was bij ons thuis ook altijd zo als er mensen op bezoek kwamen en de deur stond open...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Veilig wel, fijn is anders.
Een vriendin van me woont bij een overgang en het is best vervelend om elke keer te moeten stoppen met je gesprek als er een trein langskomt(in de zomer is dat best erg, dan heeft ze de tuindeurenaltijd open staan.
Gewoon... allebei nietquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was bij ons thuis ook altijd zo als er mensen op bezoek kwamen en de deur stond open...
he wat hoor ik?
wij: ik hoor niks, wat bedoel je?
bezoek: die belletjes
wij: oh dat is de overgang
Het went...ik woon 10x liever direct aan het spoor ipv aan de A2 zoals in Maastricht
Pffffquote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
Perceeloppervlakte 98 m²
Daar kan ik mijn kont niet op keren...![]()
Wat is vlakbij? Net als bij dat huis op die foto op 20m afstand?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
Ik woonde vroeger in Zoetermeer, vlakbij zowel spoor als snelweg. En ik slaap heeeerlijk op die geluiden.
Dat haal je niet hoor, maak er maar 10 meter vanquote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Net als bij dat huis op die foto op 20m afstand?.
Nee, wel iets meer, gelukkig... honderd meter, zoiets? En 200 meter vanaf een vrij scherpe bocht in het spoor (z'meer stadslijn) waar de treinen altijd met "fluitende" wielen doorheen reden.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Net als bij dat huis op die foto op 20m afstand?.
Mijn vriendin heeft vooral last van het werken aan het spoor, dat doen ze altijd 'snachts...De rest is ze aan gewend.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Verkeersgeluiden kan ik wel hebben, maar het oorverdovende gebulder van tig goederentreinen die allemaal 's nachts langs je huis komen, nah.
Geen kotsende junken?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb hier alleen herrie van kinderen en af en toe iemand die te hard wegrijdt van de koffieshop
Alles went, zelfs jezelf constant met hete naalden prikken, maar of het fijn is is een tweedequote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft vooral last van het werken aan het spoor, dat doen ze altijd 'snachts...De rest is ze aan gewend.
Mjaah... In Acht woonden we +/- een halve kilometer van het spoor vlakbij de Grote Beekquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, wel iets meer, gelukkig... honderd meter, zoiets? En 200 meter vanaf een vrij scherpe bocht in het spoor (z'meer stadslijn) waar de treinen altijd met "fluitende" wielen doorheen reden.
Rails slijpen. Heerlijk geluid is dat ookquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft vooral last van het werken aan het spoor, dat doen ze altijd 'snachts...De rest is ze aan gewend.
en terecht, slechte mamaquote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee.
Dat maakt ook niet zo'n herrie.
A is boos omdat ik volgens haar schrijven verkeerd spelde en ze het dus verkeerd schreef.
quote:
Die heeft het weerbericht gezien en denkt mooi binnen te blijven...ze heeft nu al spanjolen strekenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef FUFR het volgende:
Ze is geboren, hierbij de eerste picca!
[ afbeelding ]
Mañana, mañana..quote:Op donderdag 15 november 2007 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heeft het weerbericht gezien en denkt mooi binnen te blijven...ze heeft nu al spanjolen streken![]()
Zit er al meer ritme in?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Mex_ het volgende:
SQ, we lagen ff met z'n 2en op bed. Het gaat vooralsnog een stuk beter dan gister/vannacht. Meer controle over de weeën.
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, dus het gaat ook sneller?
nou das dan ook .... lamaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me zowaar best nuttig gemaakt vandaag
kwinnie wat je daar doet met Maria, maar ze is al zwangerquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Mex_ het volgende:
SQ, we lagen ff met z'n 2en op bed. Het gaat vooralsnog een stuk beter dan gister/vannacht. Meer controle over de weeën.
Bij de laatste 4 zat er maar 3 minuten tussen, gaat de goeie kant op dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
(ik probeer een topic vol gespannen afwachtende zwangere dames geinformeerd te houden, vandaar)
Maar ze leven allemaal erg met Maria mee
*ping*quote:Op donderdag 15 november 2007 16:49 schreef FUFR het volgende:
als de weeën een half uur lang regelmatig op een paar minuten interval zitten is de baby klaar.
hey..worstenbroodjesquote:
Het was de baby-tron die klaar was, nix worstenbroodjes.quote:
Gaat goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |