Leuk liiszle!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
Van glitter groen naar geel/goud. net iets minder opvallend
het is de Gosh Sweet Peach.
[ afbeelding ]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
Jawel!!! Ruby Pumps is gaaafff!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Ruby pumps is on tha nailz.. ik weet niet of ik het voor mijzelf wel een echt mooie kleur vind!
ik maak me er ook niet druk om hoor, zal er niks minder om slikken, maar het klinkt wel enigszins plausibel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....
Ik bekijk ze altijd bij Enchantraquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef LekkerApart het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke konadplates met bloemetjes?
Evt voorbeeldjes? Of een website met wat grotere plaatjes?
Zat te denken aan M36..
Thanksquote:
Natuurlijk! Maar ik show ze niet en ik krijg altijd zin als ik de meiden hier zie!quote:
Nijmegen is 3 kwartiertjes rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan mag je um wel een keer komen lenen
Of te wel...echt de moeite waard vind ik!
edit: Puckzzzz bijzonder mooie foto's op je site!Complimenten!
Welke nummers?quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef PeRi het volgende:
Yes! De postbode komt net 6 Konad plates afleveren. 3 voor mij en 3 voor vriendinnetje
.
M1, M10, M12, M37, M66 (2x)quote:
M12 heb ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
M1, M10, M12, M37, M66 (2x).
Ik heb heel veel zin om M12 te gebruiken, met een kerstman, sneeuwpop en rendier!
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu is dit zo'm primer die je kan gebruiken om op je eigen nagels een gellaagje aan te brengen?
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/default.asp?page=detail&Id=1608833&sid=pCFNCYoLcWPJo4zzC6IK8nS4vq5Moc
quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Great Thnx!quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
[..]
![]()
Bah, ik kom het uit deIkea
. Moest sinterklaaskadootjes shoppen. Druk!
Mooiquote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
Leuk kleurtjequote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]Hmm daar ben ik niet bekend mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zo rond vijlen, of in ieder geval de zijkanten intact laten. Vijlen met een glazen vijl (ja dat maakt écht verschil) en nooit knippen, een voedende nagelversteviger kopen zoals NailTek Foundation II. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Essence SOS nailsavers. Het is even uitproberen wat voor haar werkt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
Dat nagelverharder niet werkt klopt niet, de nagelverharders die ze tot nu toe geprobeerd heeft werken niet. Net zoals met gezichtscrème is het even zoeken wat voor jou prettig is. Van de een krijg je puisten, de ander is niet voedend genoeg, weer een ander geeft allergische reacties etc. Hetzelfde geldt voor verharders.
Mooi maria, puckzzz en peri.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi!quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef romika het volgende:
Net allebei gelakt, snkr zonder OPI RapiDry top coat en ik met de topcoat. Nagellak uit de oude doos (niet 3Free) gaat niet goed samen met de top coat, zie foto:
[ afbeelding ]
Dan vind ik het nog goed gelukt! Booze&Polish zijn bij mij geen combinatiequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
Het is niet zo heel netjes gedaan want ik was bezopen, maar dit is silver spangle en black magic van Models Own
Het idee was zwarte nagels met een glitter "french" manicure
[ afbeelding ]
Thanks! Klopt inderdaad en is ook goed te zien, het strakke was direct weg.quote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi!
B3 en B3F is altijd lastig samen inderdaad.
ik denk toch ook dat een hardener wel zou kunnen helpenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
quote:
Dank je voor de tipsquote:
de all acces? Mooie kleur is dat hequote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Tammymara het volgende:
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!
Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!
Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, van de ene glitter naar de andere
Nog niet bijgewerkt![]()
[ afbeelding ]
Blurry voor het glitter effect!
[ afbeelding ]
toen ik een opleiding voor nagelstyliste deed was mijn zusje mijn model. ze zat toen thuis wegens een whiplash en slikte nogal wat medicijnen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
Mooi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam
had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro![]()
heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)![]()
op dit moment zijn er 5 nagels aan het bladeren, dus die met de rescue. alle nagels met bonder gedaan.![]()
het ziet er raar uit die bonder, een heel mat laagje op je nagel. ik denk niet dat je er een andere basecoat onder moet doen anders verliest het zijn doel
ben benieuwd normaal heb ik na een dag al gechipte nagels, vooral de bladderende nagels
het resultaat, yeehaw met m64 gestempeld met bahamian blue:
[ afbeelding ]
ah, thanksquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam
had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro![]()
heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)![]()
Ik heb zelf niet zo'n slechte ervaring met lakjes van de Etos. Nouja, ik heb er maar 1quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef E.T. het volgende:
Als ik nou van de week hier naar het winkelcentrum ga met Kruidvat, Hema, Etos en Douglas.. Welke lakjes dan wel en welke niet? (zag ergens dat Etos eigen merk niet lekker lakt?)
En iemand aanraders voor topcoat? Liefst zo'n quick-dry (die hadden ze in mijn vorige lak-periode nog niet)
Nog geen mail van TD trouwens
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:54 schreef MvA83 het volgende:
Ik ben dat geblader van mn nagels zo zat.. Van het weekend zijn 9 van de 10 nagels stuk gegaan. Heb me gelukkig wel kunnen inhouden met bijten.
Nou zit er bij mij om de hoek een nagelstyiliste die een mooie aanbieding heeft voor een set kunstnagels. Doen of niet doen?
Ik weet niet zo goed welke ik dan moet kiezen. Er zijn zoveel verschillende soorten. Zou er dan een willen zonder dat het gelijk een basecoat is. Misschien suggestie?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijn
Zeker als je probleemnagels hebt, maar heb je al eens gekeken naar een verharder speciaal voor afbladerende nagels?
Het is daar ook nog wel heeel erg vroeg, dus kan wel kloppen dat je nog geen reactie hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, thanks
de prijzen zoals aangegeven kloppen dus?
ik heb haar een mail gestuurd, maar hoor nog steeds niks...
wil wel bestellen eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh die Atlantis is echt meuj! Ik heb em ook besteld. Heb alleen nog geen mail van TD.
![]()
Vanmiddag denk ik een rood lakje erop, Sephora by Opi
...Gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal niet op de mail te wachten???
Als je een bestelling doet staat dit in het scherm, zie vooral step 2:
NOTE: For USPS Flat Rate Boxes (International Customer Only)
If you want to ship by USPS Flat Rate Box, write the type of Flat Rate Box you want to ship in the comment box when you checkout.
If pay by PayPal:
Step 1: You can manually calculate the total of your order plus the type of flat rate box you want to ship.
Step 2: Send us the money through paypal with your order number attach, so we know who you are.
By doing this, your order will get process quicker. You don't have to wait for us to make a correction and send you the money request.
Yepsquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
quote:the cute essence trend edition „go snow“! powdery snow and bright blue skies once again set all ski fans’ pulses racing. all the more with new products from the essence trend edition “go snow”, which will be tempting all snow enthusiasts to the pistes from december!
quote:in january essence is spoiling all dry winter hands with a very special treatment programme, the trend edition “12h hand protection balm – winter creation”. in three delicious scents, it gives round-the-clock protection to hard-working hands.
quote:are dismal grey skies getting you down? not with essence “all i want.”! this cheeky, fresh trend edition adds a bit of spice to wintertime from december 2009 until january 2010 with this season’s hottest colours: stylish pink, trendy purple and festive red. the essence “all i want.”
Going back to the '70 potje..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt
Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten
[ afbeelding ]
Toevallig! Van dat merk heb ik vanochtend ook nog 3 lakjes gekocht. Volgende keer dus ook maar even kijken voor die basecoat. Begrijp ik het nou goed dat jij 'm gewoon over je nagellak heen doet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt
Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten
[ afbeelding ]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef PeRi het volgende:
Nieuw van Essence binnenkort:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Essence is echt prima spulquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Essence is echt prima spul. De meeste dingetjes zijn echt wel goed én cheap! De nagellak, gezichtsproducten, oogschaduw, ik heb het allemaal
.
Sommige dingen zijn zelfs beter dan duurdere merken imo, vooral wat betreft de gezichtsspulletjes, de Pure Skin lijn. En de lakjes zijn er echt in alle kleuren en echt zó cheap!! En andere nagelspulletjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?quote:
Retro potjes in de meest hippe kekke kleuren! Retro potjesquote:
paypal@transdesign.com had ik gevonden op de sitequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je dan naar sales@transdesign.com het geld sturen via pp?
Ik voel me steeds meer n00b worden, maar ik wil gewoon dat het goed gaat
En dat is ook allemaal goed gegaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
paypal@transdesign.com had ik gevonden op de site
wacht nou maar gewoon op de mail, dan krijg je een kant en klare link, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
Denk dat ik dat idd maar doequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wacht nou maar gewoon op de mail, dan krijg je een kant en klare link, veel makkelijkerzou geen gekke dingen doen..
Donkerrood? Paars dusquote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een donkerrrode van Catrice op. Moet nog even de randjes bijwerken. Met rechts lakken gaat nog steeds beter dan met links. Zeker met donkere kleuren. En als ik eenmaal over het randje ben bij 1 vinger dan maak ik ze net zo goed allemaal schoon. Ik moet alleen morgen even de kleur bij daglicht bekijken want wat ik nu op heb komt niet overeen met dat (ik dacht) wat in het potje zit.
Ik denk dat je de hobbels en bobbels in mn nagel bedoelt, ik heb gister geprobeert mn duim af te hakken tijdens het snijden van de kipfiletquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:25 schreef mmascha het volgende:
Moussy: tussen midden en rechts is het enige verschil dat de rechter misschien iets egaler is. Maar mooi effect met die basecoat!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Daph_ het volgende:
Purple-opolis met glitter in daglicht:
[ afbeelding ]
Gaat er zometeen weer af, nu even bedenken welke lak erop gaat![]()
Uit mijn nagellakcollectiedraaitabel kwam naar voren dat ik alleen al 17 roze nagellakken heb![]()
![]()
Is het echt nodig of kan het nog een dagje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen zin om de glitterlak eraf te halen.
Kun je die draaitabel niet eens posten hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef Daph_ het volgende:
Purple-opolis met glitter in daglicht:
[ afbeelding ]
Gaat er zometeen weer af, nu even bedenken welke lak erop gaat![]()
Uit mijn nagellakcollectiedraaitabel kwam naar voren dat ik alleen al 17 roze nagellakken heb![]()
![]()
Het is niet nodig, maar ooit moet het er wel afquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Is het echt nodig of kan het nog een dagje?
Hey, I was curious!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:57 schreef bernies het volgende:
[..]
de klanten op mijn werk hebben geen idee hoe ze een draaitabel in elkaar zetten voor hun financiele gegevens, wij draaien er zo een in elkaar voor de nagellakjes
Ik zal eens kijken of ik dat voor elkaar krijgquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je die draaitabel niet eens posten hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |