Leuk liiszle!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
Van glitter groen naar geel/goud. net iets minder opvallend
het is de Gosh Sweet Peach.
[ afbeelding ]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
Jawel!!! Ruby Pumps is gaaafff!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Ruby pumps is on tha nailz.. ik weet niet of ik het voor mijzelf wel een echt mooie kleur vind!
ik maak me er ook niet druk om hoor, zal er niks minder om slikken, maar het klinkt wel enigszins plausibel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Zou ik me niet te druk om maken. Ik herken ieder woord van jouw chip-verhalen en ik slik helemaal niets, behalve soms ibu of paracetamol....
Ik bekijk ze altijd bij Enchantraquote:Op maandag 30 november 2009 19:50 schreef LekkerApart het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke konadplates met bloemetjes?
Evt voorbeeldjes? Of een website met wat grotere plaatjes?
Zat te denken aan M36..
Thanksquote:
Natuurlijk! Maar ik show ze niet en ik krijg altijd zin als ik de meiden hier zie!quote:
Nijmegen is 3 kwartiertjes rijdenquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan mag je um wel een keer komen lenen
Of te wel...echt de moeite waard vind ik!
edit: Puckzzzz bijzonder mooie foto's op je site!Complimenten!
Welke nummers?quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef PeRi het volgende:
Yes! De postbode komt net 6 Konad plates afleveren. 3 voor mij en 3 voor vriendinnetje
.
M1, M10, M12, M37, M66 (2x)quote:
M12 heb ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
M1, M10, M12, M37, M66 (2x).
Ik heb heel veel zin om M12 te gebruiken, met een kerstman, sneeuwpop en rendier!
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu is dit zo'm primer die je kan gebruiken om op je eigen nagels een gellaagje aan te brengen?
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique/default.asp?page=detail&Id=1608833&sid=pCFNCYoLcWPJo4zzC6IK8nS4vq5Moc
quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Great Thnx!quote:Op maandag 30 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen gebruik je op het moment?
[..]
![]()
Bah, ik kom het uit deIkea
. Moest sinterklaaskadootjes shoppen. Druk!
Mooiquote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
Leuk kleurtjequote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]Hmm daar ben ik niet bekend mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zo rond vijlen, of in ieder geval de zijkanten intact laten. Vijlen met een glazen vijl (ja dat maakt écht verschil) en nooit knippen, een voedende nagelversteviger kopen zoals NailTek Foundation II. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Essence SOS nailsavers. Het is even uitproberen wat voor haar werkt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
Dat nagelverharder niet werkt klopt niet, de nagelverharders die ze tot nu toe geprobeerd heeft werken niet. Net zoals met gezichtscrème is het even zoeken wat voor jou prettig is. Van de een krijg je puisten, de ander is niet voedend genoeg, weer een ander geeft allergische reacties etc. Hetzelfde geldt voor verharders.
Mooi maria, puckzzz en peri.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi!quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef romika het volgende:
Net allebei gelakt, snkr zonder OPI RapiDry top coat en ik met de topcoat. Nagellak uit de oude doos (niet 3Free) gaat niet goed samen met de top coat, zie foto:
[ afbeelding ]
Dan vind ik het nog goed gelukt! Booze&Polish zijn bij mij geen combinatiequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
Het is niet zo heel netjes gedaan want ik was bezopen, maar dit is silver spangle en black magic van Models Own
Het idee was zwarte nagels met een glitter "french" manicure
[ afbeelding ]
Thanks! Klopt inderdaad en is ook goed te zien, het strakke was direct weg.quote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi!
B3 en B3F is altijd lastig samen inderdaad.
ik denk toch ook dat een hardener wel zou kunnen helpenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |