Rare buurman, ik zou hem toch even vriendelijk verzoeken om normaal te doen?!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Daph_ het volgende:
UPS busje voor de deur. Daph_ gaat kijken, ziet buurman () al bij het busje staan, zijn hand uitsteken en hoort hem zeggen: "ze zijn niet thuis"
Die pakketjesman had nog niet eens ergens aangebeld!! Zo gaat het ook altijd met mijn pakketjes, terwijl ik thuis ben krijg ik ze van de buurman
![]()
Die buurman is smoorverliefd op je en grijpt elk moment aan om je te zienquote:Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rare buurman, ik zou hem toch even vriendelijk verzoeken om normaal te doen?!
He getverdemme, die man is 66quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die buurman is smoorverliefd op je en grijpt elk moment aan om je te zien
Dat dacht ik ookalquote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die buurman is smoorverliefd op je en grijpt elk moment aan om je te zien
Wie zegt dat je het niet mag tijdens je Pfeiffer? En weet de dokter dat je dat hebt/verminderde leverfunctie hebt?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voordat ik dit gelezen had (net dus), had ik al een afspraak! Van de dokter moet ik over een week terugkomen als het nog niet over is, tot die tijd heb ik diclofenac meegekregen. Spieren zijn erg gespannen en dat zou moeten helpen. Alleen weet ik niet of ik dat ga innemen, aangezien de een roept dat het niet mag (medicijnen slikken bij pfeiffer) ivm leverklachten, en anderen weer roepen dat het wel mag![]()
Onder andere de bedrijfsarts. Door de Pfeiffer krijgt je lever een opdonder, daarom mag je als je pfeiffer hebt geen alcohol en medicatie (dat laatste wist ik eerst niet). Maar de dokter van mijn vriend die heeft ook Pfeiffer zegt dat het geen kwaad kan om pijnstillers te slikken, althans: niet meer dan normaal. Fijn he, die eensgezindheidquote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet mag tijdens je Pfeiffer? En weet de dokter dat je dat hebt/verminderde leverfunctie hebt?
Mijn man gisteravond over mijn zelfgemengde lakje: Wat heb jij nou weer op voor lelijke kleur! Maar wel netjes gelakt.
Ik:Ik heb geloof ik alleen dat laatste gehoord
Hij is vorig jaar getrouwdquote:Op woensdag 25 november 2009 16:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien is hij eenzaamen is dit zijn manier om nog met mensen te praten.
Ik wist ook dat je geen alcohol mag(ik heb ook eens pfeiffer gehad) maar nog nooit gehoord dat je geen medicijnen mag. Ik zou even de dokter(of assistente) bellen. Het hangt ervan af of je daadwerkelijk een verminderde leverfunctie hebt volgens mij.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onder andere de bedrijfsarts. Door de Pfeiffer krijgt je lever een opdonder, daarom mag je als je pfeiffer hebt geen alcohol en medicatie (dat laatste wist ik eerst niet). Maar de dokter van mijn vriend die heeft ook Pfeiffer zegt dat het geen kwaad kan om pijnstillers te slikken, althans: niet meer dan normaal. Fijn he, die eensgezindheid
Zei jouw man iets over jouw lakcapaciteiten?Dat is een goede
Trouwen op je 66e? Wauw. Dan heb je of al heel wat achter de rug of nu pas de ware gevonden. En dan je liefde bezegelen op deze manier. Mooi!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar getrouwd.
Dat laatste zou nog best kunnen, trouwens. Ik wil er alleen niet aan denken.
Vage buurman heb jij, kan heel onschuldig zijn natuurlijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Daph_ het volgende:
UPS busje voor de deur. Daph_ gaat kijken, ziet buurman () al bij het busje staan, zijn hand uitsteken en hoort hem zeggen: "ze zijn niet thuis"
Die pakketjesman had nog niet eens ergens aangebeld!! Zo gaat het ook altijd met mijn pakketjes, terwijl ik thuis ben krijg ik ze van de buurman
![]()
Die grijze? Ik kon hem niet goed zien maar volgens mij was dat een erg mooie.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het niet mag tijdens je Pfeiffer? En weet de dokter dat je dat hebt/verminderde leverfunctie hebt?
Mijn man gisteravond over mijn zelfgemengde lakje: Wat heb jij nou weer op voor lelijke kleur! Maar wel netjes gelakt.
Ik:Ik heb geloof ik alleen dat laatste gehoord
OF:quote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef mmascha het volgende:
[..]
Trouwen op je 66e? Wauw. Dan heb je of al heel wat achter de rug of nu pas de ware gevonden. En dan je liefde bezegelen op deze manier. Mooi!
Ik zit ondertussen te lakken. In het kader van: geen slowchat maar foto topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah mijn pakketjes van Enchantra, transdesign, ocnailart enzovoorts heb ik ook gewoon gekregen. Het scheelt dat ik alleen maar dingen bestel als nagellak en hello kitty pyjama's, dan hoef ik er niet bang voor te zijn dat ik die pakketjes nooit te zien krijgquote:Op woensdag 25 november 2009 16:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Vage buurman heb jij, kan heel onschuldig zijn natuurlijk!
Maar voor je het weet loopt hij met jou lakjes rond , misschien wel zo verstandig om er iets van te zeggen
Tja. Ik ga nu maar eens blauw met glitters opdoen. Eens kijken vanavondquote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die grijze? Ik kon hem niet goed zien maar volgens mij was dat een erg mooie.
Mannen.
Wij wisten ook niet dat ze dat gepland hadden hoor, maar hier in de straat zijn er meer die dat doen/gedaan hebben. Ik vind het aso, maargoed, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:38 schreef mmascha het volgende:
[..]
Tja. Ik ga nu maar eens blauw met glitters opdoen. Eens kijken vanavond![]()
Daph: Ahum, ja zoiets kan ook. Ik ga vaak uit van het goede(daar istie weer) van de mens. Soms kom ik wel eens bedrogen uit.
Ik zie hem al lopen met jou lakjes op en jou pyama aanquote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nah mijn pakketjes van Enchantra, transdesign, ocnailart enzovoorts heb ik ook gewoon gekregen. Het scheelt dat ik alleen maar dingen bestel als nagellak en hello kitty pyjama's, dan hoef ik er niet bang voor te zijn dat ik die pakketjes nooit te zien krijg
waarschijnlijk komt je pakketje gewoon aan op de plek van de postcodequote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef Misstique het volgende:
Potdulle!
Ik had een foutje gemaakt in mn afleveradres bij transdesign (ik laat pakketjes altijd bij mn ouders bezorgen en had hun adres en mijn postcode ingevuld) en dat zag ik pas na mn mail met betalingsverzoek van hen. Heb meteen gemailed naar ze, 2 verschillende mailadressen, krijg ik nu net de invoice van 'shipping' met daarop de foute postcode.
!
Nu gaat mn bestelling nooit goed aankomen.
Welke?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:59 schreef bernies het volgende:
E-bay = echt EVIL bay...
Ze hadden daar China glaze Dorethy Who? en bij 10 gratis verzending dus erg vervelend maar heb er nog negen extra moeten uitzoeken
Als ik 'm zie zal ik het wel zeggen, briefje plakken doe ik maar niet, onze deuren zitten tegenover elkaarquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Tegan het volgende:
@Daph_: Ik zou hem erop aanspreken of anders een briefje bij de deur doen dat pakketjes niet bij de buren mogen afgeleverd worden ivm stomme buurman.
Deze:quote:
Nice!! Glitterquote:Op woensdag 25 november 2009 17:08 schreef bernies het volgende:
[..]
Deze:
China Glaze Polish "Doll House"
Essie Polish "Wild Thing" #583
Zoya Polish "Nova" 503 New! Glitter
China Glaze Polish "Dorothy Who?" 80924
China Glaze Polish "For Audrey" Limited Edition
China Glaze Polish "Fairy Dust" 70563 2009
China Glaze Polish "C-C-Courage" 80925
China Glaze Polish "The Ten Man" 80923
China Glaze Polish "Liquid Leather" 70576
Seche Vite Fast Dry Fast Top Coat 0.5 oz.
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 25 november 2009 16:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik zie hem al lopen met jou lakjes op en jou pyama aan![]()
Heb trouwens net bij de post van die french schablonen/stikkertjes gekregen, daar ga ik vanavond een setje van proberen
Die heeft geen free international shipping toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ocnailart.com in de OP wiki gezet
Boven de $ 20 free international shippingquote:Op woensdag 25 november 2009 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heeft geen free international shipping toch?
Tot mijn verbazing kwam ik er van het weekend achter dat ik nagellak op had die ook glow in de dark achtig was. Ik stond in de kroeg en met dat licht was het egt lichtgevend haha. Het was trouwens de china glaze sex on the beachquote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dankje. Zijn er wel goede dan want volgens mij waren er een paar verschillende uitgekomen rond halloween.
Ze is trouwens niet meer echt een kind, meer een uit de kluiten gewassen puber.![]()
Ze heeft glow in de dark nagellak op haar lootje voor sinterklaas staan en ik heb haar niet getrokken maar ik ben er vrij zeker van dat de rest geen idee heeft waar ze zoiets moeten halen.
oh.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Nee niet echt, die van mij heeft alleen een beetje holografische glitter, maar niet echt holo. Er waren er 2 holo en 2 niet geloof ik. MiMu weet 't precies
zeg dat nou nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
Mocht je een holo My private jet willen, dan schijnt Color Club Revvvolution een goede vervanger te zijnKost nu $ 2.50 op H2T
Op welke? De meeste kun je ook 'nu kopen' kopen hequote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Mirjam het volgende:
ik ben trouwens overboden, ik had op wat van die nail prisms geboden
Hij blijft hoe dan ookquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh.
ben benieuwd, ik had 'm echt besteld omdat ik verwachtte dat hij wel wat holo zou zijn
Ik zag 'm bij Sephora... Must... Have...!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hij blijft hoe dan ookhoor, vind ik dan
quote:
Tnx.quote:
eeeeeevil!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
Cherryculture heeft sale!! 20% korting tot en met maandag
En ze verkopen LA Girl Rockstar polishes!!
*hypert*
ik heb alleen china glaze daar ben ik tevreden over. China glaze en rimmel zijn de enige 2 lakjs die bij mij langer dan 2 dagen blijve zitten zonder te chippen.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:30 schreef P.F het volgende:
Welke merken vinden jullie fijn? Als je kan kiezen tussen Models Own, Essie, Orly, O.P.I, China Glaze
welke is het beste? Welke heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding?
Okeujjjjjjquote:Op woensdag 25 november 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
GATVERDAMME!!
Kan iemand die afbeelding weghalen, ik word er serieus onpasselijk van
ja, volgende keer wordt je dag wat minder leukquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heerlijk die reacties! Dames, jullie maken mijn dag weer goed!
oei.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:38 schreef Daph_ het volgende:
Hm. Shipping bij Cherryculture voor de lakjes die ik wil hebben is $ 20.85.. Beetje prijzigbijna meer dan de waarde van de lakken zelf!
Woei! let there be light!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef Sarabi het volgende:
Een neon kleurtje van Gosh
[ afbeelding ]
Leuk, leuk en leuk!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef _charlie het volgende:
Stiekem ben ik al een tijdje aan het mee lezen (ongeveer een topic of 10) en nu dan eindelijk eens genoeg lef gevonden om zelf ook maar eens een paar foto's te posten. Alleen moet ik nog een hoop oefenen om nagels zo mooi te lakken als jullie
(eerst eens zo een konad set krijgen van vriendlief voor kerst.)
Opi - light my sapphire + Essence white striper om te stempelen.
[ afbeelding ]
Nu op het moment op:
Gosh - Frou-Frou + Maybelline Express Finish - Noir Onyx om mee te stempelen.
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's bij gebrek aan een foto camera maar met de telefoon.
Nou wilde ik alleen nog weten, wat zijn nou de voordelen van Gel nagels? En is het ook mogelijk om het heeeeeel dun te laten zetten (ik zie altijd van die dikke en dat lijkt me niet echt fijn zitten).
Ik mieter die topcoat en ridgefiller er wel uit, wilde die gewoon proberen. Vooral die topcoat omdat ik geen zin heb in shrinkage op mijn netjes gelakte nageltjes..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er 6 aangeklikt, incl. shipping 29 dollar.
*nadenken gaat*
Dankje dankjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Woei! let there be light!![]()
[..]
Leuk, leuk en leuk!![]()
En je nagels zijn al een beetje aan het groeien, zie ik!
Natuurlijk kan je gel nagels heeeeeeeel dun laten zetten, maar er is nog een wereld tussen te dun en te dik.![]()
Gewoon goed dus, de druppelvorm.
qua shipping moet je toch gewoon usps first class international mail hebben? die van 15 dollar?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mieter die topcoat en ridgefiller er wel uit, wilde die gewoon proberen. Vooral die topcoat omdat ik geen zin heb in shrinkage op mijn netjes gelakte nageltjes..
Nu $ 39 incl shipping.
Bij mij is die $ 18quote:Op woensdag 25 november 2009 21:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
qua shipping moet je toch gewoon usps first class international mail hebben? die van 15 dollar?
Dan maar slechte foto's, hup posten!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb lila gold shimmer gedoe achtig iets van Barry M net gedaan. Licht kleurtje, mij iets te licht (hou van knalkleuren) maar hij zit er wel netjes op. Ik kan alleen helaas geen goeie foto's maken, ik kom licht tekort en dus is het bijna niet te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom mag ik mezelf nog één extra bestelling geven dit jaar.. Dus Cherryculture en Transdesign in 2009.. That's all. Verder sowieso een bestelstop tot 2010. Zo. Quote me on that
.
en te veel besteld, ik zie soms door de lijstjes en bestellingen de nagels niet meer..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan maar slechte foto's, hup posten!
Wordt teveel geluld hier.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef _charlie het volgende:
[..]
Dankje dankjeEn och groeien. Ik wil ze denk ik niet echt langer hebben dan dat ze nu zijn (dit in verband met werk in de horeca).
Een kunstnagel als die goed gezet is, dan ligt ie als het ware als een druppel (in doorsnede) op je eigen nagel, daar komt de sterkte vandaan.quote:
Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met druppelvorm?![]()
En ik zoek al een tijdje naar een plek waar je mooie nagels kunt laten zetten. Na al die horror verhalen die ik heb gehoord ben ik dr een beetje bang voor
Pretty!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
Kusje op je duimnagel, dat ie maar weer flink mag groeien...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef babyfeet het volgende:
mijn duimnagel is gescheurd hij is heul kort
kreeg gewoon kippenvel toen hij eraf was brrr.
wat voelt dat raar zeg .
goedeavond allemaal.
Als ik het usb kabeltje van mijn telefoon kan vinden zijn jullie de eersten. Het gaat ook erg goed met het niet velletjes pulken namelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan maar slechte foto's, hup posten!
Wordt teveel geluld hier.
Nah, echt wel!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik ga het ook niet naar school dragen morgen hoor.
Cool!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik ga het ook niet naar school dragen morgen hoor.
Boh, wat is te oud?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool!
Een paar jaar geleden zou ik daar gerust meer rondlopen, maar nu vind ik mezelf er toch te oud voor
Leuk,in de zomer doe ik mijn teennagels vaak zoquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
Oeh, ik ga het ook op mijn tenen doen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Guess. het volgende:
[..]
Leuk,in de zomer doe ik mijn teennagels vaak zo![]()
Er moet eigenlijk een stukje af hoor,ze worden te lang maar aan de ene kant vind ik het weer zonde en ik heb nog geen zin gehad om te vijlenquote:
Sweet! Wel een knaller, kan je niet omheen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:38 schreef Lindytje het volgende:
OPI Suzi skis, met roze glitters van de essence moonlight collectie:
[ afbeelding ]
Ach ik ben vroeg begonnen met allerlei kleurtjes met nagellakquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boh, wat is te oud?![]()
(Hmm, wil ik dat wel weten?..)
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach ik ben vroeg begonnen met allerlei kleurtjes met nagellak
dus nu op mijn 21e hou ik het iets rustiger (met mijn neon kleurtje)
Dankjequote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sweet! Wel een knaller, kan je niet omheen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker "lak" aan hebben ja. Ik heb vanalles van Hello Kitty en ik ben 25quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik ben 39, ik ga er nog mee de straat op!
Sinds wanneer ben je met 21 oud?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk op regenboogjesquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk ook zelf weten
Maar ik zag het meer als 'fase' en die heb ik gehad
Nu ben ik inderdaad ook meer van de vlindertjes en figuurtjes op mijn nagels
Wihihihiquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Lekker "lak" aan hebben ja. Ik heb vanalles van Hello Kitty en ik ben 25![]()
Roze, paars en zwart zijn mijn favoriete kleuren
Ik zeg toch ook niet dat je oud bentquote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je met 21 oud?Ik ben 22 en werd vorige week nog "piepjong" genoemd
!!
En ik loop lekker met rode glitters die ontzettend blingen en eigenlijk too much zijn voor op kantoor. But I feel like it
Hier ook hoor... 25 en nog lekker glitteren!! Geen kantoor, maar toch...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je met 21 oud?Ik ben 22 en werd vorige week nog "piepjong" genoemd
!!
En ik loop lekker met rode glitters die ontzettend blingen en eigenlijk too much zijn voor op kantoor. But I feel like it
Maakt toch niks uit..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen moet het natuurlijk ook zelf weten
Maar ik zag het meer als 'fase' en die heb ik gehad
Nu ben ik inderdaad ook meer van de vlindertjes en figuurtjes op mijn nagels
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh, ik ga het ook op mijn tenen doen.
Helemaal af!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook !!quote:
oh ik neem hem niet voor de glow in the dark, maar vind de kleur zo mooi, hij hoeft geen licht te geven, maar moet wel dekken, dekt ie een beetje?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:52 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, die glow-ink the dark werkt heul nie goed hoor
Ik zou daar geen grote van nemen. Heb dat halloween setje voor 6 dollar gekocht, heb je er nog een oranje, wit en zwart lakje bij
mijn kamer is een hel voor mannen, het is roze en overal waar je kijkt is hello kitty, kleding kast, badkamer, bureau, me dekens, kussentjes, beeldjes, schoenen, sloffenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wihihihi![]()
Hello KittyIk heb pas nog allemaal HK pyjama's, sokken en sloffen besteld
.
[/offtopic]
welke shop? linkje?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:59 schreef bernies het volgende:
E-bay = echt EVIL bay...
Ze hadden daar China glaze Dorethy Who? en bij 10 gratis verzending dus erg vervelend maar heb er nog negen extra moeten uitzoeken
die laatste is hartstikke leuk gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Die wil ik ook !!glitter
![]()
Vorige week: (voordat ik hem eraf haalde, niet mooi meer)
[ afbeelding ]
Ik heb nou dit: (ringvinger gestoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou eigenlijk dit namaken: http://nail-art.over-blog.fr/article-35330589.html
Maar toen was ik die striping tape kwijt en mislukte allesvind het resultaat toch wel mooi, en mijn nagels gaan steeds mooier groeien! ik kreeg zelfs complimentjes op school
(krijg ik normaal nooit
)
Die van mij is inderdaad tegen het zwarte/grijs aan...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht altijd dat My Private Jet donkerder was.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
oh ik neem hem niet voor de glow in the dark, maar vind de kleur zo mooi, hij hoeft geen licht te geven, maar moet wel dekken, dekt ie een beetje?
[..]
oeh, dat dekt wel heel slechtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, niet echt
*zoekt foto op
[ afbeelding ]
Dit is 2 laagjes![]()
@ Obli, dat is Misa The grass is greener on my side!
Echt een heftige kleur.............bij mijn oranje werktrui![]()
Op het werk kijkt bijna niemand er meer van op
![]()
Ik wil ze ook hebben, maar ben te lui om naar een grote kruidvat te gaanquote:Op donderdag 26 november 2009 01:12 schreef Lub_ya het volgende:
Ik vind de moonlight Collection van Essence echt goed lakken!
Volgens mij is de originele MPJ een met oude formule. Toen OPI over ging op nieuwe formule hebben ze geprobeerd om die kleur weer exact goed te krijgen maar dat lukt dus niet. En ze proberen blijkbaar nog steeds.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom een lak veranderen? Maak het dan zo anders dat het een nieuwe kleur is, met andere naam uiteraard!
Wij hebben geen grote kruidvat, maar heb wel de lakjes kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 26 november 2009 04:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wil ze ook hebben, maar ben te lui om naar een grote kruidvat te gaan.
Netjes.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef xxjosjex het volgende:
Hoi, ik heb gister sinds jaren weer een nagels laten zetten.
Ik ben er erg blij mee, wat vinden jullie ervan? Ben (nog) niet zo van de kleurtjes, dus wilde naturel.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een betaalverzoek bedoel je of betaal je met credit card?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef Guess. het volgende:
Netjes gedaan Josje!
Ik heb een bevestiging van Transdesign gehad maar daar staat het verkeerde bedrag nog in.Ik zag ook dat USPS Priority Mail heb aangeklikt ipv dat flat rate gebeuren ofzo.Weet iemand wat ik nu moet doen?
Tegan,mooie gekleurde tenen
Heb je bij de opmerking wel ingevuld "apply small flat rate " of iets in die richting?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef Guess. het volgende:
Netjes gedaan Josje!
Ik heb een bevestiging van Transdesign gehad maar daar staat het verkeerde bedrag nog in.Ik zag ook dat USPS Priority Mail heb aangeklikt ipv dat flat rate gebeuren ofzo.Weet iemand wat ik nu moet doen?
Tegan,mooie gekleurde tenen
Bij een nieuwe bestelling krijgt ze toch twéé bestellingen? Volgens mij zijn alle sales final als je eenmaal je order geplaatst hebt namelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een betaalverzoek bedoel je of betaal je met credit card?
In het eerste geval is het makkelijkste om gewoon een nieuwe bestelling te doen en dan wel in de comment box 'please apply flat rate' te zetten.
In het tweede geval: mailen met david@transdesign.com
Nee hoor, ze zijn pas final als je betaald hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij een nieuwe bestelling krijgt ze toch twéé bestellingen? Volgens mij zijn alle sales final als je eenmaal je order geplaatst hebt namelijk.
Ah, dat dacht ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn pas final als je betaald hebt.
En ik heb er weinig sympathie voor dat dit voor hen extra werk oplevert, moeten ze maar zorgen dat ze goed te bereiken zijn per email.
quote:Your item left the United States from ISC MIAMI FL (USPS) at 6:04 pm on November 24, 2009. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Alleen als je toevallig dat David adres weet wat nergens op de site staat. Als je sales@transdesign.com mailt kan je lang wachten op je antwoord.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik.
Ze zijn toch wel goed te bereiken? Ik krijg eigenlijk altijd wel snel antwoord op mijn vragen, alleen duurt het soms even voor ik mijn betalingsverzoek heb..
Ik mail bijna altijd naar sales@transdesign of een ander emailadres van de site, david@transdesign.com heb ik tot nu toe pas één keer gebruikt. Bij mij valt het dus wel meequote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen als je toevallig dat David adres weet wat nergens op de site staat. Als je sales@transdesign.com mailt kan je lang wachten op je antwoord.
Ik heb een maand geleden een vraag gesteld, en drie keer een herhaal mail gestuurd. Nooit iets op gehoord.
Ik had per ongeluk iets meer in mijn mandje dan bedoeld en er werd dus $52 bezorgkosten gerekend. Ik dacht dat via de mail even op te lossen maar heb uiteindelijk gewoon een nieuwe bestelling gedaan en die andere laten zitten.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mail bijna altijd naar sales@transdesign of een ander emailadres van de site, david@transdesign.com heb ik tot nu toe pas één keer gebruikt. Bij mij valt het dus wel mee![]()
Wel slecht dat je nooit wat gehoord hebt. Wat was je vraag btw? Of heb je al antwoord?
Ah okee. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 november 2009 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk iets meer in mijn mandje dan bedoeld en er werd dus $52 bezorgkosten gerekend. Ik dacht dat via de mail even op te lossen maar heb uiteindelijk gewoon een nieuwe bestelling gedaan en die andere laten zitten.
Na een paar dagen ging van die bestelling de orderstatus naar geannuleerd.
Ik weet niet hoe dat met een credit card werkt. Ik neem aan dat je de bestelling bevestigd hebt en daarmee geef je hun volgens mij toestemming om dat bedrag af te schrijven? Ik zou ik dat geval dus denk ik wel mailen in plaats van een nieuwe bestelling doen want voor je het weet heb je er dan twee.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:40 schreef Guess. het volgende:
Dus ik kan nu het beste eigenlijk de bestelling opnieuw doen,met cc betalen en een flat rate invullen bij bijzonderheden.Dat werkt het snelst?
Thanksquote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
Opi kun je kopen via Transdesign (zie voor bestelhandleiding de OP), of via eBay bij onder andere maiandjays.
Mooi kleurtje van Chanel
Maakt toch niet uit dat het op elkaar lijkt? Ik heb ontzettend veel glitterlakken waarvan er ook een aantal erg op elkaar lijken, maar nét even anders zijn
Tuurlijk niet! Omdat hier nogal uitbundige nagels voorbij komen, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef Nieners het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ga me dan toch wagen aan wat meer lakjes, hoop alleen niet dat jullie of anderen dat saai vinden.
Zoveel mooie creaties komen hier langs, en dan denk ik van jeetje... dat kan heul niet met mijn lakjes!
Oke, ik ben over de drempelquote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Omdat hier nogal uitbundige nagels voorbij komen, betekent dat niet dat jij dat ook moet doen..
Het is trouwens Thanksgiving vandaag, dus antwoord van TD met de juiste invoice kan langer duren.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:40 schreef Guess. het volgende:
Dus ik kan nu het beste eigenlijk de bestelling opnieuw doen,met cc betalen en een flat rate invullen bij bijzonderheden.Dat werkt het snelst?
Ik heb én sales én David gemailed, maar niks noppes nada gehoord van niemand.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen als je toevallig dat David adres weet wat nergens op de site staat. Als je sales@transdesign.com mailt kan je lang wachten op je antwoord.
Ik heb een maand geleden een vraag gesteld, en drie keer een herhaal mail gestuurd. Nooit iets op gehoord.
Gister toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Het is trouwens Thanksgiving vandaag, dus antwoord van TD met de juiste invoice kan langer duren.
Volgens mij is een zilverkleurige konad daar erg mooi overheen maar daar wacht ik even mee tot mijn Khromes er zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga misschien toch beginnen met swatchen dames
@ MiMu, die blauwe is mooi![]()
Die catrice vind ik wat saaiigmisschien upgraden met een konadje!
Nee vandaag en morgen zijn veel bedrijven dicht dus mail naar TD kan wel eens pas maandag beantwoord worden.quote:
Gaaf!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:48 schreef liiszle het volgende:
ik heb een stukje gemist geloof ik
wat een mooie nageltjes weer
Nou mijn sollicitatie van vorige week is goed verlopen, ik ga per volgende week 4 maanden naar Oostenrijk!
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij is een zilverkleurige konad daar erg mooi overheen maar daar wacht ik even mee tot mijn Khromes er zijn.
Ohhhhh nieners, is dat Channelesque? Die wil ik zoooooo graag.![]()
Als je dat mooi vindt moet je ook eens kijken naar Essie Chinchilly, Orly Country Club Khaki, Orly Prince Charming, OPI Over The Taupe, OPI You Don't Know Jaques (wel een stukje donkerder) en Sephora by OPI Metro Chic. Ik heb ze bijna allemaal.![]()
![]()
Ik ga de lak er vanaf halen en chinchilly lakken.
Waar?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef Nieners het volgende:
Channelesque en Uptown Taupe gekocht.
Channelesque bij maiandjays (nog 1 over) en Uptown Taupe bij beautyzone2007. Ik kwam uit op een totaalbedrag van ¤12,40quote:
Da's nie gek.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef Nieners het volgende:
[..]
Channelesque bij maiandjays (nog 1 over) en Uptown Taupe bij beautyzone2007. Ik kwam uit op een totaalbedrag van ¤12,40.
bij mij hetzelfde! 2 weken geleden gemaild maar nog geen antwoord! Ook van David nietquote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Snel doen dan als hij weer in stock is want het is een limited edition en hij is ERG populair!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:56 schreef Mirjam het volgende:
oeh, die dorothy who is tof
die haddik nie besteld
Ik ook niet!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Oooh die Merry Midnight is erg mooiAllemaal leuke kleurtjes trouwens! Kan niet wachten tot Dorothy Who? hier binnen komt!
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
Lieve nagellak dames, jammer dat we niet gewoon bij elkaar in de straat wonen dan hadden we samen toch een mega collectie! Dan maken we van het middelste huis een nagellakdameshangplek, met allemaal schapjes met daarop onze collecties. Een lange tafel met allemaal handige dingen waar we gezellig kunnen zitten. Goed licht daarboven zodat we ook goed zien wat we doen. Een koffiemachine, een waterkoker voor de theetjes en koekjes. En een koelkast vol witte wijn en cola!
ja maar, ja maarquote:Op donderdag 26 november 2009 14:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Snel doen dan als hij weer in stock is want het is een limited edition en hij is ERG populair!
Mooie swatches weer Linnie.
Ik wil zo'n nagellakkamer.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
Lieve nagellak dames, jammer dat we niet gewoon bij elkaar in de straat wonen dan hadden we samen toch een mega collectie! Dan maken we van het middelste huis een nagellakdameshangplek, met allemaal schapjes met daarop onze collecties. Een lange tafel met allemaal handige dingen waar we gezellig kunnen zitten. Goed licht daarboven zodat we ook goed zien wat we doen. Een koffiemachine, een waterkoker voor de theetjes en koekjes. En een koelkast vol witte wijn en cola!
Nooooh, waar ben ik aan begonnenquote:
\quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
me too (okee ik ben 37) als dat niet meer kan met 21 wanneer kan het dan wel?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik 36 en doe het ook!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
me too (okee ik ben 37) als dat niet meer kan met 21 wanneer kan het dan wel?
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
me too (okee ik ben 37) als dat niet meer kan met 21 wanneer kan het dan wel?
Misschien juist omdat we wat oudere tutten worden, dat het weer leuk wordt...quote:
Mooie nagels..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef mascarpone het volgende:
[ afbeelding ]
Parlez vous OPI?!
Vind het een onwijs mooie kleur
Oh, en wat is knallend. Gewoon opdoen wat je leuk vindt staan.
Ben 36, moet ik me nu al oud voelen?!
Mooie kleur...en mooie nagels..quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes.![]()
Ik moet echt eens stoppen met lakken in slecht verlichtte ruimtes. Dit ziet er niet uit.![]()
Crappy flitsfoto van Dirty Sex-a-teal omdat er geen zon was. In het echt is hij veel meer holo.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel uit, alleen beetje kaal..quote:En dit heb ik nu op. Deep Purple van de Purple Passion collectie van Catrice.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat gaat er zo ook weer af want het ziet er niet uit zo.
ik dus ook niet, nooit trouwens...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb én sales én David gemailed, maar niks noppes nada gehoord van niemand..
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
@ Kleintje: NiiiiiiiiiiiiceI like! LA girl rockstar overdose heb ik gisteravond ook besteld
wist niet dat jij 'm ook wilde, anders had ik die er wel bij gedaan voor je..
CG Secret Periwinkle zit bij mijn bestelling van Transdesign![]()
[ afbeelding ]
aahhh danku danku allebeiquote:Op donderdag 26 november 2009 09:01 schreef MinderMutsig het volgende:
@ Kleintje: kijk eens naar China Glaze Secret Peri-wink-le. Volgens mij is dat de kleur die je ongeveer zoekt.
Dankje.quote:
quote:[..]
Ziet er wel uit, alleen beetje kaal..
Heb je al wat nieuws erop?
Hoe heet die china glaze kleur? Die vind ik egt mooiquote:Op donderdag 26 november 2009 12:33 schreef Nieners het volgende:
[..]
Oke, ik ben over de drempel.
Ik heb al twee mooie lakjes gezien op Ebay:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fotoquote:Op donderdag 26 november 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij zit er al drie dagen Astra op en ik wil hem er nog steeds niet afhalen
quote:
Thanks ladies!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur...en mooie nagels..![]()
Beterschap! Geen idee hoe dat zit met ziek zijn en nagellak... maar denk dat dat los van elkaar staat.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ziekzijn zuigtMooie foto's en lakjes weer dames.
Channelesque, ik was meteen verliefd.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Hoe heet die china glaze kleur? Die vind ik egt mooi
Ja, ziek zijn slaat altijd op je haar en nagels..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh vraagje kan het als je ziek bent, de lak ineens zo van je vingers valtniet eens chipjes maar gewoon de helft of meer van je nagels eraf valt ( de lak dan he )
Mjah, net zoals ik al bij de andere zei: Dan maar een mindere foto, maar FOTO!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Chinchilly met konad. Er moet nog een laagje topcoat over en dan ga ik kijken of ik het een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen bij lamplicht.
ha ik ben dus toch niet gekquote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ziek zijn slaat altijd op je haar en nagels..
Beterschap.
Oeh een holo! Yay!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:54 schreef Nieners het volgende:
[..]
[..]
Thanks ladies!.
[..]
Beterschap! Geen idee hoe dat zit met ziek zijn en nagellak... maar denk dat dat los van elkaar staat.
Ik zie iig geen verband.
[..]
Channelesque, ik was meteen verliefd.
En weer op Ebay besteld... alleen jammer dat ik dat niet even eerder kon bedenken en nu dus meer VK moet dokken.
[ afbeelding ]
China Glaze FYI, mijn meest ''flitsende'' kleur tot nu toe vind ik.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:03 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, vriendinnetje was blij met de lakjes
Ze schrok van mijn nagellak collectie!
mooiquote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oeh een holo! Yay!![]()
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met Magnetic Chocolate en plate m73.
Lief.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:21 schreef Oblivion het volgende:
@MiMu: Zoonief: WOW, VET GAAF..![]()
![]()
Is inderdaad een hele mooie combi, en je hebt de hele nagels bedekt gekregen!
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oeh een holo! Yay!![]()
Mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met Magnetic Chocolate en plate m73.
En zo kom ik aan kleuren waarbij ik soms denk...heb ik dat echt besteld???quote:En weer op Ebay besteld... alleen jammer dat ik dat niet even eerder kon bedenken en nu dus meer VK moet dokken.
Dit wou ik net ook zeggenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef mmascha het volgende:
Mooi MiMu! Ik herkende je aan je nagels. Hoe erg is dat?!![]()
(Niks mis met jouw nagels hoor! Maar ik heb geen naam of avatar nodig)
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef mmascha het volgende:
Mooi MiMu! Ik herkende je aan je nagels. Hoe erg is dat?!![]()
(Niks mis met jouw nagels hoor! Maar ik heb geen naam of avatar nodig)
Bedankt.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:11 schreef Guess. het volgende:
Mooi gedaan MM.
Bij mij passen die afbeeldingen over heel je nagels vaak niet en dat dubbel stempelen vind ik dan ook niet mooi.Bij deze wel
Stonden al in het vorige topic, ik zal eens zoeken!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef dieske87 het volgende:
[..]
fotoben benieuwd na de kleur dan!!!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Astra!
Zonder topcoat, belichting van lamp
Zonder topcoat, daglicht
Met topcoat, daglicht (huuuu witte vingers)
Met topcoat
GLITTER!!!
Mooiquote:Op donderdag 26 november 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje op www.cherryculture.com, nu ook nog met 20% sale!
[..]
Stonden al in het vorige topic, ik zal eens zoeken!
Voila!
[..]
70, wow!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:12 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu
Uhm , ik geloof in de 70
Dus ik vind het wel meevallen, zeker als ik naar jou kijk
In een topic van neutrale kleuren naar rood met nail-art. Wij zijn echt goed met z'n allen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:05 schreef Nieners het volgende:
MM wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Ik ga konad voor sinterklaas vragen.
Thanks Oblivion en Mirjam! Kan niet wachten tot alles binnen is.
Nav dit filmpje op youtube heb ik ook iets uitgeprobeerd:
Mijn versie:
[ afbeelding ]. Echt een amateur nog!
Welkom! Zo horen we het graagquote:Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef afivi het volgende:
Oooh, wat een fijn topic ditHoi allemaal, ik ben nieuw! Lak regelmatig mijn nagels en het mag best een beetje opvallen
Zie hieronder mijn bescheiden collectie:
[ afbeelding ]
En zo zien mijn nagels er vandaag uit, laat regelmatig het maantje leeg à la Dita von Teese
[ afbeelding ]
En jullie hebben me al zo geïnspireerd dat ik zojuist acht China Glaze-lakjes heb besteld
En dan zaterdag lekker vers tutten en lakkenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Toffe nagels weer!
Ik loop nu met OPI Holiday rond: (M'n statistiekboek kon me niet meer boeien, dus ik ging m'n nagels maar op de foto zetten.)
[ afbeelding ]
Had er later ook nog met OMG stipjes opgezet, maar m'n nagels zien er nu niet meer uit. (En helaas ging het effect een beetje verloren met dat zeikweer van de afgelopen dagen. Meh.) De enige reden dat het er nog opzit nu, is omdat ik morgenavond achter de bar moet. Da's zonde.
Mooi!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
Vanavond deze gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
Vanavond deze gekocht:
[ afbeelding ]
Oh da's grappig, ik zie de collectie wel maar de nagels niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welkom! Zo horen we het graag. Leuk gelakt, je collectie kan ik nog niet zien.
Ah de Merry Midnight dupe.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
Vanavond deze gekocht:
[ afbeelding ]
dat is volgens mij de 291quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah de Merry Midnight dupe.
DAT!! Djeez ik word dalijk 41...moet ik nu alleen maar zacht roze gaan dragen?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dat ja!!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
FUCKKKK 1 dagje ff werken enzo en een heel topic voorbij
Geniaal topic ditquote:Op donderdag 26 november 2009 20:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In een topic van neutrale kleuren naar rood met nail-art. Wij zijn echt goed met z'n allen.![]()
Bedankt voor de complimentjes dames,
Waar zijn de alessandro's te koop?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:00 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
dat is volgens mij de 291
http://polish-lounge.blog(...)-alessandro-291.html
Ik heb de alessandro 180
Oh leuk!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Nieners het volgende:
[..]
Geniaal topic dit.
Heb net marble nails gedaan met roze tinten! Zal zo even een foto maken, moet alleen uitpluizen hoe ik mijn vingers schoon krijg zonder dat de nagellak eraf gaat.
NEEEEEEEEEEEEEE! niet doen! lekker doen wat je wilt, al veel te veel mensen die doen wat "men" graag zietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
DAT!! Djeez ik word dalijk 41...moet ik nu alleen maar zacht roze gaan dragen?
Ik heb 'm bij Douglas vandaan maar ze hadden maar een paar kleuren...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:28 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar zijn de alessandro's te koop?
Ziet eruit als nep china glaze.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Lindytje het volgende:
@MiMu: bij de DA in Oosterhout... Professional cosmetics is echt een briljánt merk! Lakt fijn, en droogt als een gek!
(had er al twee potjes van, van het nagelwinkeltje in Tilburg, maar die verkopen er momenteel geen... en bij de DA stond er opeens een héél rek vol!!!! 6,95 p.s. voor 18 ml, best te doen!)
En online: http://www.professionalcosmetics.nlquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Lindytje het volgende:
@MiMu: bij de DA in Oosterhout... Professional cosmetics is echt een briljánt merk! Lakt fijn, en droogt als een gek!
(had er al twee potjes van, van het nagelwinkeltje in Tilburg, maar die verkopen er momenteel geen... en bij de DA stond er opeens een héél rek vol!!!! 6,95 p.s. voor 18 ml, best te doen!)
Ja he!! Dat dacht ik ook de eerste keer dat ik ze zag!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ziet eruit als nep china glaze.
Klopt! Die site kende ik ook al!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef bernies het volgende:
[..]
En online: http://www.professionalcosmetics.nl
De verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland ¤ 4,17 per bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |