abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75404922
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Lijnloos goedgekeurd

Ben je destijds alle dagen naar LowLands geweest? Wij hebben wel een hotel geregeld ipv het welbekende tentje overigens. Vorig jaar ook al, is echt veel fijner om in een echt bed te slapen..
Jep zijn van donderdagavond tot maandagochtend geweest, ook grotendeels om te werken (niet heel spannend werk hoor) maar heb daar dus inderdaad volle tijd rondgehobbeld. Beeb was aan het meebouncen op Grace Jones en ook wat andere muziek viel goed in de smaak... Wij zaten trouwens neit in een tentje, maar op veldbedje geregeld via het werk. Dat ging prima. Heb toen elke dag in de nacht (22 tot 05 uur) een shuttlebusje gereden, daarna naar bed, beetje uitslapen en vervolgens het terrein op banjeren om vervolgens savonds weer te rijden. Ging prima.

Vlindur... nog een week.... WHAAAAA! Lijkt me heel bizar die gedacht.

En Soneal, veel plezier met de eerste keer koekeloeren naar je kleintje!
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:38:19 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75404926
In gevallen waar men al te nieuwsgierig wordt zou ik er gewoon 'mijn neukertje' van maken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:42:19 #28
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_75405032
Ik wil ook wel verse babietjes zien!

Hier had ik afgelopen donderdag even schrik. Ik was bij de huisarts voor iets en hij ging ook even naar het hartje luisteren omdat ik mij een beetje ongerust maakte (daar was niet echt een reden voor, alleen een buikgevoel). Het heeft zeker 10 minuten geduurd voordat hij het hartje gevonden had. Pfffffft...
We hoorden steeds de mijne, maar niet die van de baby. Eindelijk, na lang zoeken dus, hebben we het heel even (2 seconden ofzo) gehoord. Ik vond het wel jammer dat hij het niet wat langer liet horen want nu was ik nog niet helemaal gerustgesteld. Maar ja, ik durfde het niet te vragen. Hij is toch arts dus zal het wel ok zijn. De dag nadien moest ik weer bij de dokter zijn (duopartner) voor mijn dochter en toen zij vroeg hoe het met mij ging heb ik toch even verteld wat er de dag voordien gebeurde. Ze zei dadelijk dat hij zeker niet zou gestopt zijn, moest hij niet zeker zijn dat hij het hartje gehoord had, maar als ik wou ging zij nog even luisteren. Met mijn dochter erbij zag ik dat niet goed zitten. Die was zo ziek en ellendig dat ze enkel bij mij op schoot wou, maar de dokter zei dat ik van zodra ik mij ongerust maakte mocht langskomen. Dus dat is wel tof en ga ik misschien ook nog wel doen. Voor mijn gemoedsrust dan.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:42:25 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75405037
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Groofsken het volgende:
Als ik straks getrouwd ben, noem ik hem 'mijn man , die niet de vader is van m'n eerste twee kinderen' .
mis ik iets?

mijn eerste twee kinderen? hoeveel kinderen wil je?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:42:33 #30
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75405042
Vanochtend in de AH, zei de kassajuffrouw: "Oh, we dachten dat je al bevallen was. Er was hier vanochtend een man die beschuit met muisjes kwam halen."... Ikke: "Oh nee, dat was dan niet de mijne"
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:43:31 #31
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75405069
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

mis ik iets?

mijn eerste twee kinderen? hoeveel kinderen wil je?
Nou ja, mocht die man er ooit komen, dan wil er nog wel één of twee . In m'n eentje niet hoor .
pi_75405089
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:

[..]

die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch ben
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)

trouwen zit in de pijplijn. ik wil mijn eigen kroost als bruidskindjes
Dan noem je hem gewoon je Lief
Vind trouwens dat als je een stevige relatie hebt en toch al trouwplannen hebt, dat je gewoon 'mijn man' kan zeggen hoor. Het is dan nog wel niet je echtgenoot, maar toch wel de man in je leven?

<klaagmodus>
Gaat hier even wat minder trouwens. Gisteren nogal oververmoeid thuisgekomen met flinke pijn aan heupen/bekken en vannacht steken in mijn onderbuik. Was er misselijk van en moest ook even huilen
De steken zijn wel over gelukkig (morgen moet ik naar de vlos, dus dan gelijk even over hebben). Natuurlijk ook niet geslapen vannacht. Zelfs de mevrouw van de kraamzorg die vanochtend op intake kwam viel op dat ik heel bleek zie.
Ik wil me eigenlijk ziekmelden (heb vandaag late dienst), maar ik durf niet met van die vage klachten en ik wil mijn collega's niet in de steek laten in zo'n stressvolle periode.
Waarom is het toch zo moeilijk om voor jezelf te kiezen?
</klaagmodus>
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:52:16 #33
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75405320
Octopussy, klinkt alsof je je niet lekker voelt. Voor de beeb is het misschien wel goed als je jezelf ziek meld. Als zwangere kun je helaas niet hetzelfde als daarvoor.

flugeltje: Toen je het had over pinkpop moest ik denken aan tentje, en vroeg me af hoe je dat wou doen. Maar als je in een hotel gaat is het anders. Ik heb wel eens gehoord dat deskundigen aan het oordelen waren over de zwangerschap van muzikanten, dat zij het niet goed vonden vanwege de luiode geluiden die op zo'n kind afkomen. Maar dat geeft je baby ook wel aan denk ik.

Wat mezelf betreft: Vandaag 7 weken!
pi_75405380
Oeh Libell, dan zou ik ook wel even schrikken hoor
Ik heb een keer bij de vlos gehad dat het heel lang duurde. Gelukkig zei ze toen 'hij doet het wel hoor, ik hoorde hem net tegen de doptone kicken, ik kan hem alleen niet vinden!'
Daar was ik toen héél blij mee! En uiteindelijk kreeg ze hem wel
pi_75405399
BJ is al bevallen!

Wat een prachtig meisje heb je gebakken zeg! En wat een leuke namen!

Lekker op tijd he, valt niet op he, dat ik hier niet vaak kom?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:54:57 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75405410
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef octopussy het volgende:

[..]

Dan noem je hem gewoon je Lief
Vind trouwens dat als je een stevige relatie hebt en toch al trouwplannen hebt, dat je gewoon 'mijn man' kan zeggen hoor. Het is dan nog wel niet je echtgenoot, maar toch wel de man in je leven?

<klaagmodus>
Gaat hier even wat minder trouwens. Gisteren nogal oververmoeid thuisgekomen met flinke pijn aan heupen/bekken en vannacht steken in mijn onderbuik. Was er misselijk van en moest ook even huilen
De steken zijn wel over gelukkig (morgen moet ik naar de vlos, dus dan gelijk even over hebben). Natuurlijk ook niet geslapen vannacht. Zelfs de mevrouw van de kraamzorg die vanochtend op intake kwam viel op dat ik heel bleek zie.
Ik wil me eigenlijk ziekmelden (heb vandaag late dienst), maar ik durf niet met van die vage klachten en ik wil mijn collega's niet in de steek laten in zo'n stressvolle periode.
Waarom is het toch zo moeilijk om voor jezelf te kiezen?
</klaagmodus>
Lijkt er inderdaad op dat je toch iets teveel gedaan hebt.
En je kunt je beter nu ziek melden dan strakjes of uiteindelijk je dienst niet vol kunnen maken. Nu hebben ze nog tijd om een vervanger te zoeken...

Ow Libell, dat is ook schrikken. Let wel, je beebje kan ook gewoon bij de doppler weer weggezwommen zijn (dat deed de mijne ook regelmatig).
pi_75405461
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Groofsken het volgende:
Vanochtend in de AH, zei de kassajuffrouw: "Oh, we dachten dat je al bevallen was. Er was hier vanochtend een man die beschuit met muisjes kwam halen."... Ikke: "Oh nee, dat was dan niet de mijne"
Haha, dat is dan wel weer grappig

Octo, gewoon ziekmelden! De energie die je nu nog hebt is voor je baby, niet voor je werk. baby gaat even voor!
pi_75406038
Octo, voor je rottige gevoel. En ziekmelden mag dan ook gewoon hoor... da's het voordeel van zwangerschap, ook kleine(re) dingen zijn een prima reden om je ziek te melden want alles komt gewoon veel harder aan... En voor je werkgever is het ook allemaal prima geregeld...

Groofsken, wat grappig dat de AH zelfs zo meeleeft Straks hebben ze nog een poultje voor wanneer je bevalt...
pi_75406328
Poppejans succes bij de verloskundige en hopelijk doet het strippen wat voor je.

Lijnloos al weer 38 weken !!! Jeetje je mag ook al bevallen zeg.

Octopussy, echt aan je zelf denken hoor. Als je niet lekker bent dan jammer voor je collega's maar jij bent ook niet alleen; je hebt een kindje in je buik en als jij er aan onder door gaat is dat ook niet goed voor de baby. Jij komt met je kind op de 1e plaats, je collega's kunnen makkelijk jouw werk ook wel een dag of wat erbij nemen.

Libel, dat was wel schrikken dan bij de huisarts maar gelukkig toch nog goed gekomen en fijn dat je in geval van twijfel of angst altijd mag komen luisteren.

Groof, Meimel en Poppejans, we willen graag verse babies. Lijnloos jij mag in principe ook al dus vooruit. PUSH !!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:41:27 #40
259886 pessie
pi_75406973
2de eitje... MMmmmm
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:44:35 #41
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_75407071
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Oeh Libell, dan zou ik ook wel even schrikken hoor
Ik heb een keer bij de vlos gehad dat het heel lang duurde. Gelukkig zei ze toen 'hij doet het wel hoor, ik hoorde hem net tegen de doptone kicken, ik kan hem alleen niet vinden!'
Daar was ik toen héél blij mee! En uiteindelijk kreeg ze hem wel
Dat hoopte ik ook dat de dokter dat zou zeggen
Ik vond ook dat hij ineens ook erg stil werd toen het zolang duurde. Kan ook mijn verbeelding zijn natuurlijk
Maar goed, normaal gezien is alles dus wel in orde.

Octo, als je je echt niet goed voelt, blijf je beter thuis. Maar ik weet van mezelf dat ik dat ook niet gauw doe. Vorige week nog met buikgriep gaan werken bijvoorbeeld.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:22:50 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75408385
A-ha, ik zie dat groofsken zich zo tussen neus en lippen door al heeft gemeld! Mooi zo!

Flugel, tja, 32 weken is best ver in de zwangerschap. Ik ben nog naar Extrema Outdoor geweest, denk dat ik een week of 26 was ofzo. Ik weet het niet meer. Maar het was gewoon stomme ellende. En niet zozeer vanwege het geluid. HEt was echt druk. En ik was ook nog eens super hormonaal. Was blij toen ik thuis was.
Maargoed, ik weet niet hoe dat bij zo'n feest gaat als waar jij heen gaat.

Lijnloos, wat fijn dat je bent goedgekeurd

Freecell, ramstein??? Dat had ik niet zo achter jou gezocht. Ik ken je verder niet. Maar zoals je schrijft vind ik je geen rammstein type haha. Wat dan wel? Weet niet.

Soneal, volgens mij is het geluid op F1 echt absurd hard. Harder dan het gem. feestje/concert denk ik....
Maar ofdat dan iets te maken heeft met autisme. Autisme is volgens mij meer een fout in de aanleg dan dat hetontstaat doordat je een keer in een lawaaiige ruimte bent.
Succes vanmiddag trouwens.

Groof, ik ken je verhaal verder niet maar zijn kindje 1 en 2 wel vandezelfde papa?
En hoe bevalt het met je mamsie? Logeert ze bij je in huis eigenlijk?
En wat een betrokken cassieres zeg. Die van zijn echt stom. Volgens mij herkennen ze je niet eens.
Er was een hele lieve maar die heb ik al alng niet gezien.
Bij de kaas werkt de moeder van een van mijn leerlingen, dus die lacht altijd als ze me weer voorbij ziet waggelen.....

Libel, ik zou ook wel even schrikken hoor. Wel fijn dat de duo zo begripvol was.

Ik heb ECHT een stickertje gekregen. De verloskundige gebruikt gewoon letterlijk die woorden. Meid, je bent helemaal goedgekeurd, met een stickertje van de juf!!
Ze zei echter ook dat ze verwachtte dat Sjors ook wel de 41 zou halen. Plan van aanpak is dan dat de gyn erbij wordt gehaald. Dan bepspreken we ook hea ivm de kerstdagen. Ik zei al dat ik niet persé ingeleid hoef te worden omdat het kerst is.
Waarop zij zei dat we in week 41 wss de vliezen door zouden prikken. En dan kunnen wij eventueel de datum zelf kiezen.... maar dat was nog toekomst...even kijken hoe het loopt.
Maargoed, goedgekeurd dus!
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:29:00 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75408612
spamt ook nog ff stiekem hier....

Evie

wat een tevreden koppie he??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75408743
Amaranta, fijn voor je sticker! En vliezen prikken en zelf bepalen! Dat is ook wel fijn zeg!
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

Evie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(Nu wil ik ook! Nog maar 7 nachtjes! Dan hebben we hem! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:33:57 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75408801
quote:

Evie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Prachtig!

Fijn amaranta, dat je goedgekeurd bent...
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:34:30 #46
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75408820
haha ja ik ben nogal voorgekropen he?? weet nog dat ik zei dat ik stiekem wel een beetje jaloers op je was en dat het voor mij misschien nog wel 6 weken zou duren...
en nu ligt er ineens zo'n klein frummeltjes naast me.... zo bijzonder....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75408861
quote:

Mooi popje

Amaranta goedgekeurd met echte sticker

Groofsken en Meimeltje zijn er ook nog zie ik, ben echt benieuwd wanneer we gaan bevallen

Over 2 uurtjes richting vk, hou jullie verder op de hoogte vandaag!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:43:14 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75409160
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Poppejans het volgende:
Over 2 uurtjes richting vk, hou jullie verder op de hoogte vandaag!
We hadden niet anders verwacht!
Ik hoop dat het strippen wat voor je doet
pi_75409313
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja ik ben nogal voorgekropen he?? weet nog dat ik zei dat ik stiekem wel een beetje jaloers op je was en dat het voor mij misschien nog wel 6 weken zou duren...
en nu ligt er ineens zo'n klein frummeltjes naast me.... zo bijzonder....
Nu ben ik jaloers op jou! Succes er mee en ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:50:06 #50
259886 pessie
pi_75409432
BJ wat een prachtig kindje. Die oogjes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')