Dankje dankjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Woei! let there be light!![]()
[..]
Leuk, leuk en leuk!![]()
En je nagels zijn al een beetje aan het groeien, zie ik!
Natuurlijk kan je gel nagels heeeeeeeel dun laten zetten, maar er is nog een wereld tussen te dun en te dik.![]()
Gewoon goed dus, de druppelvorm.
qua shipping moet je toch gewoon usps first class international mail hebben? die van 15 dollar?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mieter die topcoat en ridgefiller er wel uit, wilde die gewoon proberen. Vooral die topcoat omdat ik geen zin heb in shrinkage op mijn netjes gelakte nageltjes..
Nu $ 39 incl shipping.
Bij mij is die $ 18quote:Op woensdag 25 november 2009 21:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
qua shipping moet je toch gewoon usps first class international mail hebben? die van 15 dollar?
Dan maar slechte foto's, hup posten!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb lila gold shimmer gedoe achtig iets van Barry M net gedaan. Licht kleurtje, mij iets te licht (hou van knalkleuren) maar hij zit er wel netjes op. Ik kan alleen helaas geen goeie foto's maken, ik kom licht tekort en dus is het bijna niet te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom mag ik mezelf nog één extra bestelling geven dit jaar.. Dus Cherryculture en Transdesign in 2009.. That's all. Verder sowieso een bestelstop tot 2010. Zo. Quote me on that
.
en te veel besteld, ik zie soms door de lijstjes en bestellingen de nagels niet meer..quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan maar slechte foto's, hup posten!
Wordt teveel geluld hier.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef _charlie het volgende:
[..]
Dankje dankjeEn och groeien. Ik wil ze denk ik niet echt langer hebben dan dat ze nu zijn (dit in verband met werk in de horeca).
Een kunstnagel als die goed gezet is, dan ligt ie als het ware als een druppel (in doorsnede) op je eigen nagel, daar komt de sterkte vandaan.quote:
Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met druppelvorm?![]()
En ik zoek al een tijdje naar een plek waar je mooie nagels kunt laten zetten. Na al die horror verhalen die ik heb gehoord ben ik dr een beetje bang voor
Pretty!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
Kusje op je duimnagel, dat ie maar weer flink mag groeien...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef babyfeet het volgende:
mijn duimnagel is gescheurd hij is heul kort
kreeg gewoon kippenvel toen hij eraf was brrr.
wat voelt dat raar zeg .
goedeavond allemaal.
Als ik het usb kabeltje van mijn telefoon kan vinden zijn jullie de eersten. Het gaat ook erg goed met het niet velletjes pulken namelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan maar slechte foto's, hup posten!
Wordt teveel geluld hier.
Nah, echt wel!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik ga het ook niet naar school dragen morgen hoor.
Cool!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik ga het ook niet naar school dragen morgen hoor.
Boh, wat is te oud?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool!
Een paar jaar geleden zou ik daar gerust meer rondlopen, maar nu vind ik mezelf er toch te oud voor
Leuk,in de zomer doe ik mijn teennagels vaak zoquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb regenboognagels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |