Hier vandaag maar ook eens een telefoontje gewaagd omdat ik zo een pijn in mijn linkeronderbuik had. Had er vannacht ook erg slecht door geslapen. Eerst naar de vk gebeld, zo van anders moet ik daar toch van ha naar toe bellen. Zij kon niet zeggen wat het zou kunnen zijn. Het is geen verstopping, maar juist makkelijke ontlasting en toch doet ontlasting pijn? Vaag, de ha kwam met het idee, omdat verder allles normaal is, dat ik een milde buikgriep heb. Aha en toe viel alles op zijn plaats. De ontlasting, pijn, misselijkheid noem maar op. Nu moet ik terugbellen als ik er ook overgeven bijkrijg zodat ze me goed in de gaten kunnen houden.

Gelukkig voel ik me wel prima, op het naar de wc lopen na dan. Toch maar goed dat ik heb gebeld.
Osseworst heb ik na de bevalling van Merlijn ook veel gegeten.

Nu wil een broodje filet americain na de bevalling. Word zo niet goed van de reclame van AH waar de filet in de aanbieding is of filet proeven bij de hema of de Jumbo

. Gelukkig had mijn man laatst zoiets van misschien bete van niet, zielig voor Miranda, anders had hij wel gepakt.

Lief he.
Vandaag ook kraampakket gehad, moet zeggen dat de vorige keer die 2 pakken kraamverbanden niet genoeg waren hoor, pas na twee weken normaal kotex gaan dragen. Hier wordt voor de zekerheid alvast meer bijgehaald denk ik, lijkt me niet zo handig als we ervoor naar de dienstdoende weekendapotheek moeten als het toch nodig blijkt te zijn.
Ben hier heel erg bang om op 4 februari, 's middags te bevallen, want dan mogen ze de carnavalsoptocht onderbreken zodat de vk de wijk in kan, of wij eruit. De wijk is dan helemaal dicht door de omtrekkende optocht.

Ergens is die datum voor mij de datum. Liever niet de dag erna, zijn dan al genoeg jarigen.