Jij hoort er heel veel bij. En je moet hier net zo lang blijven posten als dat het nodig is voor je (verwerken enzo)quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoor ik dr ook nog een heeeeel klein beetje bij??? want ik zit dr niet tussenin.. maar erachteraan![]()
maar ik vond en vind het hier ook nog zo gezellig...
*is ook voorzichtig inmiddels in het kleine babietjes topic aan het posten*
Welk carnaval?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Hmmm, Vriendinnen, kerkgenootjes, familie... Hangt ervan af hoe je het wilt noemen?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef amaranta het volgende:
Pessie en Free, wat zijn jullie van elkaar? Kerkgenootjes? Vriendinnen? Familie?
Volgens haar weblog gaat het best goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Jelief het volgende:
Klinkt toch goed BJ! Gefeliciteerd nog![]()
Meiden,weet iemand iets van Tan? Of heb ik iets gemistin hetvorige topic (ik lees hier niet meer zo trouw mee)
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Soneal, wat een vreselijk nieuws! Sterkte![]()
Lily, wat klote dat het slapen je gewoon niet lukt zegKlote maagzuur
![]()
Ik ben vandaag 37 weken zwanger en besef me nu dat ik de 38 helemaal niet meer haal waarschijnlijk.. Over 6 nachtjes gaat het grote wachten beginnen. Ik hoop dat ik dan ook in 1 dag beval en 2 of meer dagen met weeen hoef aan te rommelen. Ik vind het allemaal maar raar en onwerkelijk en snap er ook nog niet zoveel van. We moeten vrijdag voor gesprek en hoop dat het dan allemaal echt duidelijk wordt.
De lieve Asyniur zal de boodschapper zijn met het grote nieuws, dus jullie moeten dinsdag maar extra lief voor dr zijn![]()
Straks gaan we naar mijn ouders, want dan eten we tenminste nog 1 keer in de week echt gezond
Dus ik weet niet hoelang ik er nog ben, anders alvast tot morgen!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vereerd en zal mijn best doen om me zo goed mogelijk van mijn taak te kwijten...
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:35 schreef NieuweUser het volgende:
Verder lees ik nog geen actie bij de llm's. Ben benieuwd wanneer het losbarst!![]()
Hier gaat het goed! De baby is vandaag iets rustiger dan de afgelopen dagen, maar dat zal wel snel weer veranderen (hoop ik!). Verder vind ik het heerlijk om nu verlof te hebben!
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt verlof! Heerlijk! Geniet ervan!![]()
ik zie je niet in de OP staan; wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Ja, dan heb je nu wel verlofquote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik sta idd niet in de OP, hoeft ook niet trouwens, maar ben op 3 januari uitgerekend!
Dat doe ik zeker! En nu heb ik wat meer tijd om hier gezellig mee te lezen!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dan heb je nu wel verlof
Lekker joh,geniet er van!
wat een schatjequote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
Ik heb jullie geduld nu wel genoeg op de proef gesteld hè
[ afbeelding ]
Nog geen dagje oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef lily het volgende:
We zijn net terug uit het ziekenhuis.
De placenta ligt er nog voor dus het wordt een keizersnede. Ze ligt nog steeds 3 weken voor op groei.
Hoofd, buik en benen meten nu 40 weken, 2 dagen. Vruchtwater is iets minder.
Daarna gesprek met gynaecoloog; hij wil perse de keizersnede doen op 22 of 23 december.
Ik baal hier erg van want dan lig ik de hele kerst in het ziekenhuis en ook mijn kinderen vinden dit niet leuk!
Ik wilde graag vrijdag de 18de maar hij was niet te vermurwen![]()
Ik moest en zou 39 weken zijn en dat ben ik de 20ste pas dus helaas (en ma de 21ste was geen plaats)
Als ik eerder weeen krijg of als ik ga bloeden dan wordt het een spoedkeizersnede en wie heeft daar nu wat aan?
Ik snap het niet helemaal eigenlijk maar ik heb er alles aan gedaan maar ik kreeg het niet voor elkaar...helaas...
oh, dus het wordt 22 december
Freecell heeft het vandaag even nagevraagd en hier kwam het inderdaad omdat beebje al een beetje ingedaald is. Nog niet erg ver, maar genoeg om mijn schaambeen te irriterenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef octopussy het volgende:
Moet stoppen omdat ik oververmoeid ben. Veel stress en wisseldiensten op werk en daarbij 's nachts geen slaap kunnen vatten door zowel fysieke pijn als kopzorgen. En dus veel pijn in mijn bekken/heupen. De steken waar freecell het laatst over had zijn er bijgekomen (vooral 's nachts). De vlos heeft gevoeld dat beebje al wat ingedaald is, dus dat is wel normaal.
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lily, balen dat je placenta er nog altijd voor ligt en het nu een keizersnede wordt en uitgerekend dat met de kerst in het ziekenhuis. Ongelovelijk dat zo een gyneacoloog niet een beetje mee wilt denken maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze het liefst het kindje zo lang mogelijk in de buik willen laten![]()
Heb je geen mogelijkheid voor een second opinion? Als je je zorgen maakt (wat ik goed kan begrijpen), dan is het denk ik wel beter er door een andere arts ook even naar te laten kijken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
[..]
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Als ik het niet vergeet dan twitter ik het wel even. Je hebt bij deze dan ook toestemming om het hier te posten. Al zullen er ook nog andere mensen van fok die bericht krijgen... (Stormqueen en Juup© en FUFR onder andere)quote:Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef Lijnloos het volgende:
Haha... maak ze allemaal gek joh Amarante...! Maar uhm, ga je wel twitteren als die kleine er is? Dan kan ik het ook snel weten. Mijn idee is wel om Twitter te pakken tegen die tijd, want heb verder alleen de iphone ter beschikking met internet als ik in het zh ben... en je kan dan meteen fotootjes meesturen. Leek mij wel grappig.
Nee, je stelt je niet aan! Ik zou echt voor je eigen geruststelling een second opinion vragen. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. beetje vreemd dat als het kindje nu al zover is ze niet sneller tot actie overgaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:
ik weet het niet....misschien
heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).quote:Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef lily het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Als alles goed gaat moet ik 5 dagen in het zkh blijven.
[..]
Haar groei zit nu al op dik 40 weken EN mijn vruchtwater is niet zo veel meer dus ik denk niet dat die 4 dagen eerder iets uitmaken, eerlijk gezegd (ik maak me gewoon zorgen).
Ja, zn skivakantie met vrouw en kids. Dan juist zou je dneken hoe eerder hoe beter, maargoed...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Sorry had een stoorzender tijdens het lezen dus helft was blijven hangen. Nee dan zal 4 dagen idd geen verschil maken voor de baby maar dan denk je eerder dat het de agenda van meneer de gyneacoloog in de war zou schoppen (eigen belang van de dokter zeg maar).
Hihi, hier is het nu gelukkig even stil op Hyves sinds ik zelf berichtjes achter laatquote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen
Oeh ZEER herkenbaar, ik word er zo knettergek van dat we maar hebben besloten het niet van tevoren te vertellen mocht ik worden ingeleid volgende week.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef amaranta het volgende:
Plaats ik vanmorgen een bericht op mn hyves dat de baby er nog is. Krijg ik toch krabbels. Is de baby er al?
Ik heb nu maar een bericht geplaatst dat ze moeten wacthen op bericht van mij. geen bericht is geen baby....
Beter voorkomen dan genezen
Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef amaranta het volgende:
Ja maar jullie zijn al overtijdIk moet nog overtijd geraken!
bizar hoor, al ben ik het wel al gewend...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Duurt niet meer lang voordat jij ook overtijd bent hoor
nou, je stelt je iig niet aan lijkt me! dit is toch allemaal heel naar. je zit zelf met twijfels en dat moet iig niet. sterktequote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef lily het volgende:
ik weet het niet....misschien
heh, wat een gedoe (stel ik me aan of niet...ik weet even niet wat ik moet voelen nu)
pas maar op hoor met zulke wensenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Grunsfan het volgende:
Hier gaat alles goed, ik ben rond de 10 weken zwanger, morgen intake bij de vk en echo. Mijn buik is echt al flink aanwezig, ik had gister al mijn positiejeans aan... zou me nog steeds niet verbazen als er 2 in blijken te zitten!
Nou, het is ook niet echt een wens hoor!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
pas maar op hoor met zulke wensen![]()
en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
Ik had hem wel groter verwacht idd. Maar wel mooi hoor!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
pas maar op hoor met zulke wensen![]()
en naar het schijnt heb ik deze keer best wel een minibuik als je nagaat dat ze met twee zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..
en nu ligt ze onder zo;n felblauwe lamp.. helemaal niet leuk.
![]()
en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
gevolg een enorm huilbui....![]()
![]()
ben dr helemaal sneu van
Ymme geeft een virituele knuffel aan BJquote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb last van kraamtranen.... heb heimwee.. en alles valt een beetje tegen en is nogal zwaar vandaag...
bleeeggghhh
ons meisje ligt nu in de couveuse ivm hoge bili's.... ze werd in de loop van de dag namelijk steeds geler..
en nu ligt ze onder zo;n felblauwe lamp.. helemaal niet leuk.
![]()
en toen moest ze net ook nog enorm lang wachten op de bijvoeding; terwijl ze zo goed haar best deed aan de borst. En mijn meisje had natuurlijk honger en raakte enorm gefrustreerd toen het zo lang duurde..
gevolg een enorm huilbui....![]()
![]()
ben dr helemaal sneu van
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef DJRandall het volgende:
Hier is het deze week taartenparade....
Lief is morgen jarig en dan doe ik altijd een beetje gek. Dus naast de 'standaard' mon chou taart, ook een traktatie voor op zijn werk.
Detail: meneer is IT-er......
[ afbeelding ]
Mijn moeder vroeg meteen of ze ook mocht......dus voor de visite ook maar aan de slag gegaanDe tweede lading ligt nu af te koelen dus.....
Ik heb echt voor een heel tehuis gebak over ben ik bang....
De choco-taart maak ik maar niet meer...
Cupcakes zijn gevuld met frambozenvulling, verder nog doordrenkt in suikersiroop, besmeerd met botercrème en de kleurtjes zijn marsepein......Taart heeft zelfde smaken.. Twee dagen werk...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Geweldig! Groot compliment van een taartenbakster! Hoe heb je dit gedaan???
Ik ben nog steeds boos. Verkeerd misschien maar ik kan niet goed tegen dat machtsmisbruik. Hij wil perse dat ik 39 weken ben en dat ben ik de 20ste dus het gaat om 2 dagen (want ik wilde graag de 18de).quote:Op donderdag 10 december 2009 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lilly, wat balen van die datum zeg...Kan me voorstellen dat je liever niet in het ziekenhuis bent met kerst.
Die 4 dagen zullen het verschil idd vast niet uitmaken.
Ik weet dat het niet het meest ideale is, maar stiekem hoop ik voor jou wel een beetje dat het gewoon uit zichzelf eerder op gang komt.
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
lily, da's mooi balen zeg! Bel eens naar Sittard om te informeren wat zij voor je kunnen doen?
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaarquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef lily het volgende:
[..]
nee, nee, geen Sittard of Maastricht.
mijnheeft geen rijbewijs (en nu kan hij samen met de kinderen makkelijk met de bus komen)
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
BJ, wil je even sterkte wensen, het valt allemaal ook niet mee en het is altijd maar afwachten hoe het loopt, dan maakt het ook niet uit of het je eerste is of je zoveelste. Ieder kindje reageert weer anders, en jijzelf als moeder hebt ook een boel te verwerken. Je plannen voor vandaag klinken verstandig. Sterkte en succes
P.S. Die hoge bilirubinewaarde komt echt vaak voor bij kindertjes die voor de 39 weken geboren worden, maar ook daarna nog wel. Gelukkig werkt lichttherapie vaak goed en snel. Ik heb het ook bij een aantal van mijn kindjes gehad.
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangebodenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hmm, met de feestdagen is bus en makkelijk meestal ook niet verenigbaar![]()
Damn...
Doe eens even een PM met je adres?
opzich tegen de pijn zie ik nog niet op, is eerste kindje. Ik ben alleen normaal van het plannen en dit kun je helaas niet plannen. Zoals de verloskundigen zeggen proberen ze de afspraken bij het ziekenhuis ivm kerst te vervroegen. Dus ik ga er wel vanuit dat het voor de kerst zal zijn. (als ik al naar het ziekenhuis zou moeten)quote:Op donderdag 10 december 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
Lily, ik begrijp heel goed dat je zo boos bent. HEt gaat ook gewoon nergens over. En die 2 dagen maakt inderdaad niks uit.
Asy, wat lief dat je haar zo uit de brand wil helpen..
Bucko, dat hij komt is zeker ja. Balen alleen dat je niet weet wanneer he. Het wordt ons vrouwen niet makkelijk gemaakt. En het doet pijn, en niet te zuinig, en je weet niet wanneer je die pijn mag verwachten..... nouja.... voor de 26ste in ieder geval toch??
aah oke, ik was even bang dat je verder niks had. Dan had ik wel een paar keer op en neer gereden.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn broer en vriend zijn die dagen in Limburg en mijn ouders wonen ook in dezelfde stad dus het komt wel goed, maar wel heel lief aangeboden
waar woon jij eigenlijk?
Oh ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:48 schreef trui het volgende:
misschien hebben ze in 't ziekenhuis ook wel internet, BE?
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Meimeltje het volgende:
Bucko: nog max 2 weken, dan zijn er hier gewoon 7 baby's geboren
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden danquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
WIj zijn toch super exclusief met allemaal onze eigen datum???quote:Op donderdag 10 december 2009 10:14 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat moeten toch een keer meer beebs op dezelfde dag gaan worden dan
Valt wel mee hoor, maar je hoeft niet te rommelen om binnen 2 uur te bevallen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
En 9 als Sidney en Lijnloos ook bevallen. EN ik heb het idee dat Sidney al een tijdje rommelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |