind ik het wel grappig om de posts van Ticootje te lezen, ik dacht dat ik me overal druk over maakte, maar dat valt reuze mee
De meeste moet je niet al te serieus nemen hoor.
pi_54599028
ok, hoe zwanger kun je zijn, mijn antwoord slaat dus echt nergens op dus laat maar zitten.
pi_54599041
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)
Behalve dat een bevalling bij de eerste toch meestal wat langer duurt

(Overigens: als je in de file staat gewoon 112 bellen, ambulance kan er vaak wel bijkomen, heb je toch medici in de buurt)
  woensdag 14 november 2007 @ 13:12:57 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54599052
Amaranta, het klinkt toch wel als serieus voorwerk als er toch wel enige regelmaat in zit hoor!
Ik hoop voor je dat het gewoon lekker door gaat zetten strakjes.
pi_54599092
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
nou als ik mag kiezen wil ik het liefst, op 6, 10 of 14 feb bevallen. maar ja echt keus heb je niet, gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
pi_54599111
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Hoezo GELUKKIG
pi_54599120
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??
  woensdag 14 november 2007 @ 13:16:58 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54599148
Ja zeg... we gaan toch niet ineens en masse onze posts wijzigen he?

Wennie, fijn dat je buikje al aan het groeien is!
pi_54599195
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??
Bij Hans Christian Anderson
Sorry, inkoppertje
pi_54599217
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:

[..]

Sorry, inkoppertje
pi_54599240
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:

[..]

Sorry, inkoppertje
ik snap m niet
edit- nu wel, sprookje...
pi_54599290
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de mac (grapje)

Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ík had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:25:37 #23
82727 klein_spookje
pi_54599357
[quote]Op woensdag 14 november 2007 13:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]
Sorry heb het toch even verwijderd.

[ Bericht 48% gewijzigd door klein_spookje op 15-11-2007 10:06:24 ]
pi_54599419
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef klein_spookje het volgende:

[..]

Ticootje mijn moeder woont in de jan van der heydenstraat.
Woon zelf op de beetslaan
Die straat grenst aan de mijne, ik woon op ******

edit: niet iedereen hoef te weten waar ik woon....

[ Bericht 15% gewijzigd door Ticootje op 14-11-2007 14:16:20 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 13:29:35 #25
82727 klein_spookje
pi_54599451
hahaha dat is grappig wie weet heb ik je wel eens voorbij zien komen daar. Ga er regelmatig vaker dan regelmatig eigelijk langs. (bij mijn ouders dus)
pi_54599516
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef klein_spookje het volgende:
hahaha dat is grappig wie weet heb ik je wel eens voorbij zien komen daar. Ga er regelmatig vaker dan regelmatig eigelijk langs. (bij mijn ouders dus)
Dat kan wel. Als je een vrouwtje ziet lopen (waggelen) met een golden retriever die luisterd naar de naam Tico, dan kan het niet missen...
pi_54599586
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ík had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!
Ik had geen tijd om te eten...of te drinken. Of om er aan te denken Pas naderhand een kopje thee gehad toen ik gedouched had. En die heb ik door het hele gebeuren ook koud laten worden
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54599706
Jeetje wat gaat het snel vandaag... even een paar dingen:

Maneki sterkte , denk goed om jezelf he!

Amaranta wat fijn dat het is begonnen! Succes!!

En om nog heel even op die mobiels terug te komen:
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil niet zeiken he.. maar het is heel leuk zelf iets te kopen maar het is ook heel leuk om iets te krijgen. En voor anderen is het ook fijn dat ze iets mogen geven! En je zult zien dat je zo veel krijgt!!! En als je het niet krijgt kun je het altijd nog kopen
We krijgen hem ook kado, van ons lieve Lishe en gezinnetje ... We mogen alleen meebeslissen wélke het wordt

En dan nog even dit: ik weet niet of het zo verstandig is om op een forum te vermelden waar je precies woont... Maar misschien vinden jullie dat geen probleem? Ik wil niet doemdenken hoor, maar dadelijk post je een keer dat je in het ziekenhuis moet blijven, of dat je een weekend weg bent... En wie weet dan... Zal wel niet, maar toch...
pi_54599717
amaranta spannend, succes voor straks ik zou zeggen bel even iemand op die je boos kan maken. hielp bij mij van de 7 min. naar de 3 min.

ticootje ik hou mijn hart vast wat je nog te wachten staat.

maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrust popples houd haar mond de volgende keer bij de vk

hebben jullie ook van die heerlijke mannen die denken ow alles komt nog wel? ik liet zien gisteren even in de hema zien wat ik wilde halen voor de kleine en het enige wat hij zei is ja, dat komt nog wel overal krijg ik dat op te horen.

deliedje wat lief van lishe en gezinnetje
over het adres zou ik hier niet vermelden maar dat is ieder voorzich
mama van 3 kids!
pi_54599776
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:

[..]

Kendahl is precies in week 37 geboren. Hij was dan ook wel een kaboutertje aan het begin. Maar hij groeit echt goed. Dus het hoeft geen probleem te zijn
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:44:43 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54599807
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef DeLiedje het volgende:
En dan nog even dit: ik weet niet of het zo verstandig is om op een forum te vermelden waar je precies woont... Maar misschien vinden jullie dat geen probleem? Ik wil niet doemdenken hoor, maar dadelijk post je een keer dat je in het ziekenhuis moet blijven, of dat je een weekend weg bent... En wie weet dan... Zal wel niet, maar toch...
Jij zit echt in mijn hoofd af en toe he? Ik had juist maandag in het slowchattopic gezegd dat ik nooit meer online ging vermelden of ik wel of niet thuis was, aangezien er afgelopen weekend (toen wij dus op Texel zaten) weer een of andere kl**tz*k heeft geprobeerd in te breken hier.
Voorkomen is beter dan genezen en je weet maar nooit wie er mee lezen idd...
pi_54599886
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
hebben jullie ook van die heerlijke mannen die denken ow alles komt nog wel? ik liet zien gisteren even in de hema zien wat ik wilde halen voor de kleine en het enige wat hij zei is ja, dat komt nog wel overal krijg ik dat op te horen.
Hehe ja hier ook zo eentje die denkt dat alles op 'magische wijze' tevoorschijn springt zodra de baby er is ofzo Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet vervelend vind om gewoon zelf de inkopen te regelen want dan hoef ik ook niet in discussie over het type, de kleur of wat dan ook. Gewoon meenemen en dan zeggen "kijk, heb ik gekocht voor de babykamer" en meestal krijg ik dan wel een "oh, leuk!" terug. En dat werkt prima zo
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54599888
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Kendahl is precies in week 37 geboren. Hij was dan ook wel een kaboutertje aan het begin. Maar hij groeit echt goed. Dus het hoeft geen probleem te zijn
Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
pi_54599902
BE... We hebben een soort lijntje
Wat erg van dat inbreken.. alwéér... niet gelukt dit keer? Ohh wat lijkt me dat akelig...
pi_54600021
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:

tot gisteren wel, kennelijk is ie gisteren geschokken en gaan denken dat alles nog bij opa en oma staat als de baby komt, dus die kwam gisteravond thuis met ik wil de spullen ophalen, dus gaan we volgend weekend alles ophalen bij opa en oma. Krijg hem niet aan het idee dat we op zijn minst nog 9 tot 12 weken hebben, tijd zat eigenlijk
  woensdag 14 november 2007 @ 13:54:28 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54600024
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef DeLiedje het volgende:
BE... We hebben een soort lijntje
Wat erg van dat inbreken.. alwéér... niet gelukt dit keer? Ohh wat lijkt me dat akelig...
Nee, er stond een of andere malloot een keer of 3 met een karate-trap tegen onze deur te schoppen maar het is gelukkig niet gelukt. Maar wel weer even heel naar. Fijn dat de buurvrouw het vertelde, maar ergens wil je het ook niet weten. Nog maar een slotje erbij geplaatst, die lag er al, moest er alleen nog maar op. Nu moeten ze echt stenen door de ruit gaan gooien als ze binnen willen komen.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:55:28 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54600045
Ik ga maar eens een begin maken met nestelen. De badkamer moet het maar ontgelden vandaag denk ik.
pi_54600211
jeejtje BE wat een eikel. bij ons hebben ze meer dan 7 keer ingebroken toch wil je het liefste niet weten.
ben je dan niet bang dat ze het 's nachts een keer doen terwijl je in bed ligt?

Tearsong de vorige keer heb ik het ook zo gedaan. helaas gaat het nu niet ik kom nog nauwelijks in de stad ivm bekkenistabiliteit en heb dus geen zin om alles op het laatste moment te regelen of te laten regelen. gelukkig heb ik nog wel wat van mijn dochtertje maar ik wil de 2de geen afdankertjes van haar zus geven.
hestria gelukkig heeft hij het nu ingezien maar hopelijk blijft je prupje nog lang zitten.
mama van 3 kids!
pi_54600506
Ik zal niet zomaar het nummer vertellen waar ik woon.

Verder bezoekers mogen natuurlijk langskomen, alleen hou dan wel even rekening met de hond, die toch wel een soort valsig is tegenover wereldvreemden.

Nog even over luie mannen: Ik heb de mijne volgens mij ook nog nooit de wc of de badkamer zien doen. Ik denk dat hij denkt dat dat zichzelf reinigt... Ik moest er vanmorgen toevallig aan denken, omdat de wastafel weer helemaal onder tandpasta zat... (in plaats vand e zooi even weg te spoelen..)
  woensdag 14 november 2007 @ 14:34:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54601017
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:03 schreef Popples het volgende:
jeejtje BE wat een eikel. bij ons hebben ze meer dan 7 keer ingebroken toch wil je het liefste niet weten.
ben je dan niet bang dat ze het 's nachts een keer doen terwijl je in bed ligt?
Dat is anderhalf jaar geleden al gebeurd. Toen lukte het wel. Door de brievenbus hengelen.
Sindsdien hebben we een alarm zodat we ze iig horen als ze binnen willen komen.

Zooo, de badkamer is gedaan, zo nog even dweilen en nadrogen en dan glimt het weer.
Er zit toch wel iets in dat 'bijhouden'. Stuk minder werk!

stinkie doet hier wel het toilet. Af en toe... meestal moet ik het even vragen, maar toch ben ik blij dat hij het wel doet dan.
pi_54601210
Nou vanmorgen heb ik eerst maar eens zooi opgeruimd. De hele salon tafel lag vol met reclame, glazen en borden. Er lag een flinke stapel was in de slaapkamer en de wasmand stroomde al over..... En dan een man die nog een beetje pissig wordt dat ik dat dan 's morgens ga opruimen terwijl hij vroeg naar zn werk wilt. Maar goed een zwangere vrouw moet je gewoon niet in een rommelhuis zetten...

Vandaag ga ik lekker aan mn nieuwe puzzel beginnen, ik denk dat ook hier de wc en de badkamer gedaan moeten worden. Dus dat doe ik straks eerst even. Dan mag manlief even de vloer doen en de kattenbakken en dan is het huis weer netjes.... en dan voel ik me niet zo gestrest in huis....
  woensdag 14 november 2007 @ 14:40:53 #42
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54601230
Zo. Ik ben thuis na de hele ochtend op ontploffen te staan op mijn werk. Ik denk dat ik nu maar eens een lekker potje ga janken tegen de inmiddels ontstane hoofdpijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 november 2007 @ 14:41:57 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54601261
Ticootje: Even over die luie man: je krijgt een kind van hem
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54601468
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje: Even over die luie man: je krijgt een kind van hem
Goed he

Mopperen mag toch wel??! Het is immers allemaal zijn schuld
  woensdag 14 november 2007 @ 14:53:15 #45
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54601562
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:

Tegenover de Schouwburg
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg... we gaan toch niet ineens en masse onze posts wijzigen he?

Wennie, fijn dat je buikje al aan het groeien is!
Achja, zwangerschapshormonen hè? Had er alweer spijt van toen ik het had neergezet

Ik kreeg overigens twee broodjes filet americain van de Deli in het ziekenhuis van mijn ouders Wel bij het tweede bezoek, moest er direct na de bevalling toch ook niet aan denken

Hier wel een man die zijn steentje bijdraagt, maar dat ging ook niet vanzelf Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook degene ben die nog even nergens aan denkt Eerst de feestdagen door en in het nieuwe jaar gaan we aan de slag voor onze nieuwe beeb Robin nieuwe meubels, studeerkamer verhuizen, babykamer maken, bovenverdieping beter isoleren etc..
Ben wel nieuwsgiering naar de 20 weken echo, daarna start de namendiscussie

Kim, ik doe met je mee zodra ik thuis ben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 14 november 2007 @ 14:53:24 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54601564
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goed he

Mopperen mag toch wel??! Het is immers allemaal zijn schuld
Welnee, het is gewoon de schuld van de maatschappij!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 november 2007 @ 14:56:01 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54601637
Jank-ze k_i_m!

Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.
  woensdag 14 november 2007 @ 14:58:10 #48
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54601690
Hahaha, moet je vooral doen als je dat wil, BE! Je mag jezelf wel verwennen na zo'n klus
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54601988
Tjemig wat gaan jullie snel!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54602030
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wennie het volgende:
Hahaha, moet je vooral doen als je dat wil, BE! Je mag jezelf wel verwennen na zo'n klus
Aha, dus toch mijn man eropuit sturen voor een milkshake na de bevalling... De mac is tot 1 uur 's nachts open!!! Milkshakes zijn zo lekker!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')