Ik woon tegen rijswijk, achter de herenstraat. Als je bij de herenstraat doorloopt (achterkant) dan komt je op een plein uit (lorenzplein) en daar woon ik 1 straat achter.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:
Wennie waar woon je in rijswijk?
Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)quote:Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
De meeste moet je niet al te serieus nemen hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willenBrood hebben ze op de afdeling wel
Overigens vind ik het wel grappig om de posts van Ticootje te lezen, ik dacht dat ik me overal druk over maakte, maar dat valt reuze mee
Behalve dat een bevalling bij de eerste toch meestal wat langer duurtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me primaquote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
nou als ik mag kiezen wil ik het liefst, op 6, 10 of 14 feb bevallen. maar ja echt keus heb je niet, gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Hoezo GELUKKIGquote:Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??quote:Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
Bij Hans Christian Andersonquote:Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Bij Hans Christian Anderson
Sorry, inkoppertje
ik snap m nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Bij Hans Christian Anderson
Sorry, inkoppertje
Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ķk had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de mac(grapje)
Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
Die straat grenst aan de mijne, ik woon op ******quote:Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Ticootje mijn moeder woont in de jan van der heydenstraat.
Woon zelf op de beetslaan
Dat kan wel. Als je een vrouwtje ziet lopen (waggelen) met een golden retriever die luisterd naar de naam Tico, dan kan het niet missen...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef klein_spookje het volgende:
hahaha dat is grappig wie weet heb ik je wel eens voorbij zien komen daar. Ga er regelmatig vaker dan regelmatig eigelijk langs. (bij mijn ouders dus)
Ik had geen tijd om te eten...of te drinken. Of om er aan te denkenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ķk had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!
We krijgen hem ook kado, van ons lieve Lishe en gezinnetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil niet zeiken he.. maar het is heel leuk zelf iets te kopen maar het is ook heel leuk om iets te krijgen. En voor anderen is het ook fijn dat ze iets mogen geven!En je zult zien dat je zo veel krijgt!!! En als je het niet krijgt kun je het altijd nog kopen
![]()
Kendahl is precies in week 37 geboren. Hij was dan ook wel een kaboutertje aan het begin. Maar hij groeit echt goed. Dus het hoeft geen probleem te zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
Jij zit echt in mijn hoofd af en toe he? Ik had juist maandag in het slowchattopic gezegd dat ik nooit meer online ging vermelden of ik wel of niet thuis was, aangezien er afgelopen weekend (toen wij dus op Texel zaten) weer een of andere kl**tz*k heeft geprobeerd in te breken hier.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef DeLiedje het volgende:
En dan nog even dit: ik weet niet of het zo verstandig is om op een forum te vermelden waar je precies woont... Maar misschien vinden jullie dat geen probleem? Ik wil niet doemdenken hoor, maar dadelijk post je een keer dat je in het ziekenhuis moet blijven, of dat je een weekend weg bent... En wie weet dan... Zal wel niet, maar toch...
Hehe ja hier ook zo eentje die denkt dat alles op 'magische wijze' tevoorschijn springt zodra de baby er is ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
hebben jullie ook van die heerlijke mannen die denken ow alles komt nog wel? ik liet zien gisteren even in de hema zien wat ik wilde halen voor de kleine en het enige wat hij zei is ja, dat komt nog weloveral krijg ik dat op te horen.
Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Kendahl is precies in week 37 geboren. Hij was dan ook wel een kaboutertje aan het begin. Maar hij groeit echt goed. Dus het hoeft geen probleem te zijn
tot gisteren wel, kennelijk is ie gisteren geschokken en gaan denken dat alles nog bij opa en oma staat als de baby komt, dus die kwam gisteravond thuis met ik wil de spullen ophalen, dus gaan we volgend weekend alles ophalen bij opa en oma. Krijg hem niet aan het idee dat we op zijn minst nog 9 tot 12 weken hebben, tijd zat eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
hebben jullie ook van die heerlijke mannen die denken ow alles komt nog wel? ik liet zien gisteren even in de hema zien wat ik wilde halen voor de kleine en het enige wat hij zei is ja, dat komt nog weloveral krijg ik dat op te horen.
Nee, er stond een of andere malloot een keer of 3 met een karate-trap tegen onze deur te schoppen maar het is gelukkig niet gelukt. Maar wel weer even heel naar. Fijn dat de buurvrouw het vertelde, maar ergens wil je het ook niet weten. Nog maar een slotje erbij geplaatst, die lag er al, moest er alleen nog maar op. Nu moeten ze echt stenen door de ruit gaan gooien als ze binnen willen komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef DeLiedje het volgende:BE... We hebben een soort lijntje
Wat erg van dat inbreken.. alwéér... niet gelukt dit keer? Ohh wat lijkt me dat akelig...![]()
Dat is anderhalf jaar geleden al gebeurd. Toen lukte het wel. Door de brievenbus hengelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:03 schreef Popples het volgende:
jeejtje BE wat een eikel. bij ons hebben ze meer dan 7 keer ingebroken toch wil je het liefste niet weten.
ben je dan niet bang dat ze het 's nachts een keer doen terwijl je in bed ligt?
Goed hequote:Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje: Even over die luie man: je krijgt een kind van hem![]()
Tegenover de Schouwburgquote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:
Wennie waar woon je in rijswijk?
Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
Achja, zwangerschapshormonen hč?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg... we gaan toch niet ineens en masse onze posts wijzigen he?
Wennie, fijn dat je buikje al aan het groeien is!
Welnee, het is gewoon de schuld van de maatschappij!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed he![]()
![]()
Mopperen mag toch wel??! Het is immers allemaal zijn schuld![]()
Aha, dus toch mijn man eropuit sturen voor een milkshake na de bevalling... De mac is tot 1 uur 's nachts open!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wennie het volgende:
Hahaha, moet je vooral doen als je dat wil, BE! Je mag jezelf wel verwennen na zo'n klus
Oh okee.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
Hier heeft Priscil al flink lopen hoesten en daarna begon mijn man ook... Ik ben tot nu toe nog niet aan de beurt geweest...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.
BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.
Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.
Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.
Is dat geen opgeklopt eiwit??quote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef p_iglet het volgende:
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??
Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
ja maar die zijn lang zo lekker niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.![]()
Popples, ik mag hopen dat je een grapje maakt? Wél melden hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrustpopples houd haar mond de volgende keer bij de vk
he, wat jammerrquote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
Ik 'ken' osseworst pas sinds Sonja Bakkerquote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Dat is niet leuk!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
Nou, met goede moed verder dan. Het is in elk geval een begin. En waar een begin is, is ook een eind.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
Nou daar ziet het dan wel naar uit!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet americanDat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
![]()
Ik eet helemaal geen vlees meerquote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet americanDat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
![]()
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)quote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
Of "de-ze-wee-gaat-weg" en ze dan niet gaan mixen, want dan krijg je "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:03 schreef Moonah het volgende:
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.![]()
De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.![]()
Vertelquote:Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
Ik zeg niks!quote:
3 ons biefstuk of tartaar- 2 a 3 el mayonaise - 2 tl pittige mosterd - 2 tl paprikapoeder - 2 tl chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout. En dan het vlees fijn maken met je keukenmachine of door de slager laten doen, mixen met mayo, mosterd, paprikapoeder, chilipoeder. Tabasco, worchestershiresaus, peper, zout naar smaak. Errug lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
VertelIk weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
![]()
Met 37 weken, Droeke... vanaf dat moment 'mag' je namelijk bevallen... Dus in jouw geval willen we je vanaf vandaag dagelijks zien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Droeke het volgende:
Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
in 't begin?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes
Silmarwen beterschap!!
Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweestIk kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
![]()
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavondquote:Chardella zit nog op d'r plek, amaranta heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeėn kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeėn zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Ik dacht al even, gisteren zei je dat je nog lang geen kinderen wildequote:Op donderdag 15 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
[..]
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
Dat had ik al door....quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
bij het voorverpakte boterhamvlees, in een rolletje van een centimeter of 15quote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:Lily!
![]()
Ik ga straks maar eens langs de AH.Waar moet dat ergens liggen?
Ze slaapt als een roosjequote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:Lily!
![]()
Ik ga straks maar eens langs de AH.Waar moet dat ergens liggen?
Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
Weet je ook wat het wordt??quote:Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
Trusten Amaranta!En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
![]()
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden![]()
Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aanDuimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien![]()
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?quote:
Nou...quote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
Hoezo in het begin...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes
Silmarwen beterschap!!
Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweestIk kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
![]()
Beter dan een olifantquote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
Ik had hetzelfde ideequote:Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Beter dan een olifant![]()
Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!![]()
Oh... nou, die vatte ik iig niet zo op. Hij is toch ook grote broer straks? Saskia is toch net zo goed grote zus straks als het een jongetje zou zijn?quote:
Behalve als Saskia niet geduimd heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus![]()
je snapt het overduidelijk nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Pruk het volgende:
[..]
Behalve als Saskia niet geduimd heeft
Nee, ik snap je wel, ik verwacht alleen niet dat ET het zo makkelijk maaktquote:Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
je snapt het overduidelijk nietDan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
We zullen zien... nog 20 weekjes...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Mijn god...Wat een theorieen hier zeg
![]()
Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.![]()
Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind![]()
Haha! Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind![]()
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zullen zien... nog 20 weekjes...
Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
in dat geval zetten we een poultje opquote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef Pruk het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
Nou, dat is ze al een tijdje, en het heeft d'r niet verder gebracht tot dusverquote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Maar zijn de weeen nu weg??
Dat wordt weer een onrustige nacht...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
Ik denk dat dat een beetje afhankelijk is van hoe je er onder bent en hoe het kindje zich houdt.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht...
Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.![]()
Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht...
Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.![]()
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niksquote:Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.
Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Ja hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niksDoodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.
Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
Achterhaald (helaasquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1095501/2/101#54629046]donderdag 15 november 2007
Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Lekker wel he? Ik ben vegetarier en weet niet hoe gewone filet smaakt, maar die vega versie van de AH is wel echt lekker! Vóóral op vers wit brood jaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak.Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
Kijk 's aan! Nu maar hopen dat het doorzet vannacht. Dan zal het wel een nachtkindje worden. Succes!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
Heey waarom aangepast? Ik heb het nog gelezen hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het begint echt flauw te worden, maar het is echt zo herkenbaar.
Ik quote je wel over een paar weken.![]()
Hoe was je eerste gymles?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Webkim het volgende:
Noud! Manon!
Gefeliciteerd!
Wat een lekker prulleke!![]()
Ik hoop toch eig. voor haar dat ze met die ruggeprik en de opwekkers gewoon al lekker bevallen is vannacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Amaranta, ik hoop dat je vandaag uitgerust en wel de bevalling in kunt gaan
dat hoop ik idd ook!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:24 schreef vamperotica het volgende:
Ja, ik hoop dat we snel nieuws krijgen dat Amaranta al uuuuren van dr beebje ligt te genieten!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het hoge woord is er uit: Eva, geboren om 3:30, weegt 3100 gram en het gezin maakt het uitstekend!
Ja leuk he?!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Allemaal meisjes!!!
Ik dacht dat het tegenwoordig zo was dat je altijd een minimum aantal uren zou krijgen? Of hebben ze dat ook alweer laten varen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef PM-girl het volgende:
O, en vamperotica,ik las ergens dat je maar 7 dagen kraamzorg krijgt, wat rot. Kun je niet eens bij een ander bureau informeren?
Paar maanden geleden had ik geinformeerd om een dag te wijzigen.. de wachtlijst voor de donderdag ging over het jaar heenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Pruk het volgende:
Ik vind dat soort dingen maar raarMaarja, ik ben zelf ook wel raar
Wij kregen vandaag bericht van het kinderdagverblijf. Blijkbaar is er toch niet op alle dagen plek, ondanks dat wat er toen aangegeven stond op de site. Nou is het pas per 1 april nodig, maar het zou toch behoorlijk triest zijn als je je begin juni al opgeeft, je dan nog geen plek hebt
Pruk, ik zit met hetzelfde... De maandag is nog niet vrij.. Ik heb 25 juni een aanvraag verstuurd... en per 16 mei zijn nu alleen de dinsdag, woensdag en donderdag vrij.... (Je moet je opgeven voordat je zwanger wordt)quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Pruk het volgende:
Ik vind dat soort dingen maar raarMaarja, ik ben zelf ook wel raar
Wij kregen vandaag bericht van het kinderdagverblijf. Blijkbaar is er toch niet op alle dagen plek, ondanks dat wat er toen aangegeven stond op de site. Nou is het pas per 1 april nodig, maar het zou toch behoorlijk triest zijn als je je begin juni al opgeeft, je dan nog geen plek hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |