Top tienerquote:Op zondag 6 december 2009 15:25 schreef DaviniaHR het volgende:
En toen stond ik op nummer 10!![]()
Maar wel nog heeeeeerlijk uitgeslapen vanochtend!
eli bleef bij schoonouders slapen na sinterklaas, du ik ben pas om 10:30u of zo mn bedje uit komen rollen!![]()
OMG, maar dan bezorg je mij echt een hartverzakkingquote:Op zondag 6 december 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
Vanmorgen in de kerk gezellig met één van de verloskundigen van mijn praktijk staan kletsen en die zei dat het haar bijzonder zou verbazen als ik overtijd zou gaan, ze hebben het bij mij nu over 'binnenhouden tot 37 weken' Dus ik sluit het niet uit
Wel beter dan gisteravond maar veel slechter dan 'normaal'. Komt wel weer goed...quote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:
Asyniur wat jammer dat je zo'n pijn hebt gehad. Gaat het nu al wat beter?
Ik heb even rondgekeken op internet maar ik vind verschillende antwoorden.quote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef lily het volgende:
Ik las net een post van amaranta ergens dat je 6 weken niet mag autorijden na een keizersnede?![]()
Nu hoop ik helemaal dat ik absoluut geen keizersnede krijg. Oh mijn god!
Mijn kinderen zitten 8 km verder op school en mijn echtgenoot heeft en geen rijbewijs en draait wisseldiensten.
oh oh oh (ben ik paniek)
Woensdag maar even afwachten en in geval van keizersnede eerst even heel hard huilen ofzo (kinderen zullen toch naar school moeten en ik weet het dus even niet meer nu).quote:Op zondag 6 december 2009 16:00 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb even rondgekeken op internet maar ik vind verschillende antwoorden.
Ik zie vooral tussen 2 en 4 weken staan. Maar ook wanneer jij je weer goed voelt.
Als ik jou was, zou ik het even van tevoren navragen. Dan heb je daar geen onzekerheid over.
Het is dat ik zelf niet meer zo lang kan autorijden, maar anders had ik je graag uit de brand geholpen tzt
BJ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:17 schreef Poppedein het volgende:![]()
![]()
Geboortenieuws!!
![]()
![]()
![]()
Geheel onverwacht en overvallen is Beessie-Jen vandaag in raaaaaaaazend tempo bevallen van een dochter! Alles goed met haar en haar meisje, maar omdat ze toch nog nèt iets te vroeg was ligt ze nog even bij te komen in de couveuse...
Zo gauw ze kan zal BJ jullie zelf de details komen melden...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gemeld met BJ's toestemming overigens hoor
ik zeg ook maar klakkeloos na wat de gymjuf zei. Ik zou het gewoon navragen bij je verzekering waar je auto verzekerd is.quote:Op zondag 6 december 2009 15:41 schreef lily het volgende:
Ik las net een post van amaranta ergens dat je 6 weken niet mag autorijden na een keizersnede?![]()
Nu hoop ik helemaal dat ik absoluut geen keizersnede krijg. Oh mijn god!
Mijn kinderen zitten 8 km verder op school en mijn echtgenoot heeft en geen rijbewijs en draait wisseldiensten.
oh oh oh (ben ik paniek)
Jij bent ander ook over datum nuquote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef Groofsken het volgende:
Hmmm, Poppejans staat nog op de lijst... Dus het gerommel heeft nog niet doorgezet
.
Arme Poppejans![]()
.
Dat is zéker de planning! Al moet ik er plat voor gaan liggenquote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:
Oehh het wordt weer spannend hier!!
Poppejans, Groof, Amaranta, Meimeltje.... Zettemop meiden!!
Ennuhh Free, je wacht maar gewoon tot minstens 37 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 06-12-2009 18:21:36 ]
Geduld is een schone zaak jongedame. Als Sjors maar voor de 24ste komt, dat begrijp jij ook wel!quote:Op zondag 6 december 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:
Oehh het wordt weer spannend hier!!
Poppejans, Groof, Amaranta, Meimeltje.... Zettemop meiden!!
Ennuhh Free, je wacht maar gewoon tot minstens 37 weken
dat hij niet is klaargekomenquote:Op zondag 6 december 2009 18:19 schreef freecell het volgende:
amaranta, ik snap het laatste gedeelte van je spoiler niet
Nuja, dat over dat kraken wel, en das fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |