abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 21:29:30 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54611820
Lewis, bij de slager vragen of ze het gehakt dan nog een keer of 2 door de molen willen halen. Zo maakten we namelijk filet toen ik daar werkte vroeger, vlees 2 of 3 keer draaien. Dan is het net even wat fijner.
En dan het recept van Miss_D dus!
pi_54612529
Amaranta succes!
Wel leuk hoor, alle verhalen lezen. Komt een boel naar boven.
Gelukkig lustte ik geen flet american en biefstuk. (nog niet)
  woensdag 14 november 2007 @ 22:34:21 #103
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54613861
Amaranta, heel veel succes!!! Nog ff en dan is het kindje er en kunnen jullie echt gaan genieten van het samenzijn.

Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54614625
Amaranta... wat maak jij het spannend zeg! Heb met je te doen, zulk heftig voorwerk. Ik duim voor je dat het nu snel door gaat zetten en dat het dan alsnog een vlotte bevalling mag worden.

Filet American.... zucht... Dat is echt het enige wat ik echt mis. Mijn vlees heb ik toch liever doorbakken, ook mijn biefstuk, en franse kaas vind ik smerig. Af en toe een broodje met leverpastei mag, hoewel ik daar weinig gebruik van maak. Andere dingen mijdt ik niet (soft-ijs en milkshakes zitten overigens bijna altijd in machines die zichzelf pasteuriseren!) of mis ik niet. Maar filet american... mag ik al bevallen???

Ik ben zenuwachtig voor morgen. Moet om 15.00 naar de vlos voor een nekplooimeting. En nu roep ik al een paar weken dat het eigenlijk toch niet uitmaakt omdat we alleen de bijkomende lichamelijke afwijkingen een probleem zouden vinden i.v.m. de overige kinders en dat we daar pas zekerheid over hebben met de 20weken-echo, dat het downsyndroom op zich ons er niet toe doet, blablabla... Natuurllijk doet het ertoe! Natuurlijk willen we graag een kindje dat net zo gezond en 'perfect' is als onze andere kinderen. Wat niet wil zeggen dat we het weg laten halen als het niet perfect is, maar het zal natuurlijk wel even flink slikken zijn als we wel een verhoogde kans op een kindje met downsyndroom maken. En ondanks dat mijn gevoel goed is, maak ik me er toch zenuwachtig over, bahbahbah.
Ik heb trouwens 2 weken geleden al bloed laten prikken. De 1e verloskundige zei dat je dan waarschijnlijk direct de uitslag van de combinatietest zou krijgen, maar de dame van de termijnecho (die ook de nekplooimeting morgen doet) had het er volgens mij over dat ook de uitslag van de nekplooimeting eerst naar het VU gaat en dat die de berekening maken. Beetje vreemd, want als de uitslag van het bloed er is, ze weten mijn leeftijd, met de uitslag van de nekplooi, dan is het toch niet zo moeilijk om die berekening direct te maken??? (Anders gaat er ook nog weer een weekend over heen... ) Mijn man gaat namelijk waarschijnlijk niet mee omdat de kids dan nog slapen en vind het zo zielig om ze uit bed te moeten trekken, dat is al een beetje te vaak gebeurd deze week. Maar als ik de uitslag meteen krijg, heb ik hem er liever bij. Iemand met ervaring hier? Hoe ging dat bij jou/jullie?
pi_54614680
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Droeke het volgende:
Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
Met 37 weken, Droeke... vanaf dat moment 'mag' je namelijk bevallen... Dus in jouw geval willen we je vanaf vandaag dagelijks zien...
pi_54616947
jeetje wat zijn jullie hard gegaan vandaag!

Amaranta~!! Sterkte! Spannend hoor!
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 15 november 2007 @ 06:25:06 #107
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_54617876
Amaranta, misschien heb je je kleintje al in je armen, zo niet dan nog even heel veel succes gewenst!

Ik wil even kwijt dat ik mijn man zo lief vind nu Vanavond in de winkel nog wat laatste spulletjes kopen voor het ledikantje en we praten zo een beetje over de baby in bad doen en een geboorteplan schrijven. Komt ie er zelf mee dat ie graag naar cursus wil 1 deze weken voor de verzorging, hoe vast te houden ect van de baby. Want dan kan hij mij tenminste meehelpen met de baby.
Vind ik toch wel heel lief dat die dat wilt leren voordat de kleine er is

[ Bericht 3% gewijzigd door Renda op 15-11-2007 06:32:04 ]
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 15 november 2007 @ 06:27:15 #108
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_54617879
Mammietje, veel succes vandaag!
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  donderdag 15 november 2007 @ 07:33:19 #109
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54618060
Vandaag maar ziek gemeld. Ik werd vannacht snakkend naar adem wakker en had nog wel ventolin genomen voor ik ging slapen. Nu piep ik weer met mijn ademhaling dus zometeen de huisarts maar even bellen. Ik heb het nog nooit zo erg gehad sinds mijn 12-de ofzo.

Mammietje, spannend hoor. Heel veel succes vandaag!

Vraag me af hoe het met Amaranta gaat!
pi_54618120
Silmarwen ik heb zelf astma en normaal gebruik ik ventolin en flixotide, sinds ik zwanger ben gebruik ik beclametason in combinatie met ventolin. Scheelt ook een hoop benauwde nachten.
pi_54618383
Morgen...
is er al een verse beeb??
Bah.. benauwde nachten zijn niet fijn!!
Heb er zelf gelukkig geen last van( op wat "gewone" verkoudsheidbenauwdheid enzo na) Maar mn miniminimonster zo af en toe wel..
Andere minimonster zit op dit moment ziekjes voor de tv, Bumba te kijken... Hij is gelukkig niet echt ziek, was gister op school in de poppenhoek in slaap gevallen en heeft de hele dag wel over buikpijn geklaagd....Had ook 39,9 koorts, maar was verderheerlijk vrolijk enzo...

Maar dat hoort natuurlijk heul niet hier thuis!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54618606
voor Amaranta, hoop dat het doorzet!

Wat leuk al die mensen hier in de buurt. Ticootje, je woont heel dicht bij mij in de buurt!

Michel had 's avodns na de geboorte van Amber eenheerlijke maaltijd gemaakt met een zalige rode biefstuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54618649
Silmarwen, sterkte met de benauwdheid, ik hoop dat er iets tegen te vinden is.

Amaranta, hoe was je nacht?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54618738
En nou gaan we ophouden over al dat lekers... Ik moet zo boodschappen gaan doen!
pi_54619177
Altijd eerst eten voordat je de supermarkt in gaat!

Vannacht heb ik weer wakkergeleden van de pijn in mn rug. Het was een tijdje weg... Als ik dus op mn rug ga liggen wordt de kleine wakker en kan ik niet slapen omdat er dan flink geschopt wordt. Dus dan draai ik maar weer op mn zij, dan houd het schoppen op, maar dan doet mn rug pijn. En als ik dat een paar keer herhaal worden mn katten chagerijnig omdat ik niet stil lig... Wat een nacht weer....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54619229
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweest Ik kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
pi_54619242
Misschien de katten dan niet op je slaapkamer laten overnachten?
pi_54619254
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweest Ik kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
in 't begin?
  donderdag 15 november 2007 @ 09:34:33 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54619301
Amaranta! Joehoe! Hoe is het vannacht gegaan?

Mammietje, sterkte met de meting, natuurlijk is het spannend, ook al zou je niet per se iets met de uitslag doen.

Sil, sterkte, ik ken het helemaal niet, maar het klinkt heel naar...
pi_54619315
Pruk, dat heeft weinig zin, dan gaan ze aan de deur krabben....door het huis rennen...donderstralen tot ik de deur weer opendoe...

Bla: Ik ben altijd vervelend, daar heb ik geen zwangerschap voor nodig.
pi_54619354
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef Pruk het volgende:
in 't begin?
*slik* niet alleen t begin?
arm vriendje
  donderdag 15 november 2007 @ 09:44:12 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_54619480
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
quote:
Chardella zit nog op d'r plek, amaranta heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeën kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeën zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
disclaimer
pi_54619521
Heftige nacht dus... Hopen dat de weeen doorzetten!
pi_54619607
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
[..]

Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
Ik dacht al even, gisteren zei je dat je nog lang geen kinderen wilde

Dank je voor de update, ik hoop dat het opschiet voor amaranta en mex.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:51:37 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_54619638
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
disclaimer
pi_54619656
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
Dat had ik al door....
pi_54620032
ik kom even uit lurkstand:

Ik heb misschien een tipje voor de zwangeren die de geliefde filet americain moeten missen;

AH heeft een vegetarische versie. Ik vind hem heerlijk. Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar wel het proberen waard.

oh, ik eet het omdat ik vegetarisch ben, niet zwanger
  donderdag 15 november 2007 @ 10:18:52 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620114
Lily!
Ik ga straks maar eens langs de AH. Waar moet dat ergens liggen?

Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
pi_54620144
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Lily!
bij het voorverpakte boterhamvlees, in een rolletje van een centimeter of 15
  donderdag 15 november 2007 @ 10:21:21 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_54620160
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Lily!

Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
Ze slaapt als een roosje

en weer weg

[ Bericht 5% gewijzigd door SQ op 15-11-2007 11:02:06 ]
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 10:32:22 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54620358
Trusten Amaranta! En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden

Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aan Duimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54620391
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
Trusten Amaranta! En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden

Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aan Duimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien
Weet je ook wat het wordt??
  donderdag 15 november 2007 @ 10:34:56 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620422
Wat fijn dat alles goed was E.T!
pi_54620426
lekker slapen voor je weer hard aan het werk moet Amaranta! ^_^

Fijn dat alles in orde is E.T.
Saartje
pi_54620433
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet je ook wat het wordt??
Een kindje
  donderdag 15 november 2007 @ 10:42:22 #136
3011 E.T.
pi_54620550
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:35 schreef Pruk het volgende:

[..]

Een kindje
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54620600
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Nou...
Toen een vriendin van mijn moeder zwanger was vroegen ze het broertje dus wat ie wilde hebben... Een broertje, een zusje of een nieuwe fiets...

Tja 3x raden wat het antwoord was...

(Gelukkig kwam dat er niet uit)
pi_54620629
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes

Silmarwen beterschap!!

Hoezo in het begin...
  donderdag 15 november 2007 @ 10:47:44 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54620664
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Beter dan een olifant

Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54620715
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Beter dan een olifant

Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!
Ik had hetzelfde idee
  donderdag 15 november 2007 @ 10:51:08 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620731
Leg eens uit dan dames? Ik zit me suf te lezen, met dichtgeknepen ogen, zijwaarts etc. etc. maar ik zie het niet hoor?
pi_54620748
Grote broer (niet gewoon "broer" )
pi_54620775

Fijn dat alles goed was ET
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 november 2007 @ 10:56:52 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54620829
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:52 schreef lily het volgende:
Grote broer (niet gewoon "broer" )
Oh... nou, die vatte ik iig niet zo op. Hij is toch ook grote broer straks? Saskia is toch net zo goed grote zus straks als het een jongetje zou zijn? Of valt mijn kwartje echt niet?
Nou ja goed... we zullen het wel zien/horen over een week of 20.
pi_54620856
Of broer konijn!
pi_54620927
Hadtie lange oren dan?
Saartje
  donderdag 15 november 2007 @ 11:08:43 #147
190853 RockabeIIa
pi_54621049
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus
  donderdag 15 november 2007 @ 11:13:13 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_54621150
wel een beetje vergezocht hoor
disclaimer
pi_54621159
ET wat fijn dat alles goed was.

amaranta sterkte.

lily dank je voor je tip. wij hebben sinds een AH.
mama van 3 kids!
pi_54621595
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus
Behalve als Saskia niet geduimd heeft
  donderdag 15 november 2007 @ 11:32:34 #151
190853 RockabeIIa
pi_54621676
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Pruk het volgende:

[..]

Behalve als Saskia niet geduimd heeft
je snapt het overduidelijk niet Dan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
pi_54621850
Vanavond voor 't eerst gymmen. It shall me benieuwen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54621932
KDV is eindelijk geregeld.

Ik had een brief gekregen met een aanbod. Maar dat aanbod klopte niet. Dus ik had gebeld en vertelt dat de ingangsdatum niet klopte. Dat zouden ze veranderen.....
Goed krijg ik dinsdag een brief dat ik niet had gereageerd en dat de plaats na 5 dagen zou worden vergeven..

Dus ik gister proberen te bellen.... niet bereikbaar.. E-mail gestuurd met daarin uitgelegt dat ik wel had gereageerd maar dat de datum niet klopt en met wie ik had gesproken...

Vandaag maar weer bellen: E-mail is natuurlijk niet bij de juiste afdeling aangekomen (daar had ik al rekening mee gehouden, vandaar het belletje). Ik weet uitleggen dat ik een herinnering had gekregen maar dat ik wel had gereageerd... En dat de datum nog steeds niet klopte. Nou die meneer kijkt in het systeem en daar stond gewoon alles goed. Juiste datum en dat ik op het aanbod inging...

Stress voor niets...
pi_54621978
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

je snapt het overduidelijk niet Dan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
Nee, ik snap je wel, ik verwacht alleen niet dat ET het zo makkelijk maakt
Bovendien maakte het kind misschien helemaal geen salto's en was het enige wat het deed duimen
  donderdag 15 november 2007 @ 11:52:45 #155
3011 E.T.
pi_54622232
Mijn god... Wat een theorieen hier zeg

Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.

Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind
pi_54622234
*spuit 11* succes amaranta!!!!
pi_54622318
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Mijn god... Wat een theorieen hier zeg

Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.

We zullen zien... nog 20 weekjes...

Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
  donderdag 15 november 2007 @ 11:59:47 #158
190853 RockabeIIa
pi_54622395
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Haha! Zou ik ook zeggen
* RockabeIIa zichzelf
  donderdag 15 november 2007 @ 12:03:52 #159
3011 E.T.
pi_54622487
Het is iig zeer vermakelijk om te lezen, al die complottheorieen
pi_54622522
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

We zullen zien... nog 20 weekjes...

Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
pi_54622540
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef Pruk het volgende:

[..]

Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
in dat geval zetten we een poultje op
  donderdag 15 november 2007 @ 12:16:58 #162
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54622767
Oh we zijn al verhuisd .. hier wordt lekker veel geschreven merk ik...

Eveliene proficiat meid
  donderdag 15 november 2007 @ 12:54:54 #163
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54623504
ET, fijn dat je zo'n goede echo had! En ik denk ook een knul

Ik ben de laatste dagen echt onwijs bitchie, maar zit net bijna te huilen omdat onze stagiaire tranen in haar ogen kreeg, toen ik de spreekwoordelijke schouder aanbood

Is er trouwens een leuke zwangerschapsgym te vinden in Rijswijk? Ik kon alleen maar zwangerschapsyoga en -begeleiding vinden...
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 15 november 2007 @ 12:57:16 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_54623545
Nou, amaranta is weer wakker en nog erg duf, Mex_ gaat ze naar het ziekenhuis maar heeft het vermoeden dat ze straks weer thuis zal zijn.
disclaimer
pi_54623619
WEns ze succes van me SQ. Het klinkt niet als de meest fijne bevalling
pi_54623824
Dank je Lunastar.. we zijn op de dezelfde datum uitgerekend!
pi_54627318
Al meer nieuws?
  donderdag 15 november 2007 @ 15:37:56 #168
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54627461
Hoop voor amaranta en man dat het gewoon heeft doorgezet.

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst de zwangerschaps(onder)broeken uit de kast gehaald. Dat zit echt ZOOOveel beter Vorige keer had ik ze pas met 7 maanden nodig, mijn kleding stretchte tot die tijd mee
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 15 november 2007 @ 15:41:18 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_54627550
Amaranta is thuis, ze heeft pas 1 cm, dus ze verwchten niet dat het vandaag nog gaat gebeuren
disclaimer
pi_54627663
jeetje zeg... die kleine neemt er royaal de tijd voor :|
  donderdag 15 november 2007 @ 15:47:16 #171
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54627725
voor amaranta en man, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 15 november 2007 @ 15:52:26 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_54627921
Ach, in ieder geval niemand die de poule wint, dus dat wordt een mooi kado voor Chardella en een krat bier voor de rest
disclaimer
pi_54628059
Amaranta + man: veel succes! Hoe is Amaranta eronder? Ik geloof dat ik toch echt even een potje zou huilen als na al die moeite de ontsluiting nog maar 1 cm blijkt te zijn
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54628118
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
  donderdag 15 november 2007 @ 16:00:00 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_54628147
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
Nou, dat is ze al een tijdje, en het heeft d'r niet verder gebracht tot dusver
disclaimer
pi_54628291
och Amaranta...Meiske toch!!
  donderdag 15 november 2007 @ 16:12:32 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54628413
Jeumig, 1cm nog maar... Pffff...
Amaranta, wat balen zeg...

Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak. Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
pi_54628455
Maar zijn de weeen nu weg??
  donderdag 15 november 2007 @ 16:17:55 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_54628571
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Maar zijn de weeen nu weg??
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
disclaimer
pi_54628646
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
Dat wordt weer een onrustige nacht...

Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:21:44 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_54628682
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.
Ik denk dat dat een beetje afhankelijk is van hoe je er onder bent en hoe het kindje zich houdt.
Maar ze is nu al wel 33 uur bezig
disclaimer
pi_54628923
Nog even een paar voor Amaranta. Wat heftig zeg. Zo lang al bezig en dit als resultaat. Ik hoop dat nu nog even tot rust kunt komen en het daarna snel doorzet en je gauw op de 10cm zit. En als dit niet zo is de VK tijdig ingrijpt om je een veilige en 'rustige' bevalling te geven.

Alle andere zwangeren en LLM's succes de komende tijd en geniet ervan
  donderdag 15 november 2007 @ 16:36:38 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54629046
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.

Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:39:43 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_54629122
Nou, papa heeft zich weer gemeld, de weeen volgen elkaar inmiddels sneller op, dus er lijkt schot in te komen...
disclaimer
pi_54629241
hoop dat het inderdaad goed door gaat zetten nu!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 15 november 2007 @ 16:45:49 #186
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54629255
Jeutje, wat balen voor Amaranta zeg! Ik hoop dat het nu toch wel snel doorzet.

Ben vanmiddag naar de arts geweest en ik krijg de 28-ste weer een echo . Intake gesprek bij de verloskundige ook. Handig joh zo'n huisarts en verloskundige ineen.
Ik heb een bovenste luchtwegeninfectie en dat komt waarschijnlijk doordat ik sinds kort weer in de kinderopvang werk en constant verkouden ben, met de astma erbij, heb je al snel een luchtwegeninfectie. Ik mag antibiotica maar ik wilde het zelf nog even aankijken tot na het weekend. Wel werd er gezegd dat ik beter een weekje thuis kan blijven omdat ik anders maar die virusjes binnen blijf krijgen en het niet de kans krijgt om te genezen.
De exceem is een combinatie van koud weer, verwarming, gevoelige huid en astma. Ik heb er wolvet voor gekregen wat ik na het douchen moet opsmeren en wat hormonenzalf, waar ik niet gek op ben, voor de hele droge en wat ontstoken plekjes. Nou ben ik hopelijk volgende week weer van de klachten af en kan ik weer lekker aan het werk.
pi_54629342
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.

Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niks Doodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.

Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 15 november 2007 @ 16:52:26 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54629404
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niks Doodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.

Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
Ja hoor...
Elk ziekenhuis hanteert daar een eigen termijn voor.
Vroeger was het 48 uur en dat gold overal. Inmiddels heb ik begrepen dat het dus al naar 72 uur opgerekt wordt zo hier en daar, en blijkbaar vonden ze het bij je vriendin ook nog verantwoord om nog langer te wachten.

Het hangt er uiteraard ook wel vanaf of je al voorbij de 37 weken bent. Zit je daar nog voor, dan wachten ze vaak sowieso liever langer omdat het dan voor het kindje beter is binnen dan buiten (als er nog genoeg vruchtwater is).
  donderdag 15 november 2007 @ 16:57:32 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_54629517
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef Mex_ het volgende:
16:42
16:46
16:49
16:52
disclaimer
  donderdag 15 november 2007 @ 16:59:42 #190
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_54629576
Ik heb zolang niet meer gelurkt in dit topic. Ik ben ook blij verrast te lezen dat ET en swets weer een kleintje verwachten en ook Sjak en Schanulleke en Silmarwen en Knut in blijde verwachting zijn!

Onze kleine meid is ook alweer bijna 11 maanden, maar wij wachten nog even voor nummer 2.
Zijn bezig met wat grootse bouwplannen en als alles meezit verhuizen we begin april. Daarna kan het zomaar weer gaan gebeuren, want er is ruimte zat in ons hart.

Verder alle overige "expecting", veel succes en liefs! Zal wat vaker lurken.
  donderdag 15 november 2007 @ 17:12:17 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54629813
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kijk... dat begint er op te lijken!
pi_54630570
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1095501/2/101#54629046]donderdag 15 november 2007
Achterhaald (helaas )

Met elke dag CTG, meermaals daags temperaturen bij de moeder en goede begeleiding laten ze het nog rustig zitten als het beter is voor het kind.
pi_54630638
Ik voel me beroerd en zit te klooien met quotes. Sorry daarvoor.
pi_54630778
voor Amaranta!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54630798
amaranta!! zou er dan toch schot in de zaak zitten?

Sterkte!
pi_54630799
Dat klinkt beter voor Amaranta, wie weet toch nog vandaag... misschien.... succes!
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak. Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
Lekker wel he? Ik ben vegetarier en weet niet hoe gewone filet smaakt, maar die vega versie van de AH is wel echt lekker! Vóóral op vers wit brood ja
  donderdag 15 november 2007 @ 18:23:34 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_54631298
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
disclaimer
pi_54631378
Ik dacht dat de bevalling pas officieel begon bij 4 centimeter ontsluiting? Of is dat ook alweer achterhaald? Dat ze dan pas beginnen met tellen voor wat betreft of het te lang duurt (rare zin ik weet)
pi_54632032
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
Kijk 's aan! Nu maar hopen dat het doorzet vannacht. Dan zal het wel een nachtkindje worden. Succes!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator donderdag 15 november 2007 @ 19:07:10 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54632186
Kijk dat zijn de goede berichten, zet hem op amaranta
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')