Ik 'ken' osseworst pas sinds Sonja Bakkerquote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Nijna het volgende:
Afgelopen weekend heb ik weer eens een broodje filet americain gegeten, tijdens de zwangerschap ook helemaal geen trek in gehad. Osseworst, nog nooit gehad.
Ben wel weer aan de leverpastei geweest, yumm.
Dat is niet leuk!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
Nou, met goede moed verder dan. Het is in elk geval een begin. En waar een begin is, is ook een eind.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef amaranta het volgende:
nee. helaas, weeen blijven zo om de 8 min komen, ze worden wel sterker.... wordt een lange nacht ben ik bang
Nou daar ziet het dan wel naar uit!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
nou ja, als ze morgen komt heb ik de ehvtopicpoule gewonnen
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet americanDat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
![]()
Ik eet helemaal geen vlees meerquote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet americanDat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
![]()
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)quote:Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
![]()
Of "de-ze-wee-gaat-weg" en ze dan niet gaan mixen, want dan krijg je "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:03 schreef Moonah het volgende:
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.![]()
De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.![]()
Vertelquote:Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
Ik zeg niks!quote:
3 ons biefstuk of tartaar- 2 a 3 el mayonaise - 2 tl pittige mosterd - 2 tl paprikapoeder - 2 tl chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout. En dan het vlees fijn maken met je keukenmachine of door de slager laten doen, mixen met mayo, mosterd, paprikapoeder, chilipoeder. Tabasco, worchestershiresaus, peper, zout naar smaak. Errug lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
VertelIk weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
![]()
Met 37 weken, Droeke... vanaf dat moment 'mag' je namelijk bevallen... Dus in jouw geval willen we je vanaf vandaag dagelijks zien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Droeke het volgende:
Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
in 't begin?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes
Silmarwen beterschap!!
Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweestIk kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
![]()
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavondquote:Chardella zit nog op d'r plek, amaranta heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeën kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeën zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Ik dacht al even, gisteren zei je dat je nog lang geen kinderen wildequote:Op donderdag 15 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
[..]
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
Dat had ik al door....quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
bij het voorverpakte boterhamvlees, in een rolletje van een centimeter of 15quote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:Lily!
![]()
Ik ga straks maar eens langs de AH.Waar moet dat ergens liggen?
Ze slaapt als een roosjequote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:Lily!
![]()
Ik ga straks maar eens langs de AH.Waar moet dat ergens liggen?
Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
Weet je ook wat het wordt??quote:Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
Trusten Amaranta!En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
![]()
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden![]()
Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aanDuimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien![]()
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?quote:
Nou...quote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
Hoezo in het begin...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes
Silmarwen beterschap!!
Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweestIk kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
![]()
Beter dan een olifantquote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
Ik had hetzelfde ideequote:Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Beter dan een olifant![]()
Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!![]()
Oh... nou, die vatte ik iig niet zo op. Hij is toch ook grote broer straks? Saskia is toch net zo goed grote zus straks als het een jongetje zou zijn?quote:
Behalve als Saskia niet geduimd heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |