abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75453701
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef octopussy het volgende:
Moet stoppen omdat ik oververmoeid ben. Veel stress en wisseldiensten op werk en daarbij 's nachts geen slaap kunnen vatten door zowel fysieke pijn als kopzorgen. En dus veel pijn in mijn bekken/heupen. De steken waar freecell het laatst over had zijn er bijgekomen (vooral 's nachts). De vlos heeft gevoeld dat beebje al wat ingedaald is, dus dat is wel normaal.
Freecell heeft het vandaag even nagevraagd en hier kwam het inderdaad omdat beebje al een beetje ingedaald is. Nog niet erg ver, maar genoeg om mijn schaambeen te irriteren
pi_75454129
Even een grote sterkte wens van mij voor Lily, balen dat het een keizersnede wordt, en rond de kerst, maar..... je krijgt een mooi meisje!

Octo, rustig aan doen nu hoor

Wupwup, wat een droppie , gefeliciteerd!

E voor alle LLM's.... zet hem op!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75454200
Lily wat een tegenvaller zeg dat je toch een keizersnede krijgt!

En Octo stoppen met werken, ook al niet zo'n fijn bericht. Maar het is wel het beste voor je kindje!

Borra, kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot 31 dec! Nog 3 weekjes..!
pi_75454344
He Lily wat balen zeg, hoelang moet je na een keizersnede meestal in het ziekenhuis blijven? Wel super om een datum te hebben en te weten dat je de 22e je meisje ziet!

Wupwup: wat een moppie!!
  woensdag 9 december 2009 @ 18:26:06 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75454419
Lily, wat vervelend dat je niet tot een akkoord hebt kunnen komen mbt de keizersnee.
Jammer dat je daar je kerstdagen door moet brengen inderdaad. Beetje medeleven de arts had wel gemogen.
Maar anderzijds, de 22ste heb jij je meisssie!!
pi_75454457
Ik moest na de KS 7 dagen blijven, maja, dat was 16 jaar geleden...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75454480
Wupwup wat een droppie heb je daar

Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten

Octopussy, het is misschien niet leuk dat je je nu moet ziek melden op het werk maar echt het gaat om jouw gezondheid en die van je baby. Je werkgever krijgt gewoon 100% uitgekeerd van het UWV (mits hij je daar binnen 3 dagen ziek meldt) en kan dan een uitzendkracht in dienst nemen in het geval hij niet voldoende personeel heeft. Jammer maar helaas. Ik heb me ook al ergens rond de 25 weken ziek moeten melden omdat ik het lichamelijk niet meer trok. Zet je zelf op de 1e plaats.

Lijnloos gaat het lot tarten met haar pannekoeken zag ik Eet smakelijk voor zo dadelijk.

Simmu, het lag ook zeker niet aan jouw hoor die botte lul aan de deur van die energie maatschappij. Helaas bestaan er echt van die lui die denken dat het werkt op zo een manier en misschien bij oude mensen is dat ook het geval. En top van je man zijn werkgever dat hij geen vrije dagen hoeft op te nemen.

En nu moet ik naar mijn jongste kind die ligt te brullen of zijn leven er van af hangt.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:36:53 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75454743
Ik heb begrepen dat het tegenwoordig rond een dag of 5 is?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:43:46 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75454992
Octo, wat balen. Maar jouw lichaam is ook belangrijk! Jij moet straks wel een kindje op de wereld zetten dan moet je helemaal fijn in je velletje zitten!

Ik heb de bank gestoomreinigd maar Eva's jogojogovlek is er niet uit En nu?
Straks maar weer met de stoomreiniger erop. Misschien eerst wat zeep?
pi_75455047
Bedankt voor jullie lieve berichtjes

Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
pi_75455331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:

[..]

Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Heb je geen mogelijkheid voor een second opinion? Als je je zorgen maakt (wat ik goed kan begrijpen), dan is het denk ik wel beter er door een andere arts ook even naar te laten kijken.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:55:45 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455388
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog niet is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 09-12-2009 19:28:44 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 18:57:01 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455435
Ik vind wel dat je daarin een goed punt hebt Lily. Als ze nu al 40 wk qua groei is dan maakt die paar dagen ook niks uit.
Wat CP zegt is zo gek nog niet, kun je niet bij een ander ziekenhuis een SO krijgen?
pi_75455478
ik weet het niet....misschien

heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
  woensdag 9 december 2009 @ 18:59:53 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455514
Nee je stelt je niet aan. Die dokter is gewoon een hork.
pi_75455516
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:03:23 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455617
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
Als ik het niet vergeet dan twitter ik het wel even. Je hebt bij deze dan ook toestemming om het hier te posten. Al zullen er ook nog andere mensen van fok die bericht krijgen... (Stormqueen en Juup© en FUFR onder andere)
Ohja, de foto optie had ik nog niet eens bedacht.... maar die primeur bewaar ik dan voor mezelf
pi_75455648
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:

heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
Nee, je stelt je niet aan! Ik zou echt voor je eigen geruststelling een second opinion vragen. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. beetje vreemd dat als het kindje nu al zover is ze niet sneller tot actie overgaan.
pi_75455700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:

[..]

Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
  woensdag 9 december 2009 @ 19:10:28 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455830
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
Ja, zn skivakantie met vrouw en kids. Dan juist zou je dneken hoe eerder hoe beter, maargoed...
pi_75456128
Hier willen ze juist zo min mogelijk mensen met kerst in het ziekenhuis hebben weet ik uit ervaring (heb er zelf gewerkt). Vind het ook vreemd dat het dan niet een paar dagen eerder kan hoor.
pi_75456164
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Hihi, hier is het nu gelukkig even stil op Hyves sinds ik zelf berichtjes achter laat
pi_75456299
Oh wat balen Lily, van zowel de keizersnede als de datum Ik zou de 22ste ook helemaal niks vinden, wat jammer van de kerstdagen...
Wel heel gek lijkt me dat, om gewoon een datum te hebben

Groofsken, hoe was je vkbezoek? Ben je gestript?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75456349
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Oeh ZEER herkenbaar, ik word er zo knettergek van dat we maar hebben besloten het niet van tevoren te vertellen mocht ik worden ingeleid volgende week.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 9 december 2009 @ 19:29:38 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75456378
Ja maar jullie zijn al overtijd Ik moet nog overtijd geraken!
pi_75456483
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef amaranta het volgende:
Ja maar jullie zijn al overtijd Ik moet nog overtijd geraken!
Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoor
pi_75456520
Ben ook benieuwd hoe het bij Groofsken was.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:37:48 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75456647
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoor
bizar hoor, al ben ik het wel al gewend...
pi_75456719
Hallo! Een paar weken geleden heb ik me hier gemeld als kersverse zwangere maar sindsdien eigenlijk niet meer gepost.. Jullie gaan zo snel en ik vind het best moeilijk om het bij te houden en om er tussen te komen.

Allereerst alle nieuwe moeders gefeliciteerd! Wat een heerlijke guppies zag ik voorbij komen
En LLM's, veel succes! Spannend hoor voor Vlindur, Groofsken, Poppedien en Amaranta geloof ik. En Lilly, wat vervelend van die datum! Kun je niet naar een ander ziekenhuis of is dat een stomme vraag?

Hier gaat alles goed, ik ben rond de 10 weken zwanger, morgen intake bij de vk en echo. Mijn buik is echt al flink aanwezig, ik had gister al mijn positiejeans aan... zou me nog steeds niet verbazen als er 2 in blijken te zitten!
pi_75456867
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:

nou, je stelt je iig niet aan lijkt me! dit is toch allemaal heel naar. je zit zelf met twijfels en dat moet iig niet. sterkte
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75457016
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Grunsfan het volgende:

Hier gaat alles goed, ik ben rond de 10 weken zwanger, morgen intake bij de vk en echo. Mijn buik is echt al flink aanwezig, ik had gister al mijn positiejeans aan... zou me nog steeds niet verbazen als er 2 in blijken te zitten!
pas maar op hoor met zulke wensen
en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75457276
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:

[..]

en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
Nou, het is ook niet echt een wens hoor!
( Ik zei wel altijd, ik wil drie jongens, ik heb er al een en mijn man zegt nu ook al "be careful what you wish for....). Het zal wel meevallen, zit verder helemaal niet in de familie enzo.
pi_75457338
Lily, tuurlijk stel je je niet aan... Niemand wil met de kerst in het ziekenhuis zitten, zeker niet als je lekker met al je kroost thuis kunt zitten als meneer de gyn gewoon ietwat welwillender is.

amarante, jij mag mijn twitter dan ook wel hier kwakken hoor (jij bent de enige fokster in mijn volglijst) als ik het niet zelf ook post hier... Maar dat zien we dan wel

Grunsfan, fijn dat het goed gaat!

Groofsken, geen gerommel nog dus?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:02:23 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75457506
Dat kan ook he. Met je ifoon kun je immers ook op internet
  woensdag 9 december 2009 @ 20:03:29 #235
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75457545
Jaaaa, ik ben er weer .

Het strippen lukte , baarmoedermond was al goed verstreken. Ik vond de pijn ook beter te dragen dan ik me herinner van de vorige keer . Maar... ik mocht daarna wel linea recta door naar het ziekenhuis, omdat z'n hartslag daalde na het strippen. Het menneke vond het niet zo prettig. Maar na een uur aan de ctg waaruit bleek dat alles weer rustig en in orde was, mocht ik weer naar huis. Fieuw. Was wel even spannend.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:05:10 #236
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75457602
En nee, geen gerommel dus nog. Maar wel weer wat hoop, omdat ik vorige keer twee dagen na het strippen mijn dochter in m'n armen had.
pi_75457692
Ik ben er ook nog eens Heb wel alles meegevolgd, maar geen tijd gehad om te reageren. Vandaag vroeger moeten stoppen met werken omdat het echt niet meer ging. Opnieuw bijna de hele nacht wakker gelegen en ik was een wrak, zeker na een halve dag opleiding. Thuis gekomen en volgens mijn man nog 3 hele minuten wakker gelegen in de zetel voor ik een dutje van een uur heb gedaan

Lily wat jammer dat de dokter zo denkt over de keizersnede en de datum waarop ze zou moeten doorgaan
  woensdag 9 december 2009 @ 20:10:33 #238
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75457835
Jeetje Lily, wat klote. En dat terwijl ze al zo'n grotertje is, ik snap het ook niet hoor. Lekkere arts .

Proberen er maar vanuit te gaan dan dat ze daar weten waar ze het over hebben en dat het echt beter is zo , maar jeetje wel balen inderdaad .
pi_75458324
Grunsfan: spannend morgen de echo!

Groofsken: wat fijn dat je gestript kon worden!! Was even spannend dus, maar gelukkig is je manneke weer goed bijgekomen van de schrik Wie weet nog voor het weekend je mannetje in je armen!
pi_75458327
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:

[..]

Ik had hem wel groter verwacht idd. Maar wel mooi hoor!

Lily wat balen zeg.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:47:56 #241
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75459390
@WupWup: gefeliciteerd met je baby.
@Grunsfan:
@lilly: Ik vind jouw gyn een nitwit. Iedere leek die gaat tellen op zn vingers dat een kind nu al groter is dan 40 weken en je weinig vruchtwater over hebt, kan verwachten dat dat kind niet nog 2 weken blijft zitten. Als ik een beetje reken ben je nu 37 weken. Vind dat je met 38 weken een keizersnede moet kunnen doen, ook al is je gyn het niet met je eens. Ik zou zeker een SO aanvragen! Dat is beter dan een spoedkeizersnede. Sowieso vind ik het heel raar dat hij jou tot 39 weken wil laten doorlopen. Ik meen dat de meeste geplande ks-en bij 38 weken plaatsvinden.
Oh ja, ik weet dat ik een leek ben...

Verder voel ik me iedere dag een stukje beter. Alleen nog ontzettend moe door de medicijnen, vanavond laatste dosis! . Morgen helaas wel huisarts bellen omdat de bronchitis niet over is . Ik ga wel zeggen dat ik deze medicijnen nooit meer wil!
  woensdag 9 december 2009 @ 20:52:49 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75459574
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..
en nu ligt ze onder zo;n felblauwe lamp.. helemaal niet leuk.

en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
gevolg een enorm huilbui....
ben dr helemaal sneu van
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75459624
Wat goed dat het lukte Groofsken! Spannend man! ooh ik hoop dat je aan het rommelen gaat
Wel eng dat hartslag van baby daalde brrr!
(bij mij luisterde ze alleen voor het strippen naar het hartje, erna niet bedenk ik me nu)

Echt zo spannend hier met meerdere LLM, ik moet echt steeds minstens meerdere keren bijlezen hier.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:54:08 #244
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75459630
Soneal,lees het net pas,heel veel sterkte
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 9 december 2009 @ 20:58:31 #245
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75459794
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..

en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
ben dr helemaal sneu van
Zet em op!
pi_75459899
Oh bah BJ! Wat vervelend dat het allemaal even tegenvalt nu!
pi_75459913
Wupwup: wat een dotje!

Lily: dat is mooi balen! Wat raar dat de gyn niet open stond voor jouw argumenten.

Octo: Jeetje....maar waarschijnlijk wel het beste voor jullie! Hoef je ook niet meer zo te twijfelen of je je ziek moet melden.

Beessie: Bah, dat is niet leuk dat het niet gaat zoals je wilt. voor jou en je meisje...

[ Bericht 17% gewijzigd door DJRandall op 09-12-2009 21:20:38 ]
pi_75459954
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
bleeeggghhh

ben dr helemaal sneu van
Ymme geeft een virituele knuffel aan BJ

Het is allemaal niet niks. Je bent ontzettend blij met je dochter maar het gaat nu even niet, zoals je het gehoopt had.
Maar je zult zien, dat het snel beter gaat en jullie lekker naar huis kunnen en kunnen gaan genieten van jullie gezin, thuis!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:03:24 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75459974
Beessie toch meissie
pi_75460487
He Bj, ook nog van mij even een knuffel hoor... wat zal dat naar voelen, zeker omdat je er zo machteloos bij bent en ook maar afhankelijk van de hulp daar. Hoop voor jullie dat ze snel opknapt en dat het met de voeding ook beter gaat zodat jullie snel naar huis kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')