abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 10:11:18 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595006
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef Mibos het volgende:
Hahaha nee hoor hier nog geen tweede onderweg (toegegeven het rammelt best wel weer maar is nu nog helemaal niet verstandig lichamelijk gezien (door de EDS) en nog steeds herstellende van bevalling nummer 1). Komt denk ik ook omdat Kaith nu een jaar geworden is en ik twee nachten mijn bevalling tot in de puntjes heb gedroomd (heel fijn maar niet heus). Heb het idee dat ik nu pas het helemaal verwerkt heb zeg maar.

Piglet wat een mooie Emma heb jij gebakken. Gefeliciteerd met haar...

Maneki ik zou gewoon even contact opnemen met de vk.

(mag ik hier nu niet meer posten???)
Sorry! Ik bedoelde het verder niet rot hoor.
Maar heel vaak is er uit zo'n postopleving wel het eea af te leiden.
Enneh... meeposten is zelfs erg gewenst hoor!
pi_54595037
· Zwangerschapskaart
· Oud T-shirt of nachthemd om in te bevallen
· Dikke sokken
· Toilet spullen (tandenborstel, shampoo enz.)
· Fototoestel
· Kleertjes voor de baby (rompertje, truitje, broekje, muts, sokken,jasje)
· Maxi-Cosi of ander autostoeltje met dekentje
- Dextro of iets anders zoets.

Dit zijn de dingen die zeker op mijn lijstje stonden even uit mijn hoofd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54595049
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef Mibos het volgende:
Lewis het verdoofd dus het is echt wel koud ondanks het washandje maar het is best prettig ja...

Ticootje ik kreeg van de vk een lijstje voor thuis en in het ziekenhuis heb je dat niet?
Nee... Misschien staat het op de site van de vk. Ik zal eens kijken... En anders zijn er een helehoop checklijsten op internet. Maar goed daar staan soms dingen op waarvan ik denk... is dat nodig. Zo stond er in een dat je wat te lezen mee moet nemen.... Alsof je daar tijd voor hebt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54595050
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry! Ik bedoelde het verder niet rot hoor.
Maar heel vaak is er uit zo'n postopleving wel het eea af te leiden.
Enneh... meeposten is zelfs erg gewenst hoor!
Hahaha BE ik zat ook maar een beetje te plagen hoor! Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor!!!
pi_54595065
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef E.T. het volgende:
je hebt toch al een tijdje last van die harde buiken Maneki? Zo veel en zo pijnlijk is idd wel iets om even bij de vk neer te leggen..
Heb je deze keer geen last van je bekken, krijg je dit
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houden en dan kijken of het beter gaat.
Saartje
pi_54595075
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee... Misschien staat het op de site van de vk. Ik zal eens kijken... En anders zijn er een helehoop checklijsten op internet. Maar goed daar staan soms dingen op waarvan ik denk... is dat nodig. Zo stond er in een dat je wat te lezen mee moet nemen.... Alsof je daar tijd voor hebt..
Ik heb van half zes tot een uur aan de ruggenprik gelegen en met een tv kanaal 1,2 en 3 omdat er storing was niet meer was ik blij met mijn puzzelboekje eerlijk gezegd. Wij hebben samen zitten kruiswoordraadselen...
  woensdag 14 november 2007 @ 10:16:22 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595085
Maneki, wat naar dat je buik zo'n pijn doet joh. Hopelijk kan de vk iets verzinnen om het een beetje te verlichten. Bedrust dus... Nou ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Ticootje, zal ik het nog eens erger maken? Als ik het goed heb wordt je dat vloeien zelfs niet eens bespaard als je een keizersnede zou krijgen.
Hoe dan ook ontstaat er een wond in je baarmoeder en dat bloed...
Een vriendinnetje van mij heeft zelfs in paniek staan gillen in de douche omdat ze bang was dat ze haar lever verloor. Dat bleek een bloedstolsel te zijn.

Oh, en dat je moeder zegt dat maandverband ook wel kan, ja, vroeger ja... Toen had alles nog maatje Kotex, en dat werkt toch wel beter dan de alwaysjes van deze tijd...
pi_54595113
Ik ben zo`n uilskuiken dat na de bevalling wel Always had gebruikt..kon mooi na een week met spoed naar het ziekenhuis met een baarmoederontsteking.
Je krijgt die kraammatrassen niet voor niks!
Saartje
pi_54595134
Nope keizersnede of bevalling maakt geen snars uit (dacht mijn schoonzusje ook namelijk) en die kwam van een koude kermis thuis zeg maar.

Dat lijkt me erg stolsels (gelukkig heb ik er geen gezien want dan zou ik ook gaan gillen denk ik!!!).

BE jij bent de eerste die het hoort als er een tweede aankomt
  woensdag 14 november 2007 @ 10:18:41 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595135
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Mibos het volgende:

[..]

Hahaha BE ik zat ook maar een beetje te plagen hoor! Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor!!!
Nee, maar ik bedacht me ineens dat het mss wel eens een van 'dingen die je nooit meer wilt horen' zou kunnen zijn.

Oh, en Ticootje, over tijd... de ontsluitingsfase kan wel eens een uur of 15 duren. Tijd zat dan hoor.
pi_54595144
Misbos, iets te snoepen?? Heb je daar wel trek in??

* Ticootje noteert mars, snickers..

Ik keek even op de site van de vk, daar staan inderdaad dezelfde dingen op die ik ook al had bedacht. Ik moet alleen even stickers laten maken voor het ziekenhuis. Maar dat wilde ik doen als ik ging kijken.

Ik weet niet of ik een fototoestel mee wil. Manlief wil dat wel, maar ik niet.
pi_54595152
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:

Ik keek even op de site van de vk, daar staan inderdaad dezelfde dingen op die ik ook al had bedacht. Ik moet alleen even stickers laten maken voor het ziekenhuis. Maar dat wilde ik doen als ik ging kijken.

Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mens
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 10:21:18 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595168
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Huh? Idd ja.
Mss wil je het dan niet als je kindje nog onder de bevallings-zooi zit (om het maar even oneerbiedig te zeggen) maar toch wel als ze eenmaal aangekleed is?

Hier gaat onze goeie camera mee, en een wegwerpcamera voor als de echte dienst weigert.
pi_54595188
Oh, ik merk dat ik me nu best wel een beetje begin voor te bereiden op een bevalling. In het begin is het een ver van je bed show. Maar het komt toch wel dichtbij nu... In feite kan het gewoon ook nu al gebeuren.

(Bij mijn tante braken haar vliezen bij 28 weken..)
pi_54595204
Maargoed..ik zei dus
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houden en dan kijken of het beter gaat.
Saartje
pi_54595213
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Wat BE zegt. Misschien als de bevallingstroep eraf is... Ja ik vind dat gewoon niets... (toch maar mee dus dat ding, waarschijnlijk ben ik na de geboorte van de kleine nergens meer vies van)
  woensdag 14 november 2007 @ 10:23:47 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595215
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:

Als het lang duurt wel ja.
Oh, en denk ook even aan je man... Onze vk vertelde vorige week dat bij veel mannen die evt. flauw vallen of niet lekker worden tijdens de bevalling honger/suikerdipjes de oorzaak zijn. Ook zij staan vaak urenlang op hun benen en een maaltijd is er voor hen niet altijd bij in het ziekenhuis. Dus wat sultana's of weetikveelwat voor hem in de tas is ook geen overbodige luxe.
pi_54595217
Als je heel lang bezig bent dan zakt je suiker en als je je dan wat fitter wilt voelen dan krijg je van een dextro wat extra energie zeg maar...

Geen fototoestel? Jij wilt niet zo'n liefste eerste foto??? Malloot... Een fototoestel betekent niet dat ze je bevallende weg gaan fotograferen of een foto maken van een glibberend kind of weet ik wat. Dat is voor na de bevalling...
  woensdag 14 november 2007 @ 10:24:36 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54595229
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Maargoed..ik zei dus
[..]
Ik had mijn post al aangepast...
Balen joh. Het is dat je weet dat het voor een goed doel is, maar leuk is anders...
  woensdag 14 november 2007 @ 10:24:49 #220
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54595235
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben zo`n uilskuiken dat na de bevalling wel Always had gebruikt..kon mooi na een week met spoed naar het ziekenhuis met een baarmoederontsteking.
Je krijgt die kraammatrassen niet voor niks!
Hoe kan je daar dan baarmoederontsteking van krijgen? . Goed dat je het zegt trouwens, want ik had het anders ook zo geprobeerd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54595249
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Maargoed..ik zei dus
[..]
Sorry... en ik maar doormiepen...

Echt super k*t dat je zo'n last hebt. En helemaal vervelend dat je nu dus op bed moet gaan liggen. Je moet nog een aardig tijdje .
Heb je een laptopje? Dat maakt misschien wel wat goed...
pi_54595269
Stickers voor het ziekenhuis??? Nu ben ik misschien blond maar waarvoor dan?
pi_54595288
Maneki een dikke knuffel voor jou en kan je wel op je gemak rust nemen op bed met je twee andere kindjes in de buurt?
pi_54595299
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hoe kan je daar dan baarmoederontsteking van krijgen? . Goed dat je het zegt trouwens, want ik had het anders ook zo geprobeerd .
Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.
Voor mij dus straks gewoon weer onderbroeken voor mijn man, met zo`n matras erin
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 10:28:43 #225
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54595324
hahaah heerlijk al die verhalen over bevallen en benodigdheden. Er gaan bij mij allemaal herinneringen opkomen die ik heel ver weg gestopt had. Ik heb hier een foto liggen van mij in het zh toen we er net aankwamen zo uitgeput van 30 uur weeen en in vreselijke oude kapotte kleding/pyama van man lief die we al een jaar of 10 gebruiken voor eenheerlijk bank hang avond. Lekker wijd, verfvlekken en gaten die gemaakt zijn maar o wat zat dat heerlijk. Maar men die foto vreselijk.

Ik heb niets gesnoept of gegeten tijdens de bevalling, geen trek, geen tijd en te veel adrealine denk ik. Wel drinken.

Dan de eerste weeen je voelt dat het begint maar geen idee wanneer het eindigt dat vond ik spannend en eng. De ontsluiting was hier een hel bah ruim 30 uur. En ik heb mijn moeder laten komen en gezegt nooit meer doe ik dit.
Thijs was heel lief die heeft alles gepakt en gedaan en me ontzettend gesteund ook mijn moeder was super samen hebben ze me er door heen gesleept tot inhet zh.

Het persen vond ik een verademing na die ontsluiting een aanrader vraag om een nat lauwwarm washandje tegen je onderkant tussen de persweeen door dat zorgt voor een goede doorbloeding van de onderkant en dat het wat soepeler word en minder snel scheurt. Dat vond ik heel erg fijn ook doet het staan van het hoofdje dan minder pijn.

Die matrassen die heb je echt nodig geloof me je bent er straks dankbaar voor je wilt niet weten wat je allemaal verliest van onder, bloed, smurrie en stolsels. Ik heb veel gedoucht na de bevalling alles spoelen en weken en dan aan de lucht laten drogen heerlijk.
Als je ander verband koopt let dan goed op dat je verband hebt zonder plastic laagje dat gaat heel erg broeden en smetten en ontseken doordat het niet kan luchten.
pi_54595328
Ik heb inderdaad een laptop (GODZIJDANK!) en de kinders blijven 2 a 3 keer per week over. Ik mag wel ff heen en weer om ze op te halen maar niet boodschappen doen, strijken, stofzuigen enzo..
Dan aankijken of het minder wordt.
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 10:29:41 #227
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54595346
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.
Voor mij dus straks gewoon weer onderbroeken voor mijn man, met zo`n matras erin
haha wat jij zegt dus poste tegelijk
pi_54595353
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Mibos het volgende:
Maneki een dikke knuffel voor jou en kan je wel op je gemak rust nemen op bed met je twee andere kindjes in de buurt?
Die zijn al wat ouder gelukkig, dus ze kunnen hun eigen gang gaan. Manlief werkt achter ons huis dus in geval van nood kunnen ze daar even heen.
Ik red me wel, maar hoop dat dit niet te lang duurt
Saartje
pi_54595372
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Mibos het volgende:
Stickers voor het ziekenhuis??? Nu ben ik misschien blond maar waarvoor dan?
In Reinier de graaf werken ze met stickers en niet met een ponskaartje.
pi_54595413
Ga je in het RdG bevallen? Waar woon jij dan?
Saartje
pi_54595421
Dat hoop ik ook voor je want je moet nog wel effies en anders wordt het een lange zit. Maar gelukkig heb je een laptoppie en misschien ook nog wel een tv in je slaapkamer dus dan kom je de uren wel door!!!
pi_54595441
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ga je in het RdG bevallen? Waar woon jij dan?
Den haag, tegen Rijswijk aan.

Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
pi_54595457
tv op de slaapkamer heb ik niet, daar ben ik altijd op tegen geweest
Ik ga wel in de woonkamer liggen, heb een megagrote bank en zo ben ik bij de jongens
Saartje
pi_54595465
Het enige wat ik hoefde af te geven is mijn naam en verders niets. Kwam dan ook wel op een rottijdstip binnen met volledige ontsluiting in een persweeenstorm, met een beeb met een hartslag van 200 en die gepoept had in het vruchtwater dus in de paniek was er waarschijnlijk ook geen tijd voor.
pi_54595482
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Den haag, tegen Rijswijk aan.

Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maar
Saartje
pi_54595483
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
tv op de slaapkamer heb ik niet, daar ben ik altijd op tegen geweest
Ik ga wel in de woonkamer liggen, heb een megagrote bank en zo ben ik bij de jongens
Ah oke maar bankhangen kan ook heel lekker zijn. Hoop echt dat je gauw weer op de been bent.
pi_54595486
Ik ben bij de verloskundige geweest en het wordt dus echt een KS op 22 november. Spannend, eng en nog maar 8 dagen..

Ik ga het keizersnee-topic maar eens even doorlezen..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 14 november 2007 @ 10:38:05 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54595526
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

je hebt toch wel een laptop he, om je bedrust door te komen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54595531
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maar
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.

S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
  woensdag 14 november 2007 @ 10:38:55 #240
14746 k_i_m
pi_54595539
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb inderdaad een laptop (GODZIJDANK!)
.
In my life
Why do I smile
pi_54595579
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.

S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
Tis m`n bedoeling om gewoon thuis te bevallen, maar wie weet
Saartje
  woensdag 14 november 2007 @ 10:41:49 #242
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54595585
maneki, hopen maar dat de rust de krampen een heel stuk wegneemt!

Over het vloeien, is ook afhankelijk van je bevalling/naweeen, bij mij was ie aardig snel (6 uur) en dus had ik erg veel last van naweeen en ook erg veel last van vloeien, overigens kan het bij die kraamverbanden ook gaan broeien, toen ik eenmaal wat minder vloeide sliep ik snįchts gewoon au naturel op handdoek en dan zo'n blauw matje eronder. (waarom wopu ik ook al weer een 2de?)

Toch gek dat je de alle ongemakken zo snel weer vergeet, bedenk me nu allemaal dingen waarvan ik zoiets heb van oja zo was dat, en word dan lichtelijk nerveus van waar ben ik aan begonnen. Maar goed weegt allemaal ook niet op tegen het wondertje dat er komt he!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_54595587
maneki heeft je vk ook geen onderbroek die strak over je baarmoeder zit aangeraden?
ik heb nu al een paar weken buikpijn en nu toe nemend hardebuiken heb al contact opgenomen maar ze raade me de onderbroek aan wat geen snars helpt.

ticootje ik zou maar wel een fototoestel meenemen anders krijg je nog spijt.
ik heb zelfs een foto van de placenta en een foto van hoe de kleine op mijn buik lag. ben wel blij dat ik die heb hoor ook al zit ze dan onder de bevallingszooi.

wij krijgen weer een dochter we hebben besloten om het deze keer wel te zeggen dat we een dochter krijgen maar niet de naam
mama van 3 kids!
pi_54595625
Popples jij gaat ook weer zo snel en deze ronde loop ik echt niet met je mee hoor!!! Weer een meis wat leuk een zusje voor Renske...

Soepstengel 8 daagjes en dan ben je gewoon mama...
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:56 #245
14746 k_i_m
pi_54595629
Leuk Popples! .
In my life
Why do I smile
  woensdag 14 november 2007 @ 10:44:30 #246
156412 hestria
erg gastvrij
pi_54595638
leuk popples, een meisje!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 14 november 2007 @ 10:44:53 #247
3011 E.T.
pi_54595650
of je ververst je pagina even nadat je je kind op bed hebt gelegd

soepstengel, wat spannend!!! Nog maar 8 dagen en dan ben je mama!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:46:19 #248
3011 E.T.
pi_54595681
Popples, wat leuk een meisje!
  woensdag 14 november 2007 @ 10:46:22 #249
14746 k_i_m
pi_54595683
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef E.T. het volgende:
of je ververst je pagina even nadat je je kind op bed hebt gelegd

soepstengel, wat spannend!!! Nog maar 8 dagen en dan ben je mama!
Ik zit regelmatig te verversen op een volle pagina. Dan denk ik, waarom post er niemand meer .

Nou, omdat ze op de volgende pagina verder zijn gegaan .
In my life
Why do I smile
pi_54595685
Popples ik heb zo`n babybelt, dat is een erg fijn ding moet ik zeggen. Draag hem nu ook steeds als ik ook maar iets ga doen. Zonder dat ding is het nog veel erger

Popples leuk een meisje
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')