De tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
  De tweede lading ligt nu af te koelen dus..... 

Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......
[ afbeelding ]
Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaanDe tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...

Cupcakes zijn gevuld met frambozenvulling, verder nog doordrenkt in suikersiroop, besmeerd met botercrème en de kleurtjes zijn marsepein......Taart heeft zelfde smaken.. Twee dagen werk...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???

wat vervelend dat het nog niet helemaal gaat zoals gehoopt. Hopenlijk vanaf nu wel alleen berg opwaards!
 wat vervelend dat het nog niet helemaal gaat zoals gehoopt. Hopenlijk vanaf nu wel alleen berg opwaards!   
  Heb je vandaag misschien tijd om een beetje bij te slapen?
 Heb je vandaag misschien tijd om een beetje bij te slapen?  ))
 )) Het gaat er toch ook om dat jij je er prettig bij voelt. Maar wie weet helpt de natuur op een of andere manier een handje mee.
 Het gaat er toch ook om dat jij je er prettig bij voelt. Maar wie weet helpt de natuur op een of andere manier een handje mee. 

Een second opinion aanvragen zou ik nooit durven, maar ik zie er op zich wel iets in dat een andere arts een andere mening is toegedaan.
  Een second opinion aanvragen zou ik nooit durven, maar ik zie er op zich wel iets in dat een andere arts een andere mening is toegedaan.
 (maar niet de dikste buik
   (maar niet de dikste buik   )
   )

goedemorgen dames.
 goedemorgen dames. 

was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
  was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...  
  Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)
  Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;) 

Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst.
 Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst.  Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
 Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken. 

Sterkte!
 Sterkte! 

Ik ben nog steeds boos. Verkeerd misschien maar ik kan niet goed tegen dat machtsmisbruik. Hij wil perse dat ik 39 weken ben en dat ben ik de 20ste dus het gaat om 2 dagen (want ik wilde graag de 18de).quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lilly, wat balen van die datum zeg...Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst.
Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.
 ; ik heb die 2 jaar proberen en 3 miskramen en de voorliggende placenta wel gepland)
  ; ik heb die 2 jaar proberen en 3 miskramen en de voorliggende placenta wel gepland)

voor diegene
 voor diegene

nee, nee, geen Sittard of Maastricht.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?
 heeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
  heeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |