abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54602443
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
Oh okee. Nou, we zullen zien hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:42:20 #52
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54602858
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.

BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.

Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
pi_54602936
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.

BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.

Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
Hier heeft Priscil al flink lopen hoesten en daarna begon mijn man ook... Ik ben tot nu toe nog niet aan de beurt geweest...

Pff, mijn buik voelt heel raar. Heel gespannen, alsof de kleine zich uitstrekt en gewoon zo blijft liggen. Onder in mn buik krampt het ook wat. De baby is vandaag echt weer heel actief... mn buik doet er gewoon zeer van...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:51:56 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54603137
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:

Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.

Ik zou zeggen: DOEN!!!

Ik had zo'n ongelofelijke honger na mijn bevalling dat ik wel een hele koe op had gekund. Maar serieus! Het begrip honger kreeg ineens een geheel nieuwe betekenis. Ik heb er een verpleegstertje op uit gestuurd om AL het brood dat ze kon bemachtigen bij me te brengen (om 2 uur 's nachts... ). Dat waren 6 luttele sneetjes, maar die schrokte ik binnen een paar minuten naar binnen en daarna wilde ik meer, meer, MEER!!! Kortom: ik zou die ossenworst zeker in je tas doen!!!
  woensdag 14 november 2007 @ 15:52:51 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603155

Zie... zo gek ben ik nog niet.
pi_54603499
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:

Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
pi_54603534
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
Is dat geen opgeklopt eiwit??
pi_54603604
Ik heb bij m`n 2e bevalling tussen de weeen door nog smakelijk gegeten van bloemkoolprak en een gehaktbal
Amper een uur later is jongste geboren. Tis dus maar net of je trek hebt of niet. Ik zou iig van alles meenemen, dan heb je het voor het grijpen mocht je wel trek hebben
Saartje
pi_54603639
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??

Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
pi_54603672
p_iglet kijk uit dat je er niet in blijft
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 16:14:37 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603692
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef p_iglet het volgende:
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??

Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
Dat wilde ik net gaan zeggen.
Als je zelf mayo maakt doe je dat in principe ook met rauw ei, maar mayo in de winkel is echt wel verhit etc.
En dat is volgens mij ook met negerzoenen zo.
Een snelle google levert iig niet iets op over dat het niet zou mogen.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:17:10 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54603757
Filet Americain in de vriezer doen en als de weeen begonnen zijn eruit halen

Stel je voor dat je op zondag bevalt, of midden in de nacht .. Alle winkels dicht..

Ik had vorige keer dus heerlijk een broodje met veel filet toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis (maar goed dat ik nog even moest wachten in het ziekenhuis op de bloeduitslagen, anders was het nog niet ontdooid geweest )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:18:11 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603777
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.
pi_54603786
Ik ging ook meteen googlen, maar inderdaad ook niets over gevonden...

Zelf gemaakte chocolademouse maak je ook van opgeklopt eiwit...
(ik dacht vroeger altijd dat er in negerzoenen slagroom zat)

Ach, ik hou ook van een ietje door mn macaroni, maar ik lust geen doorbakken ei. Dus af en toe eet ik toch nog een glibberei. (Niet een slap ei, maar bijna slap)
  woensdag 14 november 2007 @ 16:21:17 #65
3011 E.T.
pi_54603851
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.
ja maar die zijn lang zo lekker niet..
Gewoon echte, verse .. van de slager
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54603925
Bij de AH hadden ze een keer filet american met een soort chili smaak erdoor. Die was wel zo vreselijk lekker, maar het was denk ik een eenmalig iets... Daarna nooit meer gezien. Het smaakte zo lekker op een cracotte... Echt als ik eraan denk dan krijg ik honger.

Osseworst vind ik niet lekker.
pi_54604065
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Fake it till you make it...
pi_54604090
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrust popples houd haar mond de volgende keer bij de vk
Popples, ik mag hopen dat je een grapje maakt? Wél melden hoor!
Ik had vanaf week 16 al harde buiken (bleek achteraf, wist ik veel... ), en ben er veel te lang mee doorgelopen. Uiteindelijk wééééééééken bedrust, een dreigende vroeggeboorte en weeënremmers. Niet dat dat je voorland zou zijn hoor, maar neem de signalen van je lijf aub serieus!

Maneki, veel sterkte met het rusthouden.
Ik werd er op een gegeven moment bijna letterlijk knettergek van...

BE, wat naar zeg, van die inbraakpoging, getver.

K_i_m, sterkte.
En last but not least: You gó Amaranta!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54604153
Oh, en sorry voor mijn inbreuk op jullie culinaire onderonsje.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:51:42 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54604732
Ik ben om 11 uur s middags bevallen, en s avonds had mijn schoonmoeder filet americain en osseworst gehaald Mjam.
Die osseworst... alsof er een engeltje over je tong piest... *kwijl*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54604883
Amaranta zal al wel een flink eind op weg zijn!!! Misschien is de kleine er al??
pi_54604904
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
pi_54604972
Ouch, ja, dat kan dus mss nog wel even duren.
Sterkte hoor!
  woensdag 14 november 2007 @ 17:00:53 #74
3011 E.T.
pi_54604987
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
he, wat jammerr
pi_54604989
Ik vind het heerlijk dat ik gewoon pate enzo mag vreten omdat mijn vitamine A aan de lage kant is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')