mooiquote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Essence uit de moonlight collectie, beetje een formeel kleurtje. Ben benieuwd hoelang deze blijft zitten eigelijk, ben er niet heel gerust op. Maar in ieder geval handig voor een dagje sollicitatiegesprek bijvoorbeeld.
Wat bedoel je met slinkt?quote:Op zondag 29 november 2009 21:51 schreef Misstique het volgende:
Deze lak stinkt wel trouwens tijdens het lakken, da's wel een nadeel.
Ik vind het ook een mooie kleur!quote:Op zondag 29 november 2009 21:50 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Essence uit de moonlight collectie, beetje een formeel kleurtje. Ben benieuwd hoelang deze blijft zitten eigelijk, ben er niet heel gerust op. Maar in ieder geval handig voor een dagje sollicitatiegesprek bijvoorbeeld.
27 minuten...quote:Op zondag 29 november 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met slinkt?
Wat mag ik verwachten van een quickdry topcoat wbt tijd voor uitharden? 30 minuten? Een uur?
come join usquote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben jullie nou elke dag een nieuw topic of ligt dat aan mij?
Whehehequote:
Ik heb hele saaie nagelsquote:
Kloptquote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Noh, wat flauw ETquote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Agent Lavender - Bahamain Escape - Avalanche - Jamaican out - Venti Triple Shot Latte - Sex on the beach - Purple rain - GoGo Pink.
Redelijk 'beschaafde' kleurtjes dus![]()
Wel nog even m'n kleuter duidelijk maken dat mama's lakjes alleen voor mama zijn
Ik zei sTinkt.quote:
Hoe meer er anti-allergie opstaat hoe meer kriebels ik heb...quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe
Bedankt voor de info. Ik heb ook snel allergieën dus dat is goed om te weten.
Thanks. Ik heb alleen m'n wijsvinger verneukt vanochtend.quote:
Dat klopt wel zo ongeveer ja.quote:Op zondag 29 november 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
die van mij worden ook niet lang, klotedingen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hele saaie nagelsze worden nooit lang en ik heb bijna altijd een glanslakje op en meer niet.
Oh! Dat heb ik ook! Ook met douchschuim enzo: hypoallergeen... en maar krabben als ik onder de douche vandaan kom!!quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoe meer er anti-allergie opstaat hoe meer kriebels ik heb...
Ik ben geen goede lakkerquote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van mij worden ook niet lang, klotedingen.
desalniettemin is lakken wel leuk
http://www.piggypaint.com/quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Sjeen het volgende:
En alweer dwars door het slotje
[..]
Noh, wat flauw ETIk ga met mijn volgende bestelling CG Preppy Pink meebestellen voor Isa
Ja dat ken ik.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoe meer er anti-allergie opstaat hoe meer kriebels ik heb...
ik lak ook alles mee hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben geen goede lakkerik heb 25 kleuren nagellak staan en ik heb ze allemaal nooit op omdat ik zo ontzettend gefrustreerd raak als ik een poging tot lakken doe
het gaat altijd fout en het eindigt altijd in een heeeeeele chagrijnige breathtaking met overal nagellak vlekken
!
Ik gok op: volgend weekend de eerste TD bestelling?quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hele saaie nagelsze worden nooit lang en ik heb bijna altijd een glanslakje op en meer niet.
Ik heb nog steeds geen TD bestelling gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik gok op: volgend weekend de eerste TD bestelling?
Wie gokt mee?
Oooooooo..quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen TD bestelling gedaan
Ja dat doe ik dan ook en dan haal ik weer teveel weg en en enquote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik lak ook alles mee hoor.
gewoon lekker lakken, en als alles droog is, gaan schoonmaken met wattenstaafjes
Ik zou er geen geld op inzetten als ik jou wasquote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Wie gokt mee?
Ze heeft er al 25 hè. Dat is best veel voor iemand die 'nooit' lakt. Volgens mij hoeft ze alleen maar te horen over quick dry topcoat (nagellak droog binnen een kwartiertje BT!) en clean up met aceton en een kwastje (kan je doen in dat kwartiertje dat je topcoat droogt BT!) en dan is ze om.quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Wie gokt mee?
Dat maken anderen in dit topic ruimschoots goed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
What she says, en ga het ook niet doen, vond kenwood toch meer mijn centjes waardquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja precies, en als ze dan leest dat China Glaze en OPI zoveel beter en fijner lakken, dan ga jij dit winnen!quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft er al 25 hè. Dat is best veel voor iemand die 'nooit' lakt. Volgens mij hoeft ze alleen maar te horen over quick dry topcoat (nagellak droog binnen een kwartiertje BT!) en clean up met aceton en een kwastje (kan je doen in dat kwartiertje dat je topcoat droogt BT!) en dan is ze om.
Ik zeg dus minder dan een week.
Wat voor moois heb je van Kenwood gekocht?quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
What she says, en ga het ook niet doen, vond kenwood toch meer mijn centjes waard
Ik zei toch...27 minutenquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Het is nu ongeveer 25 minuten geleden dat ik de topcoat heb opgedaan en hij doorstaat nu pas de vingerafdruk test..
Hij is echt onwijs waterig trouwens
vingerafdruktest????.... ik voel altijd met mijn lip, is soms ook niet zo handig en viezigquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Het is nu ongeveer 25 minuten geleden dat ik de topcoat heb opgedaan en hij doorstaat nu pas de vingerafdruk test..
He ja! En dan kan ik vast weg meteen die Seche mee bestellenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirjam, je had het toch over die ORLY bonder? Waarom bestel je die niet gewoon op TD?
Kun je meteen nog 8 lakjes erbij doenHeb je die verzendkosten er ook weer uit!
verkapte TVP
Toch nietquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Leuk! Maar voor dat geld koop ik drie potjes CG, dus dan kan ik naast Preppy Pink en Limbo Bimbo nog een leuk kleurtje uitzoeken ;Pquote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://www.piggypaint.com/
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat ken ik.
Ik ga het ook niet doen, ik hou het bij mn cheap ass lakjes, omdat ik kleuren toch snel weer zat ben en wat nieuws wil. En omdat ik ze er toch weer snel af haal, ondanks dat ik wel een redelijke konad verzameling hebquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
What she says, en ga het ook niet doen, vond kenwood toch meer mijn centjes waard
Foodprocessor,quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor moois heb je van Kenwood gekocht?
Ik ben hier weg voordat ik val voor jullie verleidelijke praatjesquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze heeft er al 25 hè. Dat is best veel voor iemand die 'nooit' lakt. Volgens mij hoeft ze alleen maar te horen over quick dry topcoat (nagellak droog binnen een kwartiertje BT!) en clean up met aceton en een kwastje (kan je doen in dat kwartiertje dat je topcoat droogt BT!) en dan is ze om.
Ik zeg dus minder dan een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |