abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75460567
BJ, meid wat een drama toch zo een ziekenhuis opname. Mijn zoon is 3 dagen na zijn geboorte opgenomen en ik heb mij toen ook op laten nemen omdat ik hem borstvoeding gaf en bij hem wou zijn. Hij lag toen in op de couveuse afdeling en damn wat vond ik het zwaar. Ten eerste je kind zo afhankelijk van de verpleging maar daarbij ook nog je eigen gevoelens. Hormonen die met je op de loop gaan, stuwing en van de ene voeding naar de andere toe leven. Het is hartstikke zwaar maar je bent er voor je dochter en voor je het weet is ze onder die blauwe lamp vandaan en uit de couveuse en mogen jullie fijn naar huis. Af en toe even flink huilen lucht op en het geeft helemaal niet. Een virtuele knuffel van mij. Jij en je dochter doen het top samen, als je dat maar onthoudt.

Zo en nu ga ik maar eens mijn bed op zoeken.

Groof, fijn dat je gestript kon worden en idd even schrikken dat je zoontje het niet zo prettig vond erna maar je bent weer thuis en hopelijk heeft het strippen de bevalling in gang gezet.

Poppejans, jij ook alvast sterkte voor komende nacht en ik hoop ook dat de bevalling bij jou op gang komt.

Ladies, good night en hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust (tenzij er bevallen wordt). Lily ik hoop van harte dat je vanacht toch even lekker in je eigen bed kan liggen en desnoods schuif je je man maar naar de bank.
pi_75460747
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......

Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaan De tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
pi_75461991
Jammie! Pacman-traktaties.... ziet er lekker uit hoor, erg crea...

Faja, weltrusten...

Ik ga ook afsluiten denk ik, begin een beetje op te zijn maar heb geen zin in slapen nog, maar, maar, maar... ok, ik zit mezelf gewoon effe in de weg nu geloof ik. Tijd voor lekker tegen lief aanhangen op de bank/bed
  woensdag 9 december 2009 @ 21:55:52 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75462055
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......

[ afbeelding ]

Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaan De tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
pi_75462225
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
Cupcakes zijn gevuld met frambozenvulling, verder nog doordrenkt in suikersiroop, besmeerd met botercrème en de kleurtjes zijn marsepein......Taart heeft zelfde smaken.. Twee dagen werk...
Hey, over caloriën en vet wil ik het niet hebben....

[ Bericht 1% gewijzigd door DJRandall op 09-12-2009 22:07:04 ]
pi_75464705
Groofsken en Poppejans; succes vannacht want wie weet gebeurt er wat...spannend spannend

en pessie; fijn dat je je steeds wat beter voelt!

BJ; hee, wat rot dat je je zo voelt. Het is ook gewoon niet leuk zo in het ziekenhuis. Klaar.
Ik hoop dat jullie snel naar huis kunnen. Kom op meid

DJ; wat ziet dat er super uit zeg
pi_75470950
Wakker
  donderdag 10 december 2009 @ 05:25:21 #258
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75471088
oh amaranta, jij bent ook al bijna 40 weken

goedemorgen trouwens
pi_75471215
Mogguh! Hier weer prima geslapen, alleen een stijve arm van de mex. griepprik van gister.

BJ, even een dikke wat vervelend dat het nog niet helemaal gaat zoals gehoopt. Hopenlijk vanaf nu wel alleen berg opwaards!

Amaranta, bah, vroeg wakker Heb je vandaag misschien tijd om een beetje bij te slapen?

DJRandall, wat gaaf! Ik wou dat ik zo crea bea was (of nou ja, alleen een gewone cake bakken zou al fijn zijn, maar heb er gewoon nooit zin in (maar wel trek ))

Lilly, ik las over je geplande keizersnee zo vlak voor kerst! Apart dat het zh dat wilde en wat vervelend tegelijk dat ze niet met je meegaan in je wens voor een week eerder Het gaat er toch ook om dat jij je er prettig bij voelt. Maar wie weet helpt de natuur op een of andere manier een handje mee.

En verder draaien mijn duimen natuurlijk weer voor de LLM's!! Zou het vandaag???

Fijne dag weer allemaal!!
pi_75471232
Ik ben ook wakker en ik ben er niet blij mee
Ben het namelijk al een paar uurtjes. Eerst de DS leeg gespeeld en toen maar weer een mislukte poging gewaagd. M'n vriend is er optimistisch onder, 'nog maar een weekje dus' zegt hij blij (vorige week na een week radbraken bevallen).
Ben nu sago en hoop dat peuter nog ff blijft slapen.
pi_75471280
Ohja DJRandall die gebakjes zien er lekker uit, bofkont die man van jou!

BJ balen dat Evie nog even in de couveuse moet blijven. Hoop dat het gele kleurtje snel verdwijnt.

Groof ook gestript, hoop dat er vannacht al wat gebeurd is bij jou of Poppejans!

Wupwup wat een lekker moppie heb je daar gebakken

Lily balen van de keizersnede en ook de datum waarop het moet gaan plaatsvinden. Gelukkig kan je zelf altijd nog roet in het eten gooien en lekker toch eerder beginnen Een second opinion aanvragen zou ik nooit durven, maar ik zie er op zich wel iets in dat een andere arts een andere mening is toegedaan.

Octo verplicht ziek melden. Tja het is niet fijn, maar wel fijn dat het zo hard gezegd wordt. Je kan er dan echt niet onderuit, beter voor jou en je kindje!

Over 2 uurtjes naar de vk. Verwacht geen gekke dingen want alles loopt verder nogsteeds op rolletjes
Oh en gisteren met zwangerschapszwemmen was ik gewoon de eerst volgende op de lijst (maar niet de dikste buik )
pi_75471608
goedemorgen dames.

Amaranta en Sidn3y ook bagger geslapen zie ik. Dat maakt met mij samen al 3. Ik zat vanacht om 3 uur achter de pc een plak ontbijt koek te eten. Werd wakker van de pijn in mijn buik en honger. Kennen jullie dat gevoel in je arm als iemand prikkeldraad doet bij je? Dat gevoel had ik in mijn onderbuik. Inmiddels wel weer weg. Zit nu even aan een bak thee en eet zo nog een broodje en duik dan mooi mijn bed weer in.

Groof en Poppejans, al nieuws op het baby front?
pi_75471637
ff een crosspost:

ooo wat zijn jullie toch allemaal lief... bedankt voor de sterktewensen..
Ik had gisteravond echt even een breakdown hoor. Heb ff enorm mijn kraamtranen de volle loop laten gaan.. en echt ff flink gejankt.. Meisje was helemaal boos en verdrietig en gefrustreerd omdat het allemaal nog niet zo lukt... en dat greep me zo aan; dat ik ook helemaal was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
Ik heb van8 dan ook slecht geslapen en maar verdrietig liggen zijn... Ook al weer ik wel dat het niet aan ons ligt en dat het allemaal goedkomt en allemaal heel normaal is voor een meisje die te vroeg is.. toch is het gevoelsmatig een heel ander verhaal...

maar ik durf toch, ondanks dat ik totaal doodmoe ben; een klein jompeltje te doen; Evie heeft vanmorgen eindelijk weer eens wat binnen gekregen aan de borst; 10 ml Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)

en nu moet ik zo eerst nog maar eens proberen of ik een klein dutje kan doen...

Plan voor vandaag; meer rust proberen te nemen; en niet teveel verwachten van mezelf en ons kleine meisje....

sorry voor het niet bijlezen en reageren... heb echt ff niet de energie...

wel ff succes voor alle LLM's, zet hem op!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75471915
Dikke kus voor BJ! Het is ook niet makkelijk joh! En ik denk dat iedereen jouw kraamtranen zelfs zónder alle rondstormende hormonen!
pi_75471959
Groofsken, heeft het strippen nog wat gedaan??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75471975
BJ heel veel sterkte met alles! Gelukkig is er op de kinderafdeling erg fijn personeel
Probeer je rust te nemen en lekker blijven genieten!
pi_75472084
BJ, rustig aan hoor. Die kraamtranen horen erbij, zeker als alles zo in een treinvaart gegaan is. Gelukkig voel je je vandaag weer iets beter, maar echt neem de tijd ervoor! Ook van mij een knuffel.

DJRandall: jummie ik krijg nu al trek! Mooi gedaan!

Groofsken, hoe was de nacht??
  donderdag 10 december 2009 @ 09:09:02 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75472295
Lilly, wat balen van die datum zeg... Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst. Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.

Octopussy, balen van je werk, maar wat niet gaat, gaat niet. Nu gewoon rustigaan lekker thuis de komst van je kindje afwachten.

Ligt Tan in het ziekenhuis weer? Dat heb ik even gemist. Sterkte!

En voor de LLM's en degenen met de strippogingen, ik hoop dat er snel wat op gang komt. Ik wel meer van die mooie foto'tjes zien zoals WupWup die postte!
pi_75472443
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lilly, wat balen van die datum zeg... Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst. Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.
Ik ben nog steeds boos. Verkeerd misschien maar ik kan niet goed tegen dat machtsmisbruik. Hij wil perse dat ik 39 weken ben en dat ben ik de 20ste dus het gaat om 2 dagen (want ik wilde graag de 18de).
Gewoon waanzinnig kinderachtig.
oudste heeft het ook erg moeilijk dat ik er de kerstweek niet zal zijn, arm joch

Hij zei ook nog; tja; IK heb het niet zo gepland! (nee, ik wel ; ik heb die 2 jaar proberen en 3 miskramen en de voorliggende placenta wel gepland)

Nou ja, laten we er maar over ophouden...

Nu alle aandacht naar de uitgerekende dames

Poppejans, Groofsken, Bucko, Meimeltje en amaranta

[ Bericht 1% gewijzigd door lily op 10-12-2009 09:21:26 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 09:15:53 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75472445
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?

BJ, het is ook niet makkelijk. Hou vol hoor!

En er was nog iemand die even een hart onder de riem nodig had, maar ik ben even vergeten wie
Maar ook een dikke voor diegene
pi_75472490
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.

mijn heeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
  donderdag 10 december 2009 @ 09:20:58 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75472570
lily, lullig is 't! stom dat je dan zo machteloos staat. nou ja, maak er maar 't beste van. succes deze allerlaatste loodjes!
in de haak.
pi_75472596
dankjewel trui (en zal ik doen)
  donderdag 10 december 2009 @ 09:29:25 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75472790
BJ, wil je even sterkte wensen, het valt allemaal ook niet mee en het is altijd maar afwachten hoe het loopt, dan maakt het ook niet uit of het je eerste is of je zoveelste. Ieder kindje reageert weer anders, en jijzelf als moeder hebt ook een boel te verwerken. Je plannen voor vandaag klinken verstandig. Sterkte en succes

P.S. Die hoge bilirubinewaarde komt echt vaak voor bij kindertjes die voor de 39 weken geboren worden, maar ook daarna nog wel. Gelukkig werkt lichttherapie vaak goed en snel. Ik heb het ook bij een aantal van mijn kindjes gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')