je snapt het overduidelijk nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Pruk het volgende:
[..]
Behalve als Saskia niet geduimd heeft
Nee, ik snap je wel, ik verwacht alleen niet dat ET het zo makkelijk maaktquote:Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
je snapt het overduidelijk nietDan had ze iets anders genoemd. Bijv. 'Maakt net zulke salto's als Saskia deed'.
We zullen zien... nog 20 weekjes...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Mijn god...Wat een theorieen hier zeg
![]()
Nee, met geen enkele opmerking van mij is ook maar iets bedoeld dat in de richting van welk geslacht ook uitgelegd kan worden.
Saskia heeft idd nooit geduimd, Tijn is een rasechte duimer, vandaar de overeenkomst. (en tja, zulke dingen zijn ook het meest opvallend op zo'n echo) Verdere kenmerken zijn niet of nauwelijks zichtbaar of veranderen nog hartstikke.![]()
Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind![]()
Haha! Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef E.T. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie vindingrijkheid wel verassend vind![]()
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zullen zien... nog 20 weekjes...
Misschien zeggen we dan "Zie je nou wel!!"
in dat geval zetten we een poultje opquote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef Pruk het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, want de een zegt wel meisje en de ander zegt jongen
Nou, dat is ze al een tijdje, en het heeft d'r niet verder gebracht tot dusverquote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje zeg, al zolang bezig en dan maar 1 cm!! Ik zal echt boos worden op mn lichaam... (misschien helpt dat.)
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Maar zijn de weeen nu weg??
Dat wordt weer een onrustige nacht...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik krijg momenteel geen respons, dus misschien ligt ze weer te slapen.
Ik denk dat dat een beetje afhankelijk is van hoe je er onder bent en hoe het kindje zich houdt.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht...
Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.![]()
Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wordt weer een onrustige nacht...
Staat er trouwens een maximale tijd voor bevallen. Dat ze bij een aantal uur ingrijpen. Of laten ze je gewoon 72 uur aankloten als het zo uitkomt.![]()
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niksquote:Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zolang de vliezen niet gebroken zijn (en het kindje het nog goed doet) is er natuurlijk ook eigenlijk geen reden om actief in te gaan grijpen. Ik denk dat ze toch wel zullen willen wachten tot het uit zichzelf door zet.
Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Ja hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin heeft vijf dagen in het zkh gelegen met gebroken vliezen. Ze werd wel goed in de gaten gehouden, maar ze deden niksDoodeng vond ik dat toen. Uiteindelijk kwam het na vijf dagen vanzelf op gang. Ik vond het toen echt zo raar dat ze zo lang wachtten.
Gelukkig wel alles goed gegaan, maar toch.
Achterhaald (helaasquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1095501/2/101#54629046]donderdag 15 november 2007
Als de vliezen wel zouden breken is het een ander verhaal, dan wordt het kindje wel gehaald binnen 48 (en soms 72) uur.
Lekker wel he? Ik ben vegetarier en weet niet hoe gewone filet smaakt, maar die vega versie van de AH is wel echt lekker! Vóóral op vers wit brood jaquote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lily, ik zit nu lekkere witte boterhammetjes met dat spul te eten. Ehm... het lijkt niet echt op filet, maar het is wel lekker. Het heeft wel een beetje die pittige nasmaak.Iig wel lekker om af en toe eens te eten.
Kijk 's aan! Nu maar hopen dat het doorzet vannacht. Dan zal het wel een nachtkindje worden. Succes!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, dr vliezen zijn ook gebroken, 3 cm nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |