Ja leuk he?!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Allemaal meisjes!!!
Ik dacht dat het tegenwoordig zo was dat je altijd een minimum aantal uren zou krijgen? Of hebben ze dat ook alweer laten varen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef PM-girl het volgende:
O, en vamperotica,ik las ergens dat je maar 7 dagen kraamzorg krijgt, wat rot. Kun je niet eens bij een ander bureau informeren?
Paar maanden geleden had ik geinformeerd om een dag te wijzigen.. de wachtlijst voor de donderdag ging over het jaar heenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Pruk het volgende:
Ik vind dat soort dingen maar raarMaarja, ik ben zelf ook wel raar
Wij kregen vandaag bericht van het kinderdagverblijf. Blijkbaar is er toch niet op alle dagen plek, ondanks dat wat er toen aangegeven stond op de site. Nou is het pas per 1 april nodig, maar het zou toch behoorlijk triest zijn als je je begin juni al opgeeft, je dan nog geen plek hebt
Pruk, ik zit met hetzelfde... De maandag is nog niet vrij.. Ik heb 25 juni een aanvraag verstuurd... en per 16 mei zijn nu alleen de dinsdag, woensdag en donderdag vrij.... (Je moet je opgeven voordat je zwanger wordt)quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Pruk het volgende:
Ik vind dat soort dingen maar raarMaarja, ik ben zelf ook wel raar
Wij kregen vandaag bericht van het kinderdagverblijf. Blijkbaar is er toch niet op alle dagen plek, ondanks dat wat er toen aangegeven stond op de site. Nou is het pas per 1 april nodig, maar het zou toch behoorlijk triest zijn als je je begin juni al opgeeft, je dan nog geen plek hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |