Mooi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam
had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro![]()
heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)![]()
op dit moment zijn er 5 nagels aan het bladeren, dus die met de rescue. alle nagels met bonder gedaan.![]()
het ziet er raar uit die bonder, een heel mat laagje op je nagel. ik denk niet dat je er een andere basecoat onder moet doen anders verliest het zijn doel
ben benieuwd normaal heb ik na een dag al gechipte nagels, vooral de bladderende nagels
het resultaat, yeehaw met m64 gestempeld met bahamian blue:
[ afbeelding ]
ah, thanksquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@ mirjam
had mijn bonder vorige week dinsdag besteld bij jolie op ebay. ze rekende eerst verkeerde verzendkosten en heb een mailtje gestuurd dat dat toch anders moest? daarna werd het goed aangepast.
heb daar de bonder gekocht en de nail rescue. kwam uit op 11 euro![]()
heb hem gisteren binnengekregen en meteen opgedaan (allebei dus)![]()
Ik heb zelf niet zo'n slechte ervaring met lakjes van de Etos. Nouja, ik heb er maar 1quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef E.T. het volgende:
Als ik nou van de week hier naar het winkelcentrum ga met Kruidvat, Hema, Etos en Douglas.. Welke lakjes dan wel en welke niet? (zag ergens dat Etos eigen merk niet lekker lakt?)
En iemand aanraders voor topcoat? Liefst zo'n quick-dry (die hadden ze in mijn vorige lak-periode nog niet)
Nog geen mail van TD trouwens
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:54 schreef MvA83 het volgende:
Ik ben dat geblader van mn nagels zo zat.. Van het weekend zijn 9 van de 10 nagels stuk gegaan. Heb me gelukkig wel kunnen inhouden met bijten.
Nou zit er bij mij om de hoek een nagelstyiliste die een mooie aanbieding heeft voor een set kunstnagels. Doen of niet doen?
Ik weet niet zo goed welke ik dan moet kiezen. Er zijn zoveel verschillende soorten. Zou er dan een willen zonder dat het gelijk een basecoat is. Misschien suggestie?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Waarom niet! Kunstnagels kunnen ook heel mooi zijn
Zeker als je probleemnagels hebt, maar heb je al eens gekeken naar een verharder speciaal voor afbladerende nagels?
Het is daar ook nog wel heeel erg vroeg, dus kan wel kloppen dat je nog geen reactie hebt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, thanks
de prijzen zoals aangegeven kloppen dus?
ik heb haar een mail gestuurd, maar hoor nog steeds niks...
wil wel bestellen eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Diconnected het volgende:
Oh die Atlantis is echt meuj! Ik heb em ook besteld. Heb alleen nog geen mail van TD.
![]()
Vanmiddag denk ik een rood lakje erop, Sephora by Opi
...Gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal niet op de mail te wachten???
Als je een bestelling doet staat dit in het scherm, zie vooral step 2:
NOTE: For USPS Flat Rate Boxes (International Customer Only)
If you want to ship by USPS Flat Rate Box, write the type of Flat Rate Box you want to ship in the comment box when you checkout.
If pay by PayPal:
Step 1: You can manually calculate the total of your order plus the type of flat rate box you want to ship.
Step 2: Send us the money through paypal with your order number attach, so we know who you are.
By doing this, your order will get process quicker. You don't have to wait for us to make a correction and send you the money request.
Yepsquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...Gewoon overheen gelezen
Dus nagellakjes en dan 18 dollar bij elkaar optellen?
quote:the cute essence trend edition „go snow“! powdery snow and bright blue skies once again set all ski fans’ pulses racing. all the more with new products from the essence trend edition “go snow”, which will be tempting all snow enthusiasts to the pistes from december!
quote:in january essence is spoiling all dry winter hands with a very special treatment programme, the trend edition “12h hand protection balm – winter creation”. in three delicious scents, it gives round-the-clock protection to hard-working hands.
quote:are dismal grey skies getting you down? not with essence “all i want.”! this cheeky, fresh trend edition adds a bit of spice to wintertime from december 2009 until january 2010 with this season’s hottest colours: stylish pink, trendy purple and festive red. the essence “all i want.”
Going back to the '70 potje..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt
Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten
[ afbeelding ]
Toevallig! Van dat merk heb ik vanochtend ook nog 3 lakjes gekocht. Volgende keer dus ook maar even kijken voor die basecoat. Begrijp ik het nou goed dat jij 'm gewoon over je nagellak heen doet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een matte base coat gekocht die de glans zelfs uit catrice ultra shine topcoat haalt
Hij was wel één hele euro! Moest er bijna een lening voor afsluiten
[ afbeelding ]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:32 schreef PeRi het volgende:
Nieuw van Essence binnenkort:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Essence is echt prima spulquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het zo voor 7-10 jarigen dus als een tank dender ik altijd langs het schap.
Maar is het echt wat, Essence?
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Essence is echt prima spul. De meeste dingetjes zijn echt wel goed én cheap! De nagellak, gezichtsproducten, oogschaduw, ik heb het allemaal
.
Sommige dingen zijn zelfs beter dan duurdere merken imo, vooral wat betreft de gezichtsspulletjes, de Pure Skin lijn. En de lakjes zijn er echt in alle kleuren en echt zó cheap!! En andere nagelspulletjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Ga ik van de week eens iets proberen. Als het niks is, geef ik het aan mijn nichtje. Opgelost, slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |