abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 14 november 2007 @ 19:47:12 #91
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54608829
Maneki wat vervelend bedrust. Dat is bij je eerste al moeilijk, en het lijkt me helemaal onmogelijk als je al 2 knulletjes hebt rondlopen. Kan me goed voorstellen dat je stevig baalt nu, natuurlijk is het voor een goed doel maar je wilt ook je gezin draaiende houden.
Sterkte!

Amaranta heel erg veel succes en sterkte! Zet hem op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54609241
Hier vandaag maar ook eens een telefoontje gewaagd omdat ik zo een pijn in mijn linkeronderbuik had. Had er vannacht ook erg slecht door geslapen. Eerst naar de vk gebeld, zo van anders moet ik daar toch van ha naar toe bellen. Zij kon niet zeggen wat het zou kunnen zijn. Het is geen verstopping, maar juist makkelijke ontlasting en toch doet ontlasting pijn? Vaag, de ha kwam met het idee, omdat verder allles normaal is, dat ik een milde buikgriep heb. Aha en toe viel alles op zijn plaats. De ontlasting, pijn, misselijkheid noem maar op. Nu moet ik terugbellen als ik er ook overgeven bijkrijg zodat ze me goed in de gaten kunnen houden. Gelukkig voel ik me wel prima, op het naar de wc lopen na dan. Toch maar goed dat ik heb gebeld.

Osseworst heb ik na de bevalling van Merlijn ook veel gegeten. Nu wil een broodje filet americain na de bevalling. Word zo niet goed van de reclame van AH waar de filet in de aanbieding is of filet proeven bij de hema of de Jumbo . Gelukkig had mijn man laatst zoiets van misschien bete van niet, zielig voor Miranda, anders had hij wel gepakt. Lief he.

Vandaag ook kraampakket gehad, moet zeggen dat de vorige keer die 2 pakken kraamverbanden niet genoeg waren hoor, pas na twee weken normaal kotex gaan dragen. Hier wordt voor de zekerheid alvast meer bijgehaald denk ik, lijkt me niet zo handig als we ervoor naar de dienstdoende weekendapotheek moeten als het toch nodig blijkt te zijn.

Ben hier heel erg bang om op 4 februari, 's middags te bevallen, want dan mogen ze de carnavalsoptocht onderbreken zodat de vk de wijk in kan, of wij eruit. De wijk is dan helemaal dicht door de omtrekkende optocht. Ergens is die datum voor mij de datum. Liever niet de dag erna, zijn dan al genoeg jarigen.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 20:05:00 #93
43556 miss_dynastie
pi_54609305
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Willen jullie alstublieft nou je mond houden over osseworst en filet american Dat is wel zo schandalig lekker maar dat kan ik hier toch echt niet krijgen
Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
pi_54609311
Maneki sterkte met je bedrust.

Amaranta succes
pi_54609463
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:03 schreef Moonah het volgende:
Kut, nu heb ik mijn bevallingsmantra in mijn hoofd.

De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug.
Of "de-ze-wee-gaat-weg" en ze dan niet gaan mixen, want dan krijg je "de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"
Fake it till you make it...
pi_54609607
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wel biefstuk? Daar kan je vrij makkelijk zelf filet americain mee maken (nou ja, als de baby er is dan)
Vertel Ik weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
pi_54610992
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Nijna het volgende:
de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg"
Ik zeg niks!
Dat heb ik dus letterlijk gedacht tijdens mijn bevalling. Ik was zo van de kaart dat ik alles door elkaar haalde. Tot het op een gegeven moment tot me doordrong dat er iets niet klopte in wat ik dacht... Check mijn bevallingsverhaal...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 21:12:44 #98
43556 miss_dynastie
pi_54611267
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Vertel Ik weet wel dat ik er gehakt van kan laten maken, maar dan is het nog vrij grof. En die saus hebben ze hier niet joh. Maar als je een recept hebt, laat het me maar weten. Ben ik wel voor in
3 ons biefstuk of tartaar- 2 a 3 el mayonaise - 2 tl pittige mosterd - 2 tl paprikapoeder - 2 tl chilipoeder - tabasco - worchestershiresaus - peper - zout. En dan het vlees fijn maken met je keukenmachine of door de slager laten doen, mixen met mayo, mosterd, paprikapoeder, chilipoeder. Tabasco, worchestershiresaus, peper, zout naar smaak. Errug lekker
pi_54611598
Kreeg vandaag een brief van het kraamzorggebeuren hier.... Dat ze geen 8, maar 7 dagen zorg kunnen bieden omdat het veuls te druk is in die periode....Als ik een tweeling krijg, of met keizersnee beval dan kan ik opeens 9 dagen krijgen...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54611629
Dat receptje gaan we "strax" maar eens uitproberen!!
  woensdag 14 november 2007 @ 21:29:30 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54611820
Lewis, bij de slager vragen of ze het gehakt dan nog een keer of 2 door de molen willen halen. Zo maakten we namelijk filet toen ik daar werkte vroeger, vlees 2 of 3 keer draaien. Dan is het net even wat fijner.
En dan het recept van Miss_D dus!
pi_54612529
Amaranta succes!
Wel leuk hoor, alle verhalen lezen. Komt een boel naar boven.
Gelukkig lustte ik geen flet american en biefstuk. (nog niet)
  woensdag 14 november 2007 @ 22:34:21 #103
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54613861
Amaranta, heel veel succes!!! Nog ff en dan is het kindje er en kunnen jullie echt gaan genieten van het samenzijn.

Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54614625
Amaranta... wat maak jij het spannend zeg! Heb met je te doen, zulk heftig voorwerk. Ik duim voor je dat het nu snel door gaat zetten en dat het dan alsnog een vlotte bevalling mag worden.

Filet American.... zucht... Dat is echt het enige wat ik echt mis. Mijn vlees heb ik toch liever doorbakken, ook mijn biefstuk, en franse kaas vind ik smerig. Af en toe een broodje met leverpastei mag, hoewel ik daar weinig gebruik van maak. Andere dingen mijdt ik niet (soft-ijs en milkshakes zitten overigens bijna altijd in machines die zichzelf pasteuriseren!) of mis ik niet. Maar filet american... mag ik al bevallen???

Ik ben zenuwachtig voor morgen. Moet om 15.00 naar de vlos voor een nekplooimeting. En nu roep ik al een paar weken dat het eigenlijk toch niet uitmaakt omdat we alleen de bijkomende lichamelijke afwijkingen een probleem zouden vinden i.v.m. de overige kinders en dat we daar pas zekerheid over hebben met de 20weken-echo, dat het downsyndroom op zich ons er niet toe doet, blablabla... Natuurllijk doet het ertoe! Natuurlijk willen we graag een kindje dat net zo gezond en 'perfect' is als onze andere kinderen. Wat niet wil zeggen dat we het weg laten halen als het niet perfect is, maar het zal natuurlijk wel even flink slikken zijn als we wel een verhoogde kans op een kindje met downsyndroom maken. En ondanks dat mijn gevoel goed is, maak ik me er toch zenuwachtig over, bahbahbah.
Ik heb trouwens 2 weken geleden al bloed laten prikken. De 1e verloskundige zei dat je dan waarschijnlijk direct de uitslag van de combinatietest zou krijgen, maar de dame van de termijnecho (die ook de nekplooimeting morgen doet) had het er volgens mij over dat ook de uitslag van de nekplooimeting eerst naar het VU gaat en dat die de berekening maken. Beetje vreemd, want als de uitslag van het bloed er is, ze weten mijn leeftijd, met de uitslag van de nekplooi, dan is het toch niet zo moeilijk om die berekening direct te maken??? (Anders gaat er ook nog weer een weekend over heen... ) Mijn man gaat namelijk waarschijnlijk niet mee omdat de kids dan nog slapen en vind het zo zielig om ze uit bed te moeten trekken, dat is al een beetje te vaak gebeurd deze week. Maar als ik de uitslag meteen krijg, heb ik hem er liever bij. Iemand met ervaring hier? Hoe ging dat bij jou/jullie?
pi_54614680
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Droeke het volgende:
Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
Met 37 weken, Droeke... vanaf dat moment 'mag' je namelijk bevallen... Dus in jouw geval willen we je vanaf vandaag dagelijks zien...
pi_54616947
jeetje wat zijn jullie hard gegaan vandaag!

Amaranta~!! Sterkte! Spannend hoor!
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 15 november 2007 @ 06:25:06 #107
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_54617876
Amaranta, misschien heb je je kleintje al in je armen, zo niet dan nog even heel veel succes gewenst!

Ik wil even kwijt dat ik mijn man zo lief vind nu Vanavond in de winkel nog wat laatste spulletjes kopen voor het ledikantje en we praten zo een beetje over de baby in bad doen en een geboorteplan schrijven. Komt ie er zelf mee dat ie graag naar cursus wil 1 deze weken voor de verzorging, hoe vast te houden ect van de baby. Want dan kan hij mij tenminste meehelpen met de baby.
Vind ik toch wel heel lief dat die dat wilt leren voordat de kleine er is

[ Bericht 3% gewijzigd door Renda op 15-11-2007 06:32:04 ]
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 15 november 2007 @ 06:27:15 #108
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_54617879
Mammietje, veel succes vandaag!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 15 november 2007 @ 07:33:19 #109
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54618060
Vandaag maar ziek gemeld. Ik werd vannacht snakkend naar adem wakker en had nog wel ventolin genomen voor ik ging slapen. Nu piep ik weer met mijn ademhaling dus zometeen de huisarts maar even bellen. Ik heb het nog nooit zo erg gehad sinds mijn 12-de ofzo.

Mammietje, spannend hoor. Heel veel succes vandaag!

Vraag me af hoe het met Amaranta gaat!
pi_54618120
Silmarwen ik heb zelf astma en normaal gebruik ik ventolin en flixotide, sinds ik zwanger ben gebruik ik beclametason in combinatie met ventolin. Scheelt ook een hoop benauwde nachten.
pi_54618383
Morgen...
is er al een verse beeb??
Bah.. benauwde nachten zijn niet fijn!!
Heb er zelf gelukkig geen last van( op wat "gewone" verkoudsheidbenauwdheid enzo na) Maar mn miniminimonster zo af en toe wel..
Andere minimonster zit op dit moment ziekjes voor de tv, Bumba te kijken... Hij is gelukkig niet echt ziek, was gister op school in de poppenhoek in slaap gevallen en heeft de hele dag wel over buikpijn geklaagd....Had ook 39,9 koorts, maar was verderheerlijk vrolijk enzo...

Maar dat hoort natuurlijk heul niet hier thuis!!
pi_54618606
voor Amaranta, hoop dat het doorzet!

Wat leuk al die mensen hier in de buurt. Ticootje, je woont heel dicht bij mij in de buurt!

Michel had 's avodns na de geboorte van Amber eenheerlijke maaltijd gemaakt met een zalige rode biefstuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54618649
Silmarwen, sterkte met de benauwdheid, ik hoop dat er iets tegen te vinden is.

Amaranta, hoe was je nacht?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54618738
En nou gaan we ophouden over al dat lekers... Ik moet zo boodschappen gaan doen!
pi_54619177
Altijd eerst eten voordat je de supermarkt in gaat!

Vannacht heb ik weer wakkergeleden van de pijn in mn rug. Het was een tijdje weg... Als ik dus op mn rug ga liggen wordt de kleine wakker en kan ik niet slapen omdat er dan flink geschopt wordt. Dus dan draai ik maar weer op mn zij, dan houd het schoppen op, maar dan doet mn rug pijn. En als ik dat een paar keer herhaal worden mn katten chagerijnig omdat ik niet stil lig... Wat een nacht weer....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54619229
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweest Ik kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
pi_54619242
Misschien de katten dan niet op je slaapkamer laten overnachten?
pi_54619254
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweest Ik kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
in 't begin?
  donderdag 15 november 2007 @ 09:34:33 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54619301
Amaranta! Joehoe! Hoe is het vannacht gegaan?

Mammietje, sterkte met de meting, natuurlijk is het spannend, ook al zou je niet per se iets met de uitslag doen.

Sil, sterkte, ik ken het helemaal niet, maar het klinkt heel naar...
pi_54619315
Pruk, dat heeft weinig zin, dan gaan ze aan de deur krabben....door het huis rennen...donderstralen tot ik de deur weer opendoe...

Bla: Ik ben altijd vervelend, daar heb ik geen zwangerschap voor nodig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')