Leuke mobiles of zijn het mobilen...? voorbij zien komen. In de box hebben wij een Kijkboekje van Puck&uk (
hier besteld en dan onder kinderboeken 0-2 jaar om te kijken) en dat wordt druk bestudeerd

. Ook leuk om te geven als kraamcadeautje!
Ticootje, die kraamverbanden zitten er niet in omdat je ze niet nodig hebt...

. Ik had een paar tenten van de livera, prima combinatie hoor. Heb ze vrij lang gebruikt (nog wat nieuwe pakken erbij gehaald, vind het wel prettig, gewoon voor de zekerheid) en daarna de goedkoopste verbanden die ze bij de kruitvat hadden (45 cent), zonder plastic. Echt veel prettiger dan always (daar heb ik vaak na een week al irritatie van)
Met 2 weken weer in de sportschool

. Tel er maar een paar weekjes bij op hoor...
Ik weet niet precies meer wanneer ik mn koffertje klaar had staan. Maar ik had kleren voor mezelf voor na de bevalling, een pyama (stel dat je moet blijven) met knoopjes aan de voorkant, handig met BV, toilettas gevuld alsof ik uit logeren zou, kleertjes voor beeb (ook mutsje en jasje en evt dekentje voor als je naar huis gaat) en vergeet de maxicosi niet.
Verband enzo krijg je in het ziekenhuis. Ow ja, ponsplaatje, zwangerschapskaart, fototoestel (neem maar mee, kan je altijd nog besluiten of je foto's wilt maken... en tegenwoordig kan je met die digitale camera's ook zo weer wissen wat je niet wilt zien), dextro (ook heel handig, is het niet voor jezelf dan wel voor je lief) en ik had ook een boek bij me, maar echt gelezen heb ik niet. Zelfs niet in die 2 dagen dat ik mocht blijven logeren in t ziekenhuis.
Maneki

. Pas goed op jezelf! Gelukkig een laptoppie

.
Soepstengel, spannend nog maar 8 dagen... wauw.
Popples een meisje leuk!