mooiquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Essence uit de moonlight collectie, beetje een formeel kleurtje. Ben benieuwd hoelang deze blijft zitten eigelijk, ben er niet heel gerust op. Maar in ieder geval handig voor een dagje sollicitatiegesprek bijvoorbeeld.
Wat bedoel je met slinkt?quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Misstique het volgende:
Deze lak stinkt wel trouwens tijdens het lakken, da's wel een nadeel.
Ik vind het ook een mooie kleur!quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Essence uit de moonlight collectie, beetje een formeel kleurtje. Ben benieuwd hoelang deze blijft zitten eigelijk, ben er niet heel gerust op. Maar in ieder geval handig voor een dagje sollicitatiegesprek bijvoorbeeld.
27 minuten...quote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met slinkt?
Wat mag ik verwachten van een quickdry topcoat wbt tijd voor uitharden? 30 minuten? Een uur?
come join usquote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben jullie nou elke dag een nieuw topic of ligt dat aan mij?
Whehehequote:
Ik heb hele saaie nagelsquote:
Kloptquote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Noh, wat flauw ETquote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Agent Lavender - Bahamain Escape - Avalanche - Jamaican out - Venti Triple Shot Latte - Sex on the beach - Purple rain - GoGo Pink.
Redelijk 'beschaafde' kleurtjes dus![]()
Wel nog even m'n kleuter duidelijk maken dat mama's lakjes alleen voor mama zijn
Ik zei sTinkt.quote:
Hoe meer er anti-allergie opstaat hoe meer kriebels ik heb...quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe
Bedankt voor de info. Ik heb ook snel allergieën dus dat is goed om te weten.
Thanks. Ik heb alleen m'n wijsvinger verneukt vanochtend.quote:
Dat klopt wel zo ongeveer ja.quote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
die van mij worden ook niet lang, klotedingen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hele saaie nagelsze worden nooit lang en ik heb bijna altijd een glanslakje op en meer niet.
Oh! Dat heb ik ook! Ook met douchschuim enzo: hypoallergeen... en maar krabben als ik onder de douche vandaan kom!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoe meer er anti-allergie opstaat hoe meer kriebels ik heb...
Ik ben geen goede lakkerquote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van mij worden ook niet lang, klotedingen.
desalniettemin is lakken wel leuk
http://www.piggypaint.com/quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Sjeen het volgende:
En alweer dwars door het slotje
[..]
Noh, wat flauw ETIk ga met mijn volgende bestelling CG Preppy Pink meebestellen voor Isa
Ja dat ken ik.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoe meer er anti-allergie opstaat hoe meer kriebels ik heb...
ik lak ook alles mee hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen goede lakkerik heb 25 kleuren nagellak staan en ik heb ze allemaal nooit op omdat ik zo ontzettend gefrustreerd raak als ik een poging tot lakken doe
het gaat altijd fout en het eindigt altijd in een heeeeeele chagrijnige breathtaking met overal nagellak vlekken
!
Ik gok op: volgend weekend de eerste TD bestelling?quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hele saaie nagelsze worden nooit lang en ik heb bijna altijd een glanslakje op en meer niet.
Ik heb nog steeds geen TD bestelling gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik gok op: volgend weekend de eerste TD bestelling?
Wie gokt mee?
Oooooooo..quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen TD bestelling gedaan
Ja dat doe ik dan ook en dan haal ik weer teveel weg en en enquote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik lak ook alles mee hoor.
gewoon lekker lakken, en als alles droog is, gaan schoonmaken met wattenstaafjes
Ik zou er geen geld op inzetten als ik jou wasquote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Wie gokt mee?
Ze heeft er al 25 hè. Dat is best veel voor iemand die 'nooit' lakt. Volgens mij hoeft ze alleen maar te horen over quick dry topcoat (nagellak droog binnen een kwartiertje BT!) en clean up met aceton en een kwastje (kan je doen in dat kwartiertje dat je topcoat droogt BT!) en dan is ze om.quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Wie gokt mee?
Dat maken anderen in dit topic ruimschoots goed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
What she says, en ga het ook niet doen, vond kenwood toch meer mijn centjes waardquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja precies, en als ze dan leest dat China Glaze en OPI zoveel beter en fijner lakken, dan ga jij dit winnen!quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft er al 25 hè. Dat is best veel voor iemand die 'nooit' lakt. Volgens mij hoeft ze alleen maar te horen over quick dry topcoat (nagellak droog binnen een kwartiertje BT!) en clean up met aceton en een kwastje (kan je doen in dat kwartiertje dat je topcoat droogt BT!) en dan is ze om.
Ik zeg dus minder dan een week.
Wat voor moois heb je van Kenwood gekocht?quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
What she says, en ga het ook niet doen, vond kenwood toch meer mijn centjes waard
Ik zei toch...27 minutenquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Het is nu ongeveer 25 minuten geleden dat ik de topcoat heb opgedaan en hij doorstaat nu pas de vingerafdruk test..
Hij is echt onwijs waterig trouwens
vingerafdruktest????.... ik voel altijd met mijn lip, is soms ook niet zo handig en viezigquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Het is nu ongeveer 25 minuten geleden dat ik de topcoat heb opgedaan en hij doorstaat nu pas de vingerafdruk test..
He ja! En dan kan ik vast weg meteen die Seche mee bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirjam, je had het toch over die ORLY bonder? Waarom bestel je die niet gewoon op TD?
Kun je meteen nog 8 lakjes erbij doenHeb je die verzendkosten er ook weer uit!
verkapte TVP
Toch nietquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Leuk! Maar voor dat geld koop ik drie potjes CG, dus dan kan ik naast Preppy Pink en Limbo Bimbo nog een leuk kleurtje uitzoeken ;Pquote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://www.piggypaint.com/
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat ken ik.
Ik ga het ook niet doen, ik hou het bij mn cheap ass lakjes, omdat ik kleuren toch snel weer zat ben en wat nieuws wil. En omdat ik ze er toch weer snel af haal, ondanks dat ik wel een redelijke konad verzameling hebquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
What she says, en ga het ook niet doen, vond kenwood toch meer mijn centjes waard
Foodprocessor,quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor moois heb je van Kenwood gekocht?
Ik ben hier weg voordat ik val voor jullie verleidelijke praatjesquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft er al 25 hè. Dat is best veel voor iemand die 'nooit' lakt. Volgens mij hoeft ze alleen maar te horen over quick dry topcoat (nagellak droog binnen een kwartiertje BT!) en clean up met aceton en een kwastje (kan je doen in dat kwartiertje dat je topcoat droogt BT!) en dan is ze om.
Ik zeg dus minder dan een week.
Whehehequote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leuk! Maar voor dat geld koop ik drie potjes CG, dus dan kan ik naast Preppy Pink en Limbo Bimbo nog een leuk kleurtje uitzoeken ;P
quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vingerafdruktest????.... ik voel altijd met mijn lip, is soms ook niet zo handig en viezig
psiesquote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Leuk! Maar voor dat geld koop ik drie potjes CG, dus dan kan ik naast Preppy Pink en Limbo Bimbo nog een leuk kleurtje uitzoeken ;P
*zet versgebakken muffins op tafel*quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben hier weg voordat ik val voor jullie verleidelijke praatjes!
Helemaal super!quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Foodprocessor,
Ik heb eindelijk middelen gevonden om een hyperhypoallergene taart te maken, en nog allemaal hyperhypoallergeen spul voor dochterlief dus ik kan losen dan is dat reuze handig, aangezien ik mijn broodbakmachine niet kan gebruiken voor haar brood te maken etc.
Und ken ist sehr geil en goed voor vluggertjes
Je weet dat je het wilt.quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben hier weg voordat ik val voor jullie verleidelijke praatjes!
In verhouding zijn die cheap ass lakjes vaak net zo duur of zelfs duurder dan via internet OPI, China Glaze of Orly bestellen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen, ik hou het bij mn cheap ass lakjes, omdat ik kleuren toch snel weer zat ben en wat nieuws wil. En omdat ik ze er toch weer snel af haal, ondanks dat ik wel een redelijke konad verzameling heb
dat zieke schaap? goed hoorquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Helemaal super!
Hoe is het trouwens met het schaap waar je het laatst over had?
Helemaal mee eensquote:[..]
In verhouding zijn die cheap ass lakjes vaak net zo duur of zelfs duurder dan via internet OPI, China Glaze of Orly bestellen.
ik gebruik een top coat van nubar, dan is de nagellak zo uitgehardquote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben er hier nou serieus veel mensen last van dekbedvlekke in hun nagels? Ik lak áltijd 's avonds, maar heb daar dus echt geen last van....
Leuk! Wat een schattige kleine nageltjes heb jij.quote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Franneh het volgende:
Uiteindelijk na mijn pech oefenen met de stempels (ik wou wit met zwarte hondenpootjes en hondje), heb ik nu maar China Glaze - Side Saddle erop gedaan met op mijn ring vinger 3 stickers en op mijn wijsvinger een stempel! Toch redelijk gelukt voor een pechdag.
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus, ik ben verkocht.
(Op mijn foto zie je het niet zo goed helaas)
Hij is fijn hè?quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef progje het volgende:
[..]
ik gebruik een top coat van nubar, dan is de nagellak zo uitgehard
quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Daph_ het volgende:
Jup bijna altijd als ik te laat lak.. Ik dacht dat SV een uitkomst zou zijn maar die zorgt voor shrinkage en dat vind ik nóg lelijker dan dekbedvlekken
ja je hebt helemaal gelijk...quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is fijn hè?![]()
Ik zou nu nog lakken als ik jou was. Waarom wachten als alles toch zo droog is?
Ik ga vandaag niet meer lakken. Ik ben nog veel te verliefd op mijn nagels nu.
Ik koop makkelijker 1 of 2 lakjes voor de leuk dan dat ik een hele bestelling plaats.quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat je het wilt.
[..]
In verhouding zijn die cheap ass lakjes vaak net zo duur of zelfs duurder dan via internet OPI, China Glaze of Orly bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk maar ik koop nog maar zelden nagellak bij de drogist. Veeeeeel te duur.quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik koop makkelijker 1 of 2 lakjes voor de leuk dan dat ik een hele bestelling plaats.
[/quote][/url]quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef bernies het volgende:
@ MiMu
totaal off topic:]http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=34334314SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Dat geef ik er ook niet aan uit hoor, maar hier heb je een partijenwinkel waar je bijv. een flesje rimme voor 80 cent hebt, dus daar hobbel ik dan net zo makkelijk heenquote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk maar ik koop nog maar zelden nagellak bij de drogist. Veeeeeel te duur.
8ml Rimmel voor ¤7,-. Zijn ze belazerd?Voor drie euro heb ik 15 ml OPI met betere kwaliteit en in veel meer kleuren.
Om over Etos eigen merk maar helemaal niet te spreken. Die hebben écht een gaatje in hun hoofd om zoveel voor zo'n slechte lak te vragen.
Dat zijn wel leuke prijzen inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat geef ik er ook niet aan uit hoor, maar hier heb je een partijenwinkel waar je bijv. een flesje rimme voor 80 cent hebt, dus daar hobbel ik dan net zo makkelijk heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ik heb het vaker niet dan wel, als ik het wel heb dan komt het doordat ik met mijn handen onder het kussen heb gelegenquote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben er hier nou serieus veel mensen last van dekbedvlekke in hun nagels? Ik lak áltijd 's avonds, maar heb daar dus echt geen last van....
Die had ook een reeks om in te posten.quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef Puckzzz het volgende:
Damn.. ben je ff de finale van SYTYCD aan het kijken
quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke prijzen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ja.. ben er zelf niet zo blij mee hoor hahaquote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk! Wat een schattige kleine nageltjes heb jij.
Zeker, en hoeveel laagjes je lakt en of je dikke of dunne laagjes doet. En hoe je slaapt natuurlijk. Ik lig altijd met mijn handen onder mijn kussen dus dan heb je er sneller last van.quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
verschilt het trouwens ook niet aan je nagel hoe iets pakt oid?
Leuk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Nog niet bijgewerkt, dat is hoe ze nu(nog) zijndalijk anderen
![]()
[ afbeelding ]
ik kwijl snurk, duim lig op mijn buik met handen onder de kussen en draai mijn halve slaap plek rond.quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zeker, en hoeveel laagjes je lakt en of je dikke of dunne laagjes doet. En hoe je slaapt natuurlijk. Ik lig altijd met mijn handen onder mijn kussen dus dan heb je er sneller last van.
mja, da's het probleem, nóg een TD bestelling kan echt even nietquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirjam, je had het toch over die ORLY bonder? Waarom bestel je die niet gewoon op TD?
Kun je meteen nog 8 lakjes erbij doenHeb je die verzendkosten er ook weer uit!
verkapte TVP
quote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik kwijl snurk, duim lig op mijn buik met handen onder de kussen en draai mijn halve slaap plek rond.wild genoeg lijkt me , maar niks geen klachten
Mooiquote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Nog niet bijgewerkt, dat is hoe ze nu(nog) zijndalijk anderen
![]()
[ afbeelding ]
Qua goedkope topcoats vind ik die het fijnst.quote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef moussy het volgende:
[..]gelukkig heb je wel leuke nagels
Mijn catrice topcoat droogt trouwens vele malen sneller dan mijn konad topcoat.
Ow gaafquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zelf extreme glitter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet echt goed vast te leggen maar het glimt echt alle kleuren, beetje OMG maar dan in glittervariant. Oud en Nieuw-waardig.
Ik krijg Blondie flashbacks.quote:Op maandag 30 november 2009 01:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
6 verschillende kleurtjes, al valt de oranje lijn bijna niet op op de foto
Nou gewoon dat die nagels me aan de 80's doen denken. Neon kleurtjes, grote neon plastic armbanden en oorringen, getoupeerd haar, wikkelriemen etc.quote:Op maandag 30 november 2009 11:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik snapt uhm nie, ik heb echt drie keer de clip bekeken speurend naar haar nagels
Straks haar touperen gaat dikke riem om doen, foute legging en shirt.quote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou gewoon dat die nagels me aan de 80's doen denken. Neon kleurtjes, grote neon plastic armbanden en oorringen, getoupeerd haar, wikkelriemen etc.
Precies!quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Straks haar touperen gaat dikke riem om doen, foute legging en shirt.
80ies zijn tof
Paypal.quote:Op maandag 30 november 2009 12:25 schreef Diconnected het volgende:
Tvpik heb gewoon 3 delen gemist
.
Anyways, bij TD is alleen creditcard zeker? Of kan je ook met Paypal betalen ()?
Dankjewel!quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box) Klikt continue Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...' Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox. Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt. Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
Hey! Zo begrijp ik het zelfs..quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Je vult je karretje (9 flesjes in een flat rate box) Klikt continue Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...' Zet in de comment box 'please apply flat rate', gaat naar check out en wordt doorgestuurd naar paypal Annuleer de betaling en ga F5-en op je email inbox. Dan krijg je een mailtje met een betalingsverzoek en de correcte verzendkosten, zucht opgelucht en betaalt. Een a twee dagen later gaat je pakje op de bus en dan kan je vijf dagen naast de brievenbus gaan liggen wachten.
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef E.T. het volgende:
IK wacht nog op het betalingsverzoek van TD .. maar goed.. daar worden ze pas net wakker als het meezit![]()
Ik heb trouwens Paypal aan m'n bankrekening gekoppeld, hoef ik er nooit geld op te zetten maar wordt alles wel meteen betaald
Je gaat naar mijn rekening, dan naar profiel en daar kan je kiezen voor bankrekening toevoegen.quote:
Je mist nog een paar stappen:quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Paypal.![]()
Welke nagellak bedoeld je exact?quote:Op maandag 30 november 2009 13:18 schreef Nieners het volgende:
Dames! Heel veel vroegen naar die nagellak en het is van OPQ.
Ik twijfel er nog een beetje over, moet ik het doen? Zo'n 23 euro incl. verzendkosten...
Is wel aan de prijs, zeker als ik me bedenk dat ik er 4 voor kan krijgen!
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bernies het volgende:
[..]
* Toch maar weer dat ene kleurtje omdat dat gewoon favoriet is
Deze..quote:Op maandag 30 november 2009 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Welke nagellak bedoeld je exact?
23 euro is wel veel....
quote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Je mist nog een paar stappen:
* Het pakje uitpakken
* Controleren of de bestelling klopt (mmm had ik die ECHT besteld??)
* De kleurtjes bewonderen
* De flesjes zetten bij de nog de andere nog steeds ooit te gebruiken lakjes
* Niet weten welke kleur je wilt gebruiken omdat de keus te groot is
* Toch maar weer dat ene kleurtje omdat dat gewoon favoriet is
* Genieten van je nagels!
Ik vind het dat geld niet waardquote:Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Deze..
[ afbeelding ]
Het is idd veel maar wel gaaf!
Hmm okay, blijkbaar had ik dat al eerder gedaan... Maar nu staat er nog steeds op mn PP dat ik 0,00 heb.quote:Op maandag 30 november 2009 13:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je gaat naar mijn rekening, dan naar profiel en daar kan je kiezen voor bankrekening toevoegen.
Dan volgen er wat controles en als dat goed gaat kan je zonder problemen via paypal betalingen direct van je rekening doen.
Dat klopt. Je PayPal-saldo is niet hetzelfde als je banksaldo. Je kan nu of, geld overmaken van je bankrekening naar PayPal. Of, als je gewoon iets met PayPal betaalt terwijl je geen PayPal-saldo hebt, dan schrijven ze het van je bankrekening af met automatische incasso.quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm okay, blijkbaar had ik dat al eerder gedaan... Maar nu staat er nog steeds op mn PP dat ik 0,00 heb.
True, maar ik vind het wel stom. *kijkt boos* Het is een lakje van Paris memories (ofzoiets) met langwerpige glittersquote:Op maandag 30 november 2009 14:43 schreef Tegan het volgende:
Welke? Voordeel van de drogist is wel dat hij sneller en makkelijker te vervangen is.
Bling!quote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef liiszle het volgende:
ha dames!
23 euro voor een lakjedas een hoop.. ik hou t gewoon bij de cheap ass dingen hoor
momenteel heb ik Essence 53 all acces op. ontzettend mooie diepe kleur en dekt goed.
heb voor het eerst met losse glitters gewerkt, en het is wel erg sparkly.. even wennen hoor
zit nu ruim 2 dagen. dus tijd voor wat nieuws.
tevens ben ik per 4 dec 4 maanden in het buitenland.. dus erg actief zal ik niet zijn denk ik zo...
[ afbeelding ]
met fits
[ afbeelding ]
zonder flits
ik zit naast Innsbruckquote:Op maandag 30 november 2009 14:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bling!![]()
Tip voor verwijderen: nagellakremover met aceton of pure aceton op een watje (of liever nog vilt), op je nagel leggen, stukje zilverfolie er omheen en even een minuutje of 2 laten zitten. Dan glijden ze er zo vanaf.
Waar ga je naartoe? Misschien hebben we nog goede tips voor nagellak waar je naar uit kunt kijken.
Aha! Tot nu toe 5 lakjes, nog 4 zoeken...quote:Op maandag 30 november 2009 14:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klopt. Je PayPal-saldo is niet hetzelfde als je banksaldo. Je kan nu of, geld overmaken van je bankrekening naar PayPal. Of, als je gewoon iets met PayPal betaalt terwijl je geen PayPal-saldo hebt, dan schrijven ze het van je bankrekening af met automatische incasso.
Je bent niet de enige ik heb dat probleem ook!quote:Op zondag 29 november 2009 19:49 schreef Mirjam het volgende:
ook met de hema basecoat kan ik de nagellak zo in 1 keer zonder al te weinig moeite van m'n nagel trekken, ik heb gewoon freaky nagels
ik ga snel eens kijken waar ik orly bonder voor weinig kan krijgen
Nee ik zit niet te peuteren. Ik stoot of ergens tegenaan of als ik uit de douche kom of mijn jas aan of uit doe (dus eigenlijk bij dagelijkse dingen) laat er gewoon een gedeelte nagellak los en als ik daaraan trek, trek ik de hele nagel nagellak erzo af. En ik kan dan wel niet aan dat stukje trekken maar dan blijf je overal achterhangenquote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Zitten jullie aan de randjes te peuteren om te kijken of het eraf wil ofzo? Ik snap er echt helemaal niets van.
Want om het er af te kunnen trekken moet je volgens mij opstaande randjes hebben anders is er niets om aan te trekken en ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
Ik weet bij welke stap jij bent.quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Diconnected het volgende:
Omfg die verzendkosten internationaal, 147 dollar ofzo![]()
Ik moet toch die International hebben.. dus UPS International Express?
thank god voor jullie tips
*doet zoals het werd beschreven*
quote:# Krijgt een hartverzakking van de verzendkosten ondanks dat we je hier gewaarschuwd hebben en kiest voor de zekerheid toch maar de goedkoopste optie 'voor het geval dat...'
Heel vreemd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:51 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te peuteren. Ik stoot of ergens tegenaan of als ik uit de douche kom of mijn jas aan of uit doe (dus eigenlijk bij dagelijkse dingen) laat er gewoon een gedeelte nagellak los en als ik daaraan trek, trek ik de hele nagel nagellak erzo af. En ik kan dan wel niet aan dat stukje trekken maar dan blijf je overal achterhangen
Maakt niet uit. Je moet alleen in de comment box zetten dat je graag wilt dat ze flat rate apply-en.quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Diconnected het volgende:
Maar heb ik nou de goede optie gekozen?die UPS International Express?
Voelt zich n00b
Okay, heb ik dus gedaan. *pfew* *opgelucht is*quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je moet alleen in de comment box zetten dat je graag wilt dat ze flat rate apply-en.
Ik heb hem de laatste keer op $150 verzendkosten laten staan.
nope.quote:Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Zitten jullie aan de randjes te peuteren om te kijken of het eraf wil ofzo? Ik snap er echt helemaal niets van.
Want om het er af te kunnen trekken moet je volgens mij opstaande randjes hebben anders is er niets om aan te trekken en ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
juist hier hetzefdequote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nope.
ineens zie ik een opstaande rand, duw een nagel eronder en hip weg lak.
er bladderde vanmiddag een stuk nagel ook af, onder m'n verse laag nagellak
wat was nou perfect voor bladderende nagels?
oh, zou het?quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef _evenstar_ het volgende:
mirjam bedenk me net jij slikt toch medicijnen, ik weet niet of obli of mimu of iemand ander shet weet, maar wellicht dat het daarom anders/slechter pakt op je nagels?
Ik zit even voor je te googlen en de ene is voor de Orly en de andere voor Creative...quote:Op maandag 30 november 2009 18:28 schreef Mirjam het volgende:
zit er een verschil tussen orly bonder en creative stickey basecoat?
ik neem aan mimu of obli dat wel weet?
thanks!quote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik zit even voor je te googlen en de ene is voor de Orly en de andere voor Creative...
Moeilijk...ik zou zelf kiezen voor de Orly omdat de dop zo fijn is tijdens het lakken (rubber)
thanks!quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet het ook niet, zal wel hetzelfde zijn.
Googlen en lezen dus.![]()
Staan bij die Orly wel pros and cons, voor en tegen dus.
http://www.sallybeauty.co(...)4508,default,pd.html
http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?ItemID=12286&Stickey%20-Base%20Coat&Creative%20Nail%20Design&Top&Base%20Coats=
Moet je je voor inschrijven, maar dan zie je dat mensen best tevreden zijn over die creative.
Waaom kijk je niet op ebay? Staan genoeg Orly's en dan ben je voor een paar euro klaar.quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks!
qua lak die er bovenop gaat maakt dat toch niks uit?
ik zie dat transdesign ze allebei heeft.
misschien moet ik er toch nog maar een bestelling aan wagen...
dan bestel ik ze allebei.
zag dat dorothy who al uitverkocht is trouwens.
Geen idee, ik gebruik altijd de NailTek als basis, en daarop gelijk de gekleurde lak. Kwestie van testen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
thanks!
die link van makeupalley kan ik bekijken, jeej
zou je onder die bonders ook nog een laagje basecoat kunnen doen 9zoals die nailtke foundation)
of gaat het hele effect dan direct verloren?
Ik slik ook medicijnen maar niet dagelijks alleen als ik last heb (astma)quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
ik ben voor links!quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
@ Zilver ik ben heel snel uitgekeken dus meestal is het er na een paar dagen af.. Record van de laatste tijd staat op Zoya Astra, dat heeft er ruim 4 dagen opgezeten. Die is zo onwijs mooi!
Nu wil ik purple-opolis een beetje pimpen; ik heb twee glitterpolishes die in aanmerking komen:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen niet kiezenDe linker is een beetje grijspaarsig door de glitter, maar het is een clear polish met kleine en chunky glitters erin die in alle kleuren glitteren. De rechter is een roze sheer met fijne glitter, voornamelijk blauw. Wat denken jullie?
heb ik gekeken, punt is dat de verzendkosten daar heel vaak achterlijk hoog zijn, bijv. 30 neuro voor 1 potjequote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Waaom kijk je niet op ebay? Staan genoeg Orly's en dan ben je voor een paar euro klaar.
En Dorothy is op E-bay nog te koop
quote:Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb ik gekeken, punt is dat de verzendkosten daar heel vaak achterlijk hoog zijn, bijv. 30 neuro voor 1 potje
idd.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef bernies het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Orly-B(...)?hash=item3ef9e283d6
$4 verzending per potje! valt toch wel mee??
Ik heb trouwens alleen maar goede ervaringen met deze verkoper, Jolie Beauty Store.
Klopt, ik bestel bij haar de Nailtek.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
idd.
heb ff gemaild of de vwerzendprijs klopt
vaak verandert dat ineens
link?quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Klopt, ik bestel bij haar de Nailtek.
edit: We ziiten lekker langs elkaar heen te typen hahaha
zag dat er er ook mooie glitters hebben!
En zo blijft dat ervaringen nogal eens wisselen....quote:Op maandag 30 november 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Oh, bij die shop heb ik ooit (twee weken geleden ofzo?) gemaild met de vraag wat de verzendkosten waren voor een aantal topcoats.. Nooit antwoord gehad
Truequote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef bernies het volgende:
[..]
En zo blijft dat ervaringen nogal eens wisselen....
quote:Your item left the United States from FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 at 9:38 am on November 29, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
maar jij hebt daar al eerder besteld dus?quote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef bernies het volgende:
[..]
En zo blijft dat ervaringen nogal eens wisselen....
Wel jammer dat 'ie doorschijnt!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
Van glitter groen naar geel/goud. net iets minder opvallend
het is de Gosh Sweet Peach.
[ afbeelding ]
wat wil je nog meer weten? Het is een kwestie van oefenen. Die primer gebruik ik zelf niet, zit er net zelf over te denken die eens te gaan bestellen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een setje besteld om gelnagels te zetten, ga ik thuis eens even oefenen, weten jullie misschien een goede site voor met een tutorial of tips? (heb de site van puckzzz al doorgenomen)
Verder vroeg ik me af wat een primer precies doet (nagel beschermen tegen de gel?)
En of het veel kwaad kan mocht ik het verprutsen?
Bedankt vast
klopt, dekt niet helemaal lekker. maar vond ik eigenlijk niet zo erg.. wilde niet voor heel opvallend.quote:
Je heb ik zeker, paar keer al. De kosten kloppen en snel in huis.quote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar jij hebt daar al eerder besteld dus?
en de verzendkosten die ze aangeven kloppen wel dus>?
hmm, dus 4 dollar, en 2,50 voor elk volgende item?quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Je heb ik zeker, paar keer al. De kosten kloppen en snel in huis.
Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan mag je um wel een keer komen lenenquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga ook lakken...heb mezelf helemaal lekker zitten maken op NFU Oh lakjes bij het nagelplein...die Opal 49 *zucht*
Leuk liiszle!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
Van glitter groen naar geel/goud. net iets minder opvallend
het is de Gosh Sweet Peach.
[ afbeelding ]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
Jawel!!! Ruby Pumps is gaaafff!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Ruby pumps is on tha nailz.. ik weet niet of ik het voor mijzelf wel een echt mooie kleur vind!
ik maak me er ook niet druk om hoor, zal er niks minder om slikken, maar het klinkt wel enigszins plausibel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....
Ik bekijk ze altijd bij Enchantraquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef LekkerApart het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke konadplates met bloemetjes?
Evt voorbeeldjes? Of een website met wat grotere plaatjes?
Zat te denken aan M36..
Thanksquote:
Natuurlijk! Maar ik show ze niet en ik krijg altijd zin als ik de meiden hier zie!quote:
Nijmegen is 3 kwartiertjes rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan mag je um wel een keer komen lenen
Of te wel...echt de moeite waard vind ik!
edit: Puckzzzz bijzonder mooie foto's op je site!Complimenten!
Welke nummers?quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef PeRi het volgende:
Yes! De postbode komt net 6 Konad plates afleveren. 3 voor mij en 3 voor vriendinnetje
.
M1, M10, M12, M37, M66 (2x)quote:
M12 heb ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
M1, M10, M12, M37, M66 (2x).
Ik heb heel veel zin om M12 te gebruiken, met een kerstman, sneeuwpop en rendier!
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu is dit zo'm primer die je kan gebruiken om op je eigen nagels een gellaagje aan te brengen?
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/default.asp?page=detail&Id=1608833&sid=pCFNCYoLcWPJo4zzC6IK8nS4vq5Moc
quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Great Thnx!quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
[..]
![]()
Bah, ik kom het uit deIkea
. Moest sinterklaaskadootjes shoppen. Druk!
Mooiquote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
Leuk kleurtjequote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]Hmm daar ben ik niet bekend mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zo rond vijlen, of in ieder geval de zijkanten intact laten. Vijlen met een glazen vijl (ja dat maakt écht verschil) en nooit knippen, een voedende nagelversteviger kopen zoals NailTek Foundation II. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Essence SOS nailsavers. Het is even uitproberen wat voor haar werkt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
Dat nagelverharder niet werkt klopt niet, de nagelverharders die ze tot nu toe geprobeerd heeft werken niet. Net zoals met gezichtscrème is het even zoeken wat voor jou prettig is. Van de een krijg je puisten, de ander is niet voedend genoeg, weer een ander geeft allergische reacties etc. Hetzelfde geldt voor verharders.
Mooi maria, puckzzz en peri.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi!quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef romika het volgende:
Net allebei gelakt, snkr zonder OPI RapiDry top coat en ik met de topcoat. Nagellak uit de oude doos (niet 3Free) gaat niet goed samen met de top coat, zie foto:
[ afbeelding ]
Dan vind ik het nog goed gelukt! Booze&Polish zijn bij mij geen combinatiequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
Het is niet zo heel netjes gedaan want ik was bezopen, maar dit is silver spangle en black magic van Models Own
Het idee was zwarte nagels met een glitter "french" manicure
[ afbeelding ]
Thanks! Klopt inderdaad en is ook goed te zien, het strakke was direct weg.quote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi!
B3 en B3F is altijd lastig samen inderdaad.
ik denk toch ook dat een hardener wel zou kunnen helpenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
quote:
Dank je voor de tipsquote:
de all acces? Mooie kleur is dat hequote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Tammymara het volgende:
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!
Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!
Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, van de ene glitter naar de andere
Nog niet bijgewerkt![]()
[ afbeelding ]
Blurry voor het glitter effect!
[ afbeelding ]
toen ik een opleiding voor nagelstyliste deed was mijn zusje mijn model. ze zat toen thuis wegens een whiplash en slikte nogal wat medicijnen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
Mooi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam
had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro![]()
heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)![]()
op dit moment zijn er 5 nagels aan het bladeren, dus die met de rescue. alle nagels met bonder gedaan.![]()
het ziet er raar uit die bonder, een heel mat laagje op je nagel. ik denk niet dat je er een andere basecoat onder moet doen anders verliest het zijn doel
ben benieuwd normaal heb ik na een dag al gechipte nagels, vooral de bladderende nagels
het resultaat, yeehaw met m64 gestempeld met bahamian blue:
[ afbeelding ]
ah, thanksquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam
had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro![]()
heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)![]()
Ik heb zelf niet zo'n slechte ervaring met lakjes van de Etos. Nouja, ik heb er maar 1quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef E.T. het volgende:
Als ik nou van de week hier naar het winkelcentrum ga met Kruidvat, Hema, Etos en Douglas.. Welke lakjes dan wel en welke niet? (zag ergens dat Etos eigen merk niet lekker lakt?)
En iemand aanraders voor topcoat? Liefst zo'n quick-dry (die hadden ze in mijn vorige lak-periode nog niet)
Nog geen mail van TD trouwens
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:54 schreef MvA83 het volgende:
Ik ben dat geblader van mn nagels zo zat.. Van het weekend zijn 9 van de 10 nagels stuk gegaan. Heb me gelukkig wel kunnen inhouden met bijten.
Nou zit er bij mij om de hoek een nagelstyiliste die een mooie aanbieding heeft voor een set kunstnagels. Doen of niet doen?
Ik weet niet zo goed welke ik dan moet kiezen. Er zijn zoveel verschillende soorten. Zou er dan een willen zonder dat het gelijk een basecoat is. Misschien suggestie?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijn
Zeker als je probleemnagels hebt, maar heb je al eens gekeken naar een verharder speciaal voor afbladerende nagels?
Het is daar ook nog wel heeel erg vroeg, dus kan wel kloppen dat je nog geen reactie hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, thanks
de prijzen zoals aangegeven kloppen dus?
ik heb haar een mail gestuurd, maar hoor nog steeds niks...
wil wel bestellen eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh die Atlantis is echt meuj! Ik heb em ook besteld. Heb alleen nog geen mail van TD.
![]()
Vanmiddag denk ik een rood lakje erop, Sephora by Opi
...Gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal niet op de mail te wachten???
Als je een bestelling doet staat dit in het scherm, zie vooral step 2:
NOTE: For USPS Flat Rate Boxes (International Customer Only)
If you want to ship by USPS Flat Rate Box, write the type of Flat Rate Box you want to ship in the comment box when you checkout.
If pay by PayPal:
Step 1: You can manually calculate the total of your order plus the type of flat rate box you want to ship.
Step 2: Send us the money through paypal with your order number attach, so we know who you are.
By doing this, your order will get process quicker. You don't have to wait for us to make a correction and send you the money request.
Yepsquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
quote:the cute essence trend edition „go snow“! powdery snow and bright blue skies once again set all ski fans’ pulses racing. all the more with new products from the essence trend edition “go snow”, which will be tempting all snow enthusiasts to the pistes from december!
quote:in january essence is spoiling all dry winter hands with a very special treatment programme, the trend edition “12h hand protection balm – winter creation”. in three delicious scents, it gives round-the-clock protection to hard-working hands.
quote:are dismal grey skies getting you down? not with essence “all i want.”! this cheeky, fresh trend edition adds a bit of spice to wintertime from december 2009 until january 2010 with this season’s hottest colours: stylish pink, trendy purple and festive red. the essence “all i want.”
Going back to the '70 potje..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt
Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten
[ afbeelding ]
Toevallig! Van dat merk heb ik vanochtend ook nog 3 lakjes gekocht. Volgende keer dus ook maar even kijken voor die basecoat. Begrijp ik het nou goed dat jij 'm gewoon over je nagellak heen doet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt
Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten
[ afbeelding ]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef PeRi het volgende:
Nieuw van Essence binnenkort:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Essence is echt prima spulquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Essence is echt prima spul. De meeste dingetjes zijn echt wel goed én cheap! De nagellak, gezichtsproducten, oogschaduw, ik heb het allemaal
.
Sommige dingen zijn zelfs beter dan duurdere merken imo, vooral wat betreft de gezichtsspulletjes, de Pure Skin lijn. En de lakjes zijn er echt in alle kleuren en echt zó cheap!! En andere nagelspulletjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?quote:
Retro potjes in de meest hippe kekke kleuren! Retro potjesquote:
paypal@transdesign.com had ik gevonden op de sitequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?
Ik voel me steeds meer n00b worden, maar ik wil gewoon dat het goed gaat
En dat is ook allemaal goed gegaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
paypal@transdesign.com had ik gevonden op de site
wacht nou maar gewoon op de mail, dan krijg je een kant en klare link, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
Denk dat ik dat idd maar doequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wacht nou maar gewoon op de mail, dan krijg je een kant en klare link, veel makkelijkerzou geen gekke dingen doen..
Donkerrood? Paars dusquote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een donkerrrode van Catrice op. Moet nog even de randjes bijwerken. Met rechts lakken gaat nog steeds beter dan met links. Zeker met donkere kleuren. En als ik eenmaal over het randje ben bij 1 vinger dan maak ik ze net zo goed allemaal schoon. Ik moet alleen morgen even de kleur bij daglicht bekijken want wat ik nu op heb komt niet overeen met dat (ik dacht) wat in het potje zit.
Ik denk dat je de hobbels en bobbels in mn nagel bedoelt, ik heb gister geprobeert mn duim af te hakken tijdens het snijden van de kipfiletquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:25 schreef mmascha het volgende:
Moussy: tussen midden en rechts is het enige verschil dat de rechter misschien iets egaler is. Maar mooi effect met die basecoat!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Daph_ het volgende:
Purple-opolis met glitter in daglicht:
[ afbeelding ]
Gaat er zometeen weer af, nu even bedenken welke lak erop gaat![]()
Uit mijn nagellakcollectiedraaitabel kwam naar voren dat ik alleen al 17 roze nagellakken heb![]()
![]()
Is het echt nodig of kan het nog een dagje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin om de glitterlak eraf te halen.
Kun je die draaitabel niet eens posten hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Daph_ het volgende:
Purple-opolis met glitter in daglicht:
[ afbeelding ]
Gaat er zometeen weer af, nu even bedenken welke lak erop gaat![]()
Uit mijn nagellakcollectiedraaitabel kwam naar voren dat ik alleen al 17 roze nagellakken heb![]()
![]()
Het is niet nodig, maar ooit moet het er wel afquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Is het echt nodig of kan het nog een dagje?
Hey, I was curious!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef bernies het volgende:
[..]
de klanten op mijn werk hebben geen idee hoe ze een draaitabel in elkaar zetten voor hun financiele gegevens, wij draaien er zo een in elkaar voor de nagellakjes
Ik zal eens kijken of ik dat voor elkaar krijgquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je die draaitabel niet eens posten hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |