quote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef Mibos het volgende:
Hahaha nee hoor hier nog geen tweede onderweg (toegegeven het rammelt best wel weer maar is nu nog helemaal niet verstandig lichamelijk gezien (door de EDS) en nog steeds herstellende van bevalling nummer 1). Komt denk ik ook omdat Kaith nu een jaar geworden is en ik twee nachten mijn bevalling tot in de puntjes heb gedroomd (heel fijn maar niet heus). Heb het idee dat ik nu pas het helemaal verwerkt heb zeg maar.
Piglet wat een mooie Emma heb jij gebakken. Gefeliciteerd met haar...
Maneki ik zou gewoon even contact opnemen met de vk.
(mag ik hier nu niet meer posten???)
Nee... Misschien staat het op de site van de vk. Ik zal eens kijken... En anders zijn er een helehoop checklijsten op internet. Maar goed daar staan soms dingen op waarvan ik denk... is dat nodig. Zo stond er in een dat je wat te lezen mee moet nemen.... Alsof je daar tijd voor hebt..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:09 schreef Mibos het volgende:
Lewis het verdoofd dus het is echt wel koud ondanks het washandje maar het is best prettig ja...
Ticootje ik kreeg van de vk een lijstje voor thuis en in het ziekenhuis heb je dat niet?
Hahaha BE ik zat ook maar een beetje te plagen hoor! Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry! Ik bedoelde het verder niet rot hoor.
Maar heel vaak is er uit zo'n postopleving wel het eea af te leiden.![]()
Enneh... meeposten is zelfs erg gewenst hoor!![]()
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houdenquote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef E.T. het volgende:
je hebt toch al een tijdje last van die harde buiken Maneki? Zo veel en zo pijnlijk is idd wel iets om even bij de vk neer te leggen..
Heb je deze keer geen last van je bekken, krijg je dit![]()
Ik heb van half zes tot een uur aan de ruggenprik gelegen en met een tv kanaal 1,2 en 3 omdat er storing was niet meer was ik blij met mijn puzzelboekje eerlijk gezegd. Wij hebben samen zitten kruiswoordraadselen...quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee... Misschien staat het op de site van de vk. Ik zal eens kijken... En anders zijn er een helehoop checklijsten op internet. Maar goed daar staan soms dingen op waarvan ik denk... is dat nodig. Zo stond er in een dat je wat te lezen mee moet nemen.... Alsof je daar tijd voor hebt..
Nee, maar ik bedacht me ineens dat het mss wel eens een van 'dingen die je nooit meer wilt horen' zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Mibos het volgende:
[..]
Hahaha BE ik zat ook maar een beetje te plagen hoor! Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor!!!
Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mensquote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Misbos, iets te snoepen?? Heb je daar wel trek in??
* Ticootje noteert mars, snickers..
Ik keek even op de site van de vk, daar staan inderdaad dezelfde dingen op die ik ook al had bedacht. Ik moet alleen even stickers laten maken voor het ziekenhuis. Maar dat wilde ik doen als ik ging kijken.
Ik weet niet of ik een fototoestel mee wil. Manlief wil dat wel, maar ik niet.
Huh? Idd ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mens![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houdenen dan kijken of het beter gaat.
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jij wil niet direct foto`s maken van je kind? Maf mens![]()
Als het lang duurt wel ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Misbos, iets te snoepen?? Heb je daar wel trek in??
* Ticootje noteert mars, snickers..
Ik keek even op de site van de vk, daar staan inderdaad dezelfde dingen op die ik ook al had bedacht. Ik moet alleen even stickers laten maken voor het ziekenhuis. Maar dat wilde ik doen als ik ging kijken.
Ik weet niet of ik een fototoestel mee wil. Manlief wil dat wel, maar ik niet.
Ik had mijn post al aangepast...quote:
Hoe kan je daar dan baarmoederontsteking van krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben zo`n uilskuiken dat na de bevalling wel Always had gebruikt..kon mooi na een week met spoed naar het ziekenhuis met een baarmoederontsteking.
Je krijgt die kraammatrassen niet voor niks!
Sorry...quote:
Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe kan je daar dan baarmoederontsteking van krijgen?. Goed dat je het zegt trouwens, want ik had het anders ook zo geprobeerd
.
haha wat jij zegt dus poste tegelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Het broeit en sluit de boel af door die plastic bovenlaag. Die goedkope dingen laten de boel meer doorwapperen blijkbaar.
Voor mij dus straks gewoon weer onderbroeken voor mijn man, met zo`n matras erin
Die zijn al wat ouder gelukkig, dus ze kunnen hun eigen gang gaan. Manlief werkt achter ons huis dus in geval van nood kunnen ze daar even heen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:27 schreef Mibos het volgende:
Maneki een dikke knuffel voor jou en kan je wel op je gemak rust nemen op bed met je twee andere kindjes in de buurt?
In Reinier de graaf werken ze met stickers en niet met een ponskaartje.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Mibos het volgende:
Stickers voor het ziekenhuis??? Nu ben ik misschien blond maar waarvoor dan?
Den haag, tegen Rijswijk aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ga je in het RdG bevallen? Waar woon jij dan?
Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maarquote:Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Den haag, tegen Rijswijk aan.
Ik mag kiezen, reinier de graaf of westeinde. Maar het is allebei even lang rijden. En op een of andere manier trekt reinier de graaf mij meer dan westeinde.
Ah oke maar bankhangen kan ook heel lekker zijn. Hoop echt dat je gauw weer op de been bent.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
tv op de slaapkamer heb ik niet, daar ben ik altijd op tegen geweest
Ik ga wel in de woonkamer liggen, heb een megagrote bank en zo ben ik bij de jongens
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb er al vanaf 6 weken last van en het begint nu echt heel veel en heel pijnlijk te worden. Kom ook net terug van de vk..mag bedrust houdenen dan kijken of het beter gaat.
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Westeinde is veel massaler volgens mij. Ik mag kiezen tussen RdG en het Haga. Doe mij ook het RdG maar
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb inderdaad een laptop (GODZIJDANK!)
Tis m`n bedoeling om gewoon thuis te bevallen, maar wie weetquote:Op woensdag 14 november 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oe, als jij iets vroeger en en ik iets later dan komen we elkaar misschien wel tegen.
S_oepstengel, wat spannend zeg. Gewoon nog maar 8 dagen!
Ik zit regelmatig te verversen op een volle pagina. Dan denk ik, waarom post er niemand meerquote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef E.T. het volgende:
of je ververst je pagina even nadat je je kind op bed hebt gelegd
soepstengel, wat spannend!!! Nog maar 8 dagen en dan ben je mama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |