ff een crosspost:
ooo wat zijn jullie toch allemaal lief... bedankt voor de sterktewensen..
Ik had gisteravond echt even een breakdown hoor. Heb ff enorm mijn kraamtranen de volle loop laten gaan.. en echt ff flink gejankt.. Meisje was helemaal boos en verdrietig en gefrustreerd omdat het allemaal nog niet zo lukt... en dat greep me zo aan; dat ik ook helemaal

was.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
Ik heb van8 dan ook slecht geslapen en maar verdrietig liggen zijn... Ook al weer ik wel dat het niet aan ons ligt en dat het allemaal goedkomt en allemaal heel normaal is voor een meisje die te vroeg is.. toch is het gevoelsmatig een heel ander verhaal...
maar ik durf toch, ondanks dat ik totaal doodmoe ben; een klein jompeltje te doen; Evie heeft vanmorgen eindelijk weer eens wat binnen gekregen aan de borst; 10 ml

Hopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)
en nu moet ik zo eerst nog maar eens proberen of ik een klein dutje kan doen...
Plan voor vandaag; meer rust proberen te nemen; en niet teveel verwachten van mezelf en ons kleine meisje....
sorry voor het niet bijlezen en reageren... heb echt ff niet de energie...
wel ff succes voor alle LLM's, zet hem op!