Daarom dus de MP3 speler..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
BE, als jullie nou niet zoveel lullen dan had je allang gezien dat ik had gepost
Ticootje, wat zoetigheid voor onderwijl voor manlief en anders voor jezelf na de bevalling. Ik had bij beide bevallingen nadien vreselijk trek. En een boekje, heb je genoeg tijd voor. Is het niet tijdens, dan zeker wel nadien, want je baby zal niet meer doen dan uitrusten van een bevalling. Dus voor jouw tijd genoeg om je eigen te vervelen terwijl je nog teert op je adrenaline. Ok en dat je je camera maar wel mee moet nemen bij bevalling, weet je nu zo'n beetje wel denk ik
Maneki, wat een domper zeg, bedrustEn je moet nog zolang. Ik neem aan dat je over een paar weken ook niet zomaar veel meer kan doen ineens. Erg vervelend lijkt me.
Amaranta, hoe is't bij jouw?

Zolang er maar geen foto's tijdens de bevalling gemaakt worden. Ik denk dat ik dan een moord bega.
  Zolang er maar geen foto's tijdens de bevalling gemaakt worden. Ik denk dat ik dan een moord bega. 

Echt, ik moet zo om je lachen soms!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is het handig dat als de weeen beginnen dat manlief gewoon een boterhammetje voor zichzelf smeert. En dat dan ook in de tas doet. Ja en anders gaat ie maar even langs de mac ofzo...
 Echt onverbeterlijk!
 Echt onverbeterlijk! 

Hopelijk heb je snel je beeb in je armen!!
 Hopelijk heb je snel je beeb in je armen!!

Whoeee! Kippenvel! Een 'live-bevalling!' Spannend! Succes Zet hem op!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben dr. En ik heb weeen.
Ze komen zo tussen de 5 a 7 minuten (denk ik).

Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de macquote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt, ik moet zo om je lachen soms!Echt onverbeterlijk!
Even langs de mac...
Nou ja goed, zolang jullie het samen maar eens worden over wie wat voor wie mee neemt...
 (grapje)
  (grapje) 

quote:Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.
S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
 gezellie een kraamkamermeet
 gezellie een kraamkamermeet  mijn plan is dus ook gewoon thuis en anders reinier de graaf
  mijn plan is dus ook gewoon thuis en anders reinier de graaf gefeliciteerd!!
 gefeliciteerd!! 

Kijk daar heb je nou weer geen tijd voor en waarschijnlijk ook weinig erg in als dat zou gebeurenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ja, ik neem die camera meeZolang er maar geen foto's tijdens de bevalling gemaakt worden. Ik denk dat ik dan een moord bega.
Misschien is het handig dat als de weeen beginnen dat manlief gewoon een boterhammetje voor zichzelf smeert. En dat dan ook in de tas doet. Ja en anders gaat ie maar even langs de mac ofzo...

Surequote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief YoniKun jij me een keertje priveles geven? Zondag schiet er nu ook bij in namelijk

Smakelijk! En heel veel succes!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
ik heb zojuist nog een tosti gekregen van mijn man
vk is in gesprek, ik moet terug bellen

De rest zal ik jullie besparen.
 De rest zal ik jullie besparen.   

Ah, dan loop/liep jij ergens andersquote:Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef amaranta het volgende:
gestel strijp icicle, heb net de vk aan de lijn gehad, ik moet wachten tot ze om de 4 minuten komen, en dan gedurende een uur. Dan pas begint het. Dit is voorwerk

maar een hoge pijngrens denk ik
 maar een hoge pijngrens denk ik  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |