Mooiquote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
Leuk kleurtjequote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Zo, iets meer natuurgetrouw. Best een feestelijk kleurtje, vrij bescheiden. Erg leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]Hmm daar ben ik niet bekend mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer zo rond vijlen, of in ieder geval de zijkanten intact laten. Vijlen met een glazen vijl (ja dat maakt écht verschil) en nooit knippen, een voedende nagelversteviger kopen zoals NailTek Foundation II. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Essence SOS nailsavers. Het is even uitproberen wat voor haar werkt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
Dat nagelverharder niet werkt klopt niet, de nagelverharders die ze tot nu toe geprobeerd heeft werken niet. Net zoals met gezichtscrème is het even zoeken wat voor jou prettig is. Van de een krijg je puisten, de ander is niet voedend genoeg, weer een ander geeft allergische reacties etc. Hetzelfde geldt voor verharders.
Mooi maria, puckzzz en peri.
There is no love sincerer than the love of food.
Mooi!quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef romika het volgende:
Net allebei gelakt, snkr zonder OPI RapiDry top coat en ik met de topcoat. Nagellak uit de oude doos (niet 3Free) gaat niet goed samen met de top coat, zie foto:
[ afbeelding ]
Dan vind ik het nog goed gelukt! Booze&Polish zijn bij mij geen combinatiequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
Het is niet zo heel netjes gedaan want ik was bezopen, maar dit is silver spangle en black magic van Models Own
Het idee was zwarte nagels met een glitter "french" manicure
[ afbeelding ]
Thanks! Klopt inderdaad en is ook goed te zien, het strakke was direct weg.quote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi!
B3 en B3F is altijd lastig samen inderdaad.
ik denk toch ook dat een hardener wel zou kunnen helpenquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef PartyHardy het volgende:
Een vraagje namens mijn mama:(heb net haar nagels een french gegeven)
Ze heeft nogal last van blakerende en scheurende nagels..
Ze smeert ze best vaak in met olie. Nagelverharder gebruikt ze niet veel want dat maakt het alleen maar erger. Dan blakert die nagellak eraf en neemt het haar nagel ook voor een laagje mee zeg maar..
Ze heeft hierdoor hele korte nagels, en deze lopen heel rond.
Misschien dat de profs onder ons een tip hebben ?
quote:
Dank je voor de tipsquote:
de all acces? Mooie kleur is dat hequote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Tammymara het volgende:
Net gelakt met nieuw essence kleurtje (Heel donkergroen bijna zwart)
Ik wil eigenlijk naar bed,maar het moet nog hard worden!!!!!
Ik ben morgen jarig en in ons vriendengroepje vinden we het leuk elkaar te klieren door om 1 over twaalf te bellen en lang zal ie leven zingen.... Ik had me voorgenomen dan al te slapen maar ik denk dat het volstaat als ik m gewoon uitzet!!!!
Ik zal wel moeten want anders heb ik morgen dekbednagels!
quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, van de ene glitter naar de andere
Nog niet bijgewerkt![]()
[ afbeelding ]
Blurry voor het glitter effect!
[ afbeelding ]
toen ik een opleiding voor nagelstyliste deed was mijn zusje mijn model. ze zat toen thuis wegens een whiplash en slikte nogal wat medicijnen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zou het?
slik wel een aantal medicijnen ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |