Wereldvreemd. Idioot. En we glijden steeds verder af...quote:Criminaliteit
Hirsch Ballin zal geen criminaliteitsbelasting invoeren, schrijft hij verder in antwoord op vragen van de PVV-fractie. De partij van Geert Wilders wil dat de maatschappelijke kosten van criminaliteit, die volgens onderzoekers in totaal op ongeveer 31,5 miljard uitkomen, worden verhaald op criminelen. Bij elke veroordeling voor een misdrijf zou dan criminaliteitsbelasting moeten worden geheven.
Inkomsten
Volgens de minister komt zo'n maatregel echter neer op een verhoging van de strafmaat. Veel daders hebben bovendien weinig inkomsten. Door een criminaliteitsbelasting zouden ze hogere schulden kunnen krijgen, wat volgens Hirsch Ballin ten koste kan gaan van de bereidheid en mogelijkheid om de schade aan slachtoffers te betalen.
mijn thoughts exactlyquote:
ah, zit ie al in het geboortekanaal?quote:
it giet oan!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef Mex_ het volgende:
Vliezen zijn gebroken, 2~3cm, om 10 uur komen ze weer checken.
ik kan om 2100quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef Mex_ het volgende:
Vliezen zijn gebroken, 2~3cm, om 10 uur komen ze weer checken.
Doe nou es niet zo vies FUFR!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef FUFR het volgende:
ok, ik ben zojuist weer bevallen.
hij weegt ongeveer 300 gram, geen haar, beetje bruin van kleur
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens mijn boekhoudcursus binnen.
Denk niet dat ik er 10 maanden voor nodig heb zo te zien.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doe nou es niet zo vies FUFR!![]()
Ik veroordeel JOU niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik veroordeel jou toch ook niet op je uitspraken?![]()
LOI ja, voor bedrijfje van vriend, dies nu 200 euro in de maand kwijt aan de boekhouder en das overdreven veel.quote:
mm.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik veroordeel JOU niet.
Ik heb gewoon een hekel aan gepraat over poep. Altijd, of jij het nou doet of iemand anders.
de bh moet helemaal niet zoveel doen, btw, LB enzo kun je allemaal zelf.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
LOI ja, voor bedrijfje van vriend, dies nu 200 euro in de maand kwijt aan de boekhouder en das overdreven veel.
Dat moet minder kunnen.
Daar heb ik nooit moeite mee gehad, ik vond het ook niet echt erg om op te ruimen, maar ik vind het gewoon niet iets om over te praten...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
mm.![]()
dus je wil er niet over praten?
hoe komt dat zo?
Teveul luiers gezien bij de babies?
Daarom, tslaat nergens op dat het zoveel kost., ga eens kijken wat t precies inhoudt...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
de bh moet helemaal niet zoveel doen, btw, LB enzo kun je allemaal zelf.
je hebt m alleen nodig voor verloningen en aangiftes van grotere orde.
Ik ben ongeveer 50 per maand kwijt met 14 man personeel
en wat voel je dan als we het er zo over hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit moeite mee gehad, ik vond het ook niet echt erg om op te ruimen, maar ik vind het gewoon niet iets om over te praten...
Mag van mij wel, maar liever niet zeg maar.
Maar goed, meestal negeer ik het gewoon, dus doe maar net of ik niks gezegd heb
voor een btw aangifte enzo hoef je geen raketgeleerde te zijn hoor..quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, tslaat nergens op dat het zoveel kost., ga eens kijken wat t precies inhoudt...
maar meneer heeft wellicht een administratiekantoor nodig, geen BH of fiscalist, die zijn duurderderquote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, tslaat nergens op dat het zoveel kost., ga eens kijken wat t precies inhoudt...
Ik denk ook niet dat het een opleiding tot raketgeleerde is hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor een btw aangifte enzo hoef je geen raketgeleerde te zijn hoor..
Als ik het meeste gewoon kan doen, is het nog goedkoper.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar meneer heeft wellicht een administratiekantoor nodig, geen BH of fiscalist, die zijn duurderder
Dat eerste zo'n beetje, ik vind het genant.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wat voel je dan als we het er zo over hebben?
is het innerlijke schaamte? een gevoel van bah? bang dat je er stiekem en ongewenst opgewonden van raakt?
* pen en papier pakt.
ok, snap ik, al zijn het heel natuurlijke dingen...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat eerste zo'n beetje, ik vind het genant.
Snot en dat soort dingen ook.
![]()
Gefeliciteerd! Hartstikke mooi meiske, en een erg happy pappa, mamma en oma's(?).quote:Op donderdag 15 november 2007 20:44 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
De bevalling verliep niet helemaal zoals gepland en uiteindelijk mochten we toch nog naar het ziekenhuis. Mama moest zelfs nog een nachtje blijven, eigenlijk twee. En papa mocht om drie uur 's nachts thuis gaan slapen.Gelukkig was dat allemaal van tijdelijke aard en heeft Roos er 0,0 last van gehad. En mama is ook al bijna weer helemaal boven water.
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:01 schreef bleiblei het volgende:
Ik vindtut wel beetje zielig voor Amaranta... Nu heeft ze niet de eerste Ehv.topic baby...
uiteraard, daarvoor en voor het werken zijn wijquote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef gr8w8 het volgende:
Yup, mama trekt aardig bij, ze heeft al behoorlijk wat praatjes. Maar wie heeft de eerste poepluier verschoond? Juist. PAPA!
succes !!!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Mex_ het volgende:
We gaan nu richting het zkh, pijn is niet meer te hebben, 3cm ontsluiting.
quote:
de ruggeprik is hot these days..quote:Op donderdag 15 november 2007 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Laatste amaranta-nieuws: ze krijgt nu een ruggenprik en wordt aan de weeënopwekkers gelegd...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:44 schreef gr8w8 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
De bevalling verliep niet helemaal zoals gepland en uiteindelijk mochten we toch nog naar het ziekenhuis. Mama moest zelfs nog een nachtje blijven, eigenlijk twee. En papa mocht om drie uur 's nachts thuis gaan slapen.Gelukkig was dat allemaal van tijdelijke aard en heeft Roos er 0,0 last van gehad. En mama is ook al bijna weer helemaal boven water.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |