was bij ons thuis ook altijd zo als er mensen op bezoek kwamen en de deur stond open...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Veilig wel, fijn is anders.
Een vriendin van me woont bij een overgang en het is best vervelend om elke keer te moeten stoppen met je gesprek als er een trein langskomt(in de zomer is dat best erg, dan heeft ze de tuindeurenaltijd open staan.
Gewoon... allebei nietquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was bij ons thuis ook altijd zo als er mensen op bezoek kwamen en de deur stond open...
he wat hoor ik?
wij: ik hoor niks, wat bedoel je?
bezoek: die belletjes
wij: oh dat is de overgang
Het went...ik woon 10x liever direct aan het spoor ipv aan de A2 zoals in Maastricht
Pffffquote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
Perceeloppervlakte 98 m²
Daar kan ik mijn kont niet op keren...![]()
Wat is vlakbij? Net als bij dat huis op die foto op 20m afstand?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
Ik woonde vroeger in Zoetermeer, vlakbij zowel spoor als snelweg. En ik slaap heeeerlijk op die geluiden.
Dat haal je niet hoor, maak er maar 10 meter vanquote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Net als bij dat huis op die foto op 20m afstand?.
Nee, wel iets meer, gelukkig... honderd meter, zoiets? En 200 meter vanaf een vrij scherpe bocht in het spoor (z'meer stadslijn) waar de treinen altijd met "fluitende" wielen doorheen reden.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Net als bij dat huis op die foto op 20m afstand?.
Mijn vriendin heeft vooral last van het werken aan het spoor, dat doen ze altijd 'snachts...De rest is ze aan gewend.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
Verkeersgeluiden kan ik wel hebben, maar het oorverdovende gebulder van tig goederentreinen die allemaal 's nachts langs je huis komen, nah.
Geen kotsende junken?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb hier alleen herrie van kinderen en af en toe iemand die te hard wegrijdt van de koffieshop
Alles went, zelfs jezelf constant met hete naalden prikken, maar of het fijn is is een tweedequote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft vooral last van het werken aan het spoor, dat doen ze altijd 'snachts...De rest is ze aan gewend.
Mjaah... In Acht woonden we +/- een halve kilometer van het spoor vlakbij de Grote Beekquote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, wel iets meer, gelukkig... honderd meter, zoiets? En 200 meter vanaf een vrij scherpe bocht in het spoor (z'meer stadslijn) waar de treinen altijd met "fluitende" wielen doorheen reden.
Rails slijpen. Heerlijk geluid is dat ookquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft vooral last van het werken aan het spoor, dat doen ze altijd 'snachts...De rest is ze aan gewend.
en terecht, slechte mamaquote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee.
Dat maakt ook niet zo'n herrie.
A is boos omdat ik volgens haar schrijven verkeerd spelde en ze het dus verkeerd schreef.
quote:
Die heeft het weerbericht gezien en denkt mooi binnen te blijven...ze heeft nu al spanjolen strekenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef FUFR het volgende:
Ze is geboren, hierbij de eerste picca!
[ afbeelding ]
Mañana, mañana..quote:Op donderdag 15 november 2007 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heeft het weerbericht gezien en denkt mooi binnen te blijven...ze heeft nu al spanjolen streken![]()
Zit er al meer ritme in?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Mex_ het volgende:
SQ, we lagen ff met z'n 2en op bed. Het gaat vooralsnog een stuk beter dan gister/vannacht. Meer controle over de weeën.
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, dus het gaat ook sneller?
nou das dan ook .... lamaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me zowaar best nuttig gemaakt vandaag
kwinnie wat je daar doet met Maria, maar ze is al zwangerquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef Mex_ het volgende:
SQ, we lagen ff met z'n 2en op bed. Het gaat vooralsnog een stuk beter dan gister/vannacht. Meer controle over de weeën.
Bij de laatste 4 zat er maar 3 minuten tussen, gaat de goeie kant op dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
(ik probeer een topic vol gespannen afwachtende zwangere dames geinformeerd te houden, vandaar)
Maar ze leven allemaal erg met Maria mee
*ping*quote:Op donderdag 15 november 2007 16:49 schreef FUFR het volgende:
als de weeën een half uur lang regelmatig op een paar minuten interval zitten is de baby klaar.
hey..worstenbroodjesquote:
Het was de baby-tron die klaar was, nix worstenbroodjes.quote:
Gaat goed!quote:
Wereldvreemd. Idioot. En we glijden steeds verder af...quote:Criminaliteit
Hirsch Ballin zal geen criminaliteitsbelasting invoeren, schrijft hij verder in antwoord op vragen van de PVV-fractie. De partij van Geert Wilders wil dat de maatschappelijke kosten van criminaliteit, die volgens onderzoekers in totaal op ongeveer 31,5 miljard uitkomen, worden verhaald op criminelen. Bij elke veroordeling voor een misdrijf zou dan criminaliteitsbelasting moeten worden geheven.
Inkomsten
Volgens de minister komt zo'n maatregel echter neer op een verhoging van de strafmaat. Veel daders hebben bovendien weinig inkomsten. Door een criminaliteitsbelasting zouden ze hogere schulden kunnen krijgen, wat volgens Hirsch Ballin ten koste kan gaan van de bereidheid en mogelijkheid om de schade aan slachtoffers te betalen.
mijn thoughts exactlyquote:
ah, zit ie al in het geboortekanaal?quote:
it giet oan!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef Mex_ het volgende:
Vliezen zijn gebroken, 2~3cm, om 10 uur komen ze weer checken.
ik kan om 2100quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef Mex_ het volgende:
Vliezen zijn gebroken, 2~3cm, om 10 uur komen ze weer checken.
Doe nou es niet zo vies FUFR!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef FUFR het volgende:
ok, ik ben zojuist weer bevallen.
hij weegt ongeveer 300 gram, geen haar, beetje bruin van kleur
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens mijn boekhoudcursus binnen.
Denk niet dat ik er 10 maanden voor nodig heb zo te zien.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe nou es niet zo vies FUFR!![]()
Ik veroordeel JOU niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik veroordeel jou toch ook niet op je uitspraken?![]()
LOI ja, voor bedrijfje van vriend, dies nu 200 euro in de maand kwijt aan de boekhouder en das overdreven veel.quote:
mm.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik veroordeel JOU niet.
Ik heb gewoon een hekel aan gepraat over poep. Altijd, of jij het nou doet of iemand anders.
de bh moet helemaal niet zoveel doen, btw, LB enzo kun je allemaal zelf.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
LOI ja, voor bedrijfje van vriend, dies nu 200 euro in de maand kwijt aan de boekhouder en das overdreven veel.
Dat moet minder kunnen.
Daar heb ik nooit moeite mee gehad, ik vond het ook niet echt erg om op te ruimen, maar ik vind het gewoon niet iets om over te praten...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
mm.![]()
dus je wil er niet over praten?
hoe komt dat zo?
Teveul luiers gezien bij de babies?
Daarom, tslaat nergens op dat het zoveel kost., ga eens kijken wat t precies inhoudt...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
de bh moet helemaal niet zoveel doen, btw, LB enzo kun je allemaal zelf.
je hebt m alleen nodig voor verloningen en aangiftes van grotere orde.
Ik ben ongeveer 50 per maand kwijt met 14 man personeel
en wat voel je dan als we het er zo over hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit moeite mee gehad, ik vond het ook niet echt erg om op te ruimen, maar ik vind het gewoon niet iets om over te praten...
Mag van mij wel, maar liever niet zeg maar.
Maar goed, meestal negeer ik het gewoon, dus doe maar net of ik niks gezegd heb
voor een btw aangifte enzo hoef je geen raketgeleerde te zijn hoor..quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, tslaat nergens op dat het zoveel kost., ga eens kijken wat t precies inhoudt...
maar meneer heeft wellicht een administratiekantoor nodig, geen BH of fiscalist, die zijn duurderderquote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, tslaat nergens op dat het zoveel kost., ga eens kijken wat t precies inhoudt...
Ik denk ook niet dat het een opleiding tot raketgeleerde is hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor een btw aangifte enzo hoef je geen raketgeleerde te zijn hoor..
Als ik het meeste gewoon kan doen, is het nog goedkoper.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar meneer heeft wellicht een administratiekantoor nodig, geen BH of fiscalist, die zijn duurderder
Dat eerste zo'n beetje, ik vind het genant.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wat voel je dan als we het er zo over hebben?
is het innerlijke schaamte? een gevoel van bah? bang dat je er stiekem en ongewenst opgewonden van raakt?
* pen en papier pakt.
ok, snap ik, al zijn het heel natuurlijke dingen...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat eerste zo'n beetje, ik vind het genant.
Snot en dat soort dingen ook.
![]()
Gefeliciteerd! Hartstikke mooi meiske, en een erg happy pappa, mamma en oma's(?).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:44 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
De bevalling verliep niet helemaal zoals gepland en uiteindelijk mochten we toch nog naar het ziekenhuis. Mama moest zelfs nog een nachtje blijven, eigenlijk twee. En papa mocht om drie uur 's nachts thuis gaan slapen.Gelukkig was dat allemaal van tijdelijke aard en heeft Roos er 0,0 last van gehad. En mama is ook al bijna weer helemaal boven water.
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:01 schreef bleiblei het volgende:
Ik vindtut wel beetje zielig voor Amaranta... Nu heeft ze niet de eerste Ehv.topic baby...
uiteraard, daarvoor en voor het werken zijn wijquote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
Yup, mama trekt aardig bij, ze heeft al behoorlijk wat praatjes. Maar wie heeft de eerste poepluier verschoond? Juist. PAPA!
succes !!!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Mex_ het volgende:
We gaan nu richting het zkh, pijn is niet meer te hebben, 3cm ontsluiting.
quote:
de ruggeprik is hot these days..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Laatste amaranta-nieuws: ze krijgt nu een ruggenprik en wordt aan de weeënopwekkers gelegd...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:44 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
De bevalling verliep niet helemaal zoals gepland en uiteindelijk mochten we toch nog naar het ziekenhuis. Mama moest zelfs nog een nachtje blijven, eigenlijk twee. En papa mocht om drie uur 's nachts thuis gaan slapen.Gelukkig was dat allemaal van tijdelijke aard en heeft Roos er 0,0 last van gehad. En mama is ook al bijna weer helemaal boven water.
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
EVA is geboren om 3:30, weegt 3100 gram en doet het uitstekend!
Toch nog een nachtkindje, maar wat fijn voor Maria dat het achter de rug is. Gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Toch nog een nachtkindje, maar wat fijn voor Maria dat het achter de rug is. Gefeliciteerd![]()
Ja, dat heb ik ook een geprobeerd tegen FUFR te zeggen, maar toen kreeg ik klappenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:31 schreef r8ality het volgende:
Zal ik over een jaar of 15-16 eens vragen hoe leuk dat is, een baby. Als Eva met Youssouf thuiskomt? Hehehehe.
heel cliche, als ze maar gelukkig zijn!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een geprobeerd tegen FUFR te zeggen, maar toen kreeg ik klappen
Sandler bv, maar die is misschien wat te oudquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien lopen er nog wel leuke Adams rond
Wie, Youssouf, Eva of de vrienden van Youssouf?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
heel cliche, als ze maar gelukkig zijn!
Nee, die is stom.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sandler bv, maar die is misschien wat te oud
Je kinderen, in het algemeen, alle kinderen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie, Youssouf, Eva of de vrienden van Youssouf?
NOG beter!quote:
Heb je een bullbar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef r8ality het volgende:
Overigens ben ik geheel bereid met mijn auto een einde te maken aan eventuele relaties met Youssoufs, Abdullah of dies al wat meer zij. Mex_ hoeft het maar te zeggen!.
Nope, maar wel een aluminium bumper van een kilo of 15. En daarachter nog 1250 kiloquote:
JIPPIE!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
dat was bedoeld als sm-sessie, druifquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een geprobeerd tegen FUFR te zeggen, maar toen kreeg ik klappen
ik!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft iemand de pot trouwens?
Nee, maar jij bent te oud.quote:
Daar heb ik gin tied voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:06 schreef FUFR het volgende:
BB, er zijn graafmachines op de LHW.
kom fappen!
Maar je fapt toch niet echt op graafmachines he ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb ik gin tied voor.
Wat staat er zoal?![]()
bb staat altijd met beslagen ramen vooraan bij de files waar graafmachines langs de weg staanquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar je fapt toch niet echt op graafmachines he ?![]()
eh, ja, eh van die rooie!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb ik gin tied voor.
Wat staat er zoal?![]()
Je zou dr vader kunnen zijn!quote:
Okselbontquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Een kat op mijn been en een ander onder mijn oksel
en okselwond.quote:
coolquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
We zijn weer thuis...baby doet het super, maria ook, borstvoeding gaat vooralsnog prima. Ze is liev.
![]()
Gefelicteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
We zijn weer thuis...baby doet het super, maria ook, borstvoeding gaat vooralsnog prima. Ze is liev.
![]()
foto's?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
![]()
Tot de vacuumpomp viel het mee, gaat echt met lomp geweld, voor maria erg fijn, voor mij niet relaxed om te zien. Ze ligt nu op mn arm te maffen en scheten te laten, al 4x aan de borst gehangen, maria is zich aan het douchen met kraamhulp en gaat dan rusten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
cool
en, viel het mee achteraf gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |