quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
EVA is geboren om 3:30, weegt 3100 gram en doet het uitstekend!
Toch nog een nachtkindje, maar wat fijn voor Maria dat het achter de rug is. Gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Toch nog een nachtkindje, maar wat fijn voor Maria dat het achter de rug is. Gefeliciteerd![]()
Ja, dat heb ik ook een geprobeerd tegen FUFR te zeggen, maar toen kreeg ik klappenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:31 schreef r8ality het volgende:
Zal ik over een jaar of 15-16 eens vragen hoe leuk dat is, een baby. Als Eva met Youssouf thuiskomt? Hehehehe.
heel cliche, als ze maar gelukkig zijn!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een geprobeerd tegen FUFR te zeggen, maar toen kreeg ik klappen
Sandler bv, maar die is misschien wat te oudquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien lopen er nog wel leuke Adams rond
Wie, Youssouf, Eva of de vrienden van Youssouf?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
heel cliche, als ze maar gelukkig zijn!
Nee, die is stom.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sandler bv, maar die is misschien wat te oud
Je kinderen, in het algemeen, alle kinderen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie, Youssouf, Eva of de vrienden van Youssouf?
NOG beter!quote:
Heb je een bullbar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef r8ality het volgende:
Overigens ben ik geheel bereid met mijn auto een einde te maken aan eventuele relaties met Youssoufs, Abdullah of dies al wat meer zij. Mex_ hoeft het maar te zeggen!.
Nope, maar wel een aluminium bumper van een kilo of 15. En daarachter nog 1250 kiloquote:
JIPPIE!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
dat was bedoeld als sm-sessie, druifquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een geprobeerd tegen FUFR te zeggen, maar toen kreeg ik klappen
ik!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft iemand de pot trouwens?
Nee, maar jij bent te oud.quote:
Daar heb ik gin tied voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:06 schreef FUFR het volgende:
BB, er zijn graafmachines op de LHW.
kom fappen!
Maar je fapt toch niet echt op graafmachines he ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb ik gin tied voor.
Wat staat er zoal?![]()
bb staat altijd met beslagen ramen vooraan bij de files waar graafmachines langs de weg staanquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar je fapt toch niet echt op graafmachines he ?![]()
eh, ja, eh van die rooie!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar heb ik gin tied voor.
Wat staat er zoal?![]()
Je zou dr vader kunnen zijn!quote:
Okselbontquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Een kat op mijn been en een ander onder mijn oksel
en okselwond.quote:
coolquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
We zijn weer thuis...baby doet het super, maria ook, borstvoeding gaat vooralsnog prima. Ze is liev.
![]()
Gefelicteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
We zijn weer thuis...baby doet het super, maria ook, borstvoeding gaat vooralsnog prima. Ze is liev.
![]()
foto's?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
![]()
Tot de vacuumpomp viel het mee, gaat echt met lomp geweld, voor maria erg fijn, voor mij niet relaxed om te zien. Ze ligt nu op mn arm te maffen en scheten te laten, al 4x aan de borst gehangen, maria is zich aan het douchen met kraamhulp en gaat dan rusten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
cool
en, viel het mee achteraf gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |