abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54598835
Zwangerschap en geboorte deel 332 was vol

De aanstaande papa's en mama's :

19 november 2007: Lewis.de.boxer (meisje)
22 november 2007: S_oepstengel (meisje) (Geplande keizersnede, was op 12 dec. uitgerekend)
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke****
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
*** 19 juni 2008: Silmarwen en Knut ***
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 16-11-2007 16:28:20 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 14 november 2007 @ 13:04:36 #2
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54598848
Wennie waar woon je in rijswijk?

Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
pi_54598868
deel 333: wat een mooi nummer om in te bevallen amaranta!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54598906
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:

Amaranta succes meid voorwerk is ook belangrijk zeker als ze zo regelmatig blijven komen of om de mindere minuten
Ik woon tegen rijswijk, achter de herenstraat. Als je bij de herenstraat doorloopt (achterkant) dan komt je op een plein uit (lorenzplein) en daar woon ik 1 straat achter.
pi_54598914
Amaranta, sucses! is nu echt begonnen hoor, weet dat toen ik belde dat ook te horen kreeg, 3 uur later was miesje er! en verder zet hem op!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54598928
Ik denk dat elk nummer mooi is om te bevallen als je eenmaal over tijd bent
pi_54598939
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
Fake it till you make it...
pi_54598954
Amaranta zet em op
pi_54598972
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat je niet midden in de nacht bevalt zodat er iets open is om een milkshake en broodje filet te halen...
In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willen Brood hebben ze op de afdeling wel

Overigens vind ik het wel grappig om de posts van Ticootje te lezen, ik dacht dat ik me overal druk over maakte, maar dat valt reuze mee
pi_54598996
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:07 schreef Nijna het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)
pi_54599017
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

In Nieuwegein heb je een eigen koelkastje, daar kan je al wat filet klaarleggen als je dat zou willen Brood hebben ze op de afdeling wel

Overigens vind ik het wel grappig om de posts van Ticootje te lezen, ik dacht dat ik me overal druk over maakte, maar dat valt reuze mee
De meeste moet je niet al te serieus nemen hoor.
pi_54599028
ok, hoe zwanger kun je zijn, mijn antwoord slaat dus echt nergens op dus laat maar zitten.
pi_54599041
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. En ook niet tijdens de spits.. (gister was de A12 afgesloten en alles werd omgeleid via de A13. Nou als ik dat heb met weeen... Dan heb ik denk ik een bevalling op de snelweg. We hebben namelijk een uur gedaan van het stukje den haag - zoetermeer, dat is normaal 10 minuten)
Behalve dat een bevalling bij de eerste toch meestal wat langer duurt

(Overigens: als je in de file staat gewoon 112 bellen, ambulance kan er vaak wel bijkomen, heb je toch medici in de buurt)
  woensdag 14 november 2007 @ 13:12:57 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54599052
Amaranta, het klinkt toch wel als serieus voorwerk als er toch wel enige regelmaat in zit hoor!
Ik hoop voor je dat het gewoon lekker door gaat zetten strakjes.
pi_54599092
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
nou als ik mag kiezen wil ik het liefst, op 6, 10 of 14 feb bevallen. maar ja echt keus heb je niet, gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
pi_54599111
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:11 schreef hestria het volgende:
gelukkig ben ik op 29 februari, 43 weken en 1 dag zo lang laten ze hem toch niet zitten!
Hoezo GELUKKIG
pi_54599120
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik wil het liefst niet op 8 januari of 11 of 12 februari, voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Liefst wel in week 37, dat komt beter uit met het dopen, maar met de groeiachterstand vind ik dat toch al minder eigenlijk. Kortom, 31 januari lijkt me prima
Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??
  woensdag 14 november 2007 @ 13:16:58 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54599148
Ja zeg... we gaan toch niet ineens en masse onze posts wijzigen he?

Wennie, fijn dat je buikje al aan het groeien is!
pi_54599195
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, ik wil op 4 feb... Waar kan ik dat opgeven??
Bij Hans Christian Anderson
Sorry, inkoppertje
pi_54599217
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:

[..]

Sorry, inkoppertje
pi_54599240
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef lcicle het volgende:

[..]

Sorry, inkoppertje
ik snap m niet
edit- nu wel, sprookje...
pi_54599290
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de mac (grapje)

Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ķk had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:25:37 #23
82727 klein_spookje
pi_54599357
[quote]Op woensdag 14 november 2007 13:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]
Sorry heb het toch even verwijderd.

[ Bericht 48% gewijzigd door klein_spookje op 15-11-2007 10:06:24 ]
pi_54599419
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:25 schreef klein_spookje het volgende:

[..]

Ticootje mijn moeder woont in de jan van der heydenstraat.
Woon zelf op de beetslaan
Die straat grenst aan de mijne, ik woon op ******

edit: niet iedereen hoef te weten waar ik woon....

[ Bericht 15% gewijzigd door Ticootje op 14-11-2007 14:16:20 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 13:29:35 #25
82727 klein_spookje
pi_54599451
hahaha dat is grappig wie weet heb ik je wel eens voorbij zien komen daar. Ga er regelmatig vaker dan regelmatig eigelijk langs. (bij mijn ouders dus)
pi_54599516
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef klein_spookje het volgende:
hahaha dat is grappig wie weet heb ik je wel eens voorbij zien komen daar. Ga er regelmatig vaker dan regelmatig eigelijk langs. (bij mijn ouders dus)
Dat kan wel. Als je een vrouwtje ziet lopen (waggelen) met een golden retriever die luisterd naar de naam Tico, dan kan het niet missen...
pi_54599586
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Gatver, ik weet niet hoe het met anderen hier zat, maar ķk had toen echt geen trek. Ik had dapper een patatje pinda en kaassouflé in het zkh. Drie happen en toen gauw naar de wc! What was I thinking!
Ik had geen tijd om te eten...of te drinken. Of om er aan te denken Pas naderhand een kopje thee gehad toen ik gedouched had. En die heb ik door het hele gebeuren ook koud laten worden
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54599706
Jeetje wat gaat het snel vandaag... even een paar dingen:

Maneki sterkte , denk goed om jezelf he!

Amaranta wat fijn dat het is begonnen! Succes!!

En om nog heel even op die mobiels terug te komen:
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil niet zeiken he.. maar het is heel leuk zelf iets te kopen maar het is ook heel leuk om iets te krijgen. En voor anderen is het ook fijn dat ze iets mogen geven! En je zult zien dat je zo veel krijgt!!! En als je het niet krijgt kun je het altijd nog kopen
We krijgen hem ook kado, van ons lieve Lishe en gezinnetje ... We mogen alleen meebeslissen wélke het wordt

En dan nog even dit: ik weet niet of het zo verstandig is om op een forum te vermelden waar je precies woont... Maar misschien vinden jullie dat geen probleem? Ik wil niet doemdenken hoor, maar dadelijk post je een keer dat je in het ziekenhuis moet blijven, of dat je een weekend weg bent... En wie weet dan... Zal wel niet, maar toch...
pi_54599717
amaranta spannend, succes voor straks ik zou zeggen bel even iemand op die je boos kan maken. hielp bij mij van de 7 min. naar de 3 min.

ticootje ik hou mijn hart vast wat je nog te wachten staat.

maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrust popples houd haar mond de volgende keer bij de vk

hebben jullie ook van die heerlijke mannen die denken ow alles komt nog wel? ik liet zien gisteren even in de hema zien wat ik wilde halen voor de kleine en het enige wat hij zei is ja, dat komt nog wel overal krijg ik dat op te horen.

deliedje wat lief van lishe en gezinnetje
over het adres zou ik hier niet vermelden maar dat is ieder voorzich
mama van 3 kids!
pi_54599776
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Pruk het volgende:

[..]

Kendahl is precies in week 37 geboren. Hij was dan ook wel een kaboutertje aan het begin. Maar hij groeit echt goed. Dus het hoeft geen probleem te zijn
  woensdag 14 november 2007 @ 13:44:43 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54599807
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef DeLiedje het volgende:
En dan nog even dit: ik weet niet of het zo verstandig is om op een forum te vermelden waar je precies woont... Maar misschien vinden jullie dat geen probleem? Ik wil niet doemdenken hoor, maar dadelijk post je een keer dat je in het ziekenhuis moet blijven, of dat je een weekend weg bent... En wie weet dan... Zal wel niet, maar toch...
Jij zit echt in mijn hoofd af en toe he? Ik had juist maandag in het slowchattopic gezegd dat ik nooit meer online ging vermelden of ik wel of niet thuis was, aangezien er afgelopen weekend (toen wij dus op Texel zaten) weer een of andere kl**tz*k heeft geprobeerd in te breken hier.
Voorkomen is beter dan genezen en je weet maar nooit wie er mee lezen idd...
pi_54599886
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
hebben jullie ook van die heerlijke mannen die denken ow alles komt nog wel? ik liet zien gisteren even in de hema zien wat ik wilde halen voor de kleine en het enige wat hij zei is ja, dat komt nog wel overal krijg ik dat op te horen.
Hehe ja hier ook zo eentje die denkt dat alles op 'magische wijze' tevoorschijn springt zodra de baby er is ofzo Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet vervelend vind om gewoon zelf de inkopen te regelen want dan hoef ik ook niet in discussie over het type, de kleur of wat dan ook. Gewoon meenemen en dan zeggen "kijk, heb ik gekocht voor de babykamer" en meestal krijg ik dan wel een "oh, leuk!" terug. En dat werkt prima zo
It's all up to you
pi_54599888
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Kendahl is precies in week 37 geboren. Hij was dan ook wel een kaboutertje aan het begin. Maar hij groeit echt goed. Dus het hoeft geen probleem te zijn
Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
pi_54599902
BE... We hebben een soort lijntje
Wat erg van dat inbreken.. alwéér... niet gelukt dit keer? Ohh wat lijkt me dat akelig...
pi_54600021
quote:

tot gisteren wel, kennelijk is ie gisteren geschokken en gaan denken dat alles nog bij opa en oma staat als de baby komt, dus die kwam gisteravond thuis met ik wil de spullen ophalen, dus gaan we volgend weekend alles ophalen bij opa en oma. Krijg hem niet aan het idee dat we op zijn minst nog 9 tot 12 weken hebben, tijd zat eigenlijk
  woensdag 14 november 2007 @ 13:54:28 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54600024
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef DeLiedje het volgende:
BE... We hebben een soort lijntje
Wat erg van dat inbreken.. alwéér... niet gelukt dit keer? Ohh wat lijkt me dat akelig...
Nee, er stond een of andere malloot een keer of 3 met een karate-trap tegen onze deur te schoppen maar het is gelukkig niet gelukt. Maar wel weer even heel naar. Fijn dat de buurvrouw het vertelde, maar ergens wil je het ook niet weten. Nog maar een slotje erbij geplaatst, die lag er al, moest er alleen nog maar op. Nu moeten ze echt stenen door de ruit gaan gooien als ze binnen willen komen.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:55:28 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54600045
Ik ga maar eens een begin maken met nestelen. De badkamer moet het maar ontgelden vandaag denk ik.
pi_54600211
jeejtje BE wat een eikel. bij ons hebben ze meer dan 7 keer ingebroken toch wil je het liefste niet weten.
ben je dan niet bang dat ze het 's nachts een keer doen terwijl je in bed ligt?

Tearsong de vorige keer heb ik het ook zo gedaan. helaas gaat het nu niet ik kom nog nauwelijks in de stad ivm bekkenistabiliteit en heb dus geen zin om alles op het laatste moment te regelen of te laten regelen. gelukkig heb ik nog wel wat van mijn dochtertje maar ik wil de 2de geen afdankertjes van haar zus geven.
hestria gelukkig heeft hij het nu ingezien maar hopelijk blijft je prupje nog lang zitten.
mama van 3 kids!
pi_54600506
Ik zal niet zomaar het nummer vertellen waar ik woon.

Verder bezoekers mogen natuurlijk langskomen, alleen hou dan wel even rekening met de hond, die toch wel een soort valsig is tegenover wereldvreemden.

Nog even over luie mannen: Ik heb de mijne volgens mij ook nog nooit de wc of de badkamer zien doen. Ik denk dat hij denkt dat dat zichzelf reinigt... Ik moest er vanmorgen toevallig aan denken, omdat de wastafel weer helemaal onder tandpasta zat... (in plaats vand e zooi even weg te spoelen..)
  woensdag 14 november 2007 @ 14:34:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54601017
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:03 schreef Popples het volgende:
jeejtje BE wat een eikel. bij ons hebben ze meer dan 7 keer ingebroken toch wil je het liefste niet weten.
ben je dan niet bang dat ze het 's nachts een keer doen terwijl je in bed ligt?
Dat is anderhalf jaar geleden al gebeurd. Toen lukte het wel. Door de brievenbus hengelen.
Sindsdien hebben we een alarm zodat we ze iig horen als ze binnen willen komen.

Zooo, de badkamer is gedaan, zo nog even dweilen en nadrogen en dan glimt het weer.
Er zit toch wel iets in dat 'bijhouden'. Stuk minder werk!

stinkie doet hier wel het toilet. Af en toe... meestal moet ik het even vragen, maar toch ben ik blij dat hij het wel doet dan.
pi_54601210
Nou vanmorgen heb ik eerst maar eens zooi opgeruimd. De hele salon tafel lag vol met reclame, glazen en borden. Er lag een flinke stapel was in de slaapkamer en de wasmand stroomde al over..... En dan een man die nog een beetje pissig wordt dat ik dat dan 's morgens ga opruimen terwijl hij vroeg naar zn werk wilt. Maar goed een zwangere vrouw moet je gewoon niet in een rommelhuis zetten...

Vandaag ga ik lekker aan mn nieuwe puzzel beginnen, ik denk dat ook hier de wc en de badkamer gedaan moeten worden. Dus dat doe ik straks eerst even. Dan mag manlief even de vloer doen en de kattenbakken en dan is het huis weer netjes.... en dan voel ik me niet zo gestrest in huis....
  woensdag 14 november 2007 @ 14:40:53 #42
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54601230
Zo. Ik ben thuis na de hele ochtend op ontploffen te staan op mijn werk. Ik denk dat ik nu maar eens een lekker potje ga janken tegen de inmiddels ontstane hoofdpijn .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 14 november 2007 @ 14:41:57 #43
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54601261
Ticootje: Even over die luie man: je krijgt een kind van hem
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54601468
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje: Even over die luie man: je krijgt een kind van hem
Goed he

Mopperen mag toch wel??! Het is immers allemaal zijn schuld
  woensdag 14 november 2007 @ 14:53:15 #45
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54601562
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef klein_spookje het volgende:

Tegenover de Schouwburg
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja zeg... we gaan toch niet ineens en masse onze posts wijzigen he?

Wennie, fijn dat je buikje al aan het groeien is!
Achja, zwangerschapshormonen hč? Had er alweer spijt van toen ik het had neergezet

Ik kreeg overigens twee broodjes filet americain van de Deli in het ziekenhuis van mijn ouders Wel bij het tweede bezoek, moest er direct na de bevalling toch ook niet aan denken

Hier wel een man die zijn steentje bijdraagt, maar dat ging ook niet vanzelf Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook degene ben die nog even nergens aan denkt Eerst de feestdagen door en in het nieuwe jaar gaan we aan de slag voor onze nieuwe beeb Robin nieuwe meubels, studeerkamer verhuizen, babykamer maken, bovenverdieping beter isoleren etc..
Ben wel nieuwsgiering naar de 20 weken echo, daarna start de namendiscussie

Kim, ik doe met je mee zodra ik thuis ben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 14 november 2007 @ 14:53:24 #46
14746 k_i_m
pi_54601564
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goed he

Mopperen mag toch wel??! Het is immers allemaal zijn schuld
Welnee, het is gewoon de schuld van de maatschappij!
In my life
Why do I smile
  woensdag 14 november 2007 @ 14:56:01 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54601637
Jank-ze k_i_m!

Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.
  woensdag 14 november 2007 @ 14:58:10 #48
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54601690
Hahaha, moet je vooral doen als je dat wil, BE! Je mag jezelf wel verwennen na zo'n klus
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54601988
Tjemig wat gaan jullie snel!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54602030
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wennie het volgende:
Hahaha, moet je vooral doen als je dat wil, BE! Je mag jezelf wel verwennen na zo'n klus
Aha, dus toch mijn man eropuit sturen voor een milkshake na de bevalling... De mac is tot 1 uur 's nachts open!!! Milkshakes zijn zo lekker!!!
pi_54602443
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
Oh okee. Nou, we zullen zien hé?
  woensdag 14 november 2007 @ 15:42:20 #52
82727 klein_spookje
pi_54602858
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.

BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.

Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
pi_54602936
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.

BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.

Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
Hier heeft Priscil al flink lopen hoesten en daarna begon mijn man ook... Ik ben tot nu toe nog niet aan de beurt geweest...

Pff, mijn buik voelt heel raar. Heel gespannen, alsof de kleine zich uitstrekt en gewoon zo blijft liggen. Onder in mn buik krampt het ook wat. De baby is vandaag echt weer heel actief... mn buik doet er gewoon zeer van...
  woensdag 14 november 2007 @ 15:51:56 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54603137
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:

Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.

Ik zou zeggen: DOEN!!!

Ik had zo'n ongelofelijke honger na mijn bevalling dat ik wel een hele koe op had gekund. Maar serieus! Het begrip honger kreeg ineens een geheel nieuwe betekenis. Ik heb er een verpleegstertje op uit gestuurd om AL het brood dat ze kon bemachtigen bij me te brengen (om 2 uur 's nachts... ). Dat waren 6 luttele sneetjes, maar die schrokte ik binnen een paar minuten naar binnen en daarna wilde ik meer, meer, MEER!!! Kortom: ik zou die ossenworst zeker in je tas doen!!!
  woensdag 14 november 2007 @ 15:52:51 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603155

Zie... zo gek ben ik nog niet.
pi_54603499
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:

Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
pi_54603534
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
Is dat geen opgeklopt eiwit??
pi_54603604
Ik heb bij m`n 2e bevalling tussen de weeen door nog smakelijk gegeten van bloemkoolprak en een gehaktbal
Amper een uur later is jongste geboren. Tis dus maar net of je trek hebt of niet. Ik zou iig van alles meenemen, dan heb je het voor het grijpen mocht je wel trek hebben
Saartje
pi_54603639
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??

Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
pi_54603672
p_iglet kijk uit dat je er niet in blijft
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 16:14:37 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603692
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef p_iglet het volgende:
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??

Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
Dat wilde ik net gaan zeggen.
Als je zelf mayo maakt doe je dat in principe ook met rauw ei, maar mayo in de winkel is echt wel verhit etc.
En dat is volgens mij ook met negerzoenen zo.
Een snelle google levert iig niet iets op over dat het niet zou mogen.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:17:10 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54603757
Filet Americain in de vriezer doen en als de weeen begonnen zijn eruit halen

Stel je voor dat je op zondag bevalt, of midden in de nacht .. Alle winkels dicht..

Ik had vorige keer dus heerlijk een broodje met veel filet toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis (maar goed dat ik nog even moest wachten in het ziekenhuis op de bloeduitslagen, anders was het nog niet ontdooid geweest )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:18:11 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603777
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.
pi_54603786
Ik ging ook meteen googlen, maar inderdaad ook niets over gevonden...

Zelf gemaakte chocolademouse maak je ook van opgeklopt eiwit...
(ik dacht vroeger altijd dat er in negerzoenen slagroom zat)

Ach, ik hou ook van een ietje door mn macaroni, maar ik lust geen doorbakken ei. Dus af en toe eet ik toch nog een glibberei. (Niet een slap ei, maar bijna slap)
  woensdag 14 november 2007 @ 16:21:17 #65
3011 E.T.
pi_54603851
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.
ja maar die zijn lang zo lekker niet..
Gewoon echte, verse .. van de slager
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54603925
Bij de AH hadden ze een keer filet american met een soort chili smaak erdoor. Die was wel zo vreselijk lekker, maar het was denk ik een eenmalig iets... Daarna nooit meer gezien. Het smaakte zo lekker op een cracotte... Echt als ik eraan denk dan krijg ik honger.

Osseworst vind ik niet lekker.
pi_54604065
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
pi_54604090
quote:
maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrust popples houd haar mond de volgende keer bij de vk
Popples, ik mag hopen dat je een grapje maakt? Wél melden hoor!
Ik had vanaf week 16 al harde buiken (bleek achteraf, wist ik veel... ), en ben er veel te lang mee doorgelopen. Uiteindelijk wééééééééken bedrust, een dreigende vroeggeboorte en weeėnremmers. Niet dat dat je voorland zou zijn hoor, maar neem de signalen van je lijf aub serieus!

Maneki, veel sterkte met het rusthouden.
Ik werd er op een gegeven moment bijna letterlijk knettergek van...

BE, wat naar zeg, van die inbraakpoging, getver.

K_i_m, sterkte.
En last but not least: You gó Amaranta!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_54604153
Oh, en sorry voor mijn inbreuk op jullie culinaire onderonsje.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:51:42 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54604732
Ik ben om 11 uur s middags bevallen, en s avonds had mijn schoonmoeder filet americain en osseworst gehaald Mjam.
Die osseworst... alsof er een engeltje over je tong piest... *kwijl*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54604883
Amaranta zal al wel een flink eind op weg zijn!!! Misschien is de kleine er al??
pi_54604904
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
pi_54604972
Ouch, ja, dat kan dus mss nog wel even duren.
Sterkte hoor!
  woensdag 14 november 2007 @ 17:00:53 #74
3011 E.T.
pi_54604987
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
he, wat jammerr
pi_54604989
Ik vind het heerlijk dat ik gewoon pate enzo mag vreten omdat mijn vitamine A aan de lage kant is
pi_54605015
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.

De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:07:19 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54605110
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Ik 'ken' osseworst pas sinds Sonja Bakker maar het is echt zo superlekker. Beetje pittig!
Nou, hmmm... beter maar gewoon over ophouden. Nog een paar weekjes maar...

Amaranta, jammer dat het nog niet echt door wil zetten. Wie weet vannacht... hopelijk gaat het je lukken tussendoor nog wat te slapen oid.
pi_54605116
quote:
Dat is niet leuk!!

Nou sterkte dan maar vannacht..

Je bent nu al wel even bezig zeg!! Nou ik hoop maar dat het gewoon opeens heel hard gaat!
pi_54605150
quote:
Nou, met goede moed verder dan. Het is in elk geval een begin. En waar een begin is, is ook een eind.
pi_54605217
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
pi_54605230
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
Nou daar ziet het dan wel naar uit!
pi_54605326
moonah ik heb het de vorige keer aangegeven en 2 keer laten testen voor blaasontsteking maar dat was het niet. toen heb ik haar op aanraden van de assistent van de ha even gebeld en het enige wat ze zegt is dat ik een strakere onderbroek aan moet om de baarmoeder zo dicht mogelijk bij de buik te houden. maar dat helpt voor geen meter. dus het enige wat ik nu nog doe is makkelijke boodschappen en voor renske zorgen de rest af en toe een klusje verder kan ik niks. ik kan me nog heel goed je verhaal voor de geest halen.

ik ben op zaterdag(30-12) bevallen. de dagen erna was het oud en nieuw. dus het eerste wat ik op het briefje schreef was filet american en biefstuk

amaranta succes
mama van 3 kids!
pi_54605510
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet american Dat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
pi_54605529
Ik vind het beide heel erg vies
  woensdag 14 november 2007 @ 17:26:31 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54605544
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet american Dat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
Sorry! Da's wel heel naar dan!
  woensdag 14 november 2007 @ 17:26:38 #86
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54605548
Amaranta succes en sterkte !!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_54606550
Ja maar ik he.. ķk kreeg een Carpacio ontbijt (?!) na de bevalling
pi_54606681
Toen wij vrijdag uit eten gingen was de amuse met carpaccio. Toen kreeg ik een andere van die meneer
En omdat ik zo zielig was dat ik geen biefstuk kon nemen kreeg ik extra gebakken champignonnetjes gratis van die andere meneer
pi_54607715
quote:
Ik eet helemaal geen vlees meer Enkel af en toe nog eens een keertje sushi (vis dus).

Amanta, ik hoop dat het doorzet morgen..
  woensdag 14 november 2007 @ 19:40:25 #90
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54608668
Amaranta succes vanavond/vannacht. Dat je maar snel je baby in je armen mag houden.
  Jubileum moderator woensdag 14 november 2007 @ 19:47:12 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54608829
Maneki wat vervelend bedrust. Dat is bij je eerste al moeilijk, en het lijkt me helemaal onmogelijk als je al 2 knulletjes hebt rondlopen. Kan me goed voorstellen dat je stevig baalt nu, natuurlijk is het voor een goed doel maar je wilt ook je gezin draaiende houden.
Sterkte!

Amaranta heel erg veel succes en sterkte! Zet hem op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54609241
Hier vandaag maar ook eens een telefoontje gewaagd omdat ik zo een pijn in mijn linkeronderbuik had. Had er vannacht ook erg slecht door geslapen. Eerst naar de vk gebeld, zo van anders moet ik daar toch van ha naar toe bellen. Zij kon niet zeggen wat het zou kunnen zijn. Het is geen verstopping, maar juist makkelijke ontlasting en toch doet ontlasting pijn? Vaag, de ha kwam met het idee, omdat verder allles normaal is, dat ik een milde buikgriep heb. Aha en toe viel alles op zijn plaats. De ontlasting, pijn, misselijkheid noem maar op. Nu moet ik terugbellen als ik er ook overgeven bijkrijg zodat ze me goed in de gaten kunnen houden. Gelukkig voel ik me wel prima, op het naar de wc lopen na dan. Toch maar goed dat ik heb gebeld.

Osseworst heb ik na de bevalling van Merlijn ook veel gegeten. Nu wil een broodje filet americain na de bevalling. Word zo niet goed van de reclame van AH waar de filet in de aanbieding is of filet proeven bij de hema of de Jumbo . Gelukkig had mijn man laatst zoiets van misschien bete van niet, zielig voor Miranda, anders had hij wel gepakt. Lief he.

Vandaag ook kraampakket gehad, moet zeggen dat de vorige keer die 2 pakken kraamverbanden niet genoeg waren hoor, pas na twee weken normaal kotex gaan dragen. Hier wordt voor de zekerheid alvast meer bijgehaald denk ik, lijkt me niet zo handig als we ervoor naar de dienstdoende weekendapotheek moeten als het toch nodig blijkt te zijn.

Ben hier heel erg bang om op 4 februari, 's middags te bevallen, want dan mogen ze de carnavalsoptocht onderbreken zodat de vk de wijk in kan, of wij eruit. De wijk is dan helemaal dicht door de omtrekkende optocht. Ergens is die datum voor mij de datum. Liever niet de dag erna, zijn dan al genoeg jarigen.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 20:05:00 #93
43556 miss_dynastie
pi_54609305
quote:
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
pi_54609311
Maneki sterkte met je bedrust.

Amaranta succes
pi_54609463
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:03 schreef Moonah het volgende:
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.

De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.
Of "de-ze-wee-gaat-weg" en ze dan niet gaan mixen, want dan krijg je "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"
pi_54609607
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
Vertel Ik weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
pi_54610992
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Nijna het volgende:
de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"
Ik zeg niks!
Dat heb ik dus letterlijk gedacht tijdens mijn bevalling. Ik was zo van de kaart dat ik alles door elkaar haalde. Tot het op een gegeven moment tot me doordrong dat er iets niet klopte in wat ik dacht... Check mijn bevallingsverhaal...
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:12:44 #98
43556 miss_dynastie
pi_54611267
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Vertel Ik weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
3 ons biefstuk of tartaar- 2 a 3 el mayonaise - 2 tl pittige mosterd - 2 tl paprikapoeder - 2 tl chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout. En dan het vlees fijn maken met je keukenmachine of door de slager laten doen, mixen met mayo, mosterd, paprikapoeder, chilipoeder. Tabasco, worchestershiresaus, peper, zout naar smaak. Errug lekker
pi_54611598
Kreeg vandaag een brief van het kraamzorggebeuren hier.... Dat ze geen 8, maar 7 dagen zorg kunnen bieden omdat het veuls te druk is in die periode....Als ik een tweeling krijg, of met keizersnee beval dan kan ik opeens 9 dagen krijgen...
pi_54611629
Dat receptje gaan we "strax" maar eens uitproberen!!
  woensdag 14 november 2007 @ 21:29:30 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54611820
Lewis, bij de slager vragen of ze het gehakt dan nog een keer of 2 door de molen willen halen. Zo maakten we namelijk filet toen ik daar werkte vroeger, vlees 2 of 3 keer draaien. Dan is het net even wat fijner.
En dan het recept van Miss_D dus!
pi_54612529
Amaranta succes!
Wel leuk hoor, alle verhalen lezen. Komt een boel naar boven.
Gelukkig lustte ik geen flet american en biefstuk. (nog niet)
  woensdag 14 november 2007 @ 22:34:21 #103
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54613861
Amaranta, heel veel succes!!! Nog ff en dan is het kindje er en kunnen jullie echt gaan genieten van het samenzijn.

Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54614625
Amaranta... wat maak jij het spannend zeg! Heb met je te doen, zulk heftig voorwerk. Ik duim voor je dat het nu snel door gaat zetten en dat het dan alsnog een vlotte bevalling mag worden.

Filet American.... zucht... Dat is echt het enige wat ik echt mis. Mijn vlees heb ik toch liever doorbakken, ook mijn biefstuk, en franse kaas vind ik smerig. Af en toe een broodje met leverpastei mag, hoewel ik daar weinig gebruik van maak. Andere dingen mijdt ik niet (soft-ijs en milkshakes zitten overigens bijna altijd in machines die zichzelf pasteuriseren!) of mis ik niet. Maar filet american... mag ik al bevallen???

Ik ben zenuwachtig voor morgen. Moet om 15.00 naar de vlos voor een nekplooimeting. En nu roep ik al een paar weken dat het eigenlijk toch niet uitmaakt omdat we alleen de bijkomende lichamelijke afwijkingen een probleem zouden vinden i.v.m. de overige kinders en dat we daar pas zekerheid over hebben met de 20weken-echo, dat het downsyndroom op zich ons er niet toe doet, blablabla... Natuurllijk doet het ertoe! Natuurlijk willen we graag een kindje dat net zo gezond en 'perfect' is als onze andere kinderen. Wat niet wil zeggen dat we het weg laten halen als het niet perfect is, maar het zal natuurlijk wel even flink slikken zijn als we wel een verhoogde kans op een kindje met downsyndroom maken. En ondanks dat mijn gevoel goed is, maak ik me er toch zenuwachtig over, bahbahbah.
Ik heb trouwens 2 weken geleden al bloed laten prikken. De 1e verloskundige zei dat je dan waarschijnlijk direct de uitslag van de combinatietest zou krijgen, maar de dame van de termijnecho (die ook de nekplooimeting morgen doet) had het er volgens mij over dat ook de uitslag van de nekplooimeting eerst naar het VU gaat en dat die de berekening maken. Beetje vreemd, want als de uitslag van het bloed er is, ze weten mijn leeftijd, met de uitslag van de nekplooi, dan is het toch niet zo moeilijk om die berekening direct te maken??? (Anders gaat er ook nog weer een weekend over heen... ) Mijn man gaat namelijk waarschijnlijk niet mee omdat de kids dan nog slapen en vind het zo zielig om ze uit bed te moeten trekken, dat is al een beetje te vaak gebeurd deze week. Maar als ik de uitslag meteen krijg, heb ik hem er liever bij. Iemand met ervaring hier? Hoe ging dat bij jou/jullie?
pi_54614680
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Droeke het volgende:
Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
Met 37 weken, Droeke... vanaf dat moment 'mag' je namelijk bevallen... Dus in jouw geval willen we je vanaf vandaag dagelijks zien...
pi_54616947
jeetje wat zijn jullie hard gegaan vandaag!

Amaranta~!! Sterkte! Spannend hoor!
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 15 november 2007 @ 06:25:06 #107
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_54617876
Amaranta, misschien heb je je kleintje al in je armen, zo niet dan nog even heel veel succes gewenst!

Ik wil even kwijt dat ik mijn man zo lief vind nu Vanavond in de winkel nog wat laatste spulletjes kopen voor het ledikantje en we praten zo een beetje over de baby in bad doen en een geboorteplan schrijven. Komt ie er zelf mee dat ie graag naar cursus wil 1 deze weken voor de verzorging, hoe vast te houden ect van de baby. Want dan kan hij mij tenminste meehelpen met de baby.
Vind ik toch wel heel lief dat die dat wilt leren voordat de kleine er is

[ Bericht 3% gewijzigd door Renda op 15-11-2007 06:32:04 ]
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 15 november 2007 @ 06:27:15 #108
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_54617879
Mammietje, veel succes vandaag!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 15 november 2007 @ 07:33:19 #109
54772 Silmarwen
pi_54618060
Vandaag maar ziek gemeld. Ik werd vannacht snakkend naar adem wakker en had nog wel ventolin genomen voor ik ging slapen. Nu piep ik weer met mijn ademhaling dus zometeen de huisarts maar even bellen. Ik heb het nog nooit zo erg gehad sinds mijn 12-de ofzo.

Mammietje, spannend hoor. Heel veel succes vandaag!

Vraag me af hoe het met Amaranta gaat!
pi_54618120
Silmarwen ik heb zelf astma en normaal gebruik ik ventolin en flixotide, sinds ik zwanger ben gebruik ik beclametason in combinatie met ventolin. Scheelt ook een hoop benauwde nachten.
pi_54618383
Morgen...
is er al een verse beeb??
Bah.. benauwde nachten zijn niet fijn!!
Heb er zelf gelukkig geen last van( op wat "gewone" verkoudsheidbenauwdheid enzo na) Maar mn miniminimonster zo af en toe wel..
Andere minimonster zit op dit moment ziekjes voor de tv, Bumba te kijken... Hij is gelukkig niet echt ziek, was gister op school in de poppenhoek in slaap gevallen en heeft de hele dag wel over buikpijn geklaagd....Had ook 39,9 koorts, maar was verderheerlijk vrolijk enzo...

Maar dat hoort natuurlijk heul niet hier thuis!!
pi_54618606
voor Amaranta, hoop dat het doorzet!

Wat leuk al die mensen hier in de buurt. Ticootje, je woont heel dicht bij mij in de buurt!

Michel had 's avodns na de geboorte van Amber eenheerlijke maaltijd gemaakt met een zalige rode biefstuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54618649
Silmarwen, sterkte met de benauwdheid, ik hoop dat er iets tegen te vinden is.

Amaranta, hoe was je nacht?
pi_54618738
En nou gaan we ophouden over al dat lekers... Ik moet zo boodschappen gaan doen!
pi_54619177
Altijd eerst eten voordat je de supermarkt in gaat!

Vannacht heb ik weer wakkergeleden van de pijn in mn rug. Het was een tijdje weg... Als ik dus op mn rug ga liggen wordt de kleine wakker en kan ik niet slapen omdat er dan flink geschopt wordt. Dus dan draai ik maar weer op mn zij, dan houd het schoppen op, maar dan doet mn rug pijn. En als ik dat een paar keer herhaal worden mn katten chagerijnig omdat ik niet stil lig... Wat een nacht weer....
pi_54619229
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweest Ik kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
pi_54619242
Misschien de katten dan niet op je slaapkamer laten overnachten?
pi_54619254
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweest Ik kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
in 't begin?
  donderdag 15 november 2007 @ 09:34:33 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54619301
Amaranta! Joehoe! Hoe is het vannacht gegaan?

Mammietje, sterkte met de meting, natuurlijk is het spannend, ook al zou je niet per se iets met de uitslag doen.

Sil, sterkte, ik ken het helemaal niet, maar het klinkt heel naar...
pi_54619315
Pruk, dat heeft weinig zin, dan gaan ze aan de deur krabben....door het huis rennen...donderstralen tot ik de deur weer opendoe...

Bla: Ik ben altijd vervelend, daar heb ik geen zwangerschap voor nodig.
pi_54619354
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef Pruk het volgende:
in 't begin?
*slik* niet alleen t begin?
arm vriendje
  donderdag 15 november 2007 @ 09:44:12 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_54619480
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
quote:
Chardella zit nog op d'r plek, amaranta heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeėn kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeėn zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
disclaimer
pi_54619521
Heftige nacht dus... Hopen dat de weeen doorzetten!
pi_54619607
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
[..]

Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
Ik dacht al even, gisteren zei je dat je nog lang geen kinderen wilde

Dank je voor de update, ik hoop dat het opschiet voor amaranta en mex.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:51:37 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_54619638
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
disclaimer
pi_54619656
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
Dat had ik al door....
pi_54620032
ik kom even uit lurkstand:

Ik heb misschien een tipje voor de zwangeren die de geliefde filet americain moeten missen;

AH heeft een vegetarische versie. Ik vind hem heerlijk. Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar wel het proberen waard.

oh, ik eet het omdat ik vegetarisch ben, niet zwanger
  donderdag 15 november 2007 @ 10:18:52 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620114
Lily!
Ik ga straks maar eens langs de AH. Waar moet dat ergens liggen?

Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
pi_54620144
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Lily!
bij het voorverpakte boterhamvlees, in een rolletje van een centimeter of 15
  donderdag 15 november 2007 @ 10:21:21 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_54620160
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Lily!

Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
Ze slaapt als een roosje

en weer weg

[ Bericht 5% gewijzigd door SQ op 15-11-2007 11:02:06 ]
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 10:32:22 #131
3011 E.T.
pi_54620358
Trusten Amaranta! En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden

Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aan Duimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien
pi_54620391
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
Trusten Amaranta! En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden

Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aan Duimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien
Weet je ook wat het wordt??
  donderdag 15 november 2007 @ 10:34:56 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620422
Wat fijn dat alles goed was E.T!
pi_54620426
lekker slapen voor je weer hard aan het werk moet Amaranta! ^_^

Fijn dat alles in orde is E.T.
Saartje
pi_54620433
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet je ook wat het wordt??
Een kindje
  donderdag 15 november 2007 @ 10:42:22 #136
3011 E.T.
pi_54620550
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:35 schreef Pruk het volgende:

[..]

Een kindje
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
pi_54620600
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Nou...
Toen een vriendin van mijn moeder zwanger was vroegen ze het broertje dus wat ie wilde hebben... Een broertje, een zusje of een nieuwe fiets...

Tja 3x raden wat het antwoord was...

(Gelukkig kwam dat er niet uit)
pi_54620629
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Hoezo in het begin...
  donderdag 15 november 2007 @ 10:47:44 #139
190853 RockabeIIa
pi_54620664
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Beter dan een olifant

Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!
pi_54620715
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Beter dan een olifant

Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!
Ik had hetzelfde idee
  donderdag 15 november 2007 @ 10:51:08 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620731
Leg eens uit dan dames? Ik zit me suf te lezen, met dichtgeknepen ogen, zijwaarts etc. etc. maar ik zie het niet hoor?
pi_54620748
Grote broer (niet gewoon "broer" )
pi_54620775

Fijn dat alles goed was ET
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 november 2007 @ 10:56:52 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620829
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef lily het volgende:
Grote broer (niet gewoon "broer" )
Oh... nou, die vatte ik iig niet zo op. Hij is toch ook grote broer straks? Saskia is toch net zo goed grote zus straks als het een jongetje zou zijn? Of valt mijn kwartje echt niet?
Nou ja goed... we zullen het wel zien/horen over een week of 20.
pi_54620856
Of broer konijn!
pi_54620927
Hadtie lange oren dan?
Saartje
  donderdag 15 november 2007 @ 11:08:43 #147
190853 RockabeIIa
pi_54621049
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus
  donderdag 15 november 2007 @ 11:13:13 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_54621150
wel een beetje vergezocht hoor
disclaimer
pi_54621159
ET wat fijn dat alles goed was.

amaranta sterkte.

lily dank je voor je tip. wij hebben sinds een AH.
mama van 3 kids!
pi_54621595
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus
Behalve als Saskia niet geduimd heeft
  donderdag 15 november 2007 @ 11:32:34 #151
190853 RockabeIIa
pi_54621676
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Pruk het volgende:

[..]

Behalve als Saskia niet geduimd heeft
je snapt het overduidelijk niet Dan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
pi_54621850
Vanavond voor 't eerst gymmen. It shall me benieuwen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54621932
KDV is eindelijk geregeld.

Ik had een brief gekregen met een aanbod. Maar dat aanbod klopte niet. Dus ik had gebeld en vertelt dat de ingangsdatum niet klopte. Dat zouden ze veranderen.....
Goed krijg ik dinsdag een brief dat ik niet had gereageerd en dat de plaats na 5 dagen zou worden vergeven..

Dus ik gister proberen te bellen.... niet bereikbaar.. E-mail gestuurd met daarin uitgelegt dat ik wel had gereageerd maar dat de datum niet klopt en met wie ik had gesproken...

Vandaag maar weer bellen: E-mail is natuurlijk niet bij de juiste afdeling aangekomen (daar had ik al rekening mee gehouden, vandaar het belletje). Ik weet uitleggen dat ik een herinnering had gekregen maar dat ik wel had gereageerd... En dat de datum nog steeds niet klopte. Nou die meneer kijkt in het systeem en daar stond gewoon alles goed. Juiste datum en dat ik op het aanbod inging...

Stress voor niets...
pi_54621978
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

je snapt het overduidelijk niet Dan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
Nee, ik snap je wel, ik verwacht alleen niet dat ET het zo makkelijk maakt
Bovendien maakte het kind misschien helemaal geen salto's en was het enige wat het deed duimen
  donderdag 15 november 2007 @ 11:52:45 #155
3011 E.T.
pi_54622232
Mijn god... Wat een theorieen hier zeg

Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.

Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind
pi_54622234
*spuit 11* succes amaranta!!!!
pi_54622318
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Mijn god... Wat een theorieen hier zeg

Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.

We zullen zien... nog 20 weekjes...

Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
  donderdag 15 november 2007 @ 11:59:47 #158
190853 RockabeIIa
pi_54622395
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Haha! Zou ik ook zeggen
* RockabeIIa zichzelf
  donderdag 15 november 2007 @ 12:03:52 #159
3011 E.T.
pi_54622487
Het is iig zeer vermakelijk om te lezen, al die complottheorieen
pi_54622522
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We zullen zien... nog 20 weekjes...

Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
pi_54622540
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef Pruk het volgende:

[..]

Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
in dat geval zetten we een poultje op
  donderdag 15 november 2007 @ 12:16:58 #162
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54622767
Oh we zijn al verhuisd .. hier wordt lekker veel geschreven merk ik...

Eveliene proficiat meid
  donderdag 15 november 2007 @ 12:54:54 #163
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54623504
ET, fijn dat je zo'n goede echo had! En ik denk ook een knul

Ik ben de laatste dagen echt onwijs bitchie, maar zit net bijna te huilen omdat onze stagiaire tranen in haar ogen kreeg, toen ik de spreekwoordelijke schouder aanbood

Is er trouwens een leuke zwangerschapsgym te vinden in Rijswijk? Ik kon alleen maar zwangerschapsyoga en -begeleiding vinden...
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 15 november 2007 @ 12:57:16 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_54623545
Nou, amaranta is weer wakker en nog erg duf, Mex_ gaat ze naar het ziekenhuis maar heeft het vermoeden dat ze straks weer thuis zal zijn.
disclaimer
pi_54623619
WEns ze succes van me SQ. Het klinkt niet als de meest fijne bevalling
pi_54623824
Dank je Lunastar.. we zijn op de dezelfde datum uitgerekend!
pi_54627318
Al meer nieuws?
  donderdag 15 november 2007 @ 15:37:56 #168
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54627461
Hoop voor amaranta en man dat het gewoon heeft doorgezet.

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst de zwangerschaps(onder)broeken uit de kast gehaald. Dat zit echt ZOOOveel beter Vorige keer had ik ze pas met 7 maanden nodig, mijn kleding stretchte tot die tijd mee
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 15 november 2007 @ 15:41:18 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_54627550
Amaranta is thuis, ze heeft pas 1 cm, dus ze verwchten niet dat het vandaag nog gaat gebeuren
disclaimer
pi_54627663
jeetje zeg... die kleine neemt er royaal de tijd voor :|
  donderdag 15 november 2007 @ 15:47:16 #171
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54627725
voor amaranta en man, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 15 november 2007 @ 15:52:26 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_54627921
Ach, in ieder geval niemand die de poule wint, dus dat wordt een mooi kado voor Chardella en een krat bier voor de rest
disclaimer
pi_54628059
Amaranta + man: veel succes! Hoe is Amaranta eronder? Ik geloof dat ik toch echt even een potje zou huilen als na al die moeite de ontsluiting nog maar 1 cm blijkt te zijn
It's all up to you
pi_54628118
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
  donderdag 15 november 2007 @ 16:00:00 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_54628147
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
Nou, dat is ze al een tijdje, en het heeft d'r niet verder gebracht tot dusver
disclaimer
pi_54628291
och Amaranta...Meiske toch!!
  donderdag 15 november 2007 @ 16:12:32 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54628413
Jeumig, 1cm nog maar... Pffff...
Amaranta, wat balen zeg...

Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak. Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
pi_54628455
Maar zijn de weeen nu weg??
  donderdag 15 november 2007 @ 16:17:55 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_54628571
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Maar zijn de weeen nu weg??
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
disclaimer
pi_54628646
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
Dat wordt weer een onrustige nacht...

Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:21:44 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_54628682
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.
Ik denk dat dat een beetje afhankelijk is van hoe je er onder bent en hoe het kindje zich houdt.
Maar ze is nu al wel 33 uur bezig
disclaimer
pi_54628923
Nog even een paar voor Amaranta. Wat heftig zeg. Zo lang al bezig en dit als resultaat. Ik hoop dat nu nog even tot rust kunt komen en het daarna snel doorzet en je gauw op de 10cm zit. En als dit niet zo is de VK tijdig ingrijpt om je een veilige en 'rustige' bevalling te geven.

Alle andere zwangeren en LLM's succes de komende tijd en geniet ervan
  donderdag 15 november 2007 @ 16:36:38 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54629046
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.

Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:39:43 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_54629122
Nou, papa heeft zich weer gemeld, de weeen volgen elkaar inmiddels sneller op, dus er lijkt schot in te komen...
disclaimer
pi_54629241
hoop dat het inderdaad goed door gaat zetten nu!
It's all up to you
  donderdag 15 november 2007 @ 16:45:49 #186
54772 Silmarwen
pi_54629255
Jeutje, wat balen voor Amaranta zeg! Ik hoop dat het nu toch wel snel doorzet.

Ben vanmiddag naar de arts geweest en ik krijg de 28-ste weer een echo . Intake gesprek bij de verloskundige ook. Handig joh zo'n huisarts en verloskundige ineen.
Ik heb een bovenste luchtwegeninfectie en dat komt waarschijnlijk doordat ik sinds kort weer in de kinderopvang werk en constant verkouden ben, met de astma erbij, heb je al snel een luchtwegeninfectie. Ik mag antibiotica maar ik wilde het zelf nog even aankijken tot na het weekend. Wel werd er gezegd dat ik beter een weekje thuis kan blijven omdat ik anders maar die virusjes binnen blijf krijgen en het niet de kans krijgt om te genezen.
De exceem is een combinatie van koud weer, verwarming, gevoelige huid en astma. Ik heb er wolvet voor gekregen wat ik na het douchen moet opsmeren en wat hormonenzalf, waar ik niet gek op ben, voor de hele droge en wat ontstoken plekjes. Nou ben ik hopelijk volgende week weer van de klachten af en kan ik weer lekker aan het werk.
pi_54629342
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.

Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niks Doodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.

Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 15 november 2007 @ 16:52:26 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54629404
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niks Doodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.

Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
Ja hoor...
Elk ziekenhuis hanteert daar een eigen termijn voor.
Vroeger was het 48 uur en dat gold overal. Inmiddels heb ik begrepen dat het dus al naar 72 uur opgerekt wordt zo hier en daar, en blijkbaar vonden ze het bij je vriendin ook nog verantwoord om nog langer te wachten.

Het hangt er uiteraard ook wel vanaf of je al voorbij de 37 weken bent. Zit je daar nog voor, dan wachten ze vaak sowieso liever langer omdat het dan voor het kindje beter is binnen dan buiten (als er nog genoeg vruchtwater is).
  donderdag 15 november 2007 @ 16:57:32 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_54629517
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef Mex_ het volgende:
16:42
16:46
16:49
16:52
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 16:59:42 #190
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_54629576
Ik heb zolang niet meer gelurkt in dit topic. Ik ben ook blij verrast te lezen dat ET en swets weer een kleintje verwachten en ook Sjak en Schanulleke en Silmarwen en Knut in blijde verwachting zijn!

Onze kleine meid is ook alweer bijna 11 maanden, maar wij wachten nog even voor nummer 2.
Zijn bezig met wat grootse bouwplannen en als alles meezit verhuizen we begin april. Daarna kan het zomaar weer gaan gebeuren, want er is ruimte zat in ons hart.

Verder alle overige "expecting", veel succes en liefs! Zal wat vaker lurken.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:12:17 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54629813
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kijk... dat begint er op te lijken!
pi_54630570
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1095501/2/101#54629046]donderdag 15 november 2007
Achterhaald (helaas )

Met elke dag CTG, meermaals daags temperaturen bij de moeder en goede begeleiding laten ze het nog rustig zitten als het beter is voor het kind.
pi_54630638
Ik voel me beroerd en zit te klooien met quotes. Sorry daarvoor.
pi_54630778
voor Amaranta!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54630798
amaranta!! zou er dan toch schot in de zaak zitten?

Sterkte!
pi_54630799
Dat klinkt beter voor Amaranta, wie weet toch nog vandaag... misschien.... succes!
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak. Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
Lekker wel he? Ik ben vegetarier en weet niet hoe gewone filet smaakt, maar die vega versie van de AH is wel echt lekker! Vóóral op vers wit brood ja
  donderdag 15 november 2007 @ 18:23:34 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_54631298
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
disclaimer
pi_54631378
Ik dacht dat de bevalling pas officieel begon bij 4 centimeter ontsluiting? Of is dat ook alweer achterhaald? Dat ze dan pas beginnen met tellen voor wat betreft of het te lang duurt (rare zin ik weet)
pi_54632032
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
Kijk 's aan! Nu maar hopen dat het doorzet vannacht. Dan zal het wel een nachtkindje worden. Succes!
  Jubileum moderator donderdag 15 november 2007 @ 19:07:10 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54632186
Kijk dat zijn de goede berichten, zet hem op amaranta
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54633155
Mag ik even...

Gek hoor, dat zwanger zijn...
Ik mag en wil ook helemaal niet klagen, het is zo goed gegaan de afgelopen 38 weken... Ik heb genoten (en geniet nog) van mijn mooie ronde buik, van het voorbereiden, het nog samen met je partner zijn, hoe mensen dicht bij je met je meeleven, de babyspulletjes kopen/opknappen/zelf maken...

Maar je bent er ook wel eens klaar mee...

Ik ben zo benieuwd naar dat kleine druktemakertje in mijn buik, ik wil met mijn tasje wat klaar staat naar het ziekenhuis, ik wil kunnen vertellen hoe mijn bevalling is gegaan, ik wil vertellen hoe ons (ongetwijfeld ) prachtige kindje heet, ik wil ons wiegje gevuld zien...

Ondertussen breng ik mijn dagen door met dingetjes doen die nog te doen zijn, genieten van alle tijd nu nog voor mezelf... En mijn nachten met soms redelijk goed slapen, me wel 1000 keer omdraaien (auw ) en dromen over hoe het zal zijn...
En ik hou het heus nog wel even vol zo hoor...

Maar ik wil zo graag
  donderdag 15 november 2007 @ 19:53:48 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54633252
Het begint echt flauw te worden, maar het is echt zo herkenbaar.

Ik quote je wel over een paar weken.

[ Bericht 54% gewijzigd door BE op 15-11-2007 20:00:14 ]
  donderdag 15 november 2007 @ 19:54:20 #203
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54633264
amaranthé ik hoop dat het nu in gezet is en dat je je wondertje vlug moogt vasthouden...

Deliedje ze zeggen niet voor niks de laatste loodjes wegen het zwaarst... herinner me dat ook van toen bij ons meisje...

Hier goed misselijk, moe en wcgek .... was daarstraks duizelig, trilde op mijn benen en kotsmisselijk.. heb maar vlug iets gegeten en te voet verder gegaan, durfde niet meer mijn fiets op stappen...

ik wil iedereen een (redelijk) goede nacht toewensen

liefs lunastar
  donderdag 15 november 2007 @ 19:56:02 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54633301
Weet je wie we ook al de hele dag nog niet gezien hebben... Lewis!
Waar zit je joh, ben je stiekem gewoon bezig? Of al bevallen?
  donderdag 15 november 2007 @ 20:00:19 #205
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54633409
Je mag echt wel een keertje klagen hoor lief Liedje! Je doet het zo goed, je bent zo geduldig geweest. Helemaal niet gek dat je er nu even klaar mee bent. Het kamertje staat klaar, alles ligt gewassen in de kast. Het kaartje, de naam..... Je maakt ons ook rete-nieuwsgierig! alleen die kleine mini moet nog heel even groeien. Gewoon, een klein stukje nog, zodat 'ie straks lekker van een setje hele lieve ouders kan gaan genieten.
Nog eventjes mijn beste, je doet het zo goed!

ik kan je ook helemaal niet opvrolijken he? Ik kan wel janken van ongeduld. mijn vriendinnetje wordt ein-de-lijk mama!!!!!! Je zult zo'n lieve zijn Stip!

Amaranta, schot in de zaak! Succes!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54633952
Mn lieve beste

Het was ook zo fijn samen met je zwanger te zijn... en dat ik jullie en jullie prachtige kroost zo heerlijk vaak zie , en dat al jaren van zo dichtbij meemaak... Niet gek toch dat ik ongeduldig ben ?
Ik wil ook.. al zolang... en nu is het dan ein-de-lijk bijna zover... bijna

En een bakje Ben&Jerry's helpt best
pi_54634067
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het begint echt flauw te worden, maar het is echt zo herkenbaar.

Ik quote je wel over een paar weken.
Heey waarom aangepast? Ik heb het nog gelezen hoor !
Het zal voor iedereen wel heel herkenbaar zijn/worden, ik moest het gewoon even kwijt...

donderdag 15 november 2007 @ 20:34:24 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54634133
Het was jouw postje, ik wilde er niet weer gelijk mee weglopen omdat ik het herkende. Ik heb nog tijd zat voor dat soort postjes.
pi_54634247
Hoe zal het nu met amaranta zijn??
nog maar even een paar voor de zekerheid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 15 november 2007 @ 20:44:09 #210
15869 gr8w8
Better by design.
pi_54634400

De bevalling verliep niet helemaal zoals gepland en uiteindelijk mochten we toch nog naar het ziekenhuis. Mama moest zelfs nog een nachtje blijven, eigenlijk twee. En papa mocht om drie uur 's nachts thuis gaan slapen. Gelukkig was dat allemaal van tijdelijke aard en heeft Roos er 0,0 last van gehad. En mama is ook al bijna weer helemaal boven water.
Welkom bij de V&D der webfora.
  donderdag 15 november 2007 @ 20:45:22 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54634429
*uitademt...
Jaaaaaaaa! Daar is de papa dan eindelijk!
Gefeliciteerd gr8w8! Echt een heel mooi grietje!
pi_54634474
wat een prachtig grietje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 15 november 2007 @ 20:51:54 #213
3011 E.T.
pi_54634642
gr8w8 gefeliciteerd!

Amaranta, succes met het laatste beetje
pi_54635065
Gr8w8 gefeliciteerd
pi_54635487
Gr8w8 gefeliciteerd met je prachtige dochter!

Amaranta, ik hoop dat je niet meer al te lang hoeft te wachten tot je kindje er eindelijk is! Succes vannacht!
  donderdag 15 november 2007 @ 21:33:30 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_54635837
Amaranta en Mex zijn zojuist naar het ziekenhuis vertrokken omdat de pijn niet meer te harden was en nog steeds maar 3 cm ontsluiting
Baby heeft wel het Spaanse temperament van d'r moeder geloof ik
disclaimer
pi_54635868
jeetje.. het wil ook niet opschieten bij Amaranta...
wens d'r maar succes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54636000
Gr8w8 van harte met jullie mooie dame

Amaranta, sterkte en hopelijk gaat het vanaf nu gewoon goed

Oh en DeLiedje:
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 15 november 2007 @ 21:39:47 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54636019
Jeetje Amaranta... hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis iets geven om de pijn te verlichten. Sterkte!
  donderdag 15 november 2007 @ 21:40:21 #220
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54636035
Manon en Noud van harte gefeli met de geboorte van jullie dochter

Ze heeft nu al een positieve instelling thumps up
pi_54636082
Gr8w8 en vrouw gefeliciteerd! Wat een mooi meisje, mooie naam en wįt een mooi kaartje!!

En Amaranta, nogmaals succes! Hopelijk kunnen ze je 'helpen' in het ziekenhuis!
pi_54636168
gr8w8 gefeliciteerd!
pi_54636199
gr8w8, gefeliciteerd met Roos!
(hihi rottdog, ik wilde ook al de thumbs-up opmerking maken).

amaranta, sterkte & succes! ik hoop dat het nu snel (& goed) zal gaan!
  donderdag 15 november 2007 @ 22:17:48 #224
14746 k_i_m
pi_54637041
Gefeliciteerd gr8w8! .
In my life
Why do I smile
pi_54637136
gr8w8, gefeliciteerd met je meissie!

Amaranta, doe nou nog ff dit topic... 333 is zo makkelijk terug te vinden later! Niet omdat wij nieuwsgierig zijn hoor...

Zo... nekplooimeting achter de rug. Ik was echt superchagrijnig nadien. Zit je al in de stress, was het maar liefst meer dan 3 kwartier uitgelopen, waardoor mijn kinders inmiddels strontvervelend waren van het wachten en er 1 stonk als een bunzing... De echo-mevrouw was zeker niet de gezelligste , de foto's die ze uitprintte waren matig en de uitslag komt pas volgende week. Toch een lichtpuntje... de nekplooi kwam op 1,5 mm uit en volgens mij is dat gedeelte dan gunstig.
Was trouwens nog een gedoe om het te kunnen meten... want hoe hyperdepieper de baby vorige keer was, deze keer lag ie lekker in zijn hangmatje te pitten. En voor de meting moest ie toch echt wakker in het water drijven! Dus hoop gepor voordat ie wakker was! Grappig gezicht trouwens, ik stond versteld van de lengte van de beentjes en het bestaan van de knietjes! (Heb stiekem tussendoor natuurlijk wel genoten van de bewegende beelden van 'mijn' hompie! ) Baby wordt wakker, zet zijn voet tegen de wand aan met gekromd beentje en duwt zichzelf omhoog tot het beentje gestrekt is! Vond het maf dat ik het niet voelde eigenlijk toen ik het zag!
  donderdag 15 november 2007 @ 22:22:41 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54637160
Ik ga gewoon heel ordi spammen hier.
Ik ben vanmiddag bij blOemetjE geweest om foto's van mijn buik te maken en dit is alvast een voorproefje.
Ik vond het doodeng maar ben er zo trots op!
  donderdag 15 november 2007 @ 22:24:37 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54637223
Hmmmm... jammer dat het niet een geheel onverdeeld positieve ervaring was Mammietje... Maar wel leuk dat je even uitgebreid hebt kunnen spieken. Ik hoop dat de uitslag straks een stuk positiever is.
pi_54637602
Amaranta zet hem op joh!
Gr8w8 gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!
BE wat moooooi !
Saartje
pi_54637677
Noud! Manon!
Gefeliciteerd!

Wat een lekker prulleke!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 15 november 2007 @ 22:44:32 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54637797
quote:
Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Webkim het volgende:
Noud! Manon!
Gefeliciteerd!

Wat een lekker prulleke!
Hoe was je eerste gymles?
pi_54638102
Hier ben ik dan.

Amaranta wat een tegenvaller dat het allemaal zo lang duurt en zo weinig ontsluiting. Sterkte en .

BE, echt mooie foto

Gr8w8 en vrouw, van harte met jullie prachtige mooie meisje

Ik sta bijna bovenaan

Ik heb als ik de kinderen heb niet zoveel tijd om te laptoppen. Dus morgen ook weinig op het net te vinden.
Inductie datum staat op 29-11. Maar ik hoop dat ons meisje zich voordien zelf aanmeldt. Verders ben ik goedgekeurd voor apk-tje. En ik ga nu zo echt mijn mandje in want ik ben bekaf. Slapen was vannacht weer prut.
  donderdag 15 november 2007 @ 23:00:23 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_54638214
Laatste amaranta-nieuws: ze krijgt nu een ruggenprik en wordt aan de weeėnopwekkers gelegd...
disclaimer
pi_54638217
Nog een vraagje. Maar zijn er meerdere dames die last hebben van een zwaar gevoelige hoofdhuid. Echt bij mijn kruin als ik daar aan mijn haar zit doet het gewoon pijn. Mijn haar is niet vet ofzo. Ik heb het wel gehad met Chantel na haar geboorte, maar ik vraag me af of er iets voor is. Ik kan echt helemaal niks verdragen in mijn haar, en ik heb nogal een enorme bos
pi_54638858
Gr8w8, gefeliciteerd met de geboorte van Roos!
Geniet van jullie kraamtijd samen.

Amaranta, zet hem op!!

Lewis, ja kan resdan kopen (is een shampoo speciaal voor gevoelige en schilferige hoofdhuid), die wil nog wel eens kalmeren.
Mama van Isa en Ties
pi_54639614
Ohw *smelt* Gr8w8 gefeliciteerd!

Amaranta en mex, dat het voor jullie ook maar gauw zover mag zijn!
pi_54640363
Gefeliciteerd met jullie dochter gr8w8!
Wat een mooi meisje al!

Amaranta, wat fijn dat je een ruggenprik gehad hebt! Wat rust tussendoor mag inmiddels wel.
Succes voor jullie!
  vrijdag 16 november 2007 @ 07:48:19 #237
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54642490
Amaranta, ik hoop dat je vandaag uitgerust en wel de bevalling in kunt gaan
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:08:24 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54642630
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 07:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Amaranta, ik hoop dat je vandaag uitgerust en wel de bevalling in kunt gaan
Ik hoop toch eig. voor haar dat ze met die ruggeprik en de opwekkers gewoon al lekker bevallen is vannacht.
Ik ben benieuwd naar een volgende update. Stormqueen, waar zit je?
pi_54642644
Pfft ik hoop het ook voor haar! Wat een uitputtingsslag moet dat geweest zijn!
Saartje
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:15:25 #240
3011 E.T.
pi_54642695
Jeetje Amaranta, wat een marathon
Ik hoop dat je ondertussen verlost bent van je vrachtje en een mooi klein kindje in je armen hebt!
pi_54642787
Jeetje Amaranta, wat moet jij het zwaar hebben!! Ik hoop dat je nu ondertussen wel klaar bent!

Gr8w8, gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
pi_54642808
Ja, ik hoop dat we snel nieuws krijgen dat Amaranta al uuuuren van dr beebje ligt te genieten!
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:36:22 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54642974
Ouders van Roos... van harte! Wat een mooi meisje!
En dat kaartje vind ik echt heel, heel erg mooi en stoer!
pi_54642979
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:24 schreef vamperotica het volgende:
Ja, ik hoop dat we snel nieuws krijgen dat Amaranta al uuuuren van dr beebje ligt te genieten!
dat hoop ik idd ook!

en die Roos... wat n droppie gefeliciteerd!!
pi_54643077
Gefeliciteerd met jullie mooie meisje Gr8w8!
  vrijdag 16 november 2007 @ 08:51:02 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_54643154
Nou, het hoge woord is er uit: Eva, geboren om 3:30, weegt 3100 gram en het gezin maakt het uitstekend!
disclaimer
pi_54643195
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het hoge woord is er uit: Eva, geboren om 3:30, weegt 3100 gram en het gezin maakt het uitstekend!

3 minuutjes te vroeg om helemaal mooi in het topic te passen!
  Nerd met benen vrijdag 16 november 2007 @ 08:55:31 #248
18073 miss_bleu
pi_54643210
manon en noud gefeliciteerd met Roos!
Gaaf kaartje trouwens. Manon zelf gemaakt?
pi_54643226
Amaranta, wat heerlijk!! Eindelijk! Wat een bevalling... Geniet maar lekker van de kleine..
pi_54643273
Amaranta, van harte gefeliciteerd met Eva
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:02:47 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54643306
Jaaaaa! Ze is er! Amaranta en man, van harte!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:03:00 #252
3011 E.T.
pi_54643311
Amaranta en Mex_ onwijs gefeliciteerd met Eva
pi_54643382
Amaranta en Mex eindelijk is ze er dan, jullie dochter! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Ik vind Eva een leuke naam.
pi_54643403
Amarata gefeliciteerd
ik vind Eva ook een leuke naam
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:10:08 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_54643436
Eva is gekozen door de vader van Mex_, die helaas is overleden rond de tijd dat Eva werd gemaakt, hij zal het dus nooit weten, maar wel mooi dat ze haar zo hebben genoemd

En de rest mag Amaranta lekker zelf komen vertellen
disclaimer
pi_54643540
Amaranta en man gefeliciteerd met Eva!
Saartje
pi_54643750
amaranta en mex gefeliciteerd!
pi_54643804
gr8w8 en vriendin gefeliciteerd met Roos

Amaranta en mex gefeliciteerd met Eva
mama van 3 kids!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:01 #259
54772 Silmarwen
pi_54643825
Hey, eindelijk is het dan zover. Gefeliciteerd Amaranta en !
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:30:52 #260
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54643843
Jaaaa!!! Gelukkig is het toch nog snel gegaan op het laatst! gefeliciteerd met Eva!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:35 #261
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54643897
Gr8w8 en Gw8w8-vrouw, gefeliciteerd met Roos
Amaranta en Mex, gefeliciteerd met Eva

Wat een boel meiden ineens hier trouwens
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:34:13 #262
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54643914
Amaranta gefeliciteerd met eva!

en gr8w8 natuurlijk ook met roos!
pi_54644058
Gefeliciteerd met Eva Leuke naam
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:40:32 #264
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54644074
Gr8w8, gefeliciteerd met Roos

Amaranta, gefeliciteerd met Eva
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:44:39 #265
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54644179
Allemaal nieuwe meiden Roos en Eva, gefeliciteerd met jullie ouders
Lekker douchen!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:45:05 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54644190
Amaranta, gefeliciteerd met jullie dochter.
Eva, prachtige naam! Geniet maar van haar!

En gr8w8 en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Roos is ook al een mooie naam, gaat goed met de namen hier. Veel geluk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:58:09 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54644521
Emma, Roos en Eva, drie mooie en ongetwijfeld hele lieve dametjes erbij!!
Piglet, Gr8w8, Amaranta en partners, van harte gefeliciteerd!

En voor alle andere dames die net in hun laatste loodjes zitten of net in hun misselijkheidsfase zitten of in welke fase van de zwangerschap dan ook een
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:59:14 #268
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54644541
gefeliciteerd Gr8wa

Amaranta ook een dikke proficiat
pi_54644646
Eindelijk amaranta, wat zal je opgelucht zijn!

Gefeliciteerd met Eva!
pi_54644673
Hoera! Weer een verse beeb!
Gefeliciteerd Amaranta, met jullie meisje. Lekker een beetje bijkomen nu, tussen de bedrijven door.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54644765
Amaranta & Mex, heel veel geluk gewenst met Eva!
pi_54645423
gr8w8, gefeliciteerd met de geboorte van Roos .

BE, mooie foto!

Amaranta, je hebt er hard voor moeten werken, van harte met de geboorte van Eva !
pi_54645489
Gr8W8 en vrouw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Roos (stoer kaartje)
En Amaranta en man van harte met de geboorte van jullie dochter Eva
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:10:57 #274
14746 k_i_m
pi_54645972
Amaranta en Mex, van harte! . . .

Ik heb net alle papieren voor mijn werk in zitten vullen. Mijn verlof gaat in op 4 februari. Dat is al best wel snel! .
In my life
Why do I smile
pi_54646035
gefeliciteerd Amaranta en wederhelft
en Eva is idd n heel mooie naam!
pi_54646065
Jaahaa! Wat fijn dat ze er is , Gefeliciteerd Amaranta en Mex! Eva, wat een mooie naam!!
pi_54646962
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de felicitaties

Amaranta het klinkt als een zware bevalling, maar nu is ze er dan eindelijk: jullie Eva Van harte gefeliciteerd!
Voor onze dochter hebben we lang getwijfeld tussen Emma en Eva Uiteindelijk heeft de combinatie met onze achternaam de doorslag gegeven voor Emma Maar Eva vind ik dus ook prachtig
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:10:31 #278
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54647385
Eva het duurde ff maar je bent er van Harte Amarante en man
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:27:51 #279
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54647792
gr8w8 en vrouw, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roos.

Amarante en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Eva.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:39:52 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54648036
Amaranta en Mex, gefeliciteerd met de geboorte van Eva!
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:08:10 #281
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54648617
Gr8w8 en vrouw, van harte gefeliciteerd met Roos!!

Amaranta en Mex, jullie gefeliciteerd met Eva!
Mijn afvalstrijd!
pi_54648843
Allemaal meisjes!!!
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:47:38 #283
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54649649
Babyboom!!

Gefelicteerd verse papa's en mama's
pi_54651162
Amaranta, van harte gefeliciteerd met je dochter
Variety is the spice of life
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:46:23 #285
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54651269
Amaranta en man, van harte met jullie dochtertje Eva

gr8w8 en vrouw, proficiat met Roos

Geniet van die leuke, mooie, bijzondere eerste kennismakingen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:48:38 #286
94046 PM-girl
pi_54651339
O, en vamperotica,ik las ergens dat je maar 7 dagen kraamzorg krijgt, wat rot. Kun je niet eens bij een ander bureau informeren?
*
pi_54651492
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Allemaal meisjes!!!
Ja leuk he?!!
pi_54652260
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef PM-girl het volgende:
O, en vamperotica,ik las ergens dat je maar 7 dagen kraamzorg krijgt, wat rot. Kun je niet eens bij een ander bureau informeren?
Ik dacht dat het tegenwoordig zo was dat je altijd een minimum aantal uren zou krijgen? Of hebben ze dat ook alweer laten varen?
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:23:40 #289
103793 kozakken
Living the life
pi_54652295
Gefeliciteerd
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:24:22 #290
94046 PM-girl
pi_54652312
Aantal uren verdeeld over 8 dagen, maar ik las dat bij vamp het wegens drukte maar 7 dagen is.
Ik geloof 40 uren minimaal, ga je voor borstvoeding krijg je 4 uur extra. (en zo ook voor andere redenen, zoals papa die werkt, peuter in huis, etc.)
*
pi_54652399
Ik vind dat soort dingen maar raar Maarja, ik ben zelf ook wel raar

Wij kregen vandaag bericht van het kinderdagverblijf. Blijkbaar is er toch niet op alle dagen plek, ondanks dat wat er toen aangegeven stond op de site. Nou is het pas per 1 april nodig, maar het zou toch behoorlijk triest zijn als je je begin juni al opgeeft, je dan nog geen plek hebt
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:46:57 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_54652864
Amaranta van harte gefeliciteerd met Eva
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:52:55 #293
3011 E.T.
pi_54652982
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Pruk het volgende:

Wij kregen vandaag bericht van het kinderdagverblijf. Blijkbaar is er toch niet op alle dagen plek, ondanks dat wat er toen aangegeven stond op de site. Nou is het pas per 1 april nodig, maar het zou toch behoorlijk triest zijn als je je begin juni al opgeeft, je dan nog geen plek hebt
Paar maanden geleden had ik geinformeerd om een dag te wijzigen.. de wachtlijst voor de donderdag ging over het jaar heen (donderdag lijkt hier in de regio de populairste dag).

Best leuk als je de kinderopvang betaalbaarder maakt.. maar als er nog steeds niet voldoende plek is..

(.. had ik nu niet werkeloos geweest.. )
pi_54653052
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Pruk het volgende:

Pruk, ik zit met hetzelfde... De maandag is nog niet vrij.. Ik heb 25 juni een aanvraag verstuurd... en per 16 mei zijn nu alleen de dinsdag, woensdag en donderdag vrij.... (Je moet je opgeven voordat je zwanger wordt)

Ik heb trouwens geregeld dat ik na mijn zwangerschapsverlof nog maar 4 dagen per week ga werken!! Heerlijk! En wat een lieve baas heb ik toch, hij had er al een soort rekening mee gehouden... En reageerde ook helemaal niet vervelend.
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:11:26 #295
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_54653389
zaterdag 10 november ben ik bevallen van een dochter
esmee heet ze en woog 2440 gram en is 45 cm
het was een zware bevalling en ik ben sinds gister thuis ,ik had een bacterie omdat me vliezen waren gebroken,verder maken wij het goed
pi_54653481
Jaaaaaa daar is ze dan eindelijk
Gefeliciteerd met Esmee!
Saartje
pi_54653662
Glossy, van harte met je dochter en sterkte met herstellen enzo!
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:22:30 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54653712
Gefeliciteerd, glossy! Esmee, ook al een meisje en ook al zo'n mooie naam!
Sterkte met weer opknappen en geniet van je dochter!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:27:05 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54653820
Glossy, gefeliciteerd met je dochter!

PM-girl, papa die werkt is hier geen reden om meer uren te krijgen hoor, dat is echt een extra'tje dan.

Wij zijn net ook weer door de keuring gekomen. 35 weken precies.
Bloeddruk en hartje en alles was netjes en hij ligt zelfs al met zijn koppie in mijn bekken!

Hier geen enkel probleem met de opvang, plek zat zeiden ze toen, ik hoefde niet op een wachtlijst niks. Mazzel dus.
pi_54653908
Wat een meidengolf!
Welkom in de wereld Roos, Eva en Esmee.
mooie namen trouwens!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:33:00 #301
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54653960