abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54602443
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
Oh okee. Nou, we zullen zien hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:42:20 #52
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54602858
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.

BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.

Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
pi_54602936
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.

BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.

Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
Hier heeft Priscil al flink lopen hoesten en daarna begon mijn man ook... Ik ben tot nu toe nog niet aan de beurt geweest...

Pff, mijn buik voelt heel raar. Heel gespannen, alsof de kleine zich uitstrekt en gewoon zo blijft liggen. Onder in mn buik krampt het ook wat. De baby is vandaag echt weer heel actief... mn buik doet er gewoon zeer van...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 14 november 2007 @ 15:51:56 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54603137
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:

Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.

Ik zou zeggen: DOEN!!!

Ik had zo'n ongelofelijke honger na mijn bevalling dat ik wel een hele koe op had gekund. Maar serieus! Het begrip honger kreeg ineens een geheel nieuwe betekenis. Ik heb er een verpleegstertje op uit gestuurd om AL het brood dat ze kon bemachtigen bij me te brengen (om 2 uur 's nachts... ). Dat waren 6 luttele sneetjes, maar die schrokte ik binnen een paar minuten naar binnen en daarna wilde ik meer, meer, MEER!!! Kortom: ik zou die ossenworst zeker in je tas doen!!!
  woensdag 14 november 2007 @ 15:52:51 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603155

Zie... zo gek ben ik nog niet.
pi_54603499
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:

Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
pi_54603534
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
Is dat geen opgeklopt eiwit??
pi_54603604
Ik heb bij m`n 2e bevalling tussen de weeen door nog smakelijk gegeten van bloemkoolprak en een gehaktbal
Amper een uur later is jongste geboren. Tis dus maar net of je trek hebt of niet. Ik zou iig van alles meenemen, dan heb je het voor het grijpen mocht je wel trek hebben
Saartje
pi_54603639
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??

Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
pi_54603672
p_iglet kijk uit dat je er niet in blijft
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 16:14:37 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603692
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef p_iglet het volgende:
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??

Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
Dat wilde ik net gaan zeggen.
Als je zelf mayo maakt doe je dat in principe ook met rauw ei, maar mayo in de winkel is echt wel verhit etc.
En dat is volgens mij ook met negerzoenen zo.
Een snelle google levert iig niet iets op over dat het niet zou mogen.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:17:10 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54603757
Filet Americain in de vriezer doen en als de weeen begonnen zijn eruit halen

Stel je voor dat je op zondag bevalt, of midden in de nacht .. Alle winkels dicht..

Ik had vorige keer dus heerlijk een broodje met veel filet toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis (maar goed dat ik nog even moest wachten in het ziekenhuis op de bloeduitslagen, anders was het nog niet ontdooid geweest )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:18:11 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54603777
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.
pi_54603786
Ik ging ook meteen googlen, maar inderdaad ook niets over gevonden...

Zelf gemaakte chocolademouse maak je ook van opgeklopt eiwit...
(ik dacht vroeger altijd dat er in negerzoenen slagroom zat)

Ach, ik hou ook van een ietje door mn macaroni, maar ik lust geen doorbakken ei. Dus af en toe eet ik toch nog een glibberei. (Niet een slap ei, maar bijna slap)
  woensdag 14 november 2007 @ 16:21:17 #65
3011 E.T.
pi_54603851
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.
ja maar die zijn lang zo lekker niet..
Gewoon echte, verse .. van de slager
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54603925
Bij de AH hadden ze een keer filet american met een soort chili smaak erdoor. Die was wel zo vreselijk lekker, maar het was denk ik een eenmalig iets... Daarna nooit meer gezien. Het smaakte zo lekker op een cracotte... Echt als ik eraan denk dan krijg ik honger.

Osseworst vind ik niet lekker.
pi_54604065
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Fake it till you make it...
pi_54604090
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrust popples houd haar mond de volgende keer bij de vk
Popples, ik mag hopen dat je een grapje maakt? Wél melden hoor!
Ik had vanaf week 16 al harde buiken (bleek achteraf, wist ik veel... ), en ben er veel te lang mee doorgelopen. Uiteindelijk wééééééééken bedrust, een dreigende vroeggeboorte en weeënremmers. Niet dat dat je voorland zou zijn hoor, maar neem de signalen van je lijf aub serieus!

Maneki, veel sterkte met het rusthouden.
Ik werd er op een gegeven moment bijna letterlijk knettergek van...

BE, wat naar zeg, van die inbraakpoging, getver.

K_i_m, sterkte.
En last but not least: You gó Amaranta!!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54604153
Oh, en sorry voor mijn inbreuk op jullie culinaire onderonsje.
  woensdag 14 november 2007 @ 16:51:42 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54604732
Ik ben om 11 uur s middags bevallen, en s avonds had mijn schoonmoeder filet americain en osseworst gehaald Mjam.
Die osseworst... alsof er een engeltje over je tong piest... *kwijl*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54604883
Amaranta zal al wel een flink eind op weg zijn!!! Misschien is de kleine er al??
pi_54604904
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
pi_54604972
Ouch, ja, dat kan dus mss nog wel even duren.
Sterkte hoor!
  woensdag 14 november 2007 @ 17:00:53 #74
3011 E.T.
pi_54604987
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
he, wat jammerr
pi_54604989
Ik vind het heerlijk dat ik gewoon pate enzo mag vreten omdat mijn vitamine A aan de lage kant is
pi_54605015
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.

De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.
  woensdag 14 november 2007 @ 17:07:19 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54605110
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Ik 'ken' osseworst pas sinds Sonja Bakker maar het is echt zo superlekker. Beetje pittig!
Nou, hmmm... beter maar gewoon over ophouden. Nog een paar weekjes maar...

Amaranta, jammer dat het nog niet echt door wil zetten. Wie weet vannacht... hopelijk gaat het je lukken tussendoor nog wat te slapen oid.
pi_54605116
quote:
Dat is niet leuk!!

Nou sterkte dan maar vannacht..

Je bent nu al wel even bezig zeg!! Nou ik hoop maar dat het gewoon opeens heel hard gaat!
pi_54605150
quote:
Nou, met goede moed verder dan. Het is in elk geval een begin. En waar een begin is, is ook een eind.
pi_54605217
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
pi_54605230
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
Nou daar ziet het dan wel naar uit!
pi_54605326
moonah ik heb het de vorige keer aangegeven en 2 keer laten testen voor blaasontsteking maar dat was het niet. toen heb ik haar op aanraden van de assistent van de ha even gebeld en het enige wat ze zegt is dat ik een strakere onderbroek aan moet om de baarmoeder zo dicht mogelijk bij de buik te houden. maar dat helpt voor geen meter. dus het enige wat ik nu nog doe is makkelijke boodschappen en voor renske zorgen de rest af en toe een klusje verder kan ik niks. ik kan me nog heel goed je verhaal voor de geest halen.

ik ben op zaterdag(30-12) bevallen. de dagen erna was het oud en nieuw. dus het eerste wat ik op het briefje schreef was filet american en biefstuk

amaranta succes
mama van 3 kids!
pi_54605510
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet american Dat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
pi_54605529
Ik vind het beide heel erg vies
  woensdag 14 november 2007 @ 17:26:31 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54605544
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet american Dat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
Sorry! Da's wel heel naar dan!
  woensdag 14 november 2007 @ 17:26:38 #86
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54605548
Amaranta succes en sterkte !!
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_54606550
Ja maar ik he.. ík kreeg een Carpacio ontbijt (?!) na de bevalling
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54606681
Toen wij vrijdag uit eten gingen was de amuse met carpaccio. Toen kreeg ik een andere van die meneer
En omdat ik zo zielig was dat ik geen biefstuk kon nemen kreeg ik extra gebakken champignonnetjes gratis van die andere meneer
pi_54607715
quote:
Ik eet helemaal geen vlees meer Enkel af en toe nog eens een keertje sushi (vis dus).

Amanta, ik hoop dat het doorzet morgen..
  woensdag 14 november 2007 @ 19:40:25 #90
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54608668
Amaranta succes vanavond/vannacht. Dat je maar snel je baby in je armen mag houden.
  Jubileum moderator woensdag 14 november 2007 @ 19:47:12 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54608829
Maneki wat vervelend bedrust. Dat is bij je eerste al moeilijk, en het lijkt me helemaal onmogelijk als je al 2 knulletjes hebt rondlopen. Kan me goed voorstellen dat je stevig baalt nu, natuurlijk is het voor een goed doel maar je wilt ook je gezin draaiende houden.
Sterkte!

Amaranta heel erg veel succes en sterkte! Zet hem op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54609241
Hier vandaag maar ook eens een telefoontje gewaagd omdat ik zo een pijn in mijn linkeronderbuik had. Had er vannacht ook erg slecht door geslapen. Eerst naar de vk gebeld, zo van anders moet ik daar toch van ha naar toe bellen. Zij kon niet zeggen wat het zou kunnen zijn. Het is geen verstopping, maar juist makkelijke ontlasting en toch doet ontlasting pijn? Vaag, de ha kwam met het idee, omdat verder allles normaal is, dat ik een milde buikgriep heb. Aha en toe viel alles op zijn plaats. De ontlasting, pijn, misselijkheid noem maar op. Nu moet ik terugbellen als ik er ook overgeven bijkrijg zodat ze me goed in de gaten kunnen houden. Gelukkig voel ik me wel prima, op het naar de wc lopen na dan. Toch maar goed dat ik heb gebeld.

Osseworst heb ik na de bevalling van Merlijn ook veel gegeten. Nu wil een broodje filet americain na de bevalling. Word zo niet goed van de reclame van AH waar de filet in de aanbieding is of filet proeven bij de hema of de Jumbo . Gelukkig had mijn man laatst zoiets van misschien bete van niet, zielig voor Miranda, anders had hij wel gepakt. Lief he.

Vandaag ook kraampakket gehad, moet zeggen dat de vorige keer die 2 pakken kraamverbanden niet genoeg waren hoor, pas na twee weken normaal kotex gaan dragen. Hier wordt voor de zekerheid alvast meer bijgehaald denk ik, lijkt me niet zo handig als we ervoor naar de dienstdoende weekendapotheek moeten als het toch nodig blijkt te zijn.

Ben hier heel erg bang om op 4 februari, 's middags te bevallen, want dan mogen ze de carnavalsoptocht onderbreken zodat de vk de wijk in kan, of wij eruit. De wijk is dan helemaal dicht door de omtrekkende optocht. Ergens is die datum voor mij de datum. Liever niet de dag erna, zijn dan al genoeg jarigen.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 20:05:00 #93
43556 miss_dynastie
pi_54609305
quote:
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
pi_54609311
Maneki sterkte met je bedrust.

Amaranta succes
pi_54609463
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:03 schreef Moonah het volgende:
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.

De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.
Of "de-ze-wee-gaat-weg" en ze dan niet gaan mixen, want dan krijg je "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"
Fake it till you make it...
pi_54609607
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
Vertel Ik weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
pi_54610992
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Nijna het volgende:
de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"
Ik zeg niks!
Dat heb ik dus letterlijk gedacht tijdens mijn bevalling. Ik was zo van de kaart dat ik alles door elkaar haalde. Tot het op een gegeven moment tot me doordrong dat er iets niet klopte in wat ik dacht... Check mijn bevallingsverhaal...
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:12:44 #98
43556 miss_dynastie
pi_54611267
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Vertel Ik weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
3 ons biefstuk of tartaar- 2 a 3 el mayonaise - 2 tl pittige mosterd - 2 tl paprikapoeder - 2 tl chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout. En dan het vlees fijn maken met je keukenmachine of door de slager laten doen, mixen met mayo, mosterd, paprikapoeder, chilipoeder. Tabasco, worchestershiresaus, peper, zout naar smaak. Errug lekker
pi_54611598
Kreeg vandaag een brief van het kraamzorggebeuren hier.... Dat ze geen 8, maar 7 dagen zorg kunnen bieden omdat het veuls te druk is in die periode....Als ik een tweeling krijg, of met keizersnee beval dan kan ik opeens 9 dagen krijgen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54611629
Dat receptje gaan we "strax" maar eens uitproberen!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')