abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 21:40:15 #226
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75161776
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_75162016
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
Mooi Ik heb hem zelf ook, leuk kleurtje en de glitter erin is mooi, niet te opzichtig (hoewel, teveel glitters, bestaat dat? )
pi_75163596
Net allebei gelakt , snkr zonder OPI RapiDry top coat en ik met de topcoat. Nagellak uit de oude doos (niet 3Free) gaat niet goed samen met de top coat, zie foto:

pi_75163653
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk kleurtje
pi_75163690
Mooi kleurtje romika!
pi_75163774
Het is niet zo heel netjes gedaan want ik was bezopen, maar dit is silver spangle en black magic van Models Own

Het idee was zwarte nagels met een glitter "french" manicure

maandag 30 november 2009 @ 22:26:41 #232
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75163795
Peri m66 Die kerstplate is ook leuk!
Puckzzz: wat een goed plan om die zilveren als ondergrond onder glitters te gebruiken.
Maria: wat een mooie kleur! Heel feestelijk! Voor welk feestje?
Daph: Je kan idd nooit genoeg glitters hebben hoor!

Ik heb een donkerrrode van Catrice op. Moet nog even de randjes bijwerken. Met rechts lakken gaat nog steeds beter dan met links. Zeker met donkere kleuren. En als ik eenmaal over het randje ben bij 1 vinger dan maak ik ze net zo goed allemaal schoon. Ik moet alleen morgen even de kleur bij daglicht bekijken want wat ik nu op heb komt niet overeen met dat (ik dacht) wat in het potje zit.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_75163908
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm daar ben ik niet bekend mee.
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama: (heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.

Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
Niet meer zo rond vijlen, of in ieder geval de zijkanten intact laten. Vijlen met een glazen vijl (ja dat maakt écht verschil) en nooit knippen, een voedende nagelversteviger kopen zoals NailTek Foundation II. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Essence SOS nailsavers. Het is even uitproberen wat voor haar werkt.

Dat nagelverharder niet werkt klopt niet, de nagelverharders die ze tot nu toe geprobeerd heeft werken niet. Net zoals met gezichtscrème is het even zoeken wat voor jou prettig is. Van de een krijg je puisten, de ander is niet voedend genoeg, weer een ander geeft allergische reacties etc. Hetzelfde geldt voor verharders.

Mooi maria, puckzzz en peri.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75164091
Eindelijk is Dorothy Who? eraf!!!
Ik zit nu te dubben welke lak ik ga nemen Ik heb atllantis voor me staan...
pi_75164302
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef romika het volgende:
Net allebei gelakt , snkr zonder OPI RapiDry top coat en ik met de topcoat. Nagellak uit de oude doos (niet 3Free) gaat niet goed samen met de top coat, zie foto:

[ afbeelding ]
Mooi!
B3 en B3F is altijd lastig samen inderdaad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75164511
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Daph_ het volgende:
Mooi kleurtje romika!
Dank je Daph!! We waren een beetje aan het experimenteren.......en het kleurtje is al oud.
pi_75164642

China Glaze - OMG met een blauwe (eindelijk goed gelukte!!) stempel.
Lastig om op de foto te krijgen.. Op mijn pink zie je een dikker laagje, maar dat is alweer mijn gel laagje die uitgegroeid is.
Ik verander bijna elke avond!
  maandag 30 november 2009 @ 22:45:04 #238
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_75164665
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
Het is niet zo heel netjes gedaan want ik was bezopen, maar dit is silver spangle en black magic van Models Own

Het idee was zwarte nagels met een glitter "french" manicure

[ afbeelding ]
Dan vind ik het nog goed gelukt! Booze&Polish zijn bij mij geen combinatie de ochtend erna ook niet wat dat betreft
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_75164693
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mooi!
B3 en B3F is altijd lastig samen inderdaad.
Thanks! Klopt inderdaad en is ook goed te zien, het strakke was direct weg.
Maar wel leuk om even uit te proberen
Zal de volgende keer een andere topcoat uitproberen.
pi_75165315
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama: (heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.

Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
ik denk toch ook dat een hardener wel zou kunnen helpen , er zijn namelijk zoveel verschillende soorten voor allerlei problemen. OPI heeft ook de Nail Envy voor een stuk of 5 type nagels, en van Sally Hansen weet ik ook dat ze een verharder hebben voor allerlei problemen . Kwestie van uitproberen ben ik bang.
  maandag 30 november 2009 @ 23:06:58 #241
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_75165518
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[...]
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef snkr-xxx het volgende:
[...]
Dank je voor de tips ik zal het aan haar doorgeven!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_75165880
Oh, iedereen weer mooie nageltjes...

Krijg het er warm van..

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_75166189
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!

Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!

Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
pi_75166542
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Tammymara het volgende:
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!

Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!

Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
de all acces? Mooie kleur is dat he
gewoon de telefoon uitzetten
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_75167012
Zo, van de ene glitter naar de andere

Nog niet bijgewerkt

Blurry voor het glitter effect!
pi_75167227
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, van de ene glitter naar de andere

Nog niet bijgewerkt
[ afbeelding ]

Blurry voor het glitter effect!
[ afbeelding ]
pi_75167477
atlantis
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75172230
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
toen ik een opleiding voor nagelstyliste deed was mijn zusje mijn model. ze zat toen thuis wegens een whiplash en slikte nogal wat medicijnen.

als ik acrylnagels bij haar had gezet, vielen ze er steevast dezelfde dag nog af! wel handig want ik had nooit een probleem bij het vinden van een model
het kwam inderdaad door de medicijnen en/of een ontregelde hormoonhuishouding

ik had het ook toen ik zwanger was
pi_75172441
@ mirjam

had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro

heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)
op dit moment zijn er 5 nagels aan het bladeren, dus die met de rescue. alle nagels met bonder gedaan.

het ziet er raar uit die bonder, een heel mat laagje op je nagel. ik denk niet dat je er een andere basecoat onder moet doen anders verliest het zijn doel

ben benieuwd normaal heb ik na een dag al gechipte nagels, vooral de bladderende nagels

het resultaat, yeehaw met m64 gestempeld met bahamian blue:
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:57:28 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75173493
Als ik nou van de week hier naar het winkelcentrum ga met Kruidvat, Hema, Etos en Douglas.. Welke lakjes dan wel en welke niet? (zag ergens dat Etos eigen merk niet lekker lakt?)

En iemand aanraders voor topcoat? Liefst zo'n quick-dry (die hadden ze in mijn vorige lak-periode nog niet )

Nog geen mail van TD trouwens
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')