Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......
[ afbeelding ]
Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaanDe tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
Cupcakes zijn gevuld met frambozenvulling, verder nog doordrenkt in suikersiroop, besmeerd met botercrème en de kleurtjes zijn marsepein......Taart heeft zelfde smaken.. Twee dagen werk...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
Ik ben nog steeds boos. Verkeerd misschien maar ik kan niet goed tegen dat machtsmisbruik. Hij wil perse dat ik 39 weken ben en dat ben ik de 20ste dus het gaat om 2 dagen (want ik wilde graag de 18de).quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lilly, wat balen van die datum zeg...Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst.
Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaarquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef lily het volgende:
[..]
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.
mijnheeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
BJ, wil je even sterkte wensen, het valt allemaal ook niet mee en het is altijd maar afwachten hoe het loopt, dan maakt het ook niet uit of het je eerste is of je zoveelste. Ieder kindje reageert weer anders, en jijzelf als moeder hebt ook een boel te verwerken. Je plannen voor vandaag klinken verstandig. Sterkte en succes
P.S. Die hoge bilirubinewaarde komt echt vaak voor bij kindertjes die voor de 39 weken geboren worden, maar ook daarna nog wel. Gelukkig werkt lichttherapie vaak goed en snel. Ik heb het ook bij een aantal van mijn kindjes gehad.
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangebodenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaar![]()
Damn...
Doe eens even een PM met je adres?
opzich tegen de pijn zie ik nog niet op, is eerste kindje. Ik ben alleen normaal van het plannen en dit kun je helaas niet plannen. Zoals de verloskundigen zeggen proberen ze de afspraken bij het ziekenhuis ivm kerst te vervroegen. Dus ik ga er wel vanuit dat het voor de kerst zal zijn. (als ik al naar het ziekenhuis zou moeten)quote:Op donderdag 10 december 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
Lily, ik begrijp heel goed dat je zo boos bent. HEt gaat ook gewoon nergens over. En die 2 dagen maakt inderdaad niks uit.
Asy, wat lief dat je haar zo uit de brand wil helpen..
Bucko, dat hij komt is zeker ja. Balen alleen dat je niet weet wanneer he. Het wordt ons vrouwen niet makkelijk gemaakt. En het doet pijn, en niet te zuinig, en je weet niet wanneer je die pijn mag verwachten..... nouja.... voor de 26ste in ieder geval toch??
aah oke, ik was even bang dat je verder niks had. Dan had ik wel een paar keer op en neer gereden.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangeboden
waar woon jij eigenlijk?
Oh ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef trui het volgende:
misschien hebben ze in 't ziekenhuis ook wel internet, BE?
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Meimeltje het volgende:
Bucko: nog max 2 weken, dan zijn er hier gewoon 7 baby's geboren
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden danquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
WIj zijn toch super exclusief met allemaal onze eigen datum???quote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden dan
Valt wel mee hoor, maar je hoeft niet te rommelen om binnen 2 uur te bevallen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |