Freecell heeft het vandaag even nagevraagd en hier kwam het inderdaad omdat beebje al een beetje ingedaald is. Nog niet erg ver, maar genoeg om mijn schaambeen te irriterenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef octopussy het volgende:
Moet stoppen omdat ik oververmoeid ben. Veel stress en wisseldiensten op werk en daarbij 's nachts geen slaap kunnen vatten door zowel fysieke pijn als kopzorgen. En dus veel pijn in mijn bekken/heupen. De steken waar freecell het laatst over had zijn er bijgekomen (vooral 's nachts). De vlos heeft gevoeld dat beebje al wat ingedaald is, dus dat is wel normaal.
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten![]()
Heb je geen mogelijkheid voor een second opinion? Als je je zorgen maakt (wat ik goed kan begrijpen), dan is het denk ik wel beter er door een andere arts ook even naar te laten kijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
[..]
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Als ik het niet vergeet dan twitter ik het wel even. Je hebt bij deze dan ook toestemming om het hier te posten. Al zullen er ook nog andere mensen van fok die bericht krijgen... (Stormqueen en Juup© en FUFR onder andere)quote:Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
Nee, je stelt je niet aan! Ik zou echt voor je eigen geruststelling een second opinion vragen. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. beetje vreemd dat als het kindje nu al zover is ze niet sneller tot actie overgaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:
ik weet het niet....misschien
heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
[..]
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Ja, zn skivakantie met vrouw en kids. Dan juist zou je dneken hoe eerder hoe beter, maargoed...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
Hihi, hier is het nu gelukkig even stil op Hyves sinds ik zelf berichtjes achter laatquote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen
Oeh ZEER herkenbaar, ik word er zo knettergek van dat we maar hebben besloten het niet van tevoren te vertellen mocht ik worden ingeleid volgende week.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |