abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54595328
Ik heb inderdaad een laptop (GODZIJDANK!) en de kinders blijven 2 a 3 keer per week over. Ik mag wel ff heen en weer om ze op te halen maar niet boodschappen doen, strijken, stofzuigen enzo..
Dan aankijken of het minder wordt.
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 10:29:41 #227
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54595346
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.
Voor mij dus straks gewoon weer onderbroeken voor mijn man, met zo`n matras erin
haha wat jij zegt dus poste tegelijk
pi_54595353
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Mibos het volgende:
Maneki een dikke knuffel voor jou en kan je wel op je gemak rust nemen op bed met je twee andere kindjes in de buurt?
Die zijn al wat ouder gelukkig, dus ze kunnen hun eigen gang gaan. Manlief werkt achter ons huis dus in geval van nood kunnen ze daar even heen.
Ik red me wel, maar hoop dat dit niet te lang duurt
Saartje
pi_54595372
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Mibos het volgende:
Stickers voor het ziekenhuis??? Nu ben ik misschien blond maar waarvoor dan?
In Reinier de graaf werken ze met stickers en niet met een ponskaartje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54595413
Ga je in het RdG bevallen? Waar woon jij dan?
Saartje
pi_54595421
Dat hoop ik ook voor je want je moet nog wel effies en anders wordt het een lange zit. Maar gelukkig heb je een laptoppie en misschien ook nog wel een tv in je slaapkamer dus dan kom je de uren wel door!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54595441
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ga je in het RdG bevallen? Waar woon jij dan?
Den haag, tegen Rijswijk aan.

Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
pi_54595457
tv op de slaapkamer heb ik niet, daar ben ik altijd op tegen geweest
Ik ga wel in de woonkamer liggen, heb een megagrote bank en zo ben ik bij de jongens
Saartje
pi_54595465
Het enige wat ik hoefde af te geven is mijn naam en verders niets. Kwam dan ook wel op een rottijdstip binnen met volledige ontsluiting in een persweeenstorm, met een beeb met een hartslag van 200 en die gepoept had in het vruchtwater dus in de paniek was er waarschijnlijk ook geen tijd voor.
pi_54595482
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maar
Saartje
pi_54595483
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
tv op de slaapkamer heb ik niet, daar ben ik altijd op tegen geweest
Ik ga wel in de woonkamer liggen, heb een megagrote bank en zo ben ik bij de jongens
Ah oke maar bankhangen kan ook heel lekker zijn. Hoop echt dat je gauw weer op de been bent.
pi_54595486
Ik ben bij de verloskundige geweest en het wordt dus echt een KS op 22 november. Spannend, eng en nog maar 8 dagen..

Ik ga het keizersnee-topic maar eens even doorlezen..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 14 november 2007 @ 10:38:05 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54595526
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houden en dan kijken of het beter gaat.

je hebt toch wel een laptop he, om je bedrust door te komen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54595531
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maar
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.

S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
  woensdag 14 november 2007 @ 10:38:55 #240
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54595539
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb inderdaad een laptop (GODZIJDANK!)
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54595579
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.

Tis m`n bedoeling om gewoon thuis te bevallen, maar wie weet
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 10:41:49 #242
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54595585
maneki, hopen maar dat de rust de krampen een heel stuk wegneemt!

Over het vloeien, is ook afhankelijk van je bevalling/naweeen, bij mij was ie aardig snel (6 uur) en dus had ik erg veel last van naweeen en ook erg veel last van vloeien, overigens kan het bij die kraamverbanden ook gaan broeien, toen ik eenmaal wat minder vloeide sliep ik snáchts gewoon au naturel op handdoek en dan zo'n blauw matje eronder. (waarom wopu ik ook al weer een 2de?)

Toch gek dat je de alle ongemakken zo snel weer vergeet, bedenk me nu allemaal dingen waarvan ik zoiets heb van oja zo was dat, en word dan lichtelijk nerveus van waar ben ik aan begonnen. Maar goed weegt allemaal ook niet op tegen het wondertje dat er komt he!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54595587
maneki heeft je vk ook geen onderbroek die strak over je baarmoeder zit aangeraden?
ik heb nu al een paar weken buikpijn en nu toe nemend hardebuiken heb al contact opgenomen maar ze raade me de onderbroek aan wat geen snars helpt.

ticootje ik zou maar wel een fototoestel meenemen anders krijg je nog spijt.
ik heb zelfs een foto van de placenta en een foto van hoe de kleine op mijn buik lag. ben wel blij dat ik die heb hoor ook al zit ze dan onder de bevallingszooi.

wij krijgen weer een dochter we hebben besloten om het deze keer wel te zeggen dat we een dochter krijgen maar niet de naam
mama van 3 kids!
pi_54595625
Popples jij gaat ook weer zo snel en deze ronde loop ik echt niet met je mee hoor!!! Weer een meis wat leuk een zusje voor Renske...

Soepstengel 8 daagjes en dan ben je gewoon mama...
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:56 #245
14746 k_i_m
pi_54595629
Leuk Popples! .
In my life
Why do I smile
  woensdag 14 november 2007 @ 10:44:30 #246
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54595638
leuk popples, een meisje!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 14 november 2007 @ 10:44:53 #247
3011 E.T.
pi_54595650
of je ververst je pagina even nadat je je kind op bed hebt gelegd

soepstengel, wat spannend!!! Nog maar 8 dagen en dan ben je mama!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:46:19 #248
3011 E.T.
pi_54595681
Popples, wat leuk een meisje!
  woensdag 14 november 2007 @ 10:46:22 #249
14746 k_i_m
pi_54595683
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef E.T. het volgende:
of je ververst je pagina even nadat je je kind op bed hebt gelegd

soepstengel, wat spannend!!! Nog maar 8 dagen en dan ben je mama!
Ik zit regelmatig te verversen op een volle pagina. Dan denk ik, waarom post er niemand meer .

Nou, omdat ze op de volgende pagina verder zijn gegaan .
In my life
Why do I smile
pi_54595685
Popples ik heb zo`n babybelt, dat is een erg fijn ding moet ik zeggen. Draag hem nu ook steeds als ik ook maar iets ga doen. Zonder dat ding is het nog veel erger

Popples leuk een meisje
Saartje
pi_54595754
soepstengel!! Wow... nog maar 8 daagjes!! wat heerlijk En een mooie datum ook , 22-11.

Popples.. en meisje, wat leuk, 2 meiden is echt gezellig! (ik heb zelf een zusje, vandaar )

Maneki.. echt rot voor je, die harde buiken. Hoe ver ben je nu?
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54595798
Ik ben 25 weken en een beetje. Heb dus nog wel even te gaan
Saartje
pi_54595815
Weer een meisje!!! Wat leuk Popples!
  woensdag 14 november 2007 @ 10:53:39 #254
82727 klein_spookje
pi_54595822
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

grappig je bent bijna mijn buuf. Hahah. Ik woon in rijswijk tegen den haag.
Wij gaan bevallen thuis en als het moet reinier de graaf andere keus was westeinde.

groetjes joyce
pi_54595827
Oeh, vervelend.. Sterkte!

(voor Maneki dus )
Mama van Floris, Leonore en ?
  woensdag 14 november 2007 @ 10:54:08 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595835
Popples een meid! Leuk!

S_oepstengel! Je hebt een datum staan! Spannend!
pi_54595891
S_oepstengel dringt wel heel erg voor!!
  woensdag 14 november 2007 @ 10:57:03 #258
82727 klein_spookje
pi_54595895
soepstengel spannend je word echt bijna mama wauw succes
pi_54595959
Ik mis iemand...

Amaranta???
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 november 2007 @ 11:02:44 #260
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54595993
Maneki, als ik iets voor je kan doen, geef je dan een gil? (boodschappen, gezelschap, kinders een uurtje vermaken whatever).

Sterkte met rusten!
pi_54596037
Leuke mobiles of zijn het mobilen...? voorbij zien komen. In de box hebben wij een Kijkboekje van Puck&uk (hier besteld en dan onder kinderboeken 0-2 jaar om te kijken) en dat wordt druk bestudeerd . Ook leuk om te geven als kraamcadeautje!

Ticootje, die kraamverbanden zitten er niet in omdat je ze niet nodig hebt... . Ik had een paar tenten van de livera, prima combinatie hoor. Heb ze vrij lang gebruikt (nog wat nieuwe pakken erbij gehaald, vind het wel prettig, gewoon voor de zekerheid) en daarna de goedkoopste verbanden die ze bij de kruitvat hadden (45 cent), zonder plastic. Echt veel prettiger dan always (daar heb ik vaak na een week al irritatie van)
Met 2 weken weer in de sportschool . Tel er maar een paar weekjes bij op hoor...
Ik weet niet precies meer wanneer ik mn koffertje klaar had staan. Maar ik had kleren voor mezelf voor na de bevalling, een pyama (stel dat je moet blijven) met knoopjes aan de voorkant, handig met BV, toilettas gevuld alsof ik uit logeren zou, kleertjes voor beeb (ook mutsje en jasje en evt dekentje voor als je naar huis gaat) en vergeet de maxicosi niet.
Verband enzo krijg je in het ziekenhuis. Ow ja, ponsplaatje, zwangerschapskaart, fototoestel (neem maar mee, kan je altijd nog besluiten of je foto's wilt maken... en tegenwoordig kan je met die digitale camera's ook zo weer wissen wat je niet wilt zien), dextro (ook heel handig, is het niet voor jezelf dan wel voor je lief) en ik had ook een boek bij me, maar echt gelezen heb ik niet. Zelfs niet in die 2 dagen dat ik mocht blijven logeren in t ziekenhuis.

Maneki . Pas goed op jezelf! Gelukkig een laptoppie .

Soepstengel, spannend nog maar 8 dagen... wauw.

Popples een meisje leuk!
Fake it till you make it...
pi_54596076
Lief Yoni Kun jij me een keertje priveles geven? Zondag schiet er nu ook bij in namelijk
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 11:09:31 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54596123
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief Yoni Kun jij me een keertje priveles geven? Zondag schiet er nu ook bij in namelijk
Ow ja... nah... jammer joh!
  woensdag 14 november 2007 @ 11:16:17 #264
3011 E.T.
pi_54596262
quote:
Jammer!
  woensdag 14 november 2007 @ 11:21:05 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54596366
Oh enneh... idd is Amaranta wat stil vandaag... Waar zit je?
En Lewis, doe jij je ook eens melden?
  woensdag 14 november 2007 @ 11:27:46 #266
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54596522
Soepstengel Wat spannend zeg! Over 8 dagen heb je je beebje in je armen

Popples, wat leuk een meisje!

Maneki, ik wist niet dat je zo vroeg al harde buiken kon krijgen Balen dat je er nu al zoveel last van hebt. Ik hoop dat de bedrust wel helpt

Hier trouwens ook een Reinier de Graaf-klantje Is me de eerste keer ook prima bevallen Ik woon dan in RIjswijk (ook tegen Den Haag aan ) en Westeinde en RdG is even ver aanrijden, maar ik kom oorspronkelijk uit Delft, dus de keuze was snel gemaakt

En die bloedstolsels Ik had echt gewild dat iemand me dat verteld van tevoren, want ik schrok me er ook wezenloos van En leve de kraamverbanden, ik het begin zelfs twee tegelijk

Ik kan nog steeds niet wennen aan het idee dat ik al 3 weken verder ben Zo'n wezenlijk verschil is het niet, maar toch... Deze zwangerschap verloopt trouwens wel heel anders dan bij Robin. Ik ben niet zo erg moe, eerder last van m'n bekken, vreselijk pijnlijke borsten, veel trek in zoetigheid.
Oh en het belangrijkste.. ik krijg al een buik Ik ben er helemaal blij mee, vorige keer kwam dat pas met 6 maanden ofzo door mijn eigen vetjes, maar dat is nu 18 kg minder, dus ik krijg een buik
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54596831
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh enneh... idd is Amaranta wat stil vandaag... Waar zit je?
En Lewis, doe jij je ook eens melden?
Ik ben dr. En ik heb weeen.
Ze komen zo tussen de 5 a 7 minuten (denk ik).
pi_54596836
BE, als jullie nou niet zoveel lullen dan had je allang gezien dat ik had gepost

Ticootje, wat zoetigheid voor onderwijl voor manlief en anders voor jezelf na de bevalling. Ik had bij beide bevallingen nadien vreselijk trek. En een boekje, heb je genoeg tijd voor. Is het niet tijdens, dan zeker wel nadien, want je baby zal niet meer doen dan uitrusten van een bevalling. Dus voor jouw tijd genoeg om je eigen te vervelen terwijl je nog teert op je adrenaline. Ok en dat je je camera maar wel mee moet nemen bij bevalling, weet je nu zo'n beetje wel denk ik

Maneki, wat een domper zeg, bedrust En je moet nog zolang. Ik neem aan dat je over een paar weken ook niet zomaar veel meer kan doen ineens. Erg vervelend lijkt me.

Amaranta, hoe is't bij jouw?
  woensdag 14 november 2007 @ 11:42:49 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54596857
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jeej! Wat 'goed' zeg! Het is begonnen!
Zet hem op joh! Als het goed is heb je vandaag je kindje in je armen dan!

pi_54596859
quote:

[..]

Dat klinkt goed!

Veel succes dan maar vandaag!
  woensdag 14 november 2007 @ 11:43:28 #271
14746 k_i_m
pi_54596873
quote:

[..]

Oeh, spannend! . . . .
In my life
Why do I smile
pi_54596874
Ohww wat spannend Amaranta Hier heb je een paar
Succes he, en elke wee is er weer eentje minder
  woensdag 14 november 2007 @ 11:43:51 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54596891
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
BE, als jullie nou niet zoveel lullen dan had je allang gezien dat ik had gepost
Heb ik over je heen gekeken?
Sorry!
pi_54596894
dank dank, ga zo even de vk op de hoogte stellen....
Hoop dat een vals alarm is maar ik dnek het niet. Heb ze al sinds een uur of 7 vanmorgen dus.
pi_54596917
Ik hoop dat het nu echt doorzet amaranta! succes!
Saartje
pi_54596928
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Ticootje, wat zoetigheid voor onderwijl voor manlief en anders voor jezelf na de bevalling. Ik had bij beide bevallingen nadien vreselijk trek. En een boekje, heb je genoeg tijd voor. Is het niet tijdens, dan zeker wel nadien, want je baby zal niet meer doen dan uitrusten van een bevalling. Dus voor jouw tijd genoeg om je eigen te vervelen terwijl je nog teert op je adrenaline. Ok en dat je je camera maar wel mee moet nemen bij bevalling, weet je nu zo'n beetje wel denk ik

Maneki, wat een domper zeg, bedrust En je moet nog zolang. Ik neem aan dat je over een paar weken ook niet zomaar veel meer kan doen ineens. Erg vervelend lijkt me.

Amaranta, hoe is't bij jouw?
Daarom dus de MP3 speler..

En ja, ik neem die camera mee Zolang er maar geen foto's tijdens de bevalling gemaakt worden. Ik denk dat ik dan een moord bega.

Misschien is het handig dat als de weeen beginnen dat manlief gewoon een boterhammetje voor zichzelf smeert. En dat dan ook in de tas doet. Ja en anders gaat ie maar even langs de mac ofzo...
  woensdag 14 november 2007 @ 11:46:56 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54596959
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Misschien is het handig dat als de weeen beginnen dat manlief gewoon een boterhammetje voor zichzelf smeert. En dat dan ook in de tas doet. Ja en anders gaat ie maar even langs de mac ofzo...
Echt, ik moet zo om je lachen soms! Echt onverbeterlijk!
Even langs de mac...
Nou ja goed, zolang jullie het samen maar eens worden over wie wat voor wie mee neemt...
  woensdag 14 november 2007 @ 11:47:25 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54596974
Spuit 11 post ook even haar lijstje van spul dat hier op fok was genoemd:
• 2 stel schoon ondergoed, inclusief voedingsbeha’s of stevige beha’s zonder beugels
• 2 pyjama’s
Makkelijk shirt warme sokken voor tijdens de bevalling
• Schone kleding voor als je naar huis gaat
• 2 pakjes voor de baby
• 2 rompertjes voor de baby

• Mutsje (hoefde niet, kregen we in het zkh
• Sokken voor de baby (mijn pakje had al sokjes)
• Warm jasje of omslagdoek voor de baby voor als jullie weer naar huis mogen (Hadden we uiteraard in de auto laten liggen, dus toen we naar huis mochten, is Eli in een shirt van PR naar buiten gegaan
• Telefoonlijst (om familie en vrienden te bellen na de bevalling)
• Mobiele telefoon(s)
• Fototoestel en/of filmcamera
• Iets te lezen
(Geen tijd voor gehad, er zat max. 2 minuten tussen weeen)
• Labello
• Druivensuiker
• Iets te eten (crackers) en drinken (sportdrank water)
(kwam er weer uit, dus uiteindelijk bleef het bij een halve rijstewafel die binnen bleef)
• Toiletartikelen voor jezelf, incl. bril en lenzenspullen
• Ponsplaatje van het ziekenhuis of, indien niet in bezit, verzekeringspapieren
• Indien in je bezit, kopie van de zwangerschapskaart van de verloskundige
• Iets om de baby in te vervoeren voor als jullie weer naar huis gaan

• Extra batterijen voor de camera
• Extra ondergoed
• Sloffen/pantoffels/slippers en een badjas

• Wegwerpcamera met flits voor het geval de camre dienst weigert
• Het is ook handig om en krammtrasje apart te hebben voor het ritje naar het ziekenhuis, want het vruchtwater blijft stomen en anders heeft de bekleing van de autostoel zijn beste tijd wel gehad.

De zaken die ik heb gebruikt staan in vet.
En idd, in het begin 2 kraamverbanden bij elkaar, daarna tena lady gebruikt.

EDIT: Amaranta, succes!!! Hopelijk heb je snel je beeb in je armen!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54596980
quote:

[..]

Whoeee! Kippenvel! Een 'live-bevalling!' Spannend! Succes Zet hem op!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54597031
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt, ik moet zo om je lachen soms! Echt onverbeterlijk!
Even langs de mac...
Nou ja goed, zolang jullie het samen maar eens worden over wie wat voor wie mee neemt...
Onderweg naar het ziekenhuis komen we langs de mac (grapje)

Nee maar als ik nog even moet blijven dan kan hij toch wel even weg? Dan kan ie voor mij gelijk een milkshake meenemen en een een broodje filet american.
pi_54597038
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

gezellie een kraamkamermeet mijn plan is dus ook gewoon thuis en anders reinier de graaf
jemig wat is er weer veel gebeurd
piglet gefeliciteerd!!
maneki...shit zeg die harde buiken mja het is maar tijdelijk moet je maar denken en voor een goed doel
heb over veel dingen heen gelezen geloof ik maar alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!
hier gaat ook nog alles goed vandaag precies 24 weken en mega gegroeid ..ik doe nog ff fotootje maken voor buikentopic
trouwens erg toffe zwangerschapskleding gekocht van mammalicious..wat een mooie collectie hebben die zeg
pi_54597069
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]
En ja, ik neem die camera mee Zolang er maar geen foto's tijdens de bevalling gemaakt worden. Ik denk dat ik dan een moord bega.
Kijk daar heb je nou weer geen tijd voor en waarschijnlijk ook weinig erg in als dat zou gebeuren

En dat broodje smeren, vergeet dat maar. Manlief zal waarschijnlijk ook erg nerveus zijn en meer vergeten dan hem lief is tegen die tijd
pi_54597185
ik heb zojuist nog een tosti gekregen van mijn man
vk is in gesprek, ik moet terug bellen
pi_54597253
ticootje, neem ook een lippenbalsem mee! Door al dat puffen drogen je lippen uit.

Amaranta, klinkt wel als het echte werkals je al vanf 7 uur bezig bent... Succes !
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54597310
Amaranta Succes, zettum op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 14 november 2007 @ 12:06:08 #286
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54597438
quote:
Sure

Succes Amaranta
pi_54597503
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
ik heb zojuist nog een tosti gekregen van mijn man
vk is in gesprek, ik moet terug bellen
Smakelijk! En heel veel succes!!!
Bij welke praktijk loop je?..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54597508
Succes Amaranta!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 14 november 2007 @ 12:09:52 #289
3011 E.T.
pi_54597535
Amaranta

Ticootje, ga eens naar een bibliotheek en leen een goed (realistisch) boek over zwanger zijn en bevallen. (of koop er eentje). En dan niet eentje met sprookjes zoals je nu lijkt te hebben
  woensdag 14 november 2007 @ 12:12:48 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54597607
Amaranta! Eindelijk! Heel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54597623
gestel strijp icicle, heb net de vk aan de lijn gehad, ik moet wachten tot ze om de 4 minuten komen, en dan gedurende een uur. Dan pas begint het. Dit is voorwerk
pi_54597642
Nou Amaranta, het is te hopen dat ze daar snel in overgaan! Succes ermee!
pi_54597757
Succes amaranta. Puf ze.

In het begin had ik drie verbanden. De rest zal ik jullie besparen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54597761
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:13 schreef amaranta het volgende:
gestel strijp icicle, heb net de vk aan de lijn gehad, ik moet wachten tot ze om de 4 minuten komen, en dan gedurende een uur. Dan pas begint het. Dit is voorwerk
Ah, dan loop/liep jij ergens anders
Neem van mij aan, voorwerk kan een heleboel doen!! Ik kreeg ook te horen 'dat het nét begonnen was' toen ik al 8cm had. Nee, is geen sprookje maar een hoge pijngrens denk ik
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 14 november 2007 @ 12:20:29 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54597816
Amaranta, heel veel succes!!
Hopelijk vind je genoeg afleiding tot de vk vindt dat je echt bezig bent.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54597876
Succes Amaranta!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54598384
Ohh Amaranta wat spannend!! Heel veel succes!!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  woensdag 14 november 2007 @ 12:50:34 #298
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54598539
Amaranta succes

[ Bericht 64% gewijzigd door Wennie op 14-11-2007 12:58:02 (lamaar.... :\')) ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54598582
Succes amaranta!
pi_54598731
voor je buik Wennie!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: