abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74960404
foutje
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:53:54 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74960959
Hoi ! Ik ga vanavond weer lakken .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74960986
Even voorstellen. Ben 36 jaar, getrouwd, geen kids, eigen bedrijf. Altijd wel nagellak gedragen en daar ben ik mee gestopt
toen we ons huis zijn gaan verbouwen. Dat is nu (al enkele jaren) klaar, en ik wilde weer nagellak
gaan dragen.

Alle oude meug qua nagellak eruit gegooid en een bestelling bij Transdesign gedaan (de link had ik via dit topic,
waarvoor dank ).

Komen de lakjes net binnen, er is eentje gebroken
De OPI Here Today... Aragon Tomorrow).
En een zooi, je ziet het niet op de foto, maar echt alle lakjes zaten onder. Er zat zelfs lak
in het schroefdraad
Heb nu alles schoon en denk dat ik morgen eens een eerste lakje op ga doen.

En natuurlijk fotootjes van de bende::

pi_74961047
Welkom!

Volgens mij kun je gewoon mailen naar Transdesign, dan krijg je het geld van die lak terug.. Althans, dat heb ik gelezen op andere blogs/fora
pi_74961556
aah, wat zonde
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74961690
@mmascha: ik denk dat dat door de felle kleurtjes en glitteroverload van de laatste collecties komt. Een collectie met zachte cremes is dan gewoon... saai. Terwijl ik best veel cremes draag.

Hoi chipszak. Gewoon gaan lakken. Gelakte nagels bijt je minder snel is mijn ervaring.

Daph: zonde.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:49 schreef Crientj het volgende:
Brr. een fm met te dikke en te witte randen ziet dr niet uit. ;o
Nee lelijk hè?

@missJ: Ik vind OPI ook fijner lakken. China Glaze heeft een kutkwastje maar ze hebben zulke leuke lakjes.

Hoi mascarpone!
Oude nagellak weggegooid? Noooooooooooooooooooo! Zeg me dat het niet al echt weg is! Duik in de vuilnisbak en haal het er weer uit!
Heb je gemaild met TD over dat gebroken lakje? Kan je het beste naar david@transdesign.com doen dan krijg je het snelst antwoord.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74961745
Oh, wat balen! .

Mijn bestelling van Transdesign is gister al verzonden. . Hopelijk heb ik het nog voor m'n verjaardag, komende zondag. Zou dat kunnen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74961818
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, wat balen! .

Mijn bestelling van Transdesign is gister al verzonden. . Hopelijk heb ik het nog voor m'n verjaardag, komende zondag. Zou dat kunnen?
De vorige keer duurde het bij mij vijf dagen vanaf dat er op track&trace stond dat het verzonden was tot ik het in huis had. Vrijdag of zaterdag zou dus heel goed kunnen.

Wat ga je op doen voor je verjaardag?
pi_74961999
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi mascarpone!
Oude nagellak weggegooid? Noooooooooooooooooooo! Zeg me dat het niet al echt weg is! Duik in de vuilnisbak en haal het er weer uit!
Heb je gemaild met TD over dat gebroken lakje? Kan je het beste naar david@transdesign.com doen dan krijg je het snelst antwoord.
Bedankt allemaal!

Ik heb het over lakjes van de HEMA van 10 jaar oud, die de dikte van pannenkoekenbeslag hadden . Nee, ze zijn echt weg (is al even geleden dat ik dat deed). Had je ze kunnen gebruiken?? Of nog kunnen verdunnen ofzo?

Ik heb net naar transdesign gemailed met foto's erbij. (maar naar claims@transdesign, had je post nog niet gelezen.).
pi_74962034
@ mascarpone: welkom! Enne wat klote zeg dat er 1 lakje gebroken is. Gewoon mailen hoor naar Transdesign!

@ MiMu: aah jij vindt Opi dus ook fijner. Maar ja CG heeft inderdaad zulke geweldige kleuren!!!

Enne trouwens die David van Trandesign is volgens mij op vakantie ofzo, want heb die knakker week geleden gemaild maar nog geen antwoord ontvangen! Nu mijn mail maar even doorgestuurd naar hun algemene emailadres (vorige week bestelling van TD ontvangen, maar zat 1 verkeerd lakje bij).

Oooow zo leuk haha.
Kreeg net een compliment van een collega over mijn grijze nagellak van CG
Ze vond de kleur echt zo prachtig. Dus ik zeggen van jaaa heb ik uit Amerika laten komen. En dat ik dat via een internetforum heb ontdekt Collega draagt ook elke dag nagellak en steeds weer wat anders (ze zit echter maar eens in de zoveel tijd bij ons op kantoor, dus nog niet eerder ontdekt)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74962042
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, wat balen! .

De mijne was 19 november verzonden, en de 24e binnen. Zou dus heel goed kunnen.
pi_74962086
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Bedankt allemaal!

Ik heb het over lakjes van de HEMA van 10 jaar oud, die de dikte van pannenkoekenbeslag hadden . Nee, ze zijn echt weg (is al even geleden dat ik dat deed). Had je ze kunnen gebruiken?? Of nog kunnen verdunnen ofzo?

Ik heb net naar transdesign gemailed met foto's erbij. (maar naar claims@transdesign, had je post nog niet gelezen.).
Ja je kunt ze verdunnen en gewoon weer gebruiken! Zonde dat je ze al weggegooid hebt, in dit topic zitten wel een aantal goede prullenbakken

Ooooooh my, net in mijn pauze mijn nagels gelakt.. Ultra glitter! Ik geloof niet dat ik ooit zó veel glitter in één lak heb gezien !!! *foto's maken gaat*
pi_74962106
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef MissJ het volgende:
@ mascarpone: welkom! Enne wat klote zeg dat er 1 lakje gebroken is. Gewoon mailen hoor naar Transdesign!

@ MiMu: aah jij vindt Opi dus ook fijner. Maar ja CG heeft inderdaad zulke geweldige kleuren!!!

Enne trouwens die David van Trandesign is volgens mij op vakantie ofzo, want heb die knakker week geleden gemaild maar nog geen antwoord ontvangen! Nu mijn mail maar even doorgestuurd naar hun algemene emailadres (vorige week bestelling van TD ontvangen, maar zat 1 verkeerd lakje bij).

Oooow zo leuk haha.
Kreeg net een compliment van een collega over mijn grijze nagellak van CG
Ze vond de kleur echt zo prachtig. Dus ik zeggen van jaaa heb ik uit Amerika laten komen. En dat ik dat via een internetforum heb ontdekt Collega draagt ook elke dag nagellak en steeds weer wat anders (ze zit echter maar eens in de zoveel tijd bij ons op kantoor, dus nog niet eerder ontdekt)
Hij is niet op vakantie, heb zondag nog een mail met invoice gekregen van David..
pi_74962186
Je kunt ze gewoon verdunnen en dan zijn ze weer zo goed als nieuw mascarpone.
Een flesje nagellakverdunner kost een paar euro en dan gaat je nagellak de rest van je leven mee.
pi_74962261
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De vorige keer duurde het bij mij vijf dagen vanaf dat er op track&trace stond dat het verzonden was tot ik het in huis had. Vrijdag of zaterdag zou dus heel goed kunnen.

Wat ga je op doen voor je verjaardag?
Ik hoop het dan, vrijdag of zaterdag! . Ik ben vooral heel benieuwd naar Suzi skis in the Pyrenees Suede, dus die ga ik als eerste op doen denk ik!
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 11:34:23 #66
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74962339
Ha mijn eerste witte french manicure. Wil er nog een fijne topcoat overheen doen, daarna even behandelen met een cuticleoil omdat ik heel erg last heb van droge nagelriemen. Ben best tevreden, ondanks dat de ene wat dikker is dan de andere . Moet ergens beginnen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74962402
Netjes gedaan hoor skaai. Wat voor wit heb je gebruikt?
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 11:37:40 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74962441
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Netjes gedaan hoor skaai. Wat voor wit heb je gebruikt?
Een witte striper (zo noem je dat toch?), en als hulpmiddel van die manicure stickers en een nagellakremover stift. Allemaal van Essence.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74962549
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:37 schreef Skaai het volgende:

[..]

Een witte striper (zo noem je dat toch?), en als hulpmiddel van die manicure stickers en een nagellakremover stift. Allemaal van Essence.
Die stickertjes heb ik ook, maar ze blijven bij mij voor geen meter op m'n nagel zitten. . En als ik al een basecoat op heb is het ook onpraktisch, want dan trek je die er weer af.
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 11:42:53 #70
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74962629
Ging bij mij wel goed, stickers bleven onwijs goed zitten en kon ze zelfs nog op andere nagels hergebruiken. Heb geen basecoat gebruikt onder de witte striper (om dezelfde reden dus ) daarna wel de Etos ridgefiller eroverheen gedaan voor de rest van de nagel . Nu goed laten drogen en vanmiddag een topcoat erover.
pi_74962756
Zoya Astra!

Zonder topcoat, belichting van lamp

Zonder topcoat, daglicht

Met topcoat, daglicht (huuuu witte vingers)

Met topcoat

GLITTER!!!
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 11:48:16 #72
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74962796
Ziet er uit als een lak die er met bijtels af moet i.v.m de overload aan glitters
Maar wel onwijs mooi zeg
pi_74962829
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:48 schreef Skaai het volgende:
Ziet er uit als een lak die er met bijtels af moet i.v.m de overload aan glitters
Maar wel onwijs mooi zeg
Dat wel ja! Nou ja, dan doe ik gewoon wel weer wattenschijfjes met remover om mijn nagels heen
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:49:36 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74962842
Mooie french Skaai

Daph, mooi rood is niet lelijk

ik wil ook lakken, maar geen mogelijkheid tot
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 11:51:03 #75
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74962893
Volgens mij valt het me elke dag steeds meer op hoe scheef mijn vingers en sommige nagels zijn (kijk die wijsvinger! ) Bedankt voor je genen pap .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')