Met 37 weken, Droeke... vanaf dat moment 'mag' je namelijk bevallen... Dus in jouw geval willen we je vanaf vandaag dagelijks zien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef Droeke het volgende:
Ik had nog een vraagje: wanneer 'moet' je je ook alweer melden? Bij hoeveel weken? Dan kan ik dat een beetje in de gaten houden
in 't begin?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes
Silmarwen beterschap!!
Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweestIk kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
![]()
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavondquote:Chardella zit nog op d'r plek, amaranta heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeën kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeën zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Ik dacht al even, gisteren zei je dat je nog lang geen kinderen wildequote:Op donderdag 15 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Even het berichtje hier posten wat Amaranta's hubby net gepost heeft in onze SC:
[..]
Nog even geduld dus, hopelijk kan ik meer updates geven vanavond
Dat had ik al door....quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, de baby heet natuurlijk niet echt Chardella, dat is de werknaam van het project
bij het voorverpakte boterhamvlees, in een rolletje van een centimeter of 15quote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:Lily!
![]()
Ik ga straks maar eens langs de AH.Waar moet dat ergens liggen?
Ze slaapt als een roosjequote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Brighteyes het volgende:Lily!
![]()
Ik ga straks maar eens langs de AH.Waar moet dat ergens liggen?
Amaranta... je ligt nu lekker te slapen, maar toch nog even sterkte zeggen hoor.
Fijn dat de vk zo goed mee lijkt te denken en dit voor je geregeld heeft, er komt nog heel wat aan.
Weet je ook wat het wordt??quote:Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef E.T. het volgende:
Trusten Amaranta!En als je wakker wordt ga je uitgerust die baby eruit gooien
![]()
Tnx Stormqueen voor het op de hoogte houden![]()
Ik heb vanmorgen 10 teentjes, 10 vingertjes geteld.. Twee niertjes, twee hersenhelften, .. Alles zit er op en er aanDuimen net als grote broer, vruchtwater drinken.. het werkt allemaal en ziet eruit zoals zou moeten voor zo ver we nu kunnen zien.
Baby hoeft alleen nog maar te groeien![]()
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?quote:
Nou...quote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
Hoezo in het begin...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Amaranta succes
Silmarwen beterschap!!
Zijn jullie in t begin trouwens ook zo vervelend geweestIk kan echt zo raar uit de bocht komen af en toe..en ik ben ineens een jankerd
![]()
Beter dan een olifantquote:Op donderdag 15 november 2007 10:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ben de eerste vrouw die een konijntje gaat baren... wist je dat nog niet?
Ik had hetzelfde ideequote:Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Beter dan een olifant![]()
Maar ik heb effe spiegelogisch jouw post ontleed. Eigenlijk schrijf je dus dat het een knul wordt. Wat gaaf!![]()
Oh... nou, die vatte ik iig niet zo op. Hij is toch ook grote broer straks? Saskia is toch net zo goed grote zus straks als het een jongetje zou zijn?quote:
Behalve als Saskia niet geduimd heeftquote:Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE: ze schrijft 'duimen net als grote broer'. Als het nou een meisje was geweest had ze vast een overeenkomst gegeven met grote zus![]()
je snapt het overduidelijk nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Pruk het volgende:
[..]
Behalve als Saskia niet geduimd heeft
Nee, ik snap je wel, ik verwacht alleen niet dat ET het zo makkelijk maaktquote:Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
je snapt het overduidelijk nietDan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
We zullen zien... nog 20 weekjes...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Mijn god...Wat een theorieen hier zeg
![]()
Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.![]()
Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind![]()
Haha! Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind![]()
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zullen zien... nog 20 weekjes...
Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
in dat geval zetten we een poultje opquote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef Pruk het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
Nou, dat is ze al een tijdje, en het heeft d'r niet verder gebracht tot dusverquote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Maar zijn de weeen nu weg??
Dat wordt weer een onrustige nacht...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
Ik denk dat dat een beetje afhankelijk is van hoe je er onder bent en hoe het kindje zich houdt.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht...
Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.![]()
Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht...
Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.![]()
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niksquote:Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.
Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Ja hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niksDoodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.
Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
Achterhaald (helaasquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1095501/2/101#54629046]donderdag 15 november 2007
Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Lekker wel he? Ik ben vegetarier en weet niet hoe gewone filet smaakt, maar die vega versie van de AH is wel echt lekker! Vóóral op vers wit brood jaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak.Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
Kijk 's aan! Nu maar hopen dat het doorzet vannacht. Dan zal het wel een nachtkindje worden. Succes!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |