abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 11:16:41 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75438608
hey meiden; neej helaas is niet bekend wanneer ze mee mag naar huis. Eerst de voedingen op gang krijgen en een stabiel gewicht bereiken... kan nog wel even duren. Het aanhappen doet ze inmiddels wel goed, maar het doorzuigen nog niet echt. Ze moet dat echt nog even leren... naja we moeten maar geduld hebben...

en neej opa's en oma's zijn ook niet welkom... enige voordeel is dat mijn moeder en zus en vriendlief zijn ouders en zus; ons kleintje gelukkig 1 x hebben kunnen bewonderen toen ik nog op de kraamafdeling lag, want daar zijn de regels iets minder dan op de kinderafdeling.... maja leuk is het niet.
Ik hoop dan ook echt dat het niet heel erg lang gaat duren voordat we naar huis mogen....

maar verder mogen we niet klagen hoor; de kleine doet erg goed haar best... het kost haar ook allemaal veel energie
en mama zelf is lichamelijk helemaal goedgekeurd... alleen een beetje bekaf.. maar dat schijnt ook normaal te zijn....

gewoon ff doorbijten samen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 9 december 2009 @ 11:19:40 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75438738
Das een mooie sticker Free!

Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit
  woensdag 9 december 2009 @ 11:20:46 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75438776
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Want normaal sta je ook best misselijk om 10 uur op?
Volgens mij hop jij normaal om 8:00 fruitig je bed uit

Ja...
  woensdag 9 december 2009 @ 11:26:57 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75439018
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:27:03 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75439021
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef amaranta het volgende:
Das een mooie sticker Free!

Ik vind het ook super gezellig hier met jullie dames, met de LLMertjes maar ook met de nieuwe aanwasjes!
En iedereen die daar tussenin zit

hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
pi_75439030
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog

Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:30:45 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75439169
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
Jij hoort er heel veel bij. En je moet hier net zo lang blijven posten als dat het nodig is voor je (verwerken enzo)
pi_75439282
Freecell goedgekeurd! heel mooi hoor!
Pessie minder misselijk, prima toch?! Lekker houden zo, en dan mooi de zwangerschap door verder.

BJ, wat fijn dat jullie in elk geval goed verzorgd worden in het zh, maar wel jammer dat je inderdaad nog geen kraambezoek mag hebben. Aan de andere kant, dan kan je meidje al haar energie geven aan het groter worden en kunnen jullie snel naar huis.

Nog een voor alle mijlpaal-mama's!

En een voor Poppejans, Groofsken en Meimeltje en dan ook alvast ter aanmoediging voor Amarante en Bucko... Laat de nieuwe beebs maar komen!

Oh en Lily, bah zeg, dat je zo'n last hebt van maagzuur... Bij mij is snurkende kerel en zelf net niet lekker liggen de reden dat ik vanacht weer de bank heb opgezocht, maar gelukkig toen wel lekker geslapen. Voor jou lijkt het me echt geen pretje zo.

Hier 2e prik anti-mexicano gehad en effe lekker de stad in gehobbeld (nieuwe hobby te pakken) en nu lekker op de bank. Kopje thee erbij en mijn dag kan lekker door!
pi_75439553
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Einde van de carnaval?
Welk carnaval? (ik zit in Groningen)
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja...

Ja, en nu niet
Dus je zou zeggen: nog zwangerschapsklachten genoeg over
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:44:23 #160
259886 pessie
pi_75439704
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Hmmm, Vriendinnen, kerkgenootjes, familie... Hangt ervan af hoe je het wilt noemen?

Normaal zitten freecell en ik gemiddeld zo'n 3 keer per week bij elkaar op de bank

Alleen nu niet door die stomme bronchitis icm medicijnen en natuurlijk: de baby (die absoluut niet stom is en heel welkom).

BJ: Prima toch als je hier post? Je ligt nog in het ziekenhuis... Vind niet dat je dan verplicht moet zijn door te gaan... Als Evie een dreumesje wordt ben je misschien niet helemaal meer in het juiste topic, maar nu is het wel heel leuk om te lezen hoe zo'n klein frummeltje het doet.
pi_75439793
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog

Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Volgens haar weblog gaat het best goed.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:47:09 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75439832
lily wat een rotnacht!
En lijnloos ook al niet zo best geslapen...

free is goedgekeurd!

Maar nog geen verse beebs...
Kom dames, doe eens een beetje moeite. Even hard persen...
pi_75439918
Goeiemorgen!

Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte

Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zeg Klote maagzuur

Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.

De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn

Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 december 2009 @ 11:53:19 #164
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75440057
Ik kom even een doen voor alle LLM's, zet 'm op dames!

Tevens kom ik even een geven aan de andere dames, ik leesf met jullie mee!
3!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:58:12 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75440264
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte

Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zeg Klote maagzuur

Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.

De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn

Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
pi_75442751
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
pi_75443712
Soneal, wat een naar bericht! Sterkte!

En Vlindur, het wordt wel spanennd he, nu je de dagen kunt aftellen.

BJ, goed om te lezen dat het goed gaat met je meisje. Wel balen van dat je geen bezoek mag ontvangen op dit moment!

Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!

Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
  woensdag 9 december 2009 @ 13:47:28 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75444125
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef NieuweUser het volgende:
Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!

Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!
ik zie je niet in de OP staan ; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
pi_75444190
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!
ik zie je niet in de OP staan ; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
pi_75444285
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
pi_75444315
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
Dat doe ik zeker! En nu heb ik wat meer tijd om hier gezellig mee te lezen!
pi_75444473
Peuter is met schoonmoeders naar de kinderboerderij, die verwacht ik niet binnen het uur terug. Lekker even rust

BJ wat jammer dat je geen bezoek mag ontvangen. Maar wel een geluk dat het op de kraamafdeling nog wel mocht. Leuk dat je ons lekker op de hoogte houdt!
pi_75445391
Succes vanmiddag dan Groofsken!
En aan datumvoorspellingen doe ik maar niet meer

Freecell goedgekeurd

Niks te updaten hier hoor, wel nog steeds veel (roodsliertjes)slijmverlies
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75445433
Jij verliest de slijmprop gewoon in één lange draad
pi_75445451
Bj, fijn om te lezen dat het goed gaat.
Alleen inderdaad flink balen dat je geen bezoek mag ontvangen.

Verder, poppejans die gestript is. Hopelijk begint het nu snel en hoef je niet meer zo lang te wachten op je kleintje.

En voor alle andere LLM's (en natuurlijk de rest die het even nodig heeft.
pi_75445649
Ah Poppejans, nog steeds geen actie zo te lezen!

Nog een vraagje. Ik wil nog een lekkere warme wikkeldoek aanschaffen. Ik heb al gelezen over de Lodger en de Babynomade van Red Castle. Heeft iemand een goede tip hiervoor?
pi_75446990
Ik heb geen tip, omdat ik nog geen ervaring hiemree heb, NieuweUser.
Maar ik heb al wel de Lodger hier thuis liggen, omdat ik hier zulke goede verhalen over hoor
En die is lekker warm en zacht.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:26:59 #178
259886 pessie
pi_75450318
Wat is het hier opeens rustig? Zijn de LLM's bezig te puffen?
pi_75450368
Lilly wat een nachten zeg, jeetje kom je wel aan voldoende rust over dag>
En lijnloos ook al niet zo best geslapen, gatsie dames

Poppejans hoop toch dat er snel wat actie voor je komt

beessie jen, ik vind jou hier ook gezellig hoor, al hoop ik dat jullie snel naar huis mogen
en dan lekker veel kraambezoek kunnen ontvangen, lijkt me niks nu zo in het ziekenhuis, al ben je erg druk met de voedingen natuurlijk

een goede sticker voor freecell en zonder bijzonderheden pas over 3 wk terug

vlindur 37 weken zwanger op naar volgende week!

Nieuwe user geniet van je verlof!

Hier ook niet zo;n handige aktie vandaag, ik moest voor kennismaking naar de verloskunde (alle controles gaan bij de gyn in het ziekenhuis) maar onderweg ging mn pijltje van de scoot mobiel wel ineens erg snel naar het rood!
Stond ik dus halverwege met een lege scootmobiel!
Manlief gebeld die heeft mij opgehaald (en de vk gebeld en ik kon gelukkig later ook komen) Ik ondertussen op het langzaamst weer terug naaar huis zodat manlief niet zo ver hoefde te lopen met dat ding!

maar ja vergeten dat ook de hond nog uit moest, dat net na lange tijd dus weer eens op krukken gedaan dat viel wel tegen, merk dat niet alleen mn been zeer begint te doen dan!
Nu maar lekker op de bank
pi_75450597
Oeh draakje, dat is balen

Over scootmobiel gesproken. Kaartje in het plakboek van de verloskundige:

Papa in het ziekenhuis
Mama in een scootmobiel
Zo goed als vergeten
Tot mama van jou beviel

Zoiets
Klinkt heel...ehm... welkom

Dat plakboek is verder wel heel leuk trouwens om door te kijken
pi_75451049
als het dan toch rustig is kom ik ff juichen

trerugkomend op die nuongast van laatst die ik scheldend heen zond: de enecoman (netleverancier) was hier gister om op te meten en ik vroeg dus een tikkie wantrouwend om id geeft die man me een complimentje dat ik dat deed omdat er (volgens hem) laatst hier hele botte lui bezig waren geweest.... toen ik vertelde dat ik ze ontmoet had en hoe ik gereageerd had was hij helemaal blij het lag echt niet aan mij

en sangdrax zn conferentie volgende week mag helemaal als dienstreis geboekt worden, dus we zijn geen vrije dagen van volgend jaar kwijt

simpele dingetjes, maar ik kan daar zo blij mee zijn he
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75451104
sterkte draakje, naar als dingen zo niet meewerken. lekker chillen op de bank vanavond!!!
pi_75451438
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè

Nog geen dagje oud
pi_75451514
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:

[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
wat een schatje
pi_75451540
He draakje, wat een actie zeg... wel fijn dat je been wat minder zeer deed/doet... lekker chillen is in elk geval goed!

Simmu, geniaal van die energieman weer... het zijn ook echt botte horken soms (*heeft ook bij een energiemaatschappij gewerkt), weg der mee!

Hier niks te puffen hoor, lekker op de bank/keukentafel aan het freubelen. Wachten tot manlief straks thuis komt en dan lekker eten (pannenkoeken, maar niet om eht uit te lokken, gewoon omdat ik er zin in had!)
pi_75451663
WupWup, wat een schatje zeg!!!!

En Lijnloos, jij durft, zomaar pannenkoeken te eten! Maar lekker is het wel!
pi_75451886
Oh Wupwup, wat is ze mooi! Daar kunnen wij best even op wachten hoor... dit maakt een boel goed
  woensdag 9 december 2009 @ 17:23:56 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75452192
vlindur vandaag 37 weken zwanger! nu mag je ook al, he? dus nog MAX 6 nachtjes

BJ, ik vind het wel heel leuk om hier ook nog te lezen hoe het met Evie gaat, hoor!

Andere LLM's, hup, ga eens persen, jullie!

tis wel raar, bij eli had ik superveel voorwerk, en heb ik tot 41w gelopen. nu nauwelijks iets, en ik betwijfel dat ik de uitgerekende datum zwanger ga halen.... doe mij maar iets tussen 18 en 30 december, dat zou ik wel prima vinden.

We hebben liggingsecho gehad, allemaal prima. dezelfde mw als de fenomenale nekplooimeting. ze mat nu een buikje van 36w6d (termijn 36w5d), dus ze is dikker dan gemiddeld. tsja...
maar ze mat het buikje ok nogal klein, dus zee zal idd wel iets groter zijn.

naja, het hoofdje lag laag, ingedaald en wel, gezichtje al een beetje naar achter gedraaid. daar ging het om.

dus goedgekeurd.
(al heb ik wel weer een verhaal voor op mn weblog nu! )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75452324
Sticktertje voor Frederique! Goed bezig Davinia...
pi_75452466
wupwup, wat lief

en baby Davinia ook al een dikkertje (mijnes ook)
pi_75452513
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:

[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
pi_75452611
We zijn net terug uit het ziekenhuis.

De placenta ligt er nog voor dus het wordt een keizersnede. Ze ligt nog steeds 3 weken voor op groei.
Hoofd, buik en benen meten nu 40 weken, 2 dagen. Vruchtwater is iets minder.

Daarna gesprek met gynaecoloog; hij wil perse de keizersnede doen op 22 of 23 december.
Ik baal hier erg van want dan lig ik de hele kerst in het ziekenhuis en ook mijn kinderen vinden dit niet leuk!

Ik wilde graag vrijdag de 18de maar hij was niet te vermurwen
Ik moest en zou 39 weken zijn en dat ben ik de 20ste pas dus helaas (en ma de 21ste was geen plaats)

Als ik eerder weeen krijg of als ik ga bloeden dan wordt het een spoedkeizersnede en wie heeft daar nu wat aan?

Ik snap het niet helemaal eigenlijk maar ik heb er alles aan gedaan maar ik kreeg het niet voor elkaar...helaas...

oh, dus het wordt 22 december
pi_75452643
Voor alle goedgekeurde dames en natuurlijk een voor de LLM's ter motivatie.
En nog een voor BJ en WupWup omdat ze zulke mooie kindjes gebakken hebben en ik daar helemaal mushy van wordt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75452796
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef lily het volgende:
We zijn net terug uit het ziekenhuis.

De placenta ligt er nog voor dus het wordt een keizersnede. Ze ligt nog steeds 3 weken voor op groei.
Hoofd, buik en benen meten nu 40 weken, 2 dagen. Vruchtwater is iets minder.

Daarna gesprek met gynaecoloog; hij wil perse de keizersnede doen op 22 of 23 december.
Ik baal hier erg van want dan lig ik de hele kerst in het ziekenhuis en ook mijn kinderen vinden dit niet leuk!

Ik wilde graag vrijdag de 18de maar hij was niet te vermurwen
Ik moest en zou 39 weken zijn en dat ben ik de 20ste pas dus helaas (en ma de 21ste was geen plaats)

Als ik eerder weeen krijg of als ik ga bloeden dan wordt het een spoedkeizersnede en wie heeft daar nu wat aan?

Ik snap het niet helemaal eigenlijk maar ik heb er alles aan gedaan maar ik kreeg het niet voor elkaar...helaas...

oh, dus het wordt 22 december

Wat klote dat hij niet met je meedenkt.. Wat een rotvent zeg..
Stiekem hopen dat je nu eerder weeen krijgt dan maar..
pi_75452875
Hè Lily, dat is inderdaad een rotdatum voor jouw en je man/kids.
Maar als er niets aan te doen valt, dan moet je het maar zo nemen (bah).

Octopussy, Waarom moet je direct stoppen met werken? Toch niets heel ernstigs hoop ik?
Gelukkig voor je beepje wel een stickertje
  woensdag 9 december 2009 @ 17:51:55 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75453184
Lily, wat balen dat het nu toch een ks wordt! en dat je dan met kerst iin het zkh ligt...
weet je al hoe dat dan gaat met de andere kids naar school brengen? is er zo'n taxidienst van de thuiszorg?

octo, waarom moet je stoppen met werken? iig ook een voor jou
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75453205
Lily, wat een irritant gedrag (hij zal er vast goede redenen voor hebben, maar ttoch). Balen dat je dan inderdaad met de kerst in het ziekenhuis ligt... maar wel met je mooie beeb erbij! Dat verzacht de pijn misschien nog iets.

Octo, watskebeurt?
pi_75453235
Moet stoppen omdat ik oververmoeid ben. Veel stress en wisseldiensten op werk en daarbij 's nachts geen slaap kunnen vatten door zowel fysieke pijn als kopzorgen. En dus veel pijn in mijn bekken/heupen. De steken waar freecell het laatst over had zijn er bijgekomen (vooral 's nachts). De vlos heeft gevoeld dat beebje al wat ingedaald is, dus dat is wel normaal.
pi_75453438
Guess nog gefeliciteerd met je 12 weken, eindelijke in de veilige zone

Soneal wat een vreselijk nieuws zeg, heel veel sterkte

BJ wat een schattige foto's van je meisje en ook Wupwup ik hoop dat er snel wat verse beebs bijkomen...

Lily vervelend dat het toch een keizersnee wordt, maar dan heb je wel snel je kleintje in je armen..

Voor mij nog 4 dagen werken en dan lekker vakantie, heb af en toe een trekkerig gevoel en kan nu alweer naar 31 december toeleven want dan horen we als het goed is het hartje.. en zijn we ook na de 12 weken
pi_75453656
Lily toch een keizersnede jammer zeg! maar wel binnen 2 weken een baby in je armen!

Octo, balen dat je moet stoppen met werken! Maar zo idioot vroeg is het toch niet om te moeten stoppen? Je bent al meer dan 30 weken joh
pi_75453701
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef octopussy het volgende:
Moet stoppen omdat ik oververmoeid ben. Veel stress en wisseldiensten op werk en daarbij 's nachts geen slaap kunnen vatten door zowel fysieke pijn als kopzorgen. En dus veel pijn in mijn bekken/heupen. De steken waar freecell het laatst over had zijn er bijgekomen (vooral 's nachts). De vlos heeft gevoeld dat beebje al wat ingedaald is, dus dat is wel normaal.
Freecell heeft het vandaag even nagevraagd en hier kwam het inderdaad omdat beebje al een beetje ingedaald is. Nog niet erg ver, maar genoeg om mijn schaambeen te irriteren
pi_75454129
Even een grote sterkte wens van mij voor Lily, balen dat het een keizersnede wordt, en rond de kerst, maar..... je krijgt een mooi meisje!

Octo, rustig aan doen nu hoor

Wupwup, wat een droppie , gefeliciteerd!

E voor alle LLM's.... zet hem op!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75454200
Lily wat een tegenvaller zeg dat je toch een keizersnede krijgt!

En Octo stoppen met werken, ook al niet zo'n fijn bericht. Maar het is wel het beste voor je kindje!

Borra, kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot 31 dec! Nog 3 weekjes..!
pi_75454344
He Lily wat balen zeg, hoelang moet je na een keizersnede meestal in het ziekenhuis blijven? Wel super om een datum te hebben en te weten dat je de 22e je meisje ziet!

Wupwup: wat een moppie!!
  woensdag 9 december 2009 @ 18:26:06 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75454419
Lily, wat vervelend dat je niet tot een akkoord hebt kunnen komen mbt de keizersnee.
Jammer dat je daar je kerstdagen door moet brengen inderdaad. Beetje medeleven de arts had wel gemogen.
Maar anderzijds, de 22ste heb jij je meisssie!!
pi_75454457
Ik moest na de KS 7 dagen blijven, maja, dat was 16 jaar geleden...
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75454480
Wupwup wat een droppie heb je daar

Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten

Octopussy, het is misschien niet leuk dat je je nu moet ziek melden op het werk maar echt het gaat om jouw gezondheid en die van je baby. Je werkgever krijgt gewoon 100% uitgekeerd van het UWV (mits hij je daar binnen 3 dagen ziek meldt) en kan dan een uitzendkracht in dienst nemen in het geval hij niet voldoende personeel heeft. Jammer maar helaas. Ik heb me ook al ergens rond de 25 weken ziek moeten melden omdat ik het lichamelijk niet meer trok. Zet je zelf op de 1e plaats.

Lijnloos gaat het lot tarten met haar pannekoeken zag ik Eet smakelijk voor zo dadelijk.

Simmu, het lag ook zeker niet aan jouw hoor die botte lul aan de deur van die energie maatschappij. Helaas bestaan er echt van die lui die denken dat het werkt op zo een manier en misschien bij oude mensen is dat ook het geval. En top van je man zijn werkgever dat hij geen vrije dagen hoeft op te nemen.

En nu moet ik naar mijn jongste kind die ligt te brullen of zijn leven er van af hangt.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:36:53 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75454743
Ik heb begrepen dat het tegenwoordig rond een dag of 5 is?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:43:46 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75454992
Octo, wat balen. Maar jouw lichaam is ook belangrijk! Jij moet straks wel een kindje op de wereld zetten dan moet je helemaal fijn in je velletje zitten!

Ik heb de bank gestoomreinigd maar Eva's jogojogovlek is er niet uit En nu?
Straks maar weer met de stoomreiniger erop. Misschien eerst wat zeep?
pi_75455047
Bedankt voor jullie lieve berichtjes

Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
pi_75455331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:

[..]

Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Heb je geen mogelijkheid voor een second opinion? Als je je zorgen maakt (wat ik goed kan begrijpen), dan is het denk ik wel beter er door een andere arts ook even naar te laten kijken.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:55:45 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455388
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog niet is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 09-12-2009 19:28:44 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 18:57:01 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455435
Ik vind wel dat je daarin een goed punt hebt Lily. Als ze nu al 40 wk qua groei is dan maakt die paar dagen ook niks uit.
Wat CP zegt is zo gek nog niet, kun je niet bij een ander ziekenhuis een SO krijgen?
pi_75455478
ik weet het niet....misschien

heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
  woensdag 9 december 2009 @ 18:59:53 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455514
Nee je stelt je niet aan. Die dokter is gewoon een hork.
pi_75455516
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:03:23 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455617
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
Als ik het niet vergeet dan twitter ik het wel even. Je hebt bij deze dan ook toestemming om het hier te posten. Al zullen er ook nog andere mensen van fok die bericht krijgen... (Stormqueen en Juup© en FUFR onder andere)
Ohja, de foto optie had ik nog niet eens bedacht.... maar die primeur bewaar ik dan voor mezelf
pi_75455648
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:

heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
Nee, je stelt je niet aan! Ik zou echt voor je eigen geruststelling een second opinion vragen. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. beetje vreemd dat als het kindje nu al zover is ze niet sneller tot actie overgaan.
pi_75455700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:

[..]

Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
  woensdag 9 december 2009 @ 19:10:28 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75455830
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
Ja, zn skivakantie met vrouw en kids. Dan juist zou je dneken hoe eerder hoe beter, maargoed...
pi_75456128
Hier willen ze juist zo min mogelijk mensen met kerst in het ziekenhuis hebben weet ik uit ervaring (heb er zelf gewerkt). Vind het ook vreemd dat het dan niet een paar dagen eerder kan hoor.
pi_75456164
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Hihi, hier is het nu gelukkig even stil op Hyves sinds ik zelf berichtjes achter laat
pi_75456299
Oh wat balen Lily, van zowel de keizersnede als de datum Ik zou de 22ste ook helemaal niks vinden, wat jammer van de kerstdagen...
Wel heel gek lijkt me dat, om gewoon een datum te hebben

Groofsken, hoe was je vkbezoek? Ben je gestript?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75456349
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Oeh ZEER herkenbaar, ik word er zo knettergek van dat we maar hebben besloten het niet van tevoren te vertellen mocht ik worden ingeleid volgende week.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:29:38 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75456378
Ja maar jullie zijn al overtijd Ik moet nog overtijd geraken!
pi_75456483
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef amaranta het volgende:
Ja maar jullie zijn al overtijd Ik moet nog overtijd geraken!
Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoor
pi_75456520
Ben ook benieuwd hoe het bij Groofsken was.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:37:48 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75456647
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoor
bizar hoor, al ben ik het wel al gewend...
pi_75456719
Hallo! Een paar weken geleden heb ik me hier gemeld als kersverse zwangere maar sindsdien eigenlijk niet meer gepost.. Jullie gaan zo snel en ik vind het best moeilijk om het bij te houden en om er tussen te komen.

Allereerst alle nieuwe moeders gefeliciteerd! Wat een heerlijke guppies zag ik voorbij komen
En LLM's, veel succes! Spannend hoor voor Vlindur, Groofsken, Poppedien en Amaranta geloof ik. En Lilly, wat vervelend van die datum! Kun je niet naar een ander ziekenhuis of is dat een stomme vraag?

Hier gaat alles goed, ik ben rond de 10 weken zwanger, morgen intake bij de vk en echo. Mijn buik is echt al flink aanwezig, ik had gister al mijn positiejeans aan... zou me nog steeds niet verbazen als er 2 in blijken te zitten!
pi_75456867
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:

nou, je stelt je iig niet aan lijkt me! dit is toch allemaal heel naar. je zit zelf met twijfels en dat moet iig niet. sterkte
pi_75457016
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Grunsfan het volgende:

Hier gaat alles goed, ik ben rond de 10 weken zwanger, morgen intake bij de vk en echo. Mijn buik is echt al flink aanwezig, ik had gister al mijn positiejeans aan... zou me nog steeds niet verbazen als er 2 in blijken te zitten!
pas maar op hoor met zulke wensen
en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
pi_75457276
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:

[..]

en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
Nou, het is ook niet echt een wens hoor!
( Ik zei wel altijd, ik wil drie jongens, ik heb er al een en mijn man zegt nu ook al "be careful what you wish for....). Het zal wel meevallen, zit verder helemaal niet in de familie enzo.
pi_75457338
Lily, tuurlijk stel je je niet aan... Niemand wil met de kerst in het ziekenhuis zitten, zeker niet als je lekker met al je kroost thuis kunt zitten als meneer de gyn gewoon ietwat welwillender is.

amarante, jij mag mijn twitter dan ook wel hier kwakken hoor (jij bent de enige fokster in mijn volglijst) als ik het niet zelf ook post hier... Maar dat zien we dan wel

Grunsfan, fijn dat het goed gaat!

Groofsken, geen gerommel nog dus?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:02:23 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75457506
Dat kan ook he. Met je ifoon kun je immers ook op internet
  woensdag 9 december 2009 @ 20:03:29 #235
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75457545
Jaaaa, ik ben er weer .

Het strippen lukte , baarmoedermond was al goed verstreken. Ik vond de pijn ook beter te dragen dan ik me herinner van de vorige keer . Maar... ik mocht daarna wel linea recta door naar het ziekenhuis, omdat z'n hartslag daalde na het strippen. Het menneke vond het niet zo prettig. Maar na een uur aan de ctg waaruit bleek dat alles weer rustig en in orde was, mocht ik weer naar huis. Fieuw. Was wel even spannend.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:05:10 #236
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75457602
En nee, geen gerommel dus nog. Maar wel weer wat hoop, omdat ik vorige keer twee dagen na het strippen mijn dochter in m'n armen had.
pi_75457692
Ik ben er ook nog eens Heb wel alles meegevolgd, maar geen tijd gehad om te reageren. Vandaag vroeger moeten stoppen met werken omdat het echt niet meer ging. Opnieuw bijna de hele nacht wakker gelegen en ik was een wrak, zeker na een halve dag opleiding. Thuis gekomen en volgens mijn man nog 3 hele minuten wakker gelegen in de zetel voor ik een dutje van een uur heb gedaan

Lily wat jammer dat de dokter zo denkt over de keizersnede en de datum waarop ze zou moeten doorgaan
  woensdag 9 december 2009 @ 20:10:33 #238
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75457835
Jeetje Lily, wat klote. En dat terwijl ze al zo'n grotertje is, ik snap het ook niet hoor. Lekkere arts .

Proberen er maar vanuit te gaan dan dat ze daar weten waar ze het over hebben en dat het echt beter is zo , maar jeetje wel balen inderdaad .
pi_75458324
Grunsfan: spannend morgen de echo!

Groofsken: wat fijn dat je gestript kon worden!! Was even spannend dus, maar gelukkig is je manneke weer goed bijgekomen van de schrik Wie weet nog voor het weekend je mannetje in je armen!
pi_75458327
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:

[..]

Ik had hem wel groter verwacht idd. Maar wel mooi hoor!

Lily wat balen zeg.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:47:56 #241
259886 pessie
pi_75459390
@WupWup: gefeliciteerd met je baby.
@Grunsfan:
@lilly: Ik vind jouw gyn een nitwit. Iedere leek die gaat tellen op zn vingers dat een kind nu al groter is dan 40 weken en je weinig vruchtwater over hebt, kan verwachten dat dat kind niet nog 2 weken blijft zitten. Als ik een beetje reken ben je nu 37 weken. Vind dat je met 38 weken een keizersnede moet kunnen doen, ook al is je gyn het niet met je eens. Ik zou zeker een SO aanvragen! Dat is beter dan een spoedkeizersnede. Sowieso vind ik het heel raar dat hij jou tot 39 weken wil laten doorlopen. Ik meen dat de meeste geplande ks-en bij 38 weken plaatsvinden.
Oh ja, ik weet dat ik een leek ben...

Verder voel ik me iedere dag een stukje beter. Alleen nog ontzettend moe door de medicijnen, vanavond laatste dosis! . Morgen helaas wel huisarts bellen omdat de bronchitis niet over is . Ik ga wel zeggen dat ik deze medicijnen nooit meer wil!
  woensdag 9 december 2009 @ 20:52:49 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75459574
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..
en nu ligt ze onder zo;n felblauwe lamp.. helemaal niet leuk.

en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
gevolg een enorm huilbui....
ben dr helemaal sneu van
pi_75459624
Wat goed dat het lukte Groofsken! Spannend man! ooh ik hoop dat je aan het rommelen gaat
Wel eng dat hartslag van baby daalde brrr!
(bij mij luisterde ze alleen voor het strippen naar het hartje, erna niet bedenk ik me nu)

Echt zo spannend hier met meerdere LLM, ik moet echt steeds minstens meerdere keren bijlezen hier.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:54:08 #244
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75459630
Soneal,lees het net pas,heel veel sterkte
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 9 december 2009 @ 20:58:31 #245
259886 pessie
pi_75459794
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..

en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
ben dr helemaal sneu van
Zet em op!
pi_75459899
Oh bah BJ! Wat vervelend dat het allemaal even tegenvalt nu!
pi_75459913
Wupwup: wat een dotje!

Lily: dat is mooi balen! Wat raar dat de gyn niet open stond voor jouw argumenten.

Octo: Jeetje....maar waarschijnlijk wel het beste voor jullie! Hoef je ook niet meer zo te twijfelen of je je ziek moet melden.

Beessie: Bah, dat is niet leuk dat het niet gaat zoals je wilt. voor jou en je meisje...

[ Bericht 17% gewijzigd door DJRandall op 09-12-2009 21:20:38 ]
pi_75459954
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
bleeeggghhh

ben dr helemaal sneu van
Ymme geeft een virituele knuffel aan BJ

Het is allemaal niet niks. Je bent ontzettend blij met je dochter maar het gaat nu even niet, zoals je het gehoopt had.
Maar je zult zien, dat het snel beter gaat en jullie lekker naar huis kunnen en kunnen gaan genieten van jullie gezin, thuis!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:03:24 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75459974
Beessie toch meissie
pi_75460487
He Bj, ook nog van mij even een knuffel hoor... wat zal dat naar voelen, zeker omdat je er zo machteloos bij bent en ook maar afhankelijk van de hulp daar. Hoop voor jullie dat ze snel opknapt en dat het met de voeding ook beter gaat zodat jullie snel naar huis kunnen.
pi_75460567
BJ, meid wat een drama toch zo een ziekenhuis opname. Mijn zoon is 3 dagen na zijn geboorte opgenomen en ik heb mij toen ook op laten nemen omdat ik hem borstvoeding gaf en bij hem wou zijn. Hij lag toen in op de couveuse afdeling en damn wat vond ik het zwaar. Ten eerste je kind zo afhankelijk van de verpleging maar daarbij ook nog je eigen gevoelens. Hormonen die met je op de loop gaan, stuwing en van de ene voeding naar de andere toe leven. Het is hartstikke zwaar maar je bent er voor je dochter en voor je het weet is ze onder die blauwe lamp vandaan en uit de couveuse en mogen jullie fijn naar huis. Af en toe even flink huilen lucht op en het geeft helemaal niet. Een virtuele knuffel van mij. Jij en je dochter doen het top samen, als je dat maar onthoudt.

Zo en nu ga ik maar eens mijn bed op zoeken.

Groof, fijn dat je gestript kon worden en idd even schrikken dat je zoontje het niet zo prettig vond erna maar je bent weer thuis en hopelijk heeft het strippen de bevalling in gang gezet.

Poppejans, jij ook alvast sterkte voor komende nacht en ik hoop ook dat de bevalling bij jou op gang komt.

Ladies, good night en hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust (tenzij er bevallen wordt). Lily ik hoop van harte dat je vanacht toch even lekker in je eigen bed kan liggen en desnoods schuif je je man maar naar de bank.
pi_75460747
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......

Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaan De tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
pi_75461991
Jammie! Pacman-traktaties.... ziet er lekker uit hoor, erg crea...

Faja, weltrusten...

Ik ga ook afsluiten denk ik, begin een beetje op te zijn maar heb geen zin in slapen nog, maar, maar, maar... ok, ik zit mezelf gewoon effe in de weg nu geloof ik. Tijd voor lekker tegen lief aanhangen op de bank/bed
  woensdag 9 december 2009 @ 21:55:52 #254
259886 pessie
pi_75462055
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......

[ afbeelding ]

Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaan De tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
pi_75462225
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
Cupcakes zijn gevuld met frambozenvulling, verder nog doordrenkt in suikersiroop, besmeerd met botercrème en de kleurtjes zijn marsepein......Taart heeft zelfde smaken.. Twee dagen werk...
Hey, over caloriën en vet wil ik het niet hebben....

[ Bericht 1% gewijzigd door DJRandall op 09-12-2009 22:07:04 ]
pi_75464705
Groofsken en Poppejans; succes vannacht want wie weet gebeurt er wat...spannend spannend

en pessie; fijn dat je je steeds wat beter voelt!

BJ; hee, wat rot dat je je zo voelt. Het is ook gewoon niet leuk zo in het ziekenhuis. Klaar.
Ik hoop dat jullie snel naar huis kunnen. Kom op meid

DJ; wat ziet dat er super uit zeg
pi_75470950
Wakker
  donderdag 10 december 2009 @ 05:25:21 #258
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75471088
oh amaranta, jij bent ook al bijna 40 weken

goedemorgen trouwens
pi_75471215
Mogguh! Hier weer prima geslapen, alleen een stijve arm van de mex. griepprik van gister.

BJ, even een dikke wat vervelend dat het nog niet helemaal gaat zoals gehoopt. Hopenlijk vanaf nu wel alleen berg opwaards!

Amaranta, bah, vroeg wakker Heb je vandaag misschien tijd om een beetje bij te slapen?

DJRandall, wat gaaf! Ik wou dat ik zo crea bea was (of nou ja, alleen een gewone cake bakken zou al fijn zijn, maar heb er gewoon nooit zin in (maar wel trek ))

Lilly, ik las over je geplande keizersnee zo vlak voor kerst! Apart dat het zh dat wilde en wat vervelend tegelijk dat ze niet met je meegaan in je wens voor een week eerder Het gaat er toch ook om dat jij je er prettig bij voelt. Maar wie weet helpt de natuur op een of andere manier een handje mee.

En verder draaien mijn duimen natuurlijk weer voor de LLM's!! Zou het vandaag???

Fijne dag weer allemaal!!
pi_75471232
Ik ben ook wakker en ik ben er niet blij mee
Ben het namelijk al een paar uurtjes. Eerst de DS leeg gespeeld en toen maar weer een mislukte poging gewaagd. M'n vriend is er optimistisch onder, 'nog maar een weekje dus' zegt hij blij (vorige week na een week radbraken bevallen).
Ben nu sago en hoop dat peuter nog ff blijft slapen.
pi_75471280
Ohja DJRandall die gebakjes zien er lekker uit, bofkont die man van jou!

BJ balen dat Evie nog even in de couveuse moet blijven. Hoop dat het gele kleurtje snel verdwijnt.

Groof ook gestript, hoop dat er vannacht al wat gebeurd is bij jou of Poppejans!

Wupwup wat een lekker moppie heb je daar gebakken

Lily balen van de keizersnede en ook de datum waarop het moet gaan plaatsvinden. Gelukkig kan je zelf altijd nog roet in het eten gooien en lekker toch eerder beginnen Een second opinion aanvragen zou ik nooit durven, maar ik zie er op zich wel iets in dat een andere arts een andere mening is toegedaan.

Octo verplicht ziek melden. Tja het is niet fijn, maar wel fijn dat het zo hard gezegd wordt. Je kan er dan echt niet onderuit, beter voor jou en je kindje!

Over 2 uurtjes naar de vk. Verwacht geen gekke dingen want alles loopt verder nogsteeds op rolletjes
Oh en gisteren met zwangerschapszwemmen was ik gewoon de eerst volgende op de lijst (maar niet de dikste buik )
pi_75471608
goedemorgen dames.

Amaranta en Sidn3y ook bagger geslapen zie ik. Dat maakt met mij samen al 3. Ik zat vanacht om 3 uur achter de pc een plak ontbijt koek te eten. Werd wakker van de pijn in mijn buik en honger. Kennen jullie dat gevoel in je arm als iemand prikkeldraad doet bij je? Dat gevoel had ik in mijn onderbuik. Inmiddels wel weer weg. Zit nu even aan een bak thee en eet zo nog een broodje en duik dan mooi mijn bed weer in.

Groof en Poppejans, al nieuws op het baby front?
pi_75471637
ff een crosspost:

ooo wat zijn jullie toch allemaal lief... bedankt voor de sterktewensen..
Ik had gisteravond echt even een breakdown hoor. Heb ff enorm mijn kraamtranen de volle loop laten gaan.. en echt ff flink gejankt.. Meisje was helemaal boos en verdrietig en gefrustreerd omdat het allemaal nog niet zo lukt... en dat greep me zo aan; dat ik ook helemaal was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
Ik heb van8 dan ook slecht geslapen en maar verdrietig liggen zijn... Ook al weer ik wel dat het niet aan ons ligt en dat het allemaal goedkomt en allemaal heel normaal is voor een meisje die te vroeg is.. toch is het gevoelsmatig een heel ander verhaal...

maar ik durf toch, ondanks dat ik totaal doodmoe ben; een klein jompeltje te doen; Evie heeft vanmorgen eindelijk weer eens wat binnen gekregen aan de borst; 10 ml Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)

en nu moet ik zo eerst nog maar eens proberen of ik een klein dutje kan doen...

Plan voor vandaag; meer rust proberen te nemen; en niet teveel verwachten van mezelf en ons kleine meisje....

sorry voor het niet bijlezen en reageren... heb echt ff niet de energie...

wel ff succes voor alle LLM's, zet hem op!
pi_75471915
Dikke kus voor BJ! Het is ook niet makkelijk joh! En ik denk dat iedereen jouw kraamtranen zelfs zónder alle rondstormende hormonen!
pi_75471959
Groofsken, heeft het strippen nog wat gedaan??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75471975
BJ heel veel sterkte met alles! Gelukkig is er op de kinderafdeling erg fijn personeel
Probeer je rust te nemen en lekker blijven genieten!
pi_75472084
BJ, rustig aan hoor. Die kraamtranen horen erbij, zeker als alles zo in een treinvaart gegaan is. Gelukkig voel je je vandaag weer iets beter, maar echt neem de tijd ervoor! Ook van mij een knuffel.

DJRandall: jummie ik krijg nu al trek! Mooi gedaan!

Groofsken, hoe was de nacht??
  donderdag 10 december 2009 @ 09:09:02 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75472295
Lilly, wat balen van die datum zeg... Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst. Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.

Octopussy, balen van je werk, maar wat niet gaat, gaat niet. Nu gewoon rustigaan lekker thuis de komst van je kindje afwachten.

Ligt Tan in het ziekenhuis weer? Dat heb ik even gemist. Sterkte!

En voor de LLM's en degenen met de strippogingen, ik hoop dat er snel wat op gang komt. Ik wel meer van die mooie foto'tjes zien zoals WupWup die postte!
pi_75472443
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lilly, wat balen van die datum zeg... Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst. Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.
Ik ben nog steeds boos. Verkeerd misschien maar ik kan niet goed tegen dat machtsmisbruik. Hij wil perse dat ik 39 weken ben en dat ben ik de 20ste dus het gaat om 2 dagen (want ik wilde graag de 18de).
Gewoon waanzinnig kinderachtig.
oudste heeft het ook erg moeilijk dat ik er de kerstweek niet zal zijn, arm joch

Hij zei ook nog; tja; IK heb het niet zo gepland! (nee, ik wel ; ik heb die 2 jaar proberen en 3 miskramen en de voorliggende placenta wel gepland)

Nou ja, laten we er maar over ophouden...

Nu alle aandacht naar de uitgerekende dames

Poppejans, Groofsken, Bucko, Meimeltje en amaranta

[ Bericht 1% gewijzigd door lily op 10-12-2009 09:21:26 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 09:15:53 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75472445
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?

BJ, het is ook niet makkelijk. Hou vol hoor!

En er was nog iemand die even een hart onder de riem nodig had, maar ik ben even vergeten wie
Maar ook een dikke voor diegene
pi_75472490
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.

mijn heeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
  donderdag 10 december 2009 @ 09:20:58 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75472570
lily, lullig is 't! stom dat je dan zo machteloos staat. nou ja, maak er maar 't beste van. succes deze allerlaatste loodjes!
in de haak.
pi_75472596
dankjewel trui (en zal ik doen)
  donderdag 10 december 2009 @ 09:29:25 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75472790
BJ, wil je even sterkte wensen, het valt allemaal ook niet mee en het is altijd maar afwachten hoe het loopt, dan maakt het ook niet uit of het je eerste is of je zoveelste. Ieder kindje reageert weer anders, en jijzelf als moeder hebt ook een boel te verwerken. Je plannen voor vandaag klinken verstandig. Sterkte en succes

P.S. Die hoge bilirubinewaarde komt echt vaak voor bij kindertjes die voor de 39 weken geboren worden, maar ook daarna nog wel. Gelukkig werkt lichttherapie vaak goed en snel. Ik heb het ook bij een aantal van mijn kindjes gehad.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:29:55 #276
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75472804
Goedemorgen!

Weer geen baby's op de vroege morgen...bij mij ook alles rustig. Deze week is ook alweer bijna om en dan ben ik ook alweer 40 weken! Dan begint het aftellen, dat de kleine gaat komen is tenminste een ding wat zeker is en alleen soms zo frustrerend dat je niet weet wanneer.

Hoe gaat het met de rest? Nog niets van Poppejans gezien..

Lily: lijkt me echt shit dat ze zo moeilijk doen!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:30:52 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75472829
Lily
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:31:29 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75472847
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef lily het volgende:

[..]

nee, nee, geen Sittard of Maastricht.

mijn heeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaar
Damn...
Doe eens even een PM met je adres?
pi_75473109
Lily, ik begrijp heel goed dat je zo boos bent. HEt gaat ook gewoon nergens over. En die 2 dagen maakt inderdaad niks uit.
Asy, wat lief dat je haar zo uit de brand wil helpen..

Bucko, dat hij komt is zeker ja. Balen alleen dat je niet weet wanneer he. Het wordt ons vrouwen niet makkelijk gemaakt. En het doet pijn, en niet te zuinig, en je weet niet wanneer je die pijn mag verwachten..... nouja.... voor de 26ste in ieder geval toch??
  donderdag 10 december 2009 @ 09:44:56 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75473195
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
BJ, wil je even sterkte wensen, het valt allemaal ook niet mee en het is altijd maar afwachten hoe het loopt, dan maakt het ook niet uit of het je eerste is of je zoveelste. Ieder kindje reageert weer anders, en jijzelf als moeder hebt ook een boel te verwerken. Je plannen voor vandaag klinken verstandig. Sterkte en succes

P.S. Die hoge bilirubinewaarde komt echt vaak voor bij kindertjes die voor de 39 weken geboren worden, maar ook daarna nog wel. Gelukkig werkt lichttherapie vaak goed en snel. Ik heb het ook bij een aantal van mijn kindjes gehad.
Niet in het ziekenhuis dus?
Ik snap het niet meer!
pi_75473282
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaar
Damn...
Doe eens even een PM met je adres?
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangeboden
waar woon jij eigenlijk?
  donderdag 10 december 2009 @ 09:48:18 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75473284
misschien hebben ze in 't ziekenhuis ook wel internet, BE?
in de haak.
pi_75473297
Lily: snap dat je kids het ook niet leuk vinden. Het blijft ook raar en je hebt het gewoon niet getroffen met zo'n stugge gyn. Hoop dat er nog verandering gaat komen.

Amaranta en Bucko dus ook nog niets aan de hand. Nu Poppejans en Groofsken zich nog even melden.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:50:33 #284
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75473353
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
Lily, ik begrijp heel goed dat je zo boos bent. HEt gaat ook gewoon nergens over. En die 2 dagen maakt inderdaad niks uit.
Asy, wat lief dat je haar zo uit de brand wil helpen..

Bucko, dat hij komt is zeker ja. Balen alleen dat je niet weet wanneer he. Het wordt ons vrouwen niet makkelijk gemaakt. En het doet pijn, en niet te zuinig, en je weet niet wanneer je die pijn mag verwachten..... nouja.... voor de 26ste in ieder geval toch??
opzich tegen de pijn zie ik nog niet op, is eerste kindje. Ik ben alleen normaal van het plannen en dit kun je helaas niet plannen. Zoals de verloskundigen zeggen proberen ze de afspraken bij het ziekenhuis ivm kerst te vervroegen. Dus ik ga er wel vanuit dat het voor de kerst zal zijn. (als ik al naar het ziekenhuis zou moeten)
We moeten nog even volhouden, als het eenmaal zo ver is dan stellen deze wacht weken helemaal niets meer voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bucko op 10-12-2009 09:57:38 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 09:53:10 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75473416
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef lily het volgende:

[..]

Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangeboden
waar woon jij eigenlijk?
aah oke, ik was even bang dat je verder niks had. Dan had ik wel een paar keer op en neer gereden.
Ik PM je even mijn woonplaats...
'Gewoon' even wat meer hulp vragen van je familie hoor ik weet dat het niet makkelijk is
En ik zou nogmaals contact opnemen met de gyn en het belang van jouw gezin uitleggen dat je thuis bent met de feestdagen.
pi_75473431
Bucko: nog max 2 weken, dan zijn er hier gewoon 7 baby's geboren
  donderdag 10 december 2009 @ 09:55:53 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75473475
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef trui het volgende:
misschien hebben ze in 't ziekenhuis ook wel internet, BE?
Oh ja.
*weer weg kruipt...
pi_75473809
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Meimeltje het volgende:
Bucko: nog max 2 weken, dan zijn er hier gewoon 7 baby's geboren
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
pi_75473958
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden dan
pi_75474172
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden dan
WIj zijn toch super exclusief met allemaal onze eigen datum???
  donderdag 10 december 2009 @ 10:51:40 #291
259886 pessie
pi_75475055
Zo! Ik ben weer bijgelezen. Ik heb geen post van poppejans gezien, zou de strippoging zijn gelukt??
Er was nog iemand met strippoging gisteren meende ik...

Verder mag ik om 14.30 weer naar de huisarts om even mn longen te laten beluisteren. Kijken in hoeverre de bronchitis weg is. Ik heb wel tegen de assistente gezegd dat ik deze medicijnen helemaal nooit meer zal nemen. Ze hebben mn benen onder me weggeslagen en al mn energie is met de noorderzon verdwenen. Kortom: huis=rotzooi . Maar de kuur is nu over!

Verder heb ik zoveel bijgelezen dat ik niet meer goed weet waar ik op moet reageren. In ieder geval succes aan de LLM's (zeker aan degenen die nu misschien bezig zijn?).

En BJ: Ze heeft gedronken
  donderdag 10 december 2009 @ 10:52:33 #292
259886 pessie
pi_75475076
Oh ja, welke baby zal de eerste zijn in topic 600...
pi_75475801
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, maar je hoeft niet te rommelen om binnen 2 uur te bevallen weet ik uit ervaring
(maar ik verwacht nog niks)

Ben weer goedgekeurd! Baby ligt tegen m'n ribben aan (en dat verklaart m'n mega maagzuur van de afgelopen 2 dagen). Verder weinig te melden

voor BJ! Is Evie trouwens al veel afgevallen of is dat door de bijvoeding niet gebeurd?
(Elise was ook zo suf en dronk zo slecht dat ze teveel was afgevallen maar met veel pesten tijdens het drinken om d'r wakker te houden is het uiteindelijk goed gekomen)
pi_75476028
Goeiemorgen meiden.... zo eindelijk weer een goeie, fijne en lange nacht gehad! Maar geen beeb of gerommel van mijn kant, dus ik wacht nog rustig af...

BJ, nogmaals een hele dikke knuffel. Wat je zelf ook al zegt, het ligt echt niet aan jullie... maar de frustraties (van beiden natuurlijk) zijn erg begrijpelijk. Hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen/rusten en gaat het drinken weer wat beter. Nu ze de smaak te pakken heeft....

Sidney met een sticker!

Voor alle slechte slapers een hele dikke

Oh even een ander vraagje in de categorie "ik doe hem wel even onder de spoiler" :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:28:35 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75476175
Kan wel, alleen zal het steeds moeilijker worden op een gegeven moment.
's Ochtends op de nuchtere maag een glaasje lauw water wil nog wel eens helpen en Rockabella zweerde bij elke ochtend 2 (gele of groene) kiwi's.
pi_75476381
Lijnloos, wat Be zegt...het droogt in en dat is het probleem (auw auw auw zeg maar). De tips van Be volgen en/of pruimen eten en even Roosvicie Laxo gaan halen en opdrinken. Helpt ook goed. En dan voorkomen dat het weer zo ver komt door dit te blijven doen want geloof me, een aambei is absoluut niet prettig en zeker niet bij/rond een bevalling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75476384
Waar blijft die babygolf?

Wat goed beessie, dat ze gedronken heeft. Langzaam maar zeker gaat het helemaal goed komen met je kleine meid. En doe maar lekker veel kraamtranen als je moet. Het is ook niet niks wat jullie allemaal mee maken nu

En weer slecht slapende dames Maar ook eindelijk weer eens goed slapende dames

Ik heb toch zo'n last van nesteldrang. Er valt amper nog wat op te ruimen in huis, maar toch vind ik dat ik moet opruimen. Tegen de tijd dat dat kind er is is er geen huis meer over

Owh ja, en heel veel drinken wil ook wel je stoelgang helpen
pi_75476795
Hmm, ja die laxo heb ik van de week al geprobeerd (halve fles in 2 dagen erdoor) maar ik ga nog maar es proberen dan... en kiwi's dus. Gaan we doen! (Veel drinken deed ik al, maar zal het tempo opvoeren...)
Tnx Meiden!
pi_75477355
Voldoende bewegen is ook belangrijk Lijnloos... lekker wandelen dus.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:13:55 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75477774
nee ik heb geen nesteldrang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')