Oh okee.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, maar als je in week 37 geboren wordt met anderhalve week groeiachterstand is het eerst zolang couveuse ben ik bang, dus dat is toch minder.
Hier heeft Priscil al flink lopen hoesten en daarna begon mijn man ook... Ik ben tot nu toe nog niet aan de beurt geweest...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
Deliedje, ik vermeld ook niet mijn hele adres hoor hahah plaats niet eens foto's van mijn kind op het net dus laat staan dat ik mijn adres hier vermeld. De beetslaan is lang en als ze overal moeten aanbellen/kijken waar ik woon zijn ze wel even bezig.
BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.
Hier net bij de vk geweest even een zwangerschapsverklaring opgehaald pfff dat uwv en die bedrijfsarts blijven maar zeuren.
Meteen wat boodschapjes gedaan en een muts, sjaal en wanten voor Mara gekocht en toen moest ik nog de trap op men dat lopen word echt klote.
Vooral omdat ik maar 3 uur geslapen heb vannacht. Mara was ziek hoesten en proesten, veel slijm opgeven. Hmm zit je ook echt op te wachten he. Man naar Mara haar kamer verbannen en zij bij mij in bed zodat ik niet iedere keer in en uit bed moest.
Maar men dat is echt geen pretje en hopelijk neem ik het niet over van haar.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Wennie, ik zit er ernstig over na te denken om een osseworstje in mijn ziekenhuistas te stoppen.
Althans... in de koelkast klaar te leggen zeg maar.
Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef klein_spookje het volgende:
BE die ossworst haha. Een broodje filet american of een negerzoen jummie dat lijkt me wel wat. Daar heb ik wel trek in. Maar nu stil ik mijn honger wel met chocolade en melk of een heerlijke witte boterham met old amsterdam jummie.
Is dat geen opgeklopt eiwit??quote:Op woensdag 14 november 2007 16:07 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Wat is er mis met negerzoenen als je zwanger bent??
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef p_iglet het volgende:
WHahahahahahahahaahhhahahahaahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Als dat rauw opgeklopt eiwit zou zijn, zouden we dat dan aan jonge kinderen geven??
Zit wel eiwit in, maar das hardstikke machinaal bewerkt hoor. Negerzoenen zijn echt wel veilig hoor als je zwanger bent.
ja maar die zijn lang zo lekker niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan ook van die langer houdbare rolletjes halen E.T., zoals osseworst ook verpakt is.
Ik denk dat ik die gewoon haal en aan stinkie voer elke keer als het over de datum gaat.![]()
Popples, ik mag hopen dat je een grapje maakt? Wél melden hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
maneki vbalen zeg dat je toch zo een pijn hebt maar helemaal bedrustpopples houd haar mond de volgende keer bij de vk
he, wat jammerrquote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
Ik 'ken' osseworst pas sinds Sonja Bakkerquote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Dat is niet leuk!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
Nou, met goede moed verder dan. Het is in elk geval een begin. En waar een begin is, is ook een eind.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
Nou daar ziet het dan wel naar uit!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet americanDat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
![]()
Ik eet helemaal geen vlees meerquote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet americanDat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
![]()
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)quote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
Of "de-ze-wee-gaat-weg" en ze dan niet gaan mixen, want dan krijg je "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:03 schreef Moonah het volgende:
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.![]()
De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.![]()
Vertelquote:Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
Ik zeg niks!quote:
3 ons biefstuk of tartaar- 2 a 3 el mayonaise - 2 tl pittige mosterd - 2 tl paprikapoeder - 2 tl chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout. En dan het vlees fijn maken met je keukenmachine of door de slager laten doen, mixen met mayo, mosterd, paprikapoeder, chilipoeder. Tabasco, worchestershiresaus, peper, zout naar smaak. Errug lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
VertelIk weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |