heb ik gekeken, punt is dat de verzendkosten daar heel vaak achterlijk hoog zijn, bijv. 30 neuro voor 1 potjequote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Waaom kijk je niet op ebay? Staan genoeg Orly's en dan ben je voor een paar euro klaar.
En Dorothy is op E-bay nog te koop
quote:Op maandag 30 november 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb ik gekeken, punt is dat de verzendkosten daar heel vaak achterlijk hoog zijn, bijv. 30 neuro voor 1 potje
idd.quote:Op maandag 30 november 2009 18:42 schreef bernies het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/Orly-B(...)?hash=item3ef9e283d6
$4 verzending per potje! valt toch wel mee??
Ik heb trouwens alleen maar goede ervaringen met deze verkoper, Jolie Beauty Store.
Klopt, ik bestel bij haar de Nailtek.quote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
idd.
heb ff gemaild of de vwerzendprijs klopt
vaak verandert dat ineens
link?quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Klopt, ik bestel bij haar de Nailtek.
edit: We ziiten lekker langs elkaar heen te typen hahaha
zag dat er er ook mooie glitters hebben!
En zo blijft dat ervaringen nogal eens wisselen....quote:Op maandag 30 november 2009 18:54 schreef Daph_ het volgende:
Oh, bij die shop heb ik ooit (twee weken geleden ofzo?) gemaild met de vraag wat de verzendkosten waren voor een aantal topcoats.. Nooit antwoord gehad
Truequote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef bernies het volgende:
[..]
En zo blijft dat ervaringen nogal eens wisselen....
quote:Your item left the United States from FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099 at 9:38 am on November 29, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
maar jij hebt daar al eerder besteld dus?quote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef bernies het volgende:
[..]
En zo blijft dat ervaringen nogal eens wisselen....
Wel jammer dat 'ie doorschijnt!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef liiszle het volgende:
Van glitter groen naar geel/goud. net iets minder opvallend
het is de Gosh Sweet Peach.
[ afbeelding ]
wat wil je nog meer weten? Het is een kwestie van oefenen. Die primer gebruik ik zelf niet, zit er net zelf over te denken die eens te gaan bestellen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een setje besteld om gelnagels te zetten, ga ik thuis eens even oefenen, weten jullie misschien een goede site voor met een tutorial of tips? (heb de site van puckzzz al doorgenomen)
Verder vroeg ik me af wat een primer precies doet (nagel beschermen tegen de gel?)
En of het veel kwaad kan mocht ik het verprutsen?
Bedankt vast
klopt, dekt niet helemaal lekker. maar vond ik eigenlijk niet zo erg.. wilde niet voor heel opvallend.quote:
Je heb ik zeker, paar keer al. De kosten kloppen en snel in huis.quote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar jij hebt daar al eerder besteld dus?
en de verzendkosten die ze aangeven kloppen wel dus>?
hmm, dus 4 dollar, en 2,50 voor elk volgende item?quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Je heb ik zeker, paar keer al. De kosten kloppen en snel in huis.
Woon je in de buurt van Nijmegen? Dan mag je um wel een keer komen lenenquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga ook lakken...heb mezelf helemaal lekker zitten maken op NFU Oh lakjes bij het nagelplein...die Opal 49 *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |